home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197418 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #135: 18 Jan 2012, 00:14 »

Helt utroligt så store favoritter Heat er til at tage East ifølge GMs, specielt med deres skadesproblemer. Efter min mening er de kun 60-40 i forhold til Bulls, der over en meget sammenpresset sæson kan nyde godt af deres meget brede trup, de vandt jo også lige 7 kampe på 9 dage inden de så tabte til Grizzlies med D-Rose på bænken, hvilket meget god beviser påstanden med, at de vil gøre det godt i den sammenpressede sæson.

EDIT: I øvrigt også sjovt, hvordan de har Durant og Lebron ca. lige med hensyn til MVP og "If  you were starting a franchise and could sign any player, who would it be?", mens LeBron vinder stort når det kommer til hvem der egentlig er den bedste small forward.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2012, 00:19 af Wicked Sick! » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #136: 18 Jan 2012, 09:20 »

Når Wade er skadet, synes jeg heller ikke, at der er nogen tvivl om, at Bulls er bedre og bredere. Når Wade til gengæld er tilbage, har de større playmakers end Bulls, ja end hele ligaen, og så når spillere som Norris Cole og James Jone kommer ind fra bænken og leverer sådan, som de har gjort, er det stærke. Noah, Boozer, Hamilton og selvfølgelig Rose spiller dog så godt begge veje og er et hold, som Heat ikke skal undervurdere. De kommer til at spille om titlen i East og jeg tror sagtens, at Bulls ville kunne vinde.

Det sidste du siger kan selvfølgelig hænge sammen med, at Durant er yngre end LeBron og derfor bedre at signe og bygge et hold op omkring. Ellers ved jeg sgu egentligt ikke, hvad grunden til det kunne være. Jeg havde dog foretrukket Derrick Rose, da han er ung og PG.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2012, 09:41 af Riis » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 18 Jan 2012, 16:44 »

Når Wade er skadet, synes jeg heller ikke, at der er nogen tvivl om, at Bulls er bedre og bredere. Når Wade til gengæld er tilbage, har de større playmakers end Bulls, ja end hele ligaen, og så når spillere som Norris Cole og James Jone kommer ind fra bænken og leverer sådan, som de har gjort, er det stærke. Noah, Boozer, Hamilton og selvfølgelig Rose spiller dog så godt begge veje og er et hold, som Heat ikke skal undervurdere. De kommer til at spille om titlen i East og jeg tror sagtens, at Bulls ville kunne vinde.

Det sidste du siger kan selvfølgelig hænge sammen med, at Durant er yngre end LeBron og derfor bedre at signe og bygge et hold op omkring. Ellers ved jeg sgu egentligt ikke, hvad grunden til det kunne være. Jeg havde dog foretrukket Derrick Rose, da han er ung og PG.

Selvfølgelig har Heat et bedre hold, men at de skulle have nogen af 90% af stemmerne er lige i overkant, det var såmænd bare det jeg pointerede. D-Rose har godt nok også døjet lidt med nogle skader de sidste par dage, men som de viste i nat, så kan de godt vinde uden.

Jeg havde nu også valgt LeBron eller Durant selvom jeg er Bulls fan, da jeg godt kan være lidt i tvivl om hvor god D-Rose er når han engang mister sin hurtighed, altså om han ligesom D-Wade og Kobe kan ligge sit spil om, så han lever på nogle andre ting. Det tror jeg nu godt han kan, da han allerede har forbedret sin 3er markant, men det er stadigvæk ikke helt sikkert og derfor er det mere sikkert at gå med LeBron f.eks. som jeg også mener er lidt bedre Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #138: 18 Jan 2012, 20:11 »

Selvfølgelig har Heat et bedre hold, men at de skulle have nogen af 90% af stemmerne er lige i overkant, det var såmænd bare det jeg pointerede. D-Rose har godt nok også døjet lidt med nogle skader de sidste par dage, men som de viste i nat, så kan de godt vinde uden.

Jeg havde nu også valgt LeBron eller Durant selvom jeg er Bulls fan, da jeg godt kan være lidt i tvivl om hvor god D-Rose er når han engang mister sin hurtighed, altså om han ligesom D-Wade og Kobe kan ligge sit spil om, så han lever på nogle andre ting. Det tror jeg nu godt han kan, da han allerede har forbedret sin 3er markant, men det er stadigvæk ikke helt sikkert og derfor er det mere sikkert at gå med LeBron f.eks. som jeg også mener er lidt bedre Smiley

Helt enig. Heat er overhovedet ikke så store favoritter, som stemmerne giver udtryk for.

Tja, det er vel meget en smagssag i boldgade med Messi eller Ronaldo. Jeg elsker den måde, som Rose spiller basket og han har helt klart potentialet til at blive en af de mest dominerede spiller nogensinde. Han skal ikke turne bolden over så meget og generelt spille med lidt mindre risici, ellers er det svært at sætte fingrer på sit spil. Han skyder bedre (end han har), en af de bedste atleter, sætter medspillere i scene og guarder fantastisk. Er dog heller ikke i tvivl om, at LeBron er en bedre spiller - er dog af den overbevisning, at PG er den position, som er den "vigtigste" basketball.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2012, 20:14 af Riis » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 19 Jan 2012, 00:30 »

Helt enig. Heat er overhovedet ikke så store favoritter, som stemmerne giver udtryk for.

