Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1211 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
NBA
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
81
Forfatter
Emne: NBA (Læst 197723 gange)
molle
Landsholdsspiller
Sv: NBA
«
Svar #345:
15 Mar 2012, 21:26 »
Citat af: Riis 15 Mar 2012, 19:51
Forstår hat af Golden State-tradet.. Synes Monta Ellis er en af de bedste SGs i ligaen og sammen med Curry udgør han virkeligt en af de bedste backcoourts i NBA, når Curry ellers spiller. De kan virkeligt lighte det hele op, når det kører for dem. Og så får de også Udoh med, som virkeligt har set spændende ud, i de 2 kampe jeg har set, hvor han har spillet. Nu er det sjove lidt gået af dem. Skuffende hvad de får tilbage.
Og nu skal Portland virkeligt ud at hente en stor spiller, hvis de overhovedet har nogle forhåbninger i den her sæson, når Wallace er i New Jersey. Nå ok, også Camby..
Jeg er faktisk meget uenig. Ellis er en RIGTIG god score, men så stopper det også der. Han er skudvalg er elendigt og egoistisk og han undersized i forsvaret og udover det, så kan han heller ikke en særlig god forsvarsspiller (han har steals, men det er ikke nødvendigvis godt forsvar).
GS ved godt de ikke kommer nogle veje med Ellis og vil forsøge at bygge noget nyt om. Både Curry og Bogut er ude resten af året. På den måde får den unge håb på SG-pladsen, Klay Thompson fuld spilletid, samtidig med at de nok taber nogle kampe, så de potentielt kan få en bedre draft-pick og evt lande en af de store spillere - Anthohy Davis PF.
På den måde ville deres line-up næste år består af en rask Curry og Bogut (da de lade dem sidde sæsonen ud).
Udoh er også lidt en spille som ville være ret nem og erstatte.
Derudover, så har Bogut kun en kontrakt på 2 år endnu, så hvis den går helt galt med hans skader, så er man relativt hurtigt ude af hans kontrakt og og vil frigøre massere af capspace til endnu en rebuild.
Så efter min mening, så er det langt fra en dårlig trade af GS. Ellis er voldsomt overvurderet i DK fordi han score over 20 ppg.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #346:
15 Mar 2012, 21:44 »
Hvis der er noget som Ellis ikke er, så er det overvurderet. Synes derimod han er undervurderet og har om nogen været manden, som har formået at holde et fornuftigt niveau for et meget middelmådigt Golden State-hold sammen med Lee i år og har taget mange afgørende skud med succes
Nu kan jeg så se, at Stephen Jackson er blevet traded til SA og GS får Richard Jefferson og et 1 round pick, hvilket for mig sætter handelen i et andet perspektiv, da en skadet Bogut og Jackson ikke var optimalt for 2 unge og talentfulde og unge spillere som Udoh og Ellis. Med det in mente, kan man sagtens argumentere for, at det var fornuftigt, men sådan som tradad først så ud, synes jeg på ingen måde, at det var favorabelt for GS taget Stephen Jacksons nuværende niveau og Boguts skadesproblemer i forbehold - og slet ikke når Steph tilsyneladende går fra den ene skade til den anden. Med hensyn til Klay Thompson er jeg dog fuldstændig enig med dig i, at det er godt, da han virker som et ret stort talent og skal spille mest muligt
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #347:
15 Mar 2012, 22:06 »
Citat af: Riis 15 Mar 2012, 21:44
Hvis der er noget som Ellis ikke er, så er det overvurderet. Synes derimod han er undervurderet og har om nogen været manden, som har formået at holde et fornuftigt niveau for et meget middelmådigt Golden State-hold sammen med Lee i år og har taget mange afgørende skud med succes
Nu kan jeg så se, at Stephen Jackson er blevet traded til SA og GS får Richard Jefferson og et 1 round pick, hvilket for mig sætter handelen i et andet perspektiv, da en skadet Bogut og Jackson ikke var optimalt for 2 unge og talentfulde og unge spillere som Udoh og Ellis. Med det in mente, kan man sagtens argumentere for, at det var fornuftigt, men sådan som tradad først så ud, synes jeg på ingen måde, at det var favorabelt for GS taget Stephen Jacksons nuværende niveau og Boguts skadesproblemer i forbehold - og slet ikke når Steph tilsyneladende går fra den ene skade til den anden. Med hensyn til Klay Thompson er jeg dog fuldstændig enig med dig i, at det er godt, da han virker som et ret stort talent og skal spille mest muligt
Mht til Ellis, så har jeg en helt andet holdning. Nøgleordet er "Effektivitet". Ellis tager for mange skud til at opnå det antal point han laver. Han er samtidig ikke den bedste forsvarsspiller, trods hans steals. Han kan ikke holde sin mand foran sig, overhovedet.
