home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185649 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1185: 09 Nov 2014, 13:47 »

Jeg har Stofa... Håber ikke det påvirker mig :/
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1186: 09 Nov 2014, 13:54 »

Jeg har Stofa... Håber ikke det påvirker mig :/

Det gør det ikke.

Citat
Den nye sportskanal fra TV 2 som har premiere d. 9. januar 2015, vil kunne ses hos Stofa, Viasat, Canal Digital, Waoo og Boxer m.fl.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1187: 09 Nov 2014, 14:01 »

Ah, cool. Har faktisk aldrig været basketball fan, men eftersom kampene er blevet vist har jeg også set dem, og er blevet mere og mere hooked.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1188: 13 Nov 2014, 18:33 »

Ja, det er ret cool, især nu hvor jeg åbenbart alligevel ikke har LP og overvejer helt at lade være at købe det, eftersom der vil være nok at se alligevel, selvom det er et minus at jeg ikke kan se så meget Golden State. Køber det dog nok til playoffs alligevel alt afhængig af hvor meget de sender derfra.

Golden State var 5-0, men har tabt 2 kampe i streg til Suns og Spurs. Curry og Thompson har været virkeligt gode indtil videre og Curry kunne sagtens aspirere til MVP. Samme kan siges om AD, men hans hold bliver nok han akilleshæl. Thunder skal forsøge at hænge på indtil de får RW og KD tilbage, men det bliver svært i West. Jeg håber virkeligt at de når at komme med til playoffs. Rockets ser gode ud, men som sædvanligt er de røvkedelige. Cavs har lidt problemer, men jeg er overbevist om, at de nok skal komme i ECF imod Bulls, hvor Rose forhåbentligt er klar. Lakers er præcis så ringe, som jeg forventede og Kobe er fuldstændigt ligeglad og skyder videre. Melo står lidt i samme situation i NY, håber dog de kommer med til slutspillet som jeg gør hvert år med Knicks, fordi jeg elsker Melo.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1189: 13 Nov 2014, 19:59 »

Ja, det er ret cool, især nu hvor jeg åbenbart alligevel ikke har LP og overvejer helt at lade være at købe det, eftersom der vil være nok at se alligevel, selvom det er et minus at jeg ikke kan se så meget Golden State. Køber det dog nok til playoffs alligevel alt afhængig af hvor meget de sender derfra.

Golden State var 5-0, men har tabt 2 kampe i streg til Suns og Spurs. Curry og Thompson har været virkeligt gode indtil videre og Curry kunne sagtens aspirere til MVP. Samme kan siges om AD, men hans hold bliver nok han akilleshæl. Thunder skal forsøge at hænge på indtil de får RW og KD tilbage, men det bliver svært i West. Jeg håber virkeligt at de når at komme med til playoffs. Rockets ser gode ud, men som sædvanligt er de røvkedelige. Cavs har lidt problemer, men jeg er overbevist om, at de nok skal komme i ECF imod Bulls, hvor Rose forhåbentligt er klar. Lakers er præcis så ringe, som jeg forventede og Kobe er fuldstændigt ligeglad og skyder videre. Melo står lidt i samme situation i NY, håber dog de kommer med til slutspillet som jeg gør hvert år med Knicks, fordi jeg elsker Melo.

OKC skal bare håbe at de ikke har tabt for mange kampe når duoen er tilbage Smiley

Skal selv over og se Pelicans @ Knicks her til Januar Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1190: 13 Nov 2014, 20:02 »

Selv er jeg fan af Californiske hold (mere specifikt LA / SF) når det kommer til "amerikanske" sportsgrene, så tænker at mit hold i NBA bliver Golden State eller et af de to LA hold Tunge
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1191: 13 Nov 2014, 20:08 »

Selv er jeg fan af Californiske hold (mere specifikt LA / SF) når det kommer til "amerikanske" sportsgrene, så tænker at mit hold i NBA bliver Golden State eller et af de to LA hold Tunge

Holder hverken med Knicks eller Pelicans, men synes det er en fed kamp at sku se.
Skal også se NHL dagen efter, Senators @ Rangers  Thumbs Up
Selvom jeg har været i Californien en del gange og har venner derovre, holder jeg faktisk ikke rigtigt med nogle hold der fra. Kun lige Ducks i NHL.

