home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185631 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1200: 14 Nov 2014, 12:20 »

Jeg var Portland fan, men så signede vi Blake og Kaman og vi forlænger ikke med Thomas Robinson. Plus Will Barton får ingen spilletid. Det er sådan lidt. What's this all about then? Nu håber jeg bare Meyers Leonard får tjent til dagen og vejen som PF.

Hvide, gamle rollespiller har heller aldrig været min kop te. Lillard er dog begyndt at vågne lidt op og det bliver da interessant, om han kan tage skridtet videre i år. Det skal i hvert fald til hvis de skal avancere ud af 2. runde.

Bulls vandt, men Rose blev skadet igen. Han er satme ikke heldig. Samtidig vandt Warriors efter en god indsats igen af Thompson, som virkeligt laver mange points i år.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1201: 14 Nov 2014, 13:33 »

Kaman er som sådan fin nok. Når Lopez kommer i foul trouble, slipper vi for at sende Joel Freeland eller Meyers Leonard ind. Kaman er også god for de der +/-12 point +5 rebounds hver kamp, men han er bare usexet as fuck.

Jeg mistænker lidt Lillard for at være ret træt allerede fordi han skulle lolle med Team USA, men dunno.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1202: 14 Nov 2014, 20:44 »

Nah, han blev jo droppet ligesom John Wall til fordel for Curry. <3
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1203: 14 Nov 2014, 20:55 »

Jaja, men han trænede jo stadig med og var med på de der training camps.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1204: 14 Nov 2014, 21:22 »

True, men hvis det så er grunden til hans lidt langsomme start..
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1205: 22 Nov 2014, 18:15 »

Så, 7 hold er mere eller mindre i playoffs i West: Grizz, Warriors, Mavericks, Blazers, Rockets, Clippers og Spurs. Kan ikke rigtigt se nogle af de hold ryge ud af billedet hvis det ikke er for store skader. Det vil højest sandsynligt betyde, at kun ét af følgende 5 hold kommer med: Pelicans, Kings, Thunder, Suns og Nuggets. Nuggets kan næsten udelukkes og er nærmest også sikker på, at Kings ikke kan stå distancen. Meget afhænger af Thunder her og Durant og Westbrook. De kan ikke klare at tabe meget mere før det begynder at se svært ud.

Meanwhile i East er Cavaliers slet ikke kommet igang, Raptors og Wizards ser gode ud (med Beal tilbage) og Bulls er igen ramt skader, heriblandt Rose. Det hele er lidt et mess, hvilket betyder, at alle har reelle chancer for playoffs udover 76'ers, som virkeligt, virkeligt er ringe, hvilket vel bare lidt forventet.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1206: 18 Jan 2015, 21:21 »

Atlanta Hawks BRØLER bare derudaf. Virkelig imponerende hvad de har gang i.

Lige om lidt viser de Raptors-Pelicans på TV2 Sport. Desværre uden Davis og Holiday, men hvis NFL alligevel ikke er ens kop te, så er den da værd at se. Raptors burde vinde.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1207: 18 Jan 2015, 22:15 »

Bah, skidt med Hawks. Minnesota har lige vundet 2 ud af de seneste 3 kampe og Wiggins smed 31 point i nat. Han bliver bedre og bedre for hver kamp han spiller. Hans teknik har virkelig overrasket mig positivt. Der var megen snak om, at hans jump-shot ikke var godt nok til at berettige ham som #1 pick, men han skyder ganske imponerende. Når Wiggins får arbejdet lidt tættere med en shooting coach (jeg håber lidt at han bruger sin sommer sammen med Mike Penberthy, som Timberwolves ansatte i sommers), bliver han formentlig endnu bedre. Lige nu er han desværre forfærdeligt inkonsistent på sine free-throws, men når han får den del på plads bliver han svær at håndtere. Lige nu har modstanderholdene ikke det store mod at sende Wiggins til linjen, for det er en bedre løsning en at give ham en chance for et lay-up - i hvert fald så længe han kun skyder 73% fra linjen.

Men udover det så er Hawks ret seje, ja. Det er GSW også. Det som Steve Kerr og Mike Budenholzer har gang i, i Warriors og Hawks, er virkelig, virkelig imponerende at være vidne til. Jeg ville virkelig gerne se en finale-serie mellem de to.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1208: 18 Jan 2015, 22:23 »

Jeg tror nærmest ikke, at jeg har set en Hawls kamp endnu, fordi jeg altid har troet, at de bare streakede.. Er vidst nødt til at få set dem mindst en gang inden playoffs kan jeg forstå. Kyle Korver for all-stars.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1209: 19 Jan 2015, 00:02 »

Hawks spiller bare så flydende. Teague, Korver, Millsap, Horford er jo alle ret gode, solide spillere. De har virkelig forstået at dele bolden og tage det bedste skud. Alle deres bærende spillere er så effektive.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1210: 19 Jan 2015, 01:19 »

Det er nemlig en smuk omgang basketball. Det er virkelig tydeligt at se, hvor kraftig inspiration Bundeholzer henter hos Pop. Det er mange af de samme mekanismer og filosofien bagved er helt klart den samme. Det er fantastisk sjovt at se på, og det har været fantastisk at se på hvordan en mand som DeMarre Carroll virkelig bare er vokset fra dag til dag, siden han sluttede sig til Atlanta.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1211: 19 Jan 2015, 05:28 »

Ja det er sku fedt med Hawks i år har en Buddy der bor i Atlanta og han er ellevild pt, de har aldrig spillet så godt som de gør pt og han fik mig til at holde med dem for omkring 3 år siden efter jeg ikke rigtig havde set NBA siden engang i 90'erne dengang der var spillere som Jordan Scottie Pippin og Larry Bird fra Celtics
Logged

Chelsea FC

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1212: 30 Jan 2015, 14:28 »

Jeg er vild med Atlanta, men lidt af deres stil er jo netop, at de ikke har en superstjerne, men bare fem ret gode startere og et godt hold. Jeg synes lidt, at det er forkert, de får tre - måske fire, hvis Korver tager Wades plads - All-Stars. Men ok - ingen oplagte snubs i øst, synes jeg. Vest er bare så meget stærkere.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1213: 15 Maj 2015, 06:43 »

Shit Tv2Sport er trættende. Så viste de ikke kamp 6 af Cavs-Bulls, selvom de har vist de 5 første kampe af serien.
Fucking ishockey VM.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1214: 15 Maj 2015, 13:55 »

TV2 Sport sejler virkelig med NBA-dækningen, ja. Det er sgu lidt ærgerligt, at produktet er blevet så meget ringere. Så fuck da om de viser 100 kampe om ugen fra regular season. Det er jo ligegyldigt.
Logged

Sider: 1 ... 79 80 [81] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010