Og når man spiller for et så dårligt hold som GS og ikke er bange for at skyde, så har man klart flere muligheder for at fremstå bedre end du er. Hvis du kigger på deres record, så har de trods alt ikke vundet særlig mange kampe.
Jeg vil også mene at Udohs talent stadig er ret begrænset og nemt kan erstattes med en anden spiller. Og med Jacksons kontrakt var stor og udløbende, så det kan man altid bruge til at trade videre.
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #348:
15 Mar 2012, 22:22 »
Og igen, i år har Ellis brugt 704 skud til kun at score 811 points (
), og det er INKLUSIV 5 straffekastforsøg per kamp, hvilket langt fra er optimal for en spiller - og bestemt ikke for holdets stjerne og bedste spiller.
De ville aldrig være kommet videre, så længe Ellis havde en så vigtig rolle som han havde for GS.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #349:
15 Mar 2012, 22:27 »
Citat af: molle 15 Mar 2012, 22:06
Mht til Ellis, så har jeg en helt andet holdning. Nøgleordet er "Effektivitet". Ellis tager for mange skud til at opnå det antal point han laver. Han er samtidig ikke den bedste forsvarsspiller, trods hans steals. Han kan ikke holde sin mand foran sig, overhovedet.
Og når man spiller for et så dårligt hold som GS og ikke er bange for at skyde, så har man klart flere muligheder for at fremstå bedre end du er. Hvis du kigger på deres record, så har de trods alt ikke vundet særlig mange kampe.
Jeg vil også mene at Udohs talent stadig er ret begrænset og nemt kan erstattes med en anden spiller. Og med Jacksons kontrakt var stor og udløbende, så det kan man altid bruge til at trade videre.
Når du kan average 25.5 point i en sæson med en field gold-percentage på 45%, hvad er så godt nok for dig? Lige nu averager han 22 point med 43%, (en god del af dem er 3'ere) hvilket er det eksakt samme procentantal som Kobe, som også er nødt til at tage dårlige skud ligesom Ellis, imens en spiller som Deron Williams, som man igen kan sammenlignes med Ellis og Kobe da han er den bedste offensive spiller og derfor oftest skal tage de svære skud, er nede på 41%. Det er ikke andet end helt naturligt for spillere, der bliver trukket veksler på offensivt og ikke har så forfærdeligt mange andre alternativer. Rose på 45%, Pierce på 42% og Jennings på 40% - igen spillere som er nødsagt til at tage skud. Så jeg synes ikke, at man kan klandre ham for at være ineffektiv.
Og ja, Golden State vinder ikke specielt mange kampe, men er ikke desto mindre stadig med om 8. pladsen, men jeg har overhovedet heller ikke udgivet dem for andet - skriver netop, at det er et utroligt middelmådigt hold, hvor det kun er Ellis og Lee som har leveret kontinuerligt . Ikke desto mindre er der dog stadigvæk et hold med meget talent.
Og det sidste du skriver i dit næste indlæg, gider jeg næsten ikke at kommentere. Det er bullshit
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #350:
15 Mar 2012, 22:36 »
Citat af: Riis 15 Mar 2012, 22:27
Og det sidste du skriver i dit næste indlæg, gider jeg næsten ikke at kommentere. Det er bullshit
Hvad er der Bullshit ved det?
