home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185682 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #30: 15 Jun 2010, 13:32 »

Ikke nødvendigvis. Hvis Celtics vinder, så er det, men hvis Lakers vinder, skal de ud i kamp 7.
Mente at de sidste to kampe var i Los Angeles* Sorry, my bad Smiley
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #31: 16 Jun 2010, 02:56 »

Så starter finale-kamp 6 lige om lidt, hvor Lakers er tvunget til at vinde på deres flotte hjemmebane. Smiley
Holder personligt med Lakers, både pga. holdet i i særdeleshed og sjovt nok også pga. Kobe Bryant, men også for muligheden for en historisk kamp 7.

Bliver spændene!
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #32: 16 Jun 2010, 02:58 »

Det bliver en spændende og intens kamp, og nok også ret lige, meeeen LET'S GO LAKERS!
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #33: 17 Jun 2010, 18:47 »

Ja Lakers vandt jo, men jeg så ikke kampen jeg var for træt og fik den ikke set dagen efter.
Kamp 7 bliver spillet og sendt natten til fredag kl.2.50 vidst nok altså i nat og den skal helt sikkert ses selvom at jeg skal tidligere op end jeg plejer dagen efter/imorgen, men den kamp skal bare ses og så håber jeg på en sejr til Lakers, så de vinder titlen...

Vh.Blackstone
Logged

ZZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #34: 17 Jun 2010, 19:07 »

Så er det i nat!!!!!!!!! GO BOSTON!
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #35: 17 Jun 2010, 19:14 »

Damn, det bliver svært for Boston uden Kendrick Perkins. De faldt sammen i 6.kamp og jeg har næsten svært ved at se hvordan Boston skal vinde. Det kræver ihvertfald at de 3 store alle rammer niveauet, hvilket de endnu ikke har gjort i finaleserien. Samtidig skal Rasheed Wallace eller Glen Davis spille en superkamp som afløsere.
Logged

It's gonna be legendary

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #36: 17 Jun 2010, 19:27 »

Ved ikke om jeg skal juble eller græde over Perkins skade.. Ja, det er synd for spillet.. Meeeeen! det øger chancen for Lakers.. alligevel.. Det er synd.. Men GO LAKEERS!
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #37: 17 Jun 2010, 22:52 »

Det bliver vildt spændende, og selvom om jeg kan lide begge hold utrolig meget så holder jeg med Boston, fordi min far og jeg gættede på hvem der går hen og vinder, og han sagde Lakers, så gik jeg med Boston. Opstemt
Så GO BOSTON, BEAT L.A.! Opstemt
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #38: 18 Jun 2010, 17:13 »

Yes så vandt Lakers titlen, men jeg fik ikke set kampen, men jeg har optaget den, så den skal da nok ses på et tidspunkt, men fedt at Lakers vandt.
Var det en god kamp? eller hvad?

Vh.Blackstone
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #39: 18 Jun 2010, 17:52 »

Det var en super intens kamp. Jeg så den desværre heller ikke direkte, men så den dog forskubt kl 12.30. Den bliver også genudvist igen kl 8 mener jeg det er på dk4.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #40: 10 Jul 2010, 00:03 »

Så er det blevet en realitet, Miami Heat får sin helt egen Big 3, eller Amazing 3 eller hvad vi nu skal kalde det. Chris Bosh, Dwyane Wade OG LeBron James, alle på ÉT hold. De har dog ikke rigtigt andre tilbage på holdet da man var nød til at fjerne spillere for at gøre det hele muligt, nu kan Heat kun skrive kontrakter på laveste løn.

Min mening: Et spændende hold uden tvivl, men hvem får de ellers på holdet? Kan de få nogle andre rimelige spillere på holdet eller bliver det en masse håbløse sammen med nogle af de absolut bedste? Falit eller succes: Det kan blive fugl eller fisk, men jeg kunne godt tro og håbe(er Heat fan) at det kommer til at gå godt, måske i lige i sæson 1, men hvis stammen (Bosh, Wade og James) bliver og de får krydret det med sultne unge spillere, skal det nok blive spændende at følge dem. Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #41: 10 Jul 2010, 00:09 »

Ingen spillere?
De får Mike Miller aka. The shooting machine.

