home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1223 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197871 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #360: 19 Mar 2012, 22:35 »

Men skal vi snakke om noget andet en GS - Bucks traded nu? Smiley

Batigol
Manager

« Svar #361: 19 Mar 2012, 22:42 »

Jeg kan virkelig ikke se hvordan de skulle være bedre end en Bogut som er 100% klar

Det var ikke uden grund at jeg skrev 'ser man isoleret set på denne sæson'.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #362: 19 Mar 2012, 22:44 »

Det var ikke uden grund at jeg skrev 'ser man isoleret set på denne sæson'.

Så er alle vel næsten bedre end Bogut  Smiley Eller han er faktisk nok bedre end halvdelen selvom han har spillet med skade.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #363: 19 Mar 2012, 22:46 »

Nej, troede heller ikke, at du synes det. Synes bare statistikken er med til at underbygge, at det ikke er hvem-som-helst, som ryger med Ellis til Bucks, hvilket jeg synes, at nogle glemmer - for så havde jeg synes, at det havde været et rigtigt godt trade, hvis man stod med Lee, Udoh og Bogut oppe foran. Nu har man desværre kun Lee og Bogut og en Biedrens, som er historisk ringe.

Og ja, Bucks har et bedre hjælpeforsvar en GS, men jeg prøvede bare at vise, at fordi Ellis skifter til Bucks, er det jo ikke fordi, at det ser meget bedre ud rent forsvarsmæssigt, da hverken Jennings eller Ellis kan dække stor SG og derfor samme situation som GS. Deres backcourt er dog muligvis den mest eksplosive rent angrebsmæssigt lige pt. Og kom ikke og sig at du hellere ville have Bogut end Bynum  Opstemt

Og igen, vi er enige om, at det nok var det rigtige at skille sig af med Ellis. Jeg er bare ikke sikker på, at man fik helt nok, selvom jeg synes, at det var fornuftigt at nappe Jefferson som passer godt ind og tage et late 1 round pick.

Og jo, lad os snakke om noget andet Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #364: 19 Mar 2012, 23:01 »

Nej, troede heller ikke, at du synes det. Synes bare statistikken er med til at underbygge, at det ikke er hvem-som-helst, som ryger med Ellis til Bucks, hvilket jeg synes, at nogle glemmer - for så havde jeg synes, at det havde været et rigtigt godt trade, hvis man stod med Lee, Udoh og Bogut oppe foran. Nu har man desværre kun Lee og Bogut og en Biedrens, som er historisk ringe.

Og ja, Bucks har et bedre hjælpeforsvar en GS, men jeg prøvede bare at vise, at fordi Ellis skifter til Bucks, er det jo ikke fordi, at det ser meget bedre ud rent forsvarsmæssigt, da hverken Jennings eller Ellis kan dække stor SG og derfor samme situation som GS. Deres backcourt er dog muligvis den mest eksplosive rent angrebsmæssigt lige pt. Og kom ikke og sig at du hellere ville have Bogut end Bynum  Opstemt

Og igen, vi er enige om, at det nok var det rigtige at skille sig af med Ellis. Jeg er bare ikke sikker på, at man fik helt nok, selvom jeg synes, at det var fornuftigt at nappe Jefferson som passer godt ind og tage et late 1 round pick.

Og jo, lad os snakke om noget andet Smiley

Det kan på ingen måde være historisk ringe med Lee og Bogut og Biedrins Smiley De er stadig over Lee, Udoh og Biedrins Wink

Nej, ikke direkte, men hvis din mand slår dig i en duel, så har du stadig et hold som kan bakke dig op. Og så vil du altdi stå stærkere med Bucks end GS. Men jeg er enig i at de ikke kan dække en stor guard 1v1.

Selvom jeg vælger Bynum over Bogut, så ville Bogut stadig være i top 3 Wink Al Jerffersons basket IQ er virkelig lav og så er han elendig i forsvaret. Hvis han gjorde det han var god til, så ville han være virkelig god i angrebet - VIRKELIG. Men han lider lidt af det samme som McGee. Stort talent, men dum - SE videoen. Elsker den!! Den viser virkelig hvad lav basket IQ kan gøre.
http://www.youtube.com/v/AgSYA3Gb7oI&feature=player_embedded
Men derudover, tror jeg stadig jeg ville vælge Bogut over Bynum. Du skal glæde dig til at se ham næste sæson.

ja, men stort set i alle trades, så vil den ene part altid blive "snydt" lidt Smiley

Nu kom vi til at snakke om det igen.