True Shooting eller at de ikke kommer videre med ham?
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #351:
15 Mar 2012, 22:40 »
Citat af: molle 15 Mar 2012, 22:36
Hvad er der Bullshit ved det?
True Shooting eller at de ikke kommer videre med ham?
At man ikke kan komme videre med ham. Du får ham til at ligne en dårlig og egoistisk spiller, hvilket han altså langt fra er. Deres manglende succes skal i højere grad skyldes en dårlig center og skader til bl.a. Curry.
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
«
Svar #352:
15 Mar 2012, 22:49 »
Jeg er enig med Molle. GSW kommer ikke videre med Ellis. Hvis Curry skal opfylde sit potentiale, så blev Ellis nød til at blive traded. Curry vil ikke udvikle sig med en ballhawk som Ellis på 2eren. Derudover er det også tydeligt, at GSW nu har ændret strategi. Fra at være et hold, der håber på at kunne tage en af de sidste play off pladser til et hold, der går i genopbygnings fase for at skabe et hold der kan være en seriøs contender til et championship. Derfor skulle Ellis trades ellers vil de aldrig udvikle sig.
EDIT: Jeg rejser i øvrigt til New York imorgen, hvor jeg på tirsdag skal se Raptors @ Knicks. Så må jeg håbe, at de finder formen igen til den tid, det så i hvert fald sådan ud mod Blazers i nat
«
Seneste Redigering: 15 Mar 2012, 22:58 af Wicked Sick!
»
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #353:
15 Mar 2012, 22:58 »
Citat af: Riis 15 Mar 2012, 22:40
At man ikke kan komme videre med ham. Du får ham til at ligne en dårlig og egoistisk spiller, hvilket han altså langt fra er. Deres manglende succes skal i højere grad skyldes en dårlig center og skader til bl.a. Curry.
Ikke dårlig, bare overvuderet (specielt i DK, ikke i USA). Han skal ikke være holdest stjerne, da han ikke er spiller, man kan bygge et hold op omkring. Der er andre hold han ville passe bedre til. Fx Bucks, som mangler en score.
De sidste mange år, har de været på et stadie hvor de vinde nok kampe til ikke at få et godt pick, men taber for meget til at komme i play-off. Så de bliver nød til at gøre noget, hvis de vil videre. De skal på ingen måde trade Curry, da hans talent er enormt.
GS forsvar er mildest talt elendigt og Ellis bidrage ikke meget noget der. Med Bogut, får de en kæmpe klods på banen som kan dække forsvar og score.
Så jeg siger ikke at Ellis er en dårlig spiller, men at han har været et dårligt match for GS pt. Hvis de vil videre, så skal de have noget forsvar og få nogle picks. Med Curry og Bogut ude, ryger de længere ned og får et bedre pick.
Så efter sæsonen, kan de potentielt ende med 2 x 1st round pick (hvor det ene måske er top 3), en frisk Curry, en frisk Bogut og en udviklet Klay Thompsom pga spiletid.
Håber ikke det skrevet for rodet
Ellis er ikke en dårlig og egoistisk spiller, men en overvurderet og egoistisk spiller
704 skud til kun at score 811 points (5 straffekast). Det er ikke særlig godt
«
Seneste Redigering: 15 Mar 2012, 23:00 af molle
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #354:
16 Mar 2012, 15:42 »
Men Ellis er vel også den bedste spiller hos Bucks.. så ifølge din, og åbenbart WS' logik, så ville de også gå nogle sæsoner i møde med 7. og 8. seeds og lige akkurat at misse ud på playoffs, uden reelt at få bygget noget fornuftugt op via gode picks i draften? Og hvad med Brandon Jennings - stagnerer hans udvikling, fordi Ellis er en "ballhawk" og åbenbart kræver bolden konstant (?), eller er det et helt andet scenarie i Milwaukee for Brandon Jennings end i Golde State for Curry? Umiddelbart ville jeg sige, at det er 2 meget identiske holde niveaumæssigt, så forskellen for Ellis i at spille for GS eller Bucks kan jeg ikke umiddelbart få øje på. Og nej, selvfølgelig skal Curry ikke trades og det har jeg aldrig nogensinde givet udtryk for - Currys niveau er indiskutabelt og han har potentialet til at blive virkeligt, virkeligt god, hvis han ikke konstant er skadet. Han har det reneste skud i NBA.
