TræningsprogrammerSå har jeg gennem et par spil, prøvet at lave mine egne træningsprogrammer. Med delvis succes - mine programmer har virket med forskellige effekt.
Jeg har et par prøver her i kan se:Senior: Kommer snart med nye
Ungdom:Kommer snart med nye
Er du interesseret i at have disse træningsprogrammer, så kan du downloade dem her: Casppers fysiske trænings program seniorCasppers tekniske trænings program seniorCasppers trænings program ungdomSådan får du det til at virke:1. Udpak filen med WinRAR. Har du ikke WinRAR kan det downloades her:
WinRAR Dansk version2. Gå ind i Dokumenter, åbn Sports Interactive, åbn Football Manager 2009.
3.1 Har du allerede "schedules" mappen, læg filen der.
3.2 Opret en mappe der hedder "schedules" og placer filen der.
4. Gå ind i dit FM Spil.
5. Gå ind under træning.
6. Tryk på "Programmer" og vælg "Rediger programmer"
7. Tryk importer og vælg filen "Casppers træning"
Caspper's taktikker til forskellige ligaer.Min
4-3-2-1 taktik kan anbefales til den engelske og danske liga. Det er en taktik som satser på hurtigt, offensivt, direkte spil uden den store dribletur ned gennem kanterne. Noget vigtigt for den angriber du vælger at have på toppen, er at han er hurtig, stærk og er udemærket med hovedet.
Jeg brugte denne taktik i Liverpool, og den fik Fernando Torres til at lave 61 mål i 57 kampe.
Billede:
www.caspper.dk/4321.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
Min
4-4-2 med offensive wings taktik, kan anbefales i den Italienske og Spanske liga. Den er baseret på en stærk hovedspils angriber, og en hurtig dribler til at ligge på toppen. Derudover har den 2 afleverings og drible stærke wings. Nøglen er det offensive brede spil. Denne taktik laver mange samlede mål.
Dokumentation:
www.caspper.dk/Ronaldotopscorer1.jpg - han spillede højre wing.
www.caspper.dk/Sergioaguero1.jpg - på toppen med Diego Forlan.
www.caspper.dk/Manager1.jpg - kig på mål jeg har lavet, og hvor mange mål jeg har lukket ind til højre.
Billede:
www.caspper.dk/442wing.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
Min
4-3-3 taktik, er god til mindre ligaer og den tyske. Den garanterer dig sejr efter sejr, og en utrolig solid defensiv. Du spiller i et langsomt, sikkert tempo der omsætter hver en chance til mål.
Billede:
www.caspper.dk/433.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
Min
4-4-2 normal taktik, virker i alle lande, alle ligaer - ja, det er en all-round taktik. Jeg har selv haft meget stor succes med den, og bl.a. vundet Premier League med Sunderland med denne taktik. Kan klart anbefales, den er målrig og har en solid defensiv.
Billede:
www.caspper.dk/442.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
www.caspper.dk/Benedikt1.jpgMin
4-5-1 taktik, er rigtig god til den tyske og engelske liga. Den har en utrolig solid defensiv, og det er umuligt at score imod dig i alle slags dødbold situationer.
Den har også en meget effektiv offensiv face, som scorer på stort set alle chancer den får serveret.
Billede:
www.caspper.dk/451.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
Min
4-1-2-1-2 taktik, er en som sætter spillet gennem midten med hurtige, korte og offensive afleveringer som får skabt en del chancer, og stadig har den solide 4 mands bagkæde. Jeg har brugt denne taktik med Brasilien og vandt VM.
Denne taktik er ikke en du går ud og vinder 5-0 og 6-0 med, men lad os sige at du har de bedste odds på 2 måls sejre.
Billede:
www.caspper.dk/41212.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
Min
3-1-4-1-1 taktik, bygger på dybdegående, ekstremt hurtige offensive afleveringer med et smalt spil gennem midten. Taktikken skærmer kun af i eget felt, så din defensive er meget sikker og sjældent går over midterlinien.
Billede:
www.caspper.dk/31411.jpgInkl. Caspper's hjørnesparks taktik
Flere taktikker på vej..
Du kan også downloade alle mine træningsprogrammer og taktikker i én stor pakke:
Caspper's Mega Pack - denne bliver automatisk opdateret, hver gang jeg opdaterer træningsprogrammer eller taktikker.
Casppers hjørnesparks taktikSæt følgende hold- og spillerinstrukser:
Holdinstruktioner:Hjørnespark:
Højre: Lille Målfelt
Venstre: Lille Målfelt
Spillerinstruktione r:FH/FV/WBH/WBH: Bliv tilbage
Høj FC: Udfordr målmand
Lav/mindre fc: Nærmeste stolpe videresnitning
MC: Bliv tilbage hvis nødvendigt
MC: Bliv tilbage hvis nødvendigt
MH/OMH: Lur udenfor feltet
MV/OMV: Tilbyd kort hjørnespark
Høj BO: Angrib fjerneste stolpe
Lav/mindre BO: Angrebsbold fra dybde
Bemærk: Denne hjørnesparks taktik er tilpasset min
4-4-2 taktik.
Billede på succes:
www.caspper.dk/Benedikt2.jpgDenne taktik har fået Mamadou Sakho til, efter en halv sæson, at være delt topscorer med Emmanuel Adebayor i Premier League.
Denne taktik har fået Rafael Marquez (Barcelona) til at score 25 ligamål over én sæson.
Denne taktik har fået Neven Subotic (Dortmund) til at levere over 7 hattrick gennem én sæson.
RequestMangler du en taktik, et træningsprogram eller andet. Så spørg løs, og jeg vil kigge på det!
Caspper's MegaPackHer kan du downloade min megapack, med alle mine taktikker, træningsprogrammer og min Potential starts ønskeliste.
Casppers Megapack