home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1173 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197422 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #150: 22 Jan 2012, 21:10 »

Hold kæft hvor er begge holdene dårlige. Der er absolut ingen struktur hos NOGEN af holdene, når Rondo ikke er med. Satme en underlig kamp, men stadig på en eller anden måde ret underholdende  Opstemt

Bulls - Heat bliver for fed. Hold kæft jeg glæder mig til at se, for at sætte det lidt på spidsen, de 3 bedste spillere i NBA.

Muligvis kun den ene. Lad os nu se om både D-Wade og D-Rose kommer tilbage, det bør de, men nu har de allerede siddet ude længe.

Edit: Længe=1 uge Tunge

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #151: 22 Jan 2012, 21:13 »

D-Wade har da været ude 3 uger? Smiley

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #152: 22 Jan 2012, 21:13 »

Muligvis kun den ene. Lad os nu se om både D-Wade og D-Rose kommer tilbage, det bør de, men nu har de allerede siddet ude længe.

Edit: Længe=1 uge Tunge

Selvfølgelig spiller de begge, når de møder hinanden. Det er jeg næsten 100 på  Tunge

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #153: 22 Jan 2012, 21:40 »

D-Wade har da været ude 3 uger? Smiley

Jeg er ret sikker på, at han blev klar igen, for derefter at blive skadet igen.

Wizards er sgu sjove - hold da op en forestilling de leverede.

N17
Manager

« Svar #154: 22 Jan 2012, 23:16 »

hvor mange kampe viser DK4?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #155: 22 Jan 2012, 23:29 »

hvor mange kampe viser DK4?

1 hver søndag.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #156: 26 Jan 2012, 18:14 »

Det er ikke NBA, men er der egentligt nogen der følger dansk basket? Jeg bor ret tæt på NRGi Arena, og har tit overvejet at hoppe ud og se Bakken Bears, men jeg er ikke kommet afsted endnu. Men er det noget værd?

De spiller forresten i aften på DK4.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #157: 26 Jan 2012, 18:19 »

Altså jeg var inde og se Aalborg Basket for et par måneder siden, og det var sgu ikke noget at råbe hurra for. Men Bakken Bears er selvfølgelig også en del bedre. Det var en ren bundgyser, jeg var inde at se. Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #158: 26 Jan 2012, 19:56 »

Altså jeg har da set dansk basket på tv, og jeg synes virkelig at det er fesent når man plejer at se NBA.. Jeg gider ikke rigtig se det..

Manchester United

Chakana
Manager

« Svar #159: 29 Jan 2012, 22:36 »

Hvor kan jeg købe en NBA trøje henne - billigt?

Arsenal Football Club

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #160: 29 Jan 2012, 22:44 »

Har selv købt en her: http://www.acasports.co.uk/index.php?cPath=91_92

Billigt og ingen told, da de er baseret i England.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #161: 30 Jan 2012, 00:25 »

God afslutning på en ellers halv skuffende kamp spillemæssigt (men det kendetegner jo også denne sæson). Både Rose (der var 28-28 i 4. quarter inden idag) og LeBron choker på free throw linien i clutch. Jeg er dog overbevist om, at LeBron sprænger for tidligt på jump ball sidst i kampen, han må ikke pille den ned før den har nået sit højeste punkt, hvilket jeg synes det så ud som om han gjorde, Gibson nåede ikke engang at hoppe.
Derudover var det skuffende at se, hvor meget vi var afhængige af D-Rose idag, det er ellers noget jeg synes vi har gjort godt hidtil i sæsonen, at der er mange forskellige, der kan steppe up. Det var jo kun ham, der havde tur i den offensivt idag og det var ikke engang fordi han var så god, han skød jo kun 11-28 fra gulvet, det er dog også fordi, at vi rider ham så meget idag også bliver han tvunget til at tage nogle svære skud.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #162: 30 Jan 2012, 12:57 »

God afslutning på en ellers halv skuffende kamp spillemæssigt (men det kendetegner jo også denne sæson). Både Rose (der var 28-28 i 4. quarter inden idag) og LeBron choker på free throw linien i clutch. Jeg er dog overbevist om, at LeBron sprænger for tidligt på jump ball sidst i kampen, han må ikke pille den ned før den har nået sit højeste punkt, hvilket jeg synes det så ud som om han gjorde, Gibson nåede ikke engang at hoppe.
Derudover var det skuffende at se, hvor meget vi var afhængige af D-Rose idag, det er ellers noget jeg synes vi har gjort godt hidtil i sæsonen, at der er mange forskellige, der kan steppe up. Det var jo kun ham, der havde tur i den offensivt idag og det var ikke engang fordi han var så god, han skød jo kun 11-28 fra gulvet, det er dog også fordi, at vi rider ham så meget idag også bliver han tvunget til at tage nogle svære skud.

Jeg synes faktisk at det var en fed kamp i nat. Virkelig lækkert. Synes Rose var rigtig god i går, det bliver dog bare overskygget af de 2 brændte free-throws og det sidste og afgørende skud..

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 30 Jan 2012, 14:37 »

Jeg synes faktisk at det var en fed kamp i nat. Virkelig lækkert. Synes Rose var rigtig god i går, det bliver dog bare overskygget af de 2 brændte free-throws og det sidste og afgørende skud..

Ja, det var en fed kamp. Det jeg mener er bare, at der var mange dumme fejl og turnovers, hvilket der er meget af i denne sæson, højest sandsynlig pga. lockouten.
Ja, Rose spillede godt, men hvis vi kigger på hans stats så skyder han 11-28, hvilket svarer til 39%. Det er ikke en fantastisk procent. Hans assists var heller ikke outstanding med 6, det er dog et fornuftigt antal. Altså det var ikke en rigtig god kamp fra ham, men en god kamp.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #164: 30 Jan 2012, 14:43 »

Ja, det var en fed kamp. Det jeg mener er bare, at der var mange dumme fejl og turnovers, hvilket der er meget af i denne sæson, højest sandsynlig pga. lockouten.
Ja, Rose spillede godt, men hvis vi kigger på hans stats så skyder han 11-28, hvilket svarer til 39%. Det er ikke en fantastisk procent. Hans assists var heller ikke outstanding med 6, det er dog et fornuftigt antal. Altså det var ikke en rigtig god kamp fra ham, men en god kamp.

Er enig i at der var mange turnovers, og synes også at begge hold, især Bulls skød dårlige mid-range. Synes der blev brændt mange af de "nemme" skud.

Manchester United

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010