home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1299 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197934 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #825: 03 Mar 2013, 15:23 »

Det er nu heller ikke fordi, at Warriors er meget bedre. Vi har tabt 4 i træk. Curry spiller fremragende, mens resten af holdet spiller af helvede til. Jeg begynder at blive lidt bange for at misse slutspillet, selvom vi har et af de klart letteste shedules nu. Og Utah er stadig tuuuuurible.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #826: 04 Mar 2013, 20:50 »

http://www.youtube.com/v/BN8h_LiEzIA

- Alt for overdrevet highlight af Kobe. Young mamba! Håber de får den 8 plads, og Houston får nr 7. Så Utah skal egentlig bare skride afhelveds til

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #827: 04 Mar 2013, 21:01 »

http://www.youtube.com/v/BN8h_LiEzIA

- Alt for overdrevet highlight af Kobe. Young mamba! Håber de får den 8 plads, og Houston får nr 7. Så Utah skal egentlig bare skride afhelveds til

Enig! Utah er det kedeligste du finder i NBA. Er dog også ganske sikker på, at Lakers nok skal nappe dem. Og vanvittigt dunk, han havde også et par i sidste kamp. Jeg fatter ikke hvordan kan kan blive ved..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #828: 04 Mar 2013, 21:16 »

.. og selvom Orlando bare taber og taber, ser det alligevel ud til, at de har fået noget ungt potentiale. Nicholsen fra årets draft spiller rigtigt godt og er en rigtigt god mid-range og postspiller af den gamle skole. Vucevic rebounder vanvittigt godt, kan spille lidt i low-posten og har også et fornuftigt mid-range. Tobias Harris har lidt et game der minder om Anthony - kan både skyde 3'eren, gå i posten og er rigtigt stærk. Ham tror jeg bliver god. Og sidst har de også fået Mo Harkless fra Philly, som er rigtigt atletisk, kan skyde, rebounder og hustler. Alt i alt nogle ret spændende spillere, hvor ingen har star potential, men helt sikkert noget at bygge videre på for Magic, hvilket jeg egentligt ikke troede, at de havde.

Batigol
Manager

« Svar #829: 05 Mar 2013, 04:00 »

NBA er simpelthen til grin. JJ Barea er lige blevet smidt ud, for den mest latterlige flagrant 2 jeg nogensinde har set. Serge Ibaka kan slå Blake Griffin i skridtet og Jarrett Jack kan slå Greg Stiemsma i maven, men når der står Miami Heat på maven er det åbenbart en helt anden sag. Ray Allen blev givetvis ramt, men værre var det altså heller ikke. En fejl og ikke mere. Overhovedet. Helt til grin. Intet mindre end skandaløst.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #830: 05 Mar 2013, 13:38 »

Well, jo flere nederlag, jo bedre. Bare i så ikke Derrick Williams igen!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #831: 05 Mar 2013, 14:02 »

NBA er simpelthen til grin. JJ Barea er lige blevet smidt ud, for den mest latterlige flagrant 2 jeg nogensinde har set. Serge Ibaka kan slå Blake Griffin i skridtet og Jarrett Jack kan slå Greg Stiemsma i maven, men når der står Miami Heat på maven er det åbenbart en helt anden sag. Ray Allen blev givetvis ramt, men værre var det altså heller ikke. En fejl og ikke mere. Overhovedet. Helt til grin. Intet mindre end skandaløst.
Selv om jeg er Heat fan, så er jeg virkelig uforstående over hvordan fanden han kan blive smidt ud på grund af dette, han gør jo knap nok noget... men okay man skal jo passe på Ray Ray's gamle lemmer Peace
Forstår dog ikke hvordan Ibaka fik lov at spille færdigt mod Clippers i søndags, det var vanvittigt...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #832: 05 Mar 2013, 14:31 »

Apropos Derrick Williams, så lyser han da lidt op her uden Kevin Love. I de sidste 5 kampe har han snittet 21,4 point og 10 rebounds (på 40,4 minutter pr. kamp). I de sidste 10 kampe har det været 17,9 ppg og 9,0 rpg. Han skal naturligvis bevise det i lidt længere perioder, men han begynder da så småt at vise evner.

Vinokourov
Manager

« Svar #833: 05 Mar 2013, 15:01 »

Helt enig. Det er mig en gåde, hvordan Ibakas slag i skridtet på Blake Griffin ikke ender med udvisning og eventuel karantæne. Det var med fuldt overlæg. I stedet får Ibaka lov til at løbe rundt på banen efter, hvor han rent faktisk på egen hånd afgør kampen.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Batigol
Manager

« Svar #834: 05 Mar 2013, 15:29 »

Ja, Derrick Williams har været et lille lyspunkt i mørket, selvfølgelig sammen med Ricky Rubio. I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se Derrick Williams spille SF noget oftere. Det kunne være et frækt nok hold med Kirilenko, Love, Pekovic, en ny shooting guard og Rubio, og så have en b-kæde med Williams, Cunningham, Stiemsma eller Chris Johnson, Ridnour og Shved.  Apropos Shved så kom han endelig lidt i gang igen i nat. Han har ellers sejlet rundt siden All Star pausen og jeg mener at han inden nattens kamp havde ramt 5 af sine sidste 27 skud eller noget i den dur. Imponerende havde det i hvert fald ikke været.

I øvrigt var det over et år siden at Rubio ramte 2 3'ere i samme kamp, så det er sådan set et meget godt tegn på, at han efterhånden er ved at være helt oppe i omdrejninger. Og så har han efterhånden sneget sig op på 3. pladsen hvad angår steals per game, med 2,3. Siden hans totale off night i Memphis den 10. februar, har han dog snittet 4,1 steals per game, så hvis han fortsætter sådan går der ikke længe før end han har overhalet Rudy Gay og CP3.

Men hold da op, hvor er Dwayne Wade stærkt spillende for tiden.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #835: 07 Mar 2013, 00:12 »

Ja, Derrick Williams har været et lille lyspunkt i mørket, selvfølgelig sammen med Ricky Rubio. I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se Derrick Williams spille SF noget oftere.

Det har I forsøgt jer med, det gik ikke særlig godt. Han er en PF, der kan spille SF i små perioder i bestemte matchups, han er ikke hurtig nok til at dække pladsen tilfredsstillende og hans handle er heller ikke godt nok, samtidig med at han ikke har et godt hopskud off the dribble. Han er en klassisk PF, der så bare er en smule hurtigere end den gængse PF. Det er jo kun i denne sæson, hvor Love har været ud det meste af tiden, at han har fået en reel chance på PF og det er i denne sæson, at han har spillet sit bedste bold. Det er ikke et tilfælde.

Batigol
Manager

« Svar #836: 07 Mar 2013, 00:19 »

Arh, han kan næppe beskrives som en decideret klassisk PF. Han er jo ikke specielt god når han poster up og han har ikke nær så meget vægt at smide ind i rebound-duellerne, som mange andre PF's, hvilket betyder at han ofte bliver holdt væk fra rebounden, hvis han er overfor en større og tungere PF. Hvilke er sket flere gange i denne sæson. Han har til gengæld et ret eksplosivt first step og er ret atletisk når han driver mod kurven, hvor han ofte er set lave spin moves og så er han i øvrigt dygtig til at ændre sit lay up mid-air. Det er korrekt at han ikke har imponeret de gange han er blevet forsøgt på SF positionen i længere tid ad gangen, men det er efterhånden også noget tid siden, og i mellemtiden har han virkelig forbedret både sin håndtering af bolden og sit jumpshot. Offensivt tror jeg sagtens at han kan begå sig som SF. Han kan sagtens blive dygtigere end eksempelvis end Kirilenko. Det er defensivt at han har problemer med at spille SF.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #837: 07 Mar 2013, 00:29 »

