home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197637 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #270: 23 Feb 2012, 00:03 »

Ja, hvis man bor tæt på sådan nogle, der sælger NBA jerseys, så er det nok nemmest.

Faldt i øvrigt lige over den her video:
<a href="http://www.youtube.com/v/zExrVyTX_aw?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/zExrVyTX_aw?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Det er go' humor  Grin

Mon ikke det er nogen i København, tror faktisk at Foot Locker har nogle.

Manchester United

Chakana
Manager

« Svar #271: 23 Feb 2012, 16:40 »

Haha, jeg var færdig af grin over Super Lintellect videoen.. Genialt fundet på Grin

So we meet again old man fisherman

Arsenal Football Club

philips
Juniorspiller
**

« Svar #272: 23 Feb 2012, 16:52 »

Hvor er den genial specielt de første

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #273: 23 Feb 2012, 19:04 »

Hvad er kriteriet for at blive 6th man of the year? Vi er tidligt inde i sæsonen, men de fleste peger allerede på Harden - men han spiller jo 31,7 minutter pr. kamp, mens folk som Nash kun spiller marginalt flere sekunder på banen (mener han er på 32,1 minut pr. kamp). Er det fordi han starter på bænken?

Kunne Kobe så i princippet blive 6th man of the year, hvis vi forestiller os, at han starter på bænken hver kamp? crazy

Chakana
Manager

« Svar #274: 23 Feb 2012, 21:16 »

Ja, man skal bare komme fra bænken af i hver kamp. Så Kobe, LeBron, Durant og Rose kunne i teorien godt blive 6th Man of the Year. Tunge

Arsenal Football Club

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #275: 23 Feb 2012, 22:03 »

James Harden må også være mit pick. Han spiller med 2 af de bedste spillere overhovedet og formår alligevel at snitte så højt. Det er imponerende - også selvom han spiller minutter som en starter. En utrolig vigtig spiller og ham som de går til, når Westbrook og Durant sidder ude Smiley

Hvem ville i øvrigt udtage og hvordan ville i stille op til OL 2012 med USA? Smiley

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #276: 23 Feb 2012, 22:37 »

Harden er det oplagte valg og det bliver nok også ham, hvis han fortsætter sådan her. En outsider kan være Louis Williams, der fører Sixers i point fra bænken, imponerende.

Mit Team USA roster vil se således ud:
Guards:
Rose
CP3
Kobe
Wade
Forwards:
Lebron
Durant
Bosh
Love
Center:
Howard
Chandler

Med en starting lineup:
Rose
Kobe
LeBron
Bosh
Howard

Jeg har udeladt Derron Williams, da jeg ikke mener han er lige så god som Rose og Paul, men det er tæt mellem de 3. Griffin mener jeg er et niveau under Love og Bosh, men endnu en gang tæt. Jeg tror dog, at vi skal regne med at se i hvert fald Deron Williams med til sommer det er jeg næsten 100 på. Jeg tror også det bliver Paul, der starter på point. Derudover komme en 'Melo sikkert også med.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #277: 23 Feb 2012, 23:29 »

Ok, ligner meget det hold, jeg ville spille med. Men er det ikke godt nok et roster på 12 spillere, som man må have med?

Guards:
Derrick Rose
Chris Paul
Kobe Bryant
Dwayne Wade
Andre Igoudala

Forwards:
Kevin Durant
Lebron James
Carmelo Anthony
Kevin Love
LaMarcus Aldridge

Center:
Andrew Bynum
Dwight Howard

Ville stille således op:
Paul
Wade
James
Durant
Howard

Paul er bedre til at sætte andre op og jeg foretrækker Wade fremfor Kobe, selvom Kobe sikkert starter. Kan dog meget bedre lide Wades game. De sidste 3 er sikre for mig. Igoudala kommer nok ikke med, men jeg synes, at han er fantastisk alsidig og spiller altid for holdet fremfor sig selv, som mange af stjernerne godt kan gøre. Aldridge er bare cool, selvom jeg sagtens kunne have rykket Igoudala op som forward og taget enten Westbrook eller Williams med som guard, som begge spiller fantastisk lige for tiden..