NBA: Boston
NHL: Ducks
NFL: Vikings
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1192: 13 Nov 2014, 20:16 »

For mit vedkommende er det:

NBA: ?
NHL: Ducks
NFL: 49'ers
MLB: Angels
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1193: 13 Nov 2014, 20:48 »

For mit vedkommende er det:

NBA: ?
NHL: Ducks
NFL: 49'ers
MLB: Angels

Der vil jeg så nok sige at Golden State er det oplagte valg. Helt rigtige tidspunkt at blive fan af dem nu efter at de et par år har været fremadgående. Og så gør det heller ikke noget, det er er - i hvert fald for mig - klart er det sjoveste hold at se i NBA..

Los Angeles holdene er meh synes jeg. Lakers er lidt sjove fordi de er patetiske og Griffin og Paul.. den kombo tror jeg aldrig jeg bliver fan af, selvom de godt kan lave nogle spektatulære ting. Men synes de er nogle douches.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1194: 13 Nov 2014, 20:54 »

Næh du, Harlem Globetrotters ftw!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1195: 13 Nov 2014, 20:57 »

Tja, som sagt er de uden tvivl underholdende at se. Men prøv at læg mærke til hvor meget lort Chris Paul går at laver konstant for at få små fordele. Han er virkeligt usportslig. Men hvis man kan fange en Clippers kamp mod nogle af de andre mange gode hold I West eller Bulls og Cavs er det heller ikke helt skidt, det vil jeg give dig ret it

Og så er det heller ikke meningen at man skulle kunne lide Clippers, hvis man holder med Warriors. Det har jeg lært af vores amerikanske fans og så er det jo også ved at blive et rigtigt godt rivalopgør efterhånden. Serien i playoffs sidste år var i hvert fald fremragende.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 20:59 af SC30 » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1196: 13 Nov 2014, 23:21 »

Begyndte sidste år at følge lidt med i NBA, og har siden da være rimelig hooked, og ser det ellers, når tiden er til det. Mest af alt prøver jeg at fange Wizards når det er muligt, da det er mit ubestridte favorithold.

Var for et år siden et smut i Cleveland, så følger naturligvis med i hvad LeBron, Kyrie og K-Love render og laver, men det er primært Wall, Maybener og Beal, der har min opmærksomhed, mens jeg i år specielt har været imponeret af Otto Porter og Garrett Temple, der langt om længe er blevet en offensiv trussel. 

Og det har været en fantastisk start. Wizards er 6-2, hvilket er den bedste start i næsten 30 år, omend modstanden endnu har været begrænset, og der har været et par "lette" matchups.

Tre hjemmekampe venter forude efter at første stik af fire i Verizon blev taget mod Pistons, som forventet. Først gæster Magic og Mavericks, inden Cavs kommer til Washington i et matchup jeg glæder mig ualmindeligt meget til om en god uges tid.

I nat glæder jeg mig til at holde mig vågen til Raptors mod Bulls, da det er evigheder siden jeg har set underholdende spillere som Rose og Noah i aktion. Bryder mig ikke om Toronto i sportssammenhæng, gælder både Raptors og Maple Leafs i NHL, selvom Bulls heller ikke er min kop te.

Nogen bettingtips til nattens kampe?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1197: 14 Nov 2014, 00:37 »

Synes generelt, at East er virkeligt kedeligt. Samme gælder for Wizards, når de ikke har Beal med, men det er da helt sikkert et interessant hold at følge, da de pr. automatik kommer langt i playoffs i år.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1198: 14 Nov 2014, 01:01 »

Mere eller mindre enig, ved ikke om jeg synes det er decideret kedeligt, men ingen tvivl om, at West på mange måder er mere interessant. Og ja, Wizards står ganske fint i år, så det bliver interessant at følge dem. Beal giver selvfølgelig holdet lidt mere spark, men jeg synes nu også, der er flere andre interessante spillere der træder til i hans fravær.

Bliver aldrig træt af den brasilianske ekvilibrist, Nene. Han er god underholdning.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1199: 14 Nov 2014, 02:46 »

Jeg var Portland fan, men så signede vi Blake og Kaman og vi forlænger ikke med Thomas Robinson. Plus Will Barton får ingen spilletid. Det er sådan lidt. What's this all about then? Nu håber jeg bare Meyers Leonard får tjent til dagen og vejen som PF.
Logged

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010