Jeg synes Lebron valgte forkert ved at vælge Heat. Ja, de har et sindssygt hold nu, men tror at sammenspillet med Boozer og Rose ville være meget bedre, og muligvis også chancen for at vinde titler.  Bosh, Wade og James er alle spillere som vil det meste selv, især Wade og James, hvorimod Boozer og Rose er mere holdspillere.

Og showet her i nats, var da helt til grin. Der blev snakket alt for meget, og alt for mange reklamepauser.
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #42: 10 Jul 2010, 00:16 »

Ingen spillere?
De får Mike Miller aka. The shooting machine.

Jeg synes Lebron valgte forkert ved at vælge Heat. Ja, de har et sindssygt hold nu, men tror at sammenspillet med Boozer og Rose ville være meget bedre, og muligvis også chancen for at vinde titler.  Bosh, Wade og James er alle spillere som vil det meste selv, især Wade og James, hvorimod Boozer og Rose er mere holdspillere.

Og showet her i nats, var da helt til grin. Der blev snakket alt for meget, og alt for mange reklamepauser.
Jeg sad og så en masse om det på ESPN kanalen i morges og der blev der sagt at de nærmest ikke havde flere på holdet, kan selvfølgeligt være de mente det på en anden måde. Smiley

Men hvad angår Wade og James, så har de vel begge været nød til at skabe alt (næsten da) på egen hånd, så at sige at de vil alt på egen hånd, før, vi har set dem spille sammen er måske lidt tidligt. Desuden hørte jeg noget om at de alle 3 havde spillet godt sammen på USA landshold og var gode venner, hvor meget man så skal lægge i det ved jeg så ikke. Smiley

En artikel der forklarer lidt om Heats situation osv. - http://sports.espn.go.com/nba/news/story?page=Heat-100709 Peace
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #43: 10 Jul 2010, 00:23 »

Jeg sad og så en masse om det på ESPN kanalen i morges og der blev der sagt at de nærmest ikke havde flere på holdet, kan selvfølgeligt være de mente det på en anden måde. Smiley

Men hvad angår Wade og James, så har de vel begge været nød til at skabe alt (næsten da) på egen hånd, så at sige at de vil alt på egen hånd, før, vi har set dem spille sammen er måske lidt tidligt. Desuden hørte jeg noget om at de alle 3 havde spillet godt sammen på USA landshold og var gode venner, hvor meget man så skal lægge i det ved jeg så ikke. Smiley

En artikel der forklarer lidt om Heats situation osv. - http://sports.espn.go.com/nba/news/story?page=Heat-100709 Peace

Deres gode venskab opstod under draften i 2003, hvor de aftalte, at hvis det var muligt, så skulle de alle prøve at spille på samme hold en dag.

Og ved ikke hvordan de har ment, at Heat ikke har andre end dem næste sæson, da Mike Miller er en ganske god spiller, som aldrig misser en 3'er.

Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #44: 10 Jul 2010, 00:28 »

Deres gode venskab opstod under draften i 2003, hvor de aftalte, at hvis det var muligt, så skulle de alle prøve at spille på samme hold en dag.

Og ved ikke hvordan de har ment, at Heat ikke har andre end dem næste sæson, da Mike Miller er en ganske god spiller, som aldrig misser en 3'er.


Jeg ved sgu heller ikke helt fordi i den artikel jeg linkede til før, kan jeg regne mig frem til at de må have 8 spillere på holdet(uden Mike Miller), men jeg troede nu ellers de havde styr på det på ESPN kanalen, siden jeg kan læse noget andet på ESPN hjemmesiden, er det liidt forvirrende. Skuffet
Men det bliver spændende at se om hvem de sidste spillere de får på holdet er.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010