home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197732 gange)
Nibali
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #315: 03 Mar 2012, 17:32 »

De har alt for mange hvide spillere, det er slet ikke sjovt... Ej, Rubio er sgu fin nok, men resten af holdet synes jeg, er lidt meh og ikke super grinern at se på. Dog interessant at Beasley og Williams begyndte at score i går Smiley

Det er i Minnesota. Her er flere indianere end folk med farvet pigment i huden.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #316: 03 Mar 2012, 17:39 »

Nej Smiley

Har du købt det? For hvis det virker sådan som jeg også tror med en kamp om dagen, så vil jeg nok også købe det.

Får desværre ikke set noget i aften, men jeg regner med at købe det imorgen. Jeg skal nok skrive om det er noget, som stadig kan anbefales, hvis det er, at du på det tidspunkt heller ikke har fået købt det. Det er jeg dog næsten sikker på, at det er og for 34 kroner er det selvfølgelig noget, som skal prøves!

FC Barcelona: Helt sikkert, det er da også et af de hold, som jeg har mest respekt for og et hold, som i fremtiden godt kan spille med om West, hvis de holder på Love og Rubio. Tror dog ikke, at de kommer i playoffs i år. Men hvem ved Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #317: 03 Mar 2012, 17:50 »

Hehe - har først lige set det der indlæg nu, men du har ret. Det er ikke noget fancy og flashy hold. Rubio er vild at se på, men resten er ikke udpræget farverige i sin spillestil. Men det er måske det jeg godt kan lide ved dem. De ved godt at de ikke har det mest slagkraftige hold i ligaen, så de arbejder hårdt for tingene i stedet for og lader være med at gøre det mere svært end det er. Dermed ikke sagt at andre hold ikke arbejder hårdt, men der ser man dem måske bare lidt ofterere prøve nogle fancy lay ups eller dunks eller hvad ved jeg, hvor det så ikke lykkes. Med Williams og Beasley kan absolut være sjove at se på, når det kører for dem. Især Beasley.

Beasley kan også gøre det stik modsatte Smiley
Hans er ego er i top og hans basket IQ er i bund. Hans talent er helt i top, men det den indstilling, så skal han trades asap, mens han stadig har noget værdi

Batigol
Manager

« Svar #318: 03 Mar 2012, 17:58 »

Playoffs tror jeg heller ikke på i år. Det er niveauet for svingende til. Se bare hvordan man den ene dag kan være on fire og slå Clippers og så de to næste dage tabe til henholdsvis Lakers og Suns. Med hensyn til Love og Rubio, så ser det jo fornuftigt ud, for man forlængede jo med Love sidst i januar med 4 år, hvilket betyder at de har gemt deres max 5-års kontrakt og stadig har den at tilbyde til en anden spiller. Dertil har de jo også en af de dygtigste coaches i NBA. Og så er jeg i øvrigt spændt på at se hvad der sker med Malcolm Lee, som den anden dag blev sendt tilbage til D-League. Der blev ikke meldt nogen begrundelse ud, men jeg går ud fra at det er et tegn på at han fysisk stadig ikke er helt klar til at spille NBA-kampe og lige skal have den sidste kamptræning før han er det.

Og jeg er enig molle - det er også det jeg mener med at niveauet er for svingende. Det er det især for bænken, som den ene dag kan producere +20-25 point og den næste dag producere under 10. Jeg venter da også bare på at Beasley bliver traded. Smiley

I øvrigt må jo ikke glemme hverken Ridnour eller Barea når man snakker om Wolves. Det er godt nok en hidtil uset luksus for Timberwolves, at have 3 så dygtige guards. Ridnour bliver ved med at overraske mig når han spiller. Hans perimeter shooting er simpelthen så skarpt!

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #319: 03 Mar 2012, 18:03 »

Hvad mener du med at de stadig har en 5år max kontrakt tilbage? De kunne sagtens have givet Love 1 år mere uden at det ville ændre noget...

De mangler dog stadig lidt en SG og en back-up C/PF

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #320: 03 Mar 2012, 18:17 »

Hvornår er trade-deadline? Er det her d. 15.?

Hvad tror I med Dwight Howard? Personligt tror jeg, han bliver sæsonen ud og skifter så til Nets (hvis Deron Williams bliver der) eller tager sammen Deron til et andet team.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #321: 03 Mar 2012, 18:41 »

Hvornår er trade-deadline? Er det her d. 15.?

Hvad tror I med Dwight Howard? Personligt tror jeg, han bliver sæsonen ud og skifter så til Nets (hvis Deron Williams bliver der) eller tager sammen Deron til et andet team.

Jeg tror, at Nets trader for ham. Det bliver noget i stil med Okur, Brooks og Lopez plus et par 1st Round picks (de har også Hustons i 2012 draften) for Dwight.
Nets bliver simpelthen nød til at lande ham, hvis ikke de gør det så smutter Deron efter sæsonen også bliver det godt nok et elendigt Nets hold, der flytter til Brooklyn i deres kæmpe arena næste sæson.

Hvis han ikke bliver traded, så tror jeg at både ham og Deron de tager til Dallas i free agency Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #322: 03 Mar 2012, 18:45 »

Jeg tænkte bare, at det var smartere for Deron, Dwight og Nets, hvis de først fik ham efter sæsonen, for i så fald har de jo et par gode picks i draften.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #323: 03 Mar 2012, 18:55 »

Jeg tænkte bare, at det var smartere for Deron, Dwight og Nets, hvis de først fik ham efter sæsonen, for i så fald har de jo et par gode picks i draften.

Det er bare meget satset.. Så har Dwight jo alle muligheder til sommer. Og det samme med Deron. Deron vil nok ikke forlænge hvis han ikke er sikker på Howard - og omvendt

Batigol
Manager

« Svar #324: 03 Mar 2012, 19:02 »

Hvad mener du med at de stadig har en 5år max kontrakt tilbage? De kunne sagtens have givet Love 1 år mere uden at det ville ændre noget...

De mangler dog stadig lidt en SG og en back-up C/PF

'The rule in the new collective bargaining agreement says that a team can offer five years, at max money, to only one player coming off his rookie contract. Anyone else, while that player is on the roster, has to settle for at most four.'

Når de kun har forlænget 4 år med Love, betyder det at de kan gemme ovenstående kontrakt til eksempelvis Ricky Rubio - eller Derrick Williams.

Men, ja. De mangler i allerhøjeste grad en SG. Jeg havde lidt håbet at Barea ville kunne tage vare på den position, men indtil videre har det jo været Ridnour der har gjort krav på den. Han har såmænd også gjort det fint nok. Men de mangler i mine øjne i endnu højere grad en SF. Wes Johnson er simpelthen bare for usynlig og han er så ualmindeligt langt væk fra det niveau han viste i NCAA. Hans 3 point shooting har været helt ved siden af siden han blev draftet.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #325: 03 Mar 2012, 19:06 »

'The rule in the new collective bargaining agreement says that a team can offer five years, at max money, to only one player coming off his rookie contract. Anyone else, while that player is on the roster, has to settle for at most four.'

Når de kun har forlænget 4 år med Love, betyder det at de kan gemme ovenstående kontrakt til eksempelvis Ricky Rubio - eller Derrick Williams.

Men, ja. De mangler i allerhøjeste grad en SG. Jeg havde lidt håbet at Barea ville kunne tage vare på den position, men indtil videre har det jo været Ridnour der har gjort krav på den. Han har såmænd også gjort det fint nok. Men de mangler i mine øjne i endnu højere grad en SF. Wes Johnson er simpelthen bare for usynlig og han er så ualmindeligt langt væk fra det niveau han viste i NCAA. Hans 3 point shooting har været helt ved siden af siden han blev draftet.

Var ikke klar over den regel (men er den ikke også kommet med den nye CBA?)

Barea er ikke en rigtig SG. Han er SG fanget i en PG-krop. Nu har jeg ikke set så mange kampe med ham i år, men jeg kunne forestille mig at han dækker PG's mens Robio tager SG'erne pga hans størrelse.

Ja, de mangler lidt begge, men har mere talent på SF pladsen. Men kan også håbe at Williams kan dække den plads.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #326: 03 Mar 2012, 20:06 »

Får desværre ikke set noget i aften, men jeg regner med at købe det imorgen. Jeg skal nok skrive om det er noget, som stadig kan anbefales, hvis det er, at du på det tidspunkt heller ikke har fået købt det. Det er jeg dog næsten sikker på, at det er og for 34 kroner er det selvfølgelig noget, som skal prøves!

FC Barcelona: Helt sikkert, det er da også et af de hold, som jeg har mest respekt for og et hold, som i fremtiden godt kan spille med om West, hvis de holder på Love og Rubio. Tror dog ikke, at de kommer i playoffs i år. Men hvem ved Smiley

Jeg har lige købt det nu og det fungerer som ventet, jeg kan se genudsendelser af alle de tidligere udvalgte kampe og ingen af alle de andre kampe Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #327: 04 Mar 2012, 21:54 »

Kampen virker lovende allerede! Kobe er flyvende - den mand er ikke et menneske.

Manchester United

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #328: 04 Mar 2012, 22:30 »

Jeg har bestilt en Kobe-trøje i sidste uge, desværre er den ikke kommet. Jeg er ikke vild Lakers-fan overhovedet, men kan meget godt lide Kobe crazy Jeg fangede ikke starte af programmet: Hvorfor er Wang ikke med i dag?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #329: 04 Mar 2012, 22:39 »

Jeg har bestilt en Kobe-trøje i sidste uge, desværre er den ikke kommet. Jeg er ikke vild Lakers-fan overhovedet, men kan meget godt lide Kobe crazy Jeg fangede ikke starte af programmet: Hvorfor er Wang ikke med i dag?

Jeg har også lige bestilt en LeBron James trøje i sidste uge, den er heller ikke kommet endnu! Og alle kan vel forhåbentlig lide Kobe, han er for vild  Cool

Manchester United

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010