Det er ikke nødvendigt at kunne spille back to basket som bigman i dag. Der er rent faktisk utrolig få spillere, der har et godt post spil i dag. Han passer da perfekt som en art strech 4 nu hvor han har fået et okay jumpshot, hvis han bare kan få lidt mere range på det, så vil det være perfekt. Han har så også den evne, at han kan tage et par hard dribbles fra albuen og afslutte, det er den måde jeg mener han skal drive. Han er ikke god fra perimeteren. Det er lige før at hvis han havde det her post game, så vil han være bedre som SF end PF, fordi han skaber jo ingen mismatches på SF som han gør på PF, hvis han havde et post game, så kunne han tage de mindre SF's i posten, men det har han jo ikke, så hvilken fordel har han? Han er ikke hurtigere end den normale SF.
Jeg er enig i, at det er defensivt er hans største problem, det er også det jeg mener med at han ikke er hurtig nok til at dække SF. Han er for langsom til at skulle dække på perimeteren hele tiden.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #838: 07 Mar 2013, 01:06 »

http://bleacherreport.com/articles/1553160-nba-sophomore-report-cards-grading-2012-13-campaign-of-top-second-year-players/page/2

Nu hvor i snakker om Derrick Williams, så faldt jeg over denne liste. Jeg har svært ved at se, hvem der udover Kyrie udvikler sig til superstjerner, men mit bedste bud ville være Kawhi Leonard, som jeg har et lille man crush på. Synes at han er vanvittigt god en spiller, som alle ville ønske at have. Han skal bare udvikle sig noget mere offensivt, navnligt kreere sit eget skud, og han ville være rigtig farlig i fremtiden.

Af spillere på listen, som jeg også tror for rigtigt gode karrierer, men ikke bliver kæmpe stjerner er Parsons, Klay og Rubio. Især er jeg faktisk lidt vild med Parsons. Af wildcards har jeg Tobias Harris, Tristan Thompson, Alec Burks og Vucevic. Hvor gode kan de blive?

I øvrigt tror jeg, at det bedste for alle parter ville være at splitte. Jeg kan ikke se, hvordan man vil kunne spil Derrick Williams tiltrækkeligt nok, når man har Love. DW er ikke vanvittigt god som 3'er og det samme kan siges om Love som 5'er. Så det bliver meget sparsommeligt med minutter. Det bedste ville nok være at spille ham så meget man kunne frem mod sommer og se, om man kunne få noget talent ind den anden vej eller satse på at få jackpot i 2014-draften. For som det ser ud nu kan jeg bare ikke se ham fitte ind i Minnesota, desværre.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 01:10 af Riis » Logged

Batigol
Manager

« Svar #839: 07 Mar 2013, 01:07 »

Forstå mig ret, det er absolut kun som nødløsning, altså hvis vi ikke får fingrene i en ordentlig back-up til Kirilenko, at jeg vil bruge ham på positionen. Gelabale er skam fin nok, men bedre er han heller ikke, selvom han er en klog spiller, især rent defensivt. Jeg vil bare hellere have at vi bruger Derrick Williams som SF end at vi bruger Shved som SF, for Shved er for let til at spille overfor en ren SF. Men jeg er enig i at han passer som fod i hose til en stretch 4 - det er bare så hamrende synd for ham, at han ikke kan starte hver gang i fremtiden, fordi vi i forvejen har Kevin Love til PF positionen. Men hvis jeg kender David Kahn ret henter vi 8 hvide PG's til næste sæson og brænder vores draft picks af på et par spillere, der kommer til at sidde på bænken i hele deres NBA karriere.

Nå, men vi møder i hvert fald Washington her om en lille times tid. Det er godt nok hjemme i Target Center, men mon ikke det bliver til endnu et nederlag? Pekovic og Kirilenko er stadig ude. Til gengæld spiller Bradley Beal heller ikke for Wizards, så det giver da lidt håb. Men Martell Webster tænder sikkert af, når han møder sit gamle hold, ligesom Wes Johnson nærmest gjorde det for Suns forleden.

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010