home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1177 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197653 gange)
AFC
Manager

Sv: NBA
« Svar #240: 19 Feb 2012, 21:37 »

Det er tæt, nu spiller de hele tiden så jeg har ikke fulgt med siden de spillede sidst. Men sidste gang der lagde Magic ud med at være foran med 17, så kom Heat helt tæt på med 3 point efter og to free throws, dem brændte BronBron dog og så kvitterede Howard & co med på et tidspunkt at komme foran med 19.

Så jeg ved ingenting, men Magic er en tough cookie.
Takker for det seriøse svar Wink. Nu må vi se! Fin lille analyse Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #241: 19 Feb 2012, 22:18 »

Super fed kamp synes. Jeg var sgu godt underholdt. Også første gang jeg så Lin, og man må sgu bare tage hatten af for ham. Det kan godt være at han sagtens kunne have lavet 15 turnovers i dag, men ellers gør han det sgu fremragende i dag Smiley

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #242: 19 Feb 2012, 22:59 »

Egentligt er jeg egentlig enig med Wicked om, at Lin er en smule overvurderet og at han selvfølgelig nok skal få nogle tæsk på et tidspunkt.. Men hold kæft hvor kan han tage holdet og tilskuerne, lidt ligesom Tim Tebow, på skuldrene med det talent, som han nu engang har. Han viser tydeligt sine begrænsninger og turner bolden over alt for meget, hvilket selvfølgelig nok skal falde igen, når Anthony kommer tilbage, men han kan sætte sine spillere op og score.

I øvrigt er jeg kæmpe J.R Smith-fan. Fed kamp! Smiley

Tror ikke man skal ligge så meget i hans turnovers. Han er "rookie" og det er første gang han får lov til at spille minutter og endda som starter.  Hvis du kigger på John Wall, så laver han også et hav af turnovers.
Derudover så spiller Lin også under D'Antoni. D'Antonis spillestil er baseret på run n' gun. Hurtige løb frem af banen og afslutning indenfor 10 sek. Og når det går så stærkt, så kommer der også flere turnovers - særligt når man er "ny" i NBA og spiller på en ny hold. Og hvis man kigger på hans stats i dag, så selvom han laver 7 turnovers, så laver han også 5 steals..

John Wall i år, ligger han på 7.5 ass, men 4.13 turnovers pr kamp..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #243: 19 Feb 2012, 23:14 »

Ven, jeg overfører snart.

Ven, du har ikke kontonummer, ven.

Jeg må sige, jeg elsker den her weekend. Tidlige kampe er lækkert. Jeg er bare lidt forbandet øv over at Rising Stars-kampen først sendes kl. 3 næste weekend - så skal jeg jo sove midt på dagen efter klassikerweekenden er åbnet i cykling.. crazy

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #244: 19 Feb 2012, 23:40 »

Jeg tror 76'ers vinder i dag

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #245: 20 Feb 2012, 03:50 »

Westbrook/Durant - Wade/Lebron?

Chakana
Manager

« Svar #246: 20 Feb 2012, 12:22 »

Kunne desværre ikke finde Thunder-Nuggets kampen nogen steder. Og for fanden hvor vil jeg ærgre mig over det længe. KD scorer career high 51 point, Westbrook, som var tvivlsom op til kampen, scorer 40 point og Ibaka laver triple-double + nogle fantastiske blocks! Med lidt over 30 sek. af kampen tilbage, førte Nuggets med 5 point, men det lavede KD om på. Jeg er speechless...

Arsenal Football Club

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #247: 21 Feb 2012, 07:04 »

JAAAAAAAAA!!!

Lavezzi
Gæst

« Svar #248: 21 Feb 2012, 10:16 »

Greg Oden er en mofo boss. Ude hele 2011/2012 sæsonen. Man kan ikke andet end elske sådan en fyr. Getting' paid and nothing else, all day every day. Mon ikke hans dage i Portland er talte.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #249: 21 Feb 2012, 16:31 »

Greg Oden er en mofo boss. Ude hele 2011/2012 sæsonen. Man kan ikke andet end elske sådan en fyr. Getting' paid and nothing else, all day every day. Mon ikke hans dage i Portland er talte.

Hans dage i NBA er forhåbentlig talte, du kan jo ikke bruge én, der er så injury prone til noget som helst udover at spilde en masse salary.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #250: 21 Feb 2012, 16:46 »

Hans dage i NBA er forhåbentlig talte, du kan jo ikke bruge én, der er så injury prone til noget som helst udover at spilde en masse salary.

Men han er samtidige et for stort talent til at smide på porten. Hvis han bliver klar, kan han blive en top 3 center.
Hans kommende operation er dog ikke så "slem" som de første. Det er vidst "kun" brusk som skal fjernes efter en tidl. operation.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #251: 22 Feb 2012, 20:39 »

John Wall mod Tyreke Evans og Demarcus Cousins - så kan man vel godt forvente en energisk kamp!

Er der nogen, der har haft erfaring med at bestille via NBA Store? Jeg tænker, at der vel er stor chance for evt. toldafgifter og dyr fragt? Findes der en europæisk udgave, der har et nogenlunde stort sortiment uden at det koster 500-600-700 kroner?

EDIT: Jeg søger en trøje med John Wall eller Tyreke Evans, så det er det udvalg, jeg er på udkig efter. De sider jeg har fundet, har kun de helt store profiler som LeBron, Kobe og Wade.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #252: 22 Feb 2012, 20:46 »

John Wall mod Tyreke Evans og Demarcus Cousins - så kan man vel godt forvente en energisk kamp!

Er der nogen, der har haft erfaring med at bestille via NBA Store? Jeg tænker, at der vel er stor chance for evt. toldafgifter og dyr fragt? Findes der en europæisk udgave, der har et nogenlunde stort sortiment uden at det koster 500-600-700 kroner?

EDIT: Jeg søger en trøje med John Wall eller Tyreke Evans, så det er det udvalg, jeg er på udkig efter. De sider jeg har fundet, har kun de helt store profiler som LeBron, Kobe og Wade.

Tror der er fri fragt pt. fra NBA Store - synes jeg fik en mail omkring dette.. Eller også var det kun allstar produkter der var fri fragt på.

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #253: 22 Feb 2012, 20:47 »

Men btw. hvor kan man købe de billigste Swingman jerseys? Er desperat efter en trøje, men har ikke de 6-700 kr,- til dette.

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #254: 22 Feb 2012, 20:59 »

Men btw. hvor kan man købe de billigste Swingman jerseys? Er desperat efter en trøje, men har ikke de 6-700 kr,- til dette.

Here you go: http://www.ebay.co.uk/sch/claudette_64/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Har lige købt en derinde fra til 320 eller noget i den stil med fragt - swingman. En uges tid så har du den og det er fra England, så ingen told Smiley
« Seneste Redigering: 22 Feb 2012, 21:01 af Wicked Sick! » Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010