Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1124 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
NBA
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
75
76
[
77
]
78
79
...
81
Forfatter
Emne: NBA (Læst 197171 gange)
SC30
Landsholdsspiller
Sv: NBA
«
Svar #1140:
07 Sep 2014, 22:13 »
Yeah, you are right. Hornets er helt sikkert placeret for lavt, jeg er også ret overbevist om, at de når i playoffs. Lidt svært at holde styr på så mange hold og skal da også gerne indrømme, at jeg bare smed et par hold ind. For at være ærlig though giver jeg ikke så meget for East, 75% af de kampe, som jeg kommer til at se, er helt sikkert fra West.
Tavares
Manager
«
Svar #1141:
08 Sep 2014, 00:55 »
Jeg har altid været mest for East, eftersom at jeg holder med Toronto. Men jeg kan godt forstå dig, jeg har også selv lavet den brøler at placere Clippers som 9. seed....
Bruno Caboclo. Siger det bare.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1142:
08 Sep 2014, 18:17 »
Citat af: Tavares 08 Sep 2014, 00:55
Jeg har altid været mest for East, eftersom at jeg holder med Toronto. Men jeg kan godt forstå dig, jeg har også selv lavet den brøler at placere Clippers som 9. seed....
Tja, det kommer vel ned til, hvilket hold man godt kan lide, men underholdningsmæssi
gt er West mindst et niveau over East, da de simpelthen bare har noget bedre spillere. Og så er rigtigt mange af holdende slet heller ikke bange for løbe som bare fanden og score mange point (Thunder, Clippers, Warriors, Suns og Nuggets f.eks.). Når det er sagt, vil jeg gerne se Bucks i år og selvfølgelig også lidt Cavs og Bulls, men det bliver nok mest når det er store kampe på nationalt TV.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1143:
08 Sep 2014, 22:43 »
Uuh, jeg glæder mig sådan til at det går i gang, nu hvor cyklingen snart er ovre. Især når jeg ser videoer som denne:
https://www.youtube.com/v/O70rVNKIUGE
Anyways, for at få lidt debat herind. Hvem er den bedste point guard i ligaen? For mig står den vel i mellem CP3, Russ Westbrook og Steph Curry. Wall mangler lidt endnu, Rose kommer fra en skade, Irving mangler lidt endnu og det samme med Lillard. Jeg har svært ved at seperere dem, da de alle 3 gør noget så forskelligt. Hvis jeg skulle vælge én, som jeg ville bygge mit hold op omkring, skulle det nok stadig være Curry. Jeg er en kæmpe fanboy.
clubnougat
Juniorspiller
«
Svar #1144:
08 Sep 2014, 23:39 »
Citat af: SC30 08 Sep 2014, 22:43
Uuh, jeg glæder mig sådan til at det går i gang, nu hvor cyklingen snart er ovre. Især når jeg ser videoer som denne:
https://www.youtube.com/v/O70rVNKIUGE
Anyways, for at få lidt debat herind. Hvem er den bedste point guard i ligaen? For mig står den vel i mellem CP3, Russ Westbrook og Steph Curry. Wall mangler lidt endnu, Rose kommer fra en skade, Irving mangler lidt endnu og det samme med Lillard. Jeg har svært ved at seperere dem, da de alle 3 gør noget så forskelligt. Hvis jeg skulle vælge én, som jeg ville bygge mit hold op omkring, skulle det nok stadig være Curry. Jeg er en kæmpe fanboy.
CP3 er som en ren Point Guard teknisk klart den bedste efter min mening. Westbrook er en KLASSE spiller, men han er ikke Point Guard af den gamle skole som eksempelvis CP3. Jeg har dog et kæmpe mancrush på Lillard!
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1145:
09 Sep 2014, 00:35 »
Jeg kan også virkeligt godt lide Lillard! Han har hele pakken og er clutch ad helvedes til!
clubnougat
Juniorspiller
«
Svar #1146:
09 Sep 2014, 05:52 »
Kan da lige smide mit "MANCRUSH" hold <3
PG Damian Lillard
SG Ray Allen
SF Kawhi Leonard
PF Carmelo Anthony
C Marcin Gortat
6th Dwyane Wade
Det er spillere hvor jeg af den ene eller den anden grund bare tænker Han er fandme sej nok ham der!
Bradley Beal
Gæst
«
Svar #1147:
09 Sep 2014, 11:18 »
PG John Wall
SG Bradley Beal
SF Kyle Korver
PF Ryan Kelly
C DeMarcus Cousins
NicolaiPedersen
Juniorspiller
«
Svar #1148:
09 Sep 2014, 15:49 »
PG: Westbrook
SG: Steph Curry (Ved godt han normalt husere på PG. Men han skal være med på et mancrush hold!)