Chakana
Manager

« Svar #278: 24 Feb 2012, 04:53 »

Hold kæft en fed afslutning på 1. halvleg for Thunder. 5 point på 0,8 sek! Opstemt

Arsenal Football Club

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #279: 24 Feb 2012, 05:24 »

Hold kæft en fed afslutning på 1. halvleg for Thunder. 5 point på 0,8 sek! Opstemt

Ja, Durant er virkeligt velspillende.. og hvad laver Bynum? Noget af det dummeste jeg har set  Opstemt

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #280: 24 Feb 2012, 11:38 »

Skuffende kamp af Lin i går, virkelig skidt. Det skal dog sige Heat var rigtig godt kørende i forsvaret og gjorde det stort set umuligt for ham.
Jeg synes Heat spiller det flotteste basket lige nu, og i går var Bosh fantastisk.

Glæder mig til at se om Lin rejser sig!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #281: 24 Feb 2012, 22:35 »

Andre skal sidde og se basket hver nat i denne weekend? en kammerat og jeg har aftalt at vi skal se det hver aften, og vi har eddermame store forventninger. Glæder mig faktisk især til at se de unge og "ukendte", og så bliver Dunk og Shootout også rigtig fedt! Derudover håber jeg selvfølgelig at folk i den rigtig allstar kamp, ikke er nærige med dunks og alley-oops! God weekend til jer alle sammen Smiley

Manchester United

Batigol
Manager

« Svar #282: 24 Feb 2012, 22:46 »

Andre skal sidde og se basket hver nat i denne weekend? en kammerat og jeg har aftalt at vi skal se det hver aften, og vi har eddermame store forventninger. Glæder mig faktisk især til at se de unge og "ukendte", og så bliver Dunk og Shootout også rigtig fedt! Derudover håber jeg selvfølgelig at folk i den rigtig allstar kamp, ikke er nærige med dunks og alley-oops! God weekend til jer alle sammen Smiley

Nej, jeg har også takket nej tak til ethvert tilbud om at tage i byen i denne weekend. Det skal blive skægt at se Rising Stars i nat, men jeg synes faktisk ikke engang der er så mange 'ukendte' med. På Shaq's hold er det kun Landry Fields, Tristan Thompson og Greg Monroe at jeg ikke rigtigt kender til, mens det faktisk kun er Evan Turner jeg ikke rigtigt kender på Team Chuck. Men jeg ser mest frem til at se de 4 point guards på Team Shaq; Rubio, Lin, Walker og Cole, og så selvfølgelig også Blake Griffin som altid er god for et dunk eller to. På Team Chuck er det mest Irving, Cousins og Wall jeg ser frem til, og så selvfølgelig også Derrick Williams, som jeg også glæder mig til at se i dunk contest, fordi jeg har fulgt Timberwolves ret intenst i denne sæson.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Lavezzi
Gæst

« Svar #283: 24 Feb 2012, 22:51 »

JG727 og jeg holder skype-party hele natten og nøj hvor vi glæder os. Personligt glæder jeg mig mest til at se Kemba Walker, han er godt nok en spændende spiller at følge. Er dog super ked af, at Iman Shumpert alligevel ikke er med i dunk-konkurrencen. Han repper trods alt Georgia Tech.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #284: 24 Feb 2012, 23:00 »

JG727 og jeg holder skype-party hele natten og nøj hvor vi glæder os. Personligt glæder jeg mig mest til at se Kemba Walker, han er godt nok en spændende spiller at følge. Er dog super ked af, at Iman Shumpert alligevel ikke er med i dunk-konkurrencen. Han repper trods alt Georgia Tech.

Fuck, hvor skal vi Skype!!!!!!

Men hvad laver ham mr. Shaq? 4 Point Guards virker lidt overdrevet, men læste også at han forsøgte at trade med Barkley undervejs Tunge Blake Griffin kommer vel ikke til at spille så meget, men mon ikke der kommer en del show fra hans side trods alt.

Jeg tror, Team Chuck vinder.

EDIT: Og nu skal jeg se Semi Pro!
« Seneste Redigering: 24 Feb 2012, 23:14 af JG7 » Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010