Men se min McGee video og lad os snakke om ham og spillere med lav IQ

I øvrigt, hvis du interessere dig for basket og har facebook, så kan jeg anbefale ham her. https://www.facebook.com/msjbasketball
Han kommer løbende med updates om NBA, trades, spillere etc og han svarer på alt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #365: 19 Mar 2012, 23:12 »

Jeg mener naturligvis, at Biedrens er historisk ringe. Ikke Lee og Bogut.  Lee spiller VIRKELIGT godt og Bogut er lidt af et spørgsmål, hvordan han kommer tilbage. Han skal nu nok average 10 rebounds. Pointen var, at jeg virkeligt godt gad se Udoh, Lee og Bogut spille 4. og 5. Med hensyn til Bogut/Bynum spiller det nok også ind, at Bynum lige nu spiller det bedste basketball nogensinde, lige er udnævnt ugens spiller i West og har abnormt gode clutch-stats (over 80%). Det havde nok været anderledes, hvis det på nuværende tidspunkt var Bogut som spillede og Bynum sad ude. Ikke desto mindre ville jeg dog stadig foretrække Bynum fremfor Bogut Smiley

Tjekker den lige ud!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #366: 19 Mar 2012, 23:17 »

Igen Lee er god offensiv, men har store mangler defensivt. Smiley

Det er ærgerligt med Biedrins. Inden han fik sin skade for 2-3 år siden, var han faktisk en okay center, men efter han er kommet tilbage, har han været langt under niveau, hvilket er ret ærgerligt - både for holdet, men også ham selv..

Se den! Man kan ikke undgå at blive lidt "fan" af ham. Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #367: 19 Mar 2012, 23:25 »

Hans defensive mangler har jeg ingen kommentarer til..

Ja, McGee er cool. 2'eren er for grinern. Når Denver spiller med Faried og McGee finder man ikke rigtigt nogen store mænd som kan springe og løbe forbi dem Opstemt

I øvrigt, måske lidt tidligt; Kyrie Irving, MVP-material ud i fremtiden?
« Seneste Redigering: 19 Mar 2012, 23:39 af Riis » Logged

molle
Landsholdsspiller

« Svar #368: 19 Mar 2012, 23:32 »

Hans defensive mangler har jeg ingen kommentarer til..

Ja, McGee er cool. 2'eren er for grinern. Når Denver spiller med Faried og McGee finder man ikke rigtigt nogen store mænd som kan springe og løbe forbi dem Opstemt
[/quote

han har nok den laveste basket IQ nogensinde. Han kunne være SÅ god!! Måske kan George Karl gøre ham bedre, men jeg tror lidt det er en umulig opgave med hans spilforståelse

molle
Landsholdsspiller

« Svar #369: 19 Mar 2012, 23:49 »

I teorien ja, men holdet skal blive bedre - meget! Men har har helt sikkert potentialet!!

Dwight Howard, er han begyndt at få en lidt for stor mund!?? Han snakker alt for meget mht trade og nu forlænger han så med 1 år, fordi han er bange for at blive lagt for had, som LeBron sidste sæson.
Han har sagt han ville VÆK ASAP. HAn ville til LA, Nets, Dallas etc!! Han har snakkede konstant om det!! og ny "forlænger" han så fordi han elsker byen og fansne.
Hans interview var også falsk. Det var så tydeligt at han er "bange" for at blive upopulær

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #370: 20 Mar 2012, 16:20 »

Hvor mange herinde ser egentlig Crunch Time, og hvad synes i om det? Synes selv at det er meget godt, og kan egentlig godt lide værterne Smiley

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #371: 20 Mar 2012, 22:59 »

Det som dk4 sender?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #372: 20 Mar 2012, 23:01 »

Manchester United

Enged
Gæst

« Svar #373: 20 Mar 2012, 23:02 »

I teorien ja, men holdet skal blive bedre - meget! Men har har helt sikkert potentialet!!

Dwight Howard, er han begyndt at få en lidt for stor mund!?? Han snakker alt for meget mht trade og nu forlænger han så med 1 år, fordi han er bange for at blive lagt for had, som LeBron sidste sæson.
Han har sagt han ville VÆK ASAP. HAn ville til LA, Nets, Dallas etc!! Han har snakkede konstant om det!! og ny "forlænger" han så fordi han elsker byen og fansne.
Hans interview var også falsk. Det var så tydeligt at han er "bange" for at blive upopulær
Han prøver vel bare at redde, hvad reddes kan.
Hvis han var røget til Lakers ville det nok også være for meget af det gode. crazy

molle
Landsholdsspiller

« Svar #374: 20 Mar 2012, 23:54 »

Han prøver vel bare at redde, hvad reddes kan.
Hvis han var røget til Lakers ville det nok også være for meget af det gode. crazy

Det ville lidt være Lakers i en nøddeskal. De har altid en plan b. De har muligvis en af de bedste GM's mht trades

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010