SF: LeBron (Det nemme valg. Men jeg synes det er så fedt, som han tiltrækker andre store spillere, og hans overlegenhed i hele spillet)
PF: Griffin/K.Love
C: André Drummond (Han kommer til at blive så dominerende når han ved hvad han rent faktisk kan)
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1149:
09 Sep 2014, 16:17 »
PG Kyrie Irving
SG Steph Curry
SF Doug McDermott
PF Carmelo Anthony
C Kenneth Faried
6th Jamal Crawford/Jeremy Lamb
Er gået lidt small fordi jeg ikke aner, hvem jeg bedst kan lide af centere. Ikke så mange som egentligt siger mig så meget. Ville gerne have haft KD med, men er blevet varm på McBuggets! Det skulle jo nødigt også være ene allstars. Jamal Crawford er nok den spiller, som jeg har imiteret mest, når jeg selv har splllet (med meget svingende resultater..), men så Jeremy Lamb i Summer League 2012 og synes simpelthen at han var så smooth. Samme kan siges om Bradley Beal, men Stephen er ma boy.
Har i øvrigt set en del Summer League igen i år og kan huske, at jeg for nogle år siden smed en lang kommentar herinde med spillere jeg havde fået mulighed for at se.
Første hold er Minnesota, som har en masse unge spillere. Er ikke fan af Shabazz Muhammed. Han er en scorer, men skyder simpelthen så lave procenter, da han ikke kan få sit skud af specielt effektivt, dels fordi han ikke er vild atletisk. Han er virkeligt en high-volume scorer med lav efficiency. Var ikke fan sidste år af ham og det er jeg stadig ikke.
Zach Lavine er en af de mest vanvittige atleter, som jeg nogensinde har set. Manden kan dunke, men er ligesom Shabazz ret high volume go low efficiency. Han er selvfølgelig stadig rigtigt ung og er modsat Shabazz i stand til at få langt bedre skud af. Jeg så ham som point guard og der imponerede han mig ikke specielt meget. Han er stadig ret raw, men har ret stor upside, men omvendt har han også gode chancer for at buste alá Derrick Williams. Han har dog større ceiling end Muhammed, uden tvivl.
Dieng er den sidste spiller fra Minny. Han har spillet rigtigt for for Senegal og er en ret stor defensive presence. I de 2 kampe, hvor jeg så ham, så jeg ikke ret meget offensivt fra ham, men han averager så vidt jeg ved på den gode side af 15 point for Senegal til VM. Rigtigt god atlet.
Andet hold er Chicago. Jeg kunne rigtigt godt lide Snell, som er lidt af en Kawhi Leonard-type (som jeg i øvrigt er ret vild med). Lang, atletisk og spiller på begge sider af bolden. Snell skød rigtigt godt og var til dels i stand til at få sit eget skud af, men hans rolle bliver nok bare spot-up og defence i Chicago i år. Han har ikke vildt meget upside, men virker for mig som en bundsolid spiller, som nok skal gøre det godt. Han er i øvrigt 2. år ligesom Shabazz.
McDermott er jeg kæmpe fan af. Manden har et virkeligt fedt game og er en klassisk scorer og er overbevist om, at han nok skal få en ret stor rolle allerede i sit første år - måske endda som starter. Han kan score fra spot-up, løber fantastisk omkring screens, god i posten og har et deadly skud - både midrange og 3 point. Han er ikke nogen specielt god atlet, men når man averager 27 point i College med de procenter, kan man spille. Jeg glæder mig vildt til at se ham!
Fra Bucks var der igen 2 spillere. Giannis spiller for Grækenland i øjeblikkeligt og er virkeligt en freak. Rent kropsligt er han det tætteste man kommer på Durant. Jeg så ham spille PG og han har for en 6'10 (?) utroligt god handle og court awareness og kan nemt skabe sit eget skud, da han dels er høj som bare fanden og skaber mismatches og derudover er en fremragende atlet.
Jabari Parker er den anden, taget 2. overall på trods af, at hans game for mig er bedre end Wiggins. Men der er vel også en grund til, at jeg ikke er scout. Han er ligesom Doug utroligt smooth, hans footwork og hans evne til at score er ret avanceret selvom han kun har gået på college i 1 år. Sammenligningerne går på Melo, hvilket jeg synes er meget rammende. Han har en stor frame og er ikke helt så atletisk som f.eks. Wiggins, men manden kan score. Jeg så ham i kampe, hvor han ikke spillede videre imponerende, men hans talent er alligevel så åbenlyst. Derudover virker han også som en virkeligt solid rebounder. Virkeligt en fundamental spiller.
Orlando er det sidste hold, som jeg så (udover en smulle Cavaliers). Oladipo, 2. pick sidste år, kræver ikke rigtigt en introducering. Han er fanme en god spiller. Tvivler dog på hans upside som superstjerne, men er ret sikker på, at han i hvert fald bliver en solid allstar. God defender, shooter og slasher.
Payton var dog den store åbenbaring for mig. Jeg er ret stor fan af ham allerede. Rigtig fin scorer, men også en rigtigt, rigtigt god passer med store court awareness. Rolig med bolden og så har han det flotteste hår. Overbevist om at han får et noget bedre år end Dante Exum fra Utah (taget 5'er), som jeg ikke er helt solgt på endnu, da han vist er udset til at spille SG.
Den sidste var Aaron Gordon. For mig virker han klodset og kunne ikke ramme free throws. Han er dog en fremragende atlet, men han er virkeligt raw om nogen i den her draft. Han mangler en del før han bliver rigtigt god, tror jeg. Han mangler virkeligt fundamentals, men har selvfølgelig en stor upside. Ellers var han aldrig taget som 4'er foran f.eks. Exum.
«
Seneste Redigering: 09 Sep 2014, 16:44 af SC30
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1150:
13 Sep 2014, 19:48 »
http://hangtime.blogs.nba.com/2014/08/28/summer-dreaming-most-valuable-player-2/?ls=iref:nbahpts
I love this. Stephen Curry bliver MVP næste år. Mark my words!
Bradley Beal
Gæst
«
Svar #1151:
14 Sep 2014, 14:08 »
Ja, altså, hvis man er ligeglad med forsvaret - som man jo ofte er - så er han afgjort en kandidat. En af de bedste offensive spillere i ligaen!
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1152:
14 Sep 2014, 23:57 »
Meh, Warriors har 2 af de bedste wingdefenders i ligaen, det er intet problem. Hvorfor overhovedet så bruge energi der?
USA smadrede i øvrigt Serbien i finalen i dag. Irving var fremragende og det samme kan siges om Cousins og Harden. Cavaliers må være endnu større favorit nu i en East, hvor kun Bulls kan røre dem
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #1153:
15 Sep 2014, 08:25 »
Stephen Curry lavede 1,6 steals pr kamp sidste sæson, så han er da langt fra uduelig på den defensive ende af banen. Agreed, der hvor han får mest opmærksomhed er på hans offensive spil, for det kan være enestående nogen gange, og derfor tager hans faktisk udemærket forsvar ingen overskrifter. Han er heller ikke deres primære forsvars mand på kanten, da de besidder måske en af de bedste forsvarsspillere i Andre Iguodala. Den mand kan virkelig dække op, og vil nok blive sat op imod modstanderens primære offensive våben. Så har de en af de bedre defensive centre i Bogut til at beskytte kurven, så defensivt er Warriors ikke helt ueffen, de har måske bare haft mere fokus på det offensive med The Splash Brothers..
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Bradley Beal
Gæst
«
Svar #1154:
15 Sep 2014, 13:02 »
Citat af: Boxx 15 Sep 2014, 08:25
Stephen Curry lavede 1,6 steals pr kamp sidste sæson, så han er da langt fra uduelig på den defensive ende af banen.
Jeg tager absolut ikke steals som en parameter for godt forsvarsspil. I al fald ikke alene. Hvor mange steals har to af ligaens dårligste forsvarsspillere, Irving og Harden? Steals er ofte også et udtryk for hvor meget de går efter en steal - og nogle spillere går så meget efter et steal, at de fuldstændig glemmer deres rotationer og ryger ud af forsvaret.
Citat af: Boxx 15 Sep 2014, 08:25
Agreed, der hvor han får mest opmærksomhed er på hans offensive spil, for det kan være enestående nogen gange, og derfor tager hans faktisk udemærket forsvar ingen overskrifter. Han er heller ikke deres primære forsvars mand på kanten, da de besidder måske en af de bedste forsvarsspillere i Andre Iguodala. Den mand kan virkelig dække op, og vil nok blive sat op imod modstanderens primære offensive våben. Så har de en af de bedre defensive centre i Bogut til at beskytte kurven, så defensivt er Warriors ikke helt ueffen, de har måske bare haft mere fokus på det offensive med The Splash Brothers..
Warriors har ikke de store problemer defensivt, nej. Men MVP er vel en individuel kåring af én atlet, og kigger vi på Curry, så har han isoleret set af og til nogle defensive problemer. Han er ingen Harden (eller Irving, der er endnu værre), men omvendt heller ingen LeBron (på trods af en mindre god defensiv sæson fra hans side).
Sider:
1
...
75
76
[
77
]
78
79
...
81
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »