home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185688 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #60: 17 Jan 2011, 17:13 »

Så er der NBA Monday Madness Smiley Kampe fra kl. 19.00 til 6.30 imorgen på DK4. Bl.a. Pistons - Mavericks og Magic - Celtics, det bliver fandeme fedt!
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #61: 17 Jan 2011, 17:33 »

Hvorfor viste DK4 ikke kampen mellem Bulls og Miami Heat?
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #62: 11 Feb 2011, 20:43 »

Er der stadig nogen der følger med i NBA?

Hvem er jeres yndlingshold og spiller?

Celtics er mit yndlingshold. Jeg synes de ligaens bedste roster, selvom jeg ikke ser nogen MVP hos dem. Og så virker spillerne meget sympatiske, måske lige bortset fra Kevin Garnett Wink

Yndlingsspillere må være en tie mellem LeBron og Blake Griffin. De kommer begge med enorm fysik på hver sin måde. Griffin der dominerer under kurven og virkelig har nogle jams og nogle kraftfulde dunks. Glæder mig til at se ham i Slam Dunk contest. Og så er der LeBron, han er virkelig outstanding, og jeg tror han bliver MVP. Han er bare forsat fra tiden I Cleveland. Elsker når han tager den til kurven
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #63: 24 Apr 2011, 22:02 »

Jeg er begyndt at følge NBA lidt, og så Bulls i første kamp. Så det må p.t være mit "yndlingshold". Især Derrick Rose imponerede mig.
Ser folk playoffs? :-)
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #64: 25 Apr 2011, 09:26 »

Jeg er begyndt at følge NBA lidt, og så Bulls i første kamp. Så det må p.t være mit "yndlingshold". Især Derrick Rose imponerede mig.
Ser folk playoffs? :-)
Jaja, helt klart. Er sku glad for at Celtics kommer så nemt igennem første runde mod et så stærkt hold som Knicks, efter den dårlige sæsonafslutning celtics havde. Og så fryder det mig også at Lakers har problemer mod Hornets Smiley

Også godt at se de to newcomers Bulls og OKC gør det godt. Det eneste der ærger mig er at Magic er på vej ud af playoffs mod Hawks
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #65: 10 Jul 2011, 18:51 »

Hey boyz..
Jeg vil vildt gerne købe en basketball trøje, holdet er lige meget - men den skal helst ikke være alt for dyr, også skal den være i størrelse medium..

Nogen der ved hvor de er billigst henne af? Wink
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #66: 10 Jul 2011, 19:13 »

Hey boyz..
Jeg vil vildt gerne købe en basketball trøje, holdet er lige meget - men den skal helst ikke være alt for dyr, også skal den være i størrelse medium..

Nogen der ved hvor de er billigst henne af? Wink

Jeg købte en Derrick Rose Replica jersey her fra for en måneds tid siden.. Det var det billigste jeg kunne finde i europa, jeg var bange for at der vil komme told på, hvis jeg købte den fra staterne. Også skal du huske, at når du går efter en medium, så skal du nok have en small! Da medium i USA = Large herhjemme og small = medium osv. Så du skal nok købe en small Smiley
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #67: 23 Dec 2011, 18:58 »

Så starter NBA sgu den 25. December. Perosnligt holder jeg med Bulls og tror sgu godt vi kunne gå hen og vinde i år. Hvores roster er stortset den samme bare et år ældre og tilsat Rip Hamilton som er en af ligaens bedste spillere off the ball og som måske kan hjælppe til med at give  Derrick Rose endu mere plads til at gøre hvad han er bedst til hvilket er at tage dribleture og skyde ikke at lave quick passes og lignende. Hvem tror i vinder jeg kan da ikke være den eneste NBA suppporter herinde Smiley
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #68: 25 Dec 2011, 20:25 »

Så går det igang igen, bliver virkelig godt med 2 fantastiske kampe i aften, Heat @ Mavs og Bulls @ Lakers på DK4, kan kun anbefale jer alle at tune ind!