Jeg er ikke uenig i, at sådan som det så ud, skulle der gøres noget. Jeg er dog stadigvæk uenig i, at det var et specielt godt trade for GS (der er ingen tvivl om, at Bucks er vinderne af det trade - eller hvad?) og det faktum, at Ellis bliver udgivet for at være en egoistisk spiller og en spiller, som man ingen vegne kan komme med.
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #355:
16 Mar 2012, 16:26 »
Citat af: Riis 16 Mar 2012, 15:42
Men Ellis er vel også den bedste spiller hos Bucks.. så ifølge din, og åbenbart WS' logik, så ville de også gå nogle sæsoner i møde med 7. og 8. seeds og lige akkurat at misse ud på playoffs, uden reelt at få bygget noget fornuftugt op via gode picks i draften? Og hvad med Brandon Jennings - stagnerer hans udvikling, fordi Ellis er en "ballhawk" og åbenbart kræver bolden konstant (?), eller er det et helt andet scenarie i Milwaukee for Brandon Jennings end i Golde State for Curry? Umiddelbart ville jeg sige, at det er 2 meget identiske holde niveaumæssigt, så forskellen for Ellis i at spille for GS eller Bucks kan jeg ikke umiddelbart få øje på. Og nej, selvfølgelig skal Curry ikke trades og det har jeg aldrig nogensinde givet udtryk for - Currys niveau er indiskutabelt og han har potentialet til at blive virkeligt, virkeligt god, hvis han ikke konstant er skadet. Han har det reneste skud i NBA.
Jeg er ikke uenig i, at sådan som det så ud, skulle der gøres noget. Jeg er dog stadigvæk uenig i, at det var et specielt godt trade for GS (der er ingen tvivl om, at Bucks er vinderne af det trade - eller hvad?) og det faktum, at Ellis bliver udgivet for at være en egoistisk spiller og en spiller, som man ingen vegne kan komme med.
Nej.
Golden State
kommer ingen steder med ham, i deres nuværende situation. De kunne lave point, men dækker IKKE forsvar. Bucks har derimod et forsvar og mangler en score. Deres forsvar kommer til at falde på SG pladsen, men generelt set, så har de et langt bedre forsvar end GS, og kan bedre kompensere hans mangler i forsvaret.
GS får en stor og center (top 3 center hvis han kommer i form) som kan tage rebounds og dække forsvar. Derudover, kan de også gå i en slags rebuild. Hvis Bogut aldrig kommer over sin skade, så er de ude af hans kontrakt om 2 år. Så det er "win-win".
GS bliver nød til at gøre noget hvis de skal komme videre. De har været i play-off én gang på næsten 20 år!
Bucks får en scorer som de mangler. Jennings er ret ustabil og score kun i "hveranden" kamp. Og med Ellis, kan de få de point de mangler. Bucks hold passer bedre til Ellis, da de kan opveje for hans mangler. De kan GS ikke.
Jeg siger ikke at det er dårligt trade af Bucks, det er bestemt et rigtig gode trade for dem!!
Men det er heller ikke et dum trade GS. De håber Klay Thompsom kommer til at udvikle sig, får en muligt top 3 pick og får to raske spillere (Curry og Bogut) i næste sæson. - og dermed kommer de også til at stå bedre rent defensivt.
De er måske lidt et "sats" af GS, men hvis Bogut bliver kronisk skadet, så står de stærkt i et rebuild, uden så mange store kontrakter.
Jeg mener stadig er Ellis er overvuderet. Han er rigtig god offensivt, men rigtig dårlig rent defensivt. Og igen, en true shooting % på 516, er ikke videre overbevisende hvis du er holdets go-to-guy og kun skal fokusere på point
Men min pointe var kun at prøve at forklare hvorfor traded ikke var helt hen i vejret. Du skrev selv at du forstod hat af Golden State-tradet..