Tja, det er vel meget en smagssag i boldgade med Messi eller Ronaldo. Jeg elsker den måde, som Rose spiller basket og han har helt klart potentialet til at blive en af de mest dominerede spiller nogensinde. Han skal ikke turne bolden over så meget og generelt spille med lidt mindre risici, ellers er det svært at sætte fingrer på sit spil. Han skyder bedre (end han har), en af de bedste atleter, sætter medspillere i scene og guarder fantastisk. Er dog heller ikke i tvivl om, at LeBron er en bedre spiller - er dog af den overbevisning, at PG er den position, som er den "vigtigste" basketball.

Jeg vil nu ikke sige, at PG er den vigtigste position i Basketball. Vis vi kigger på de spillere der hele tiden er med i debatten bedste spiller nogensinde, så er det vel først og fremmest MJ man fremhæver, han spillede SG, det gør Kobe også. Bill Russell og Wilt Chamberlain spillede center, mens Larry Bird var forward. Det er vel kun Big O og Magic Johnson som PGs, der kan være nogenlunde med og de var endda lidt atypiske PGs, Big O var den bedste reboundene PG nogensinde og Magic var over 2 meter høj.
Altså man ser jo også, at det er Kobe, der får bolden fra starten i clutch, det er jo ikke nødvendigt, at PGen skal have den, så meget er de jo ikke låst fast i positionerne, det er bare vigtigt at PG er intelligent og uselvisk efter min mening. Det er altså forskelligt fra hold til hold hvor meget ansvar der bliver lagt på point guarden.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #140: 20 Jan 2012, 08:34 »

Orlando Magic - Lakers er i nat, er det ikke?

No body? Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Jan 2012, 18:06 af MS » Logged

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #141: 20 Jan 2012, 18:29 »

Orlando Magic - Lakers er i nat, er det ikke?

Bringer den lige op igen Smiley

Manchester United

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #142: 20 Jan 2012, 18:37 »

Jo, klokken 2 dansk tid, saa vidt jeg kan se.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #143: 20 Jan 2012, 18:44 »

Jo, klokken 2 dansk tid, saa vidt jeg kan se.

Super, også det jeg gik ud fra. Men tager altid fejl af kamp tidspunkterne. Tusind tak Smiley

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 20 Jan 2012, 20:13 »

Super, også det jeg gik ud fra. Men tager altid fejl af kamp tidspunkterne. Tusind tak Smiley

Du skal bare ligge 6 timer til altid Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #145: 20 Jan 2012, 20:16 »

Du skal bare ligge 6 timer til altid Smiley

Det skal man da ikke? USA har da mange tidszoner?

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 20 Jan 2012, 20:19 »

Det skal man da ikke? USA har da mange tidszoner?

Jep, men alle deres sportsgrene kører efter standard pacific time uanset hvor du er henne i USA.

Edit: selvfølgelig ikke pacific men atlantic time.

EDIT 2: Jeg sejler lige nu, det hedder åbenbart Eastern Standard time.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2012, 20:21 af Wicked Sick! » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #147: 20 Jan 2012, 20:21 »

Jep, men alle deres sportsgrene kører efter standard pacific time uanset hvor du er henne i USA.

Edit: selvfølgelig ikke pacific men atlantic time.

Naa okay Wink Vidste jeg saa ikke. Min fejl Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #148: 22 Jan 2012, 20:57 »

Der er kamp nu på DK4, Boston Celtics gæster Washington Wizards. Ikke en sindsoprivende spændende kamp, men jeg kan godt lide John Wall og Wizards. De spiller usandsynligt ustruktureret. Og så står der 75-75 i øjeblikket.

Efter kampen kommer der 'Rodman Revealed'. De viste noget af det i pausen, og det virkede ret interessant. Foruden Looney Toons med Michael Jordan, så kan jeg huske at mit første bekendtskab med NBA var en film om Dennis Rodman, og så var jeg jo naturligvis Dennis Rodman i idrætstimerne, når vi tonsede rundt på basket-banen!

I pausen reklamerede DK4 også med næste uges kamp: Heat møder Bulls. Søndag kl. 21.30. Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #149: 22 Jan 2012, 21:00 »

Der er kamp nu på DK4, Boston Celtics gæster Washington Wizards. Ikke en sindsoprivende spændende kamp, men jeg kan godt lide John Wall og Wizards. De spiller usandsynligt ustruktureret. Og så står der 75-75 i øjeblikket.

Efter kampen kommer der 'Rodman Revealed'. De viste noget af det i pausen, og det virkede ret interessant. Foruden Looney Toons med Michael Jordan, så kan jeg huske at mit første bekendtskab med NBA var en film om Dennis Rodman, og så var jeg jo naturligvis Dennis Rodman i idrætstimerne, når vi tonsede rundt på basket-banen!

I pausen reklamerede DK4 også med næste uges kamp: Heat møder Bulls. Søndag kl. 21.30. Smiley

Hold kæft hvor er begge holdene dårlige. Der er absolut ingen struktur hos NOGEN af holdene, når Rondo ikke er med. Satme en underlig kamp, men stadig på en eller anden måde ret underholdende  Opstemt

Bulls - Heat bliver for fed. Hold kæft jeg glæder mig til at se, for at sætte det lidt på spidsen, de 3 bedste spillere i NBA.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010