GO BULLS!
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #69: 25 Dec 2011, 21:31 »

Har i så meget forstand på NBA at i kan fortælle mig hvor god en chance der er for at disse kampe går hjem? Jeg har nemlig oddset skal jeg sige jer, og Knicks - Celtics blev måske lidt mere spændene end jeg lige havde forventet ud fra oddsene... Kampene er som følger:

L. A. Lakers - Chicago Bulls 2
Oklahoma City Thunder - Orlando Magic 1
Golden State Warriors - L. A. Clippers 2

Desuden har jeg også Miami som vinder, og det ser jo glimrende ud...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #70: 25 Dec 2011, 21:34 »

Det er nemlig super fedt at det hele er startet igen !! Smiley
Dog tror jeg ikke på mit hold i år, Celtics har simpelthen ikke klassen til at gå hele vejen. Så play-off må være succeskriteriet i år. Lakers og Heat ser igen stærke ud, især hvis Lakers får ført et eller to trades igennem.
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #71: 25 Dec 2011, 21:46 »

Har i så meget forstand på NBA at i kan fortælle mig hvor god en chance der er for at disse kampe går hjem? Jeg har nemlig oddset skal jeg sige jer, og Knicks - Celtics blev måske lidt mere spændene end jeg lige havde forventet ud fra oddsene... Kampene er som følger:

L. A. Lakers - Chicago Bulls 2
Oklahoma City Thunder - Orlando Magic 1
Golden State Warriors - L. A. Clippers 2

Desuden har jeg også Miami som vinder, og det ser jo glimrende ud...


Puha, ville ikke røre ved Lakers og Bulls, den kan gå begge veje! Svært at vurdere dem, når du ikke skriver odds, men OKC burde slå Magic, som du også har sat dem til. Clippers er også favoriter mod Warriors, men Warriors er bestemt også et godt hold, så det vil ikke overraske mig, at de tog den på hjemmebane. Det er desuden rigtig svært at spå om, hvor godt holdene kommer ud til den nye sæson, da det har været en ekstrem kort training camp, preseason osv.
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #72: 25 Dec 2011, 21:47 »

Det er nemlig super fedt at det hele er startet igen !! Smiley
Dog tror jeg ikke på mit hold i år, Celtics har simpelthen ikke klassen til at gå hele vejen. Så play-off må være succeskriteriet i år. Lakers og Heat ser igen stærke ud, især hvis Lakers får ført et eller to trades igennem.

Lakers ser da bestemt ikke stærke ud, med et fuldstændigt hjernedødt trade af Odom og en Pau Gasol, der ikke er den samme som for et par år siden.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #73: 25 Dec 2011, 21:54 »

Lakers ser da bestemt ikke stærke ud, med et fuldstændigt hjernedødt trade af Odom og en Pau Gasol, der ikke er den samme som for et par år siden.

Lakers skal nok nå langt, men selvfølgelig afhænger det af at de får lavet de afgørende trades.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #74: 25 Dec 2011, 21:55 »

Puha, ville ikke røre ved Lakers og Bulls, den kan gå begge veje! Svært at vurdere dem, når du ikke skriver odds, men OKC burde slå Magic, som du også har sat dem til. Clippers er også favoriter mod Warriors, men Warriors er bestemt også et godt hold, så det vil ikke overraske mig, at de tog den på hjemmebane. Det er desuden rigtig svært at spå om, hvor godt holdene kommer ud til den nye sæson, da det har været en ekstrem kort training camp, preseason osv.

Oddsene er i rækkefølge som følger: (det skal lige siges at jeg ikke aner en klap om NBA, og derfor har jeg taget de hold med lavest odds, hvilket som bekendt er noget af det dummeste man kan gøre...)

Bulls 1,50
OKC 1,25
Clippers 1,45
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010