«
Seneste Redigering: 16 Mar 2012, 16:28 af molle
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #356:
19 Mar 2012, 21:43 »
Måske er mit argument adresseret forkert: Med Curry og Ellis i backcourten i GS, som begge er relativt små, ville problemet så ikke bare blive flyttet fra GS til Milwaukee i backcourten, da Jennings jo ligefrem heller ikke er den bedste forsvarspiller og på højde med Curry? Jo mindre at man kan få Ellis til at forsvare - hvilket man måske kan i et lidt større omgang i Milwaukee end GS - ville problemet bare blive flyttet fra den ene klub til den anden, da Ellis ikke er en forsvarer (selvom jeg mener, at du gør ham dårligere end han er). Jo, Milwaukee er umiddelbart et bedre forsvarshold på 3, 4 og 5, men det er jo ikke fordi, at din PF eller C hjælper med at guarde Dwyane Wade og Kobe Bryant. Desuden mener jeg langtfra, at Bogut, stadigvæk når han er helt rask, ikke er en top-3 center. Ville i hvert fald hellere have Howard, Bynum, Chandler og Jefferson.
Her enig i, at Klay Thompson er et stort talent og skal have spilletid og det på den front er et godt trade. Umiddelbart ville jeg mene, at han har potentiale til at average omkring 20 point samtidig med at dække godt op via sin højde og atletiske evner. Synes dog stadig ikke, at det er nok at få en injury prone Bogut - som i worst case ikke kan spille - og Stephen Jackson for en Monta Ellis, som nok skulle væk engang, og en talentfuld big guy i Ekpe Udoh. Det her er nappet fra nba.com:
Ekpe Udoh averaged just 4.6 points, 3.4 rebounds and 0.7 assists in 96 games for Golden State. But the Warriors, who were 45-51 in games Udoh played, outscored their opponents by an incredible 255 points in Udoh’s 1,856 minutes, and were outscored by 512 in his 3,944 minutes on the bench.
Hans lave averages hænger selvfølgelig sammen med den meget lille spilletid, som han havde i starten. Enige bliver vi nok aldrig på den front, selvom jeg er med på, at det var på tide at prøve noget nyt.
Batigol
Manager
«
Svar #357:
19 Mar 2012, 22:15 »
Citat af: Riis 19 Mar 2012, 21:43
Desuden mener jeg langtfra, at Bogut, stadigvæk når han er helt rask, ikke er en top-3 center. Ville i hvert fald hellere have Howard, Bynum, Chandler og Jefferson.
... og ser man isoleret set på denne sæson vil jeg da absolut også mene at der er flere end de 4 du nævner der, som jeg ville vælge over Bogut. Marc Gasol, DeMarcus Cousins og Nikola Pekovic for at nævne de første tre.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #358:
19 Mar 2012, 22:24 »
Citat af: Riis 19 Mar 2012, 21:43
Måske er mit argument adresseret forkert: Med Curry og Ellis i backcourten i GS, som begge er relativt små, ville problemet så ikke bare blive flyttet fra GS til Milwaukee i backcourten, da Jennings jo ligefrem heller ikke er den bedste forsvarspiller og på højde med Curry? Jo mindre at man kan få Ellis til at forsvare - hvilket man måske kan i et lidt større omgang i Milwaukee end GS - ville problemet bare blive flyttet fra den ene klub til den anden, da Ellis ikke er en forsvarer (selvom jeg mener, at du gør ham dårligere end han er). Jo, Milwaukee er umiddelbart et bedre forsvarshold på 3, 4 og 5, men det er jo ikke fordi, at din PF eller C hjælper med at guarde Dwyane Wade og Kobe Bryant. Desuden mener jeg langtfra, at Bogut, stadigvæk når han er helt rask, ikke er en top-3 center. Ville i hvert fald hellere have Howard, Bynum, Chandler og Jefferson.
Her enig i, at Klay Thompson er et stort talent og skal have spilletid og det på den front er et godt trade. Umiddelbart ville jeg mene, at han har potentiale til at average omkring 20 point samtidig med at dække godt op via sin højde og atletiske evner. Synes dog stadig ikke, at det er nok at få en injury prone Bogut - som i worst case ikke kan spille - og Stephen Jackson for en Monta Ellis, som nok skulle væk engang, og en talentfuld big guy i Ekpe Udoh. Det her er nappet fra nba.com:
Ekpe Udoh averaged just 4.6 points, 3.4 rebounds and 0.7 assists in 96 games for Golden State. But the Warriors, who were 45-51 in games Udoh played, outscored their opponents by an incredible 255 points in Udoh’s 1,856 minutes, and were outscored by 512 in his 3,944 minutes on the bench.
Hans lave averages hænger selvfølgelig sammen med den meget lille spilletid, som han havde i starten. Enige bliver vi nok aldrig på den front, selvom jeg er med på, at det var på tide at prøve noget nyt.
Jeg mener ikke at Udoh er dårlig, men han kan "nemt" erstattes, da han ikke har et enestående talent. De har også David Lee på PF pladsen og Udoh er næppe stor og stærk nok til at spille center.
Nej, 1v1 er en ting, men når du har et hold som kan bakke dig op når din mand slår dig, så står du stærkere. Dit forssvar er stadig bedre hvis 4 ud af 5 fra holdet kan spille forsvar (derved også hjælpeforsvar), end hvis kun 1 ud af 5 kan dække forsvar.
Miami står jo ikke kun godt i forsvaret fordi de kun dækker deres egen mand. Hvis en af dem bliver slået, så er de andre der med det samme til at hjælpe. Det er lidt det samme som Bucks kan gøre med Ellis i modsætning til GS.
En Bogut i topform er stensikkert blandt det bedste centere. Det kan der slet ikke være nogen tvivl om. (Peter Wang fra DK4 sagde det også igår - dog er han ikke 100% sandhend, men alligevel).
Howard er alle vel enige om er den bedste center - uden tvivl.
Chandler er RIGTIG god i forsvaret, men forsvinder lidt i angrebet. Bogut kan både spille forsvar OG angreb.
Jeg vil også mene han er bedre end Jerfferson. Bynum er lidt svær at vurdere pga hans skader, men han har helt sikkert haft en rigtig god sæson i år.
Jeg er dog stadig 100% sikker på at en Bogut i form, er blandt de bedste. Siden han brækkede armen sidste sæson, har han ikke været helt klar, men inden da var han vild. GS satser på at pause vil lade ham blive 100% klar til næste sæson.
Hvis GS skulle komme videre og på nogen måde komme i play-off, så var de nød til at gøre noget. Og da de ikke ville trade Curry, så var Ellis det eneste valg, hvis man ville have noget igen. Og jeg synes ikke jeg undervurderer ham. Han bliver bare overvurderet fordi folk kun kigger på hans angreb, men når man ikke kan dække forsvar, så fortjener man ikke til at blive nævnt blandt de bedste.
Og hvis GS vil komme videre og måske prøve at komme i play-off. så skal de begynde at spille forsvar.
Så grundet hans ringe forsvarsspil, så er Ellis og GS et dårligt match.
Derudover fik de også et 1st round pick for Jackson, dog fra Spurs, men alligevel et 1st round.
De fik også Jerfferson hvis kontrakt udløber om 2 år - det samme som Bogut og Biedrins. Så hvis deres plan går helt galt med Bogut, så stå de stadig godt til et rebuild, da 3 af deres store kontrakter udløber samme år - det vil give dem ca. 37 mil mere capspace.
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #359:
19 Mar 2012, 22:29 »
Citat af: FC Barcelona 19 Mar 2012, 22:15
... og ser man isoleret set på denne sæson vil jeg da absolut også mene at der er flere end de 4 du nævner der, som jeg ville vælge over Bogut. Marc Gasol, DeMarcus Cousins og Nikola Pekovic for at nævne de første tre.
Jeg kan virkelig ikke se hvordan de skulle være bedre end en Bogut som er 100% klar
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
81
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »