home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1259 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197883 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #840: 07 Mar 2013, 01:07 »

Hvornår er det egentligt, at Rose er udset til at komme tilbage? Var det ikke til starten af slutspillet, eller er jeg gal på den?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #841: 07 Mar 2013, 01:24 »

Hvornår er det egentligt, at Rose er udset til at komme tilbage? Var det ikke til starten af slutspillet, eller er jeg gal på den?

Officielt er han faktisk day-to-day, men det er meget usikkert, hvornår han kommer tilbage - meget tyder dog på, at det bliver i denne sæson. Hvis han gør det, kommer med meget stor sandsynlighed til at spille inden slutspillet, da det på ingen måde er hensigtsmæssigt at smide ham direkte ind i playoffs. Mit bud ville være, at han spiller om 2 uger og altså har en god måned forud for playoffs til at spille sig ind i rytmen.

Batigol
Manager

« Svar #842: 07 Mar 2013, 08:03 »

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #843: 08 Mar 2013, 16:21 »

Vinokourov
Manager

« Svar #844: 08 Mar 2013, 16:23 »

http://www.youtube.com/v/lq5ANrewvpY

Det er da dejligt at se LeBron overtage kampen til sidst. Fremragende måde at gå til ringen på til sidst. For første gang i lang tid, han ikke tager et risikabelt shot til sidst.

Han var også lidt heldig med, at Orlando ikke fejlede ham og fik ham til linjen. Men stadigvæk fantastisk af Lebron!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Tash
Ynglingespiller

« Svar #845: 08 Mar 2013, 19:59 »

Jeg ved ikke, hvor mange, der så Lakers' kamp mod Hornets den anden dag, men det var noget af en kamp at være vidne til som Lakers-fan. Hornets havde på et tidspunkt en føring på 25 point, men Lakers viste nok en gang, at de åbenbart først begynder at spille ordentligt i 4. quarter, som de vandt med 33-9 (inklusive et run på 20-0 i de sidste fem-seks minutter).

Lakers-highlights fra den kamp kan ses her: http://www.youtube.com/v/mufmRK0OL-E

Batigol
Manager

« Svar #846: 08 Mar 2013, 20:33 »

Jeg så ikke kampen, men tjekkede lige de sidste 9 minutter af kampen, altså deres 20-0 run, på League Pass. I de 9-10 minutter, eller hvor meget det nu var, viste de i hvert fald at de har en fantastisk defensiv, når de ellers gider. Der er ikke mange spillere i NBA der har samme vinderinstinkt som Kobe. Han vil bare vinde. Jeg har så meget respekt for at han som 34-årig, med 5 ringe på CV'et, stadig er så sulten efter mere og konstant vil spille og vise hvad han kan. Howard er jo i øvrigt også en fantastisk dygtig shotblocker, når han ellers får fingeren ud og vil være med. I øvrigt snitter Kobe 5,7 apg i år. Det er det tredje bedste i løbet af hele hans karriere.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #847: 11 Mar 2013, 21:19 »

Så skete der sgu lidt. Harvin til Seahawks og Boldin til 49'ers. Der er lagt op til tvekamp i NFC West de næste mange sæsoner. Bliver spændende at se, hvad der ellers sker de næste par dage. Jeg skyder i blinde og siger at Vikings henter en WR.  crazy

Ja, så skete der lidt i NFL! Men derfor behøver du da ikke skrive det i NBA-tråden! Smiley

Badefar
Manager

« Svar #848: 11 Mar 2013, 21:21 »

Ja, så skete der lidt i NFL! Men derfor behøver du da ikke skrive det i NBA-tråden! Smiley

Burn in hell!  Djævel

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #849: 11 Mar 2013, 21:39 »

Ja, Kobe er fuldstændig vanvittig lige for tiden. Først i mod NO og så bagefter imod Raptors, som endda var endnu bedre. Jeg fatter ikke, hvordan han kan blive ved. Hvad jeg ikke ville gøre for et Clippers-Lakers opgør i 1. runde, det kunne satme blive underholdende!

Der er fanme ingen, som har lyst til at møde Lakers nu. Oklahoma kommer til at køre dem over, men tror godt, at de kan drille Spurs og Clippers. Ser dem som favoritter i mod Memphis, imens Nuggets nok er små favoritter i et potentielt opgør, hvis Howard fortsætter med at vise fremgang og Nash og Kobe er raske.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2013, 21:41 af Riis » Logged

Tash
Ynglingespiller

« Svar #850: 11 Mar 2013, 21:42 »

Ja, Kobe er fuldstændig vanvittig lige for tiden. Først i mod NO og så bagefter imod Raptors, som endda var endnu bedre. Jeg fatter ikke, hvordan han kan blive ved. Hvad jeg ikke ville gøre for et Clippers-Lakers opgør i 1. runde, det kunne satme blive underholdende!

Der er fanme ingen, som har lyst til at møde Lakers nu. Oklahoma kommer til at køre dem over, men tror godt, at de kan drille Spurs og Clippers. Ser dem som favoritter i mod Memphis, imens Nuggets nok er små favoritter i et potentielt opgør, hvis Howard fortsætter med at vise fremgang og Nash og Kobe er raske.

Hvis Lakers holder fast i 8. seed, så ser jeg klart helst, at Spurs holder fast i 1. seed. Og grunden er ret simpel: Spurs spiller mere i Lakers' tempo. Lakers kan set ikke følge med Thunder. Det går alt for stærkt, og man så jo bare sidste gang, hvordan vi blev kørt over, når Dwight ikke var på banen, og sådan har det sådan set været i de fleste kampe. Når Dwight ikke er inde, så angriber modstanderne bare kurven gang på gang.

Mht. til Raptors-kampen, som jeg så live på League Pass. De tre 3-pointers han laver, der sidder man bare og tænker "hvor er det vildt...".
« Seneste Redigering: 11 Mar 2013, 21:46 af Tash » Logged

Tash
Ynglingespiller

« Svar #851: 11 Mar 2013, 22:15 »

Nu ved jeg ikke, om der er nogle, der har set det dunk, DeAndre Jordan fyrede af i går. Hvis ikke, så kan i da se kandidaten til Dunk of the Year her:

http://www.youtube.com/v/NTkN2q6sUUk

Stakkels Brandon Knight.

Badefar
Manager

« Svar #852: 11 Mar 2013, 22:19 »

Først Kyries ankle breaker og nu den her. Det er sandelig et hårdt 2013 for Brandon Knight.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #853: 11 Mar 2013, 23:29 »

http://www.youtube.com/v/lq5ANrewvpY

Det er da dejligt at se LeBron overtage kampen til sidst. Fremragende måde at gå til ringen på til sidst. For første gang i lang tid, han ikke tager et risikabelt shot til sidst.

Han var også lidt heldig med, at Orlando ikke fejlede ham og fik ham til linjen. Men stadigvæk fantastisk af Lebron!

Hold da kæft Skip Bayless er en nar. Det er et vanvittigt fedt program, men jeg synes, at sådanne sekvenser ødelægger meget af det.

For at citere Stephen A er det vanvittigt disrespectfull.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #854: 11 Mar 2013, 23:42 »

Hvis Lakers holder fast i 8. seed, så ser jeg klart helst, at Spurs holder fast i 1. seed. Og grunden er ret simpel: Spurs spiller mere i Lakers' tempo. Lakers kan set ikke følge med Thunder. Det går alt for stærkt, og man så jo bare sidste gang, hvordan vi blev kørt over, når Dwight ikke var på banen, og sådan har det sådan set været i de fleste kampe. Når Dwight ikke er inde, så angriber modstanderne bare kurven gang på gang.

Mht. til Raptors-kampen, som jeg så live på League Pass. De tre 3-pointers han laver, der sidder man bare og tænker "hvor er det vildt...".

Det er lidt en skrøne, at gamle hold spiller langsomt basket. Specielt Spurs er jeg uenig og de ligger da også nummer 3 i pace med 95.2 possesions per 48 minutter kun bagved Rockets og Dubs. Så de spiller i et mindst lige så hurtigt tempo som Thunder, der ligger nummer 8 i pace.

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010