home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197965 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #420: 27 Apr 2012, 15:15 »

Så er der playoffs. Starter lørdag med Bulls - 76'ers, Heat - Knicks, Pacers - Magic og Thunder - Mavericks. Her er hvordan jeg tror, at det kommer til at gå i 1. runde:

Bulls - 76'ers, 4-2
Heat - Knicks, 4-2
Pacers - Magic, 4-1
Celtics - Hawks, 4-2

Spurs - Jazz, 4-0
Thunder - Mavericks, 4-2
Lakers - Nuggets, 3-4
Grizzlies - Clippers, 4-3

blomvikings
Manager

« Svar #421: 27 Apr 2012, 15:16 »

WOW ! Du tror simpelthen at begge LA hold ryger? OG at Pacers SMADRER Magic?
Er virkelig overrasket hvis du får ret! Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #422: 27 Apr 2012, 15:27 »

Denver er et langskud, Grizzlies - Clippers er 50/50 og Magic er elendige og uden Howard. Det vil sige, at de får tæsk. Ville på ingen måde være overrasket, hvis begge L.A. hold går videre, men der er bare noget, der siger mig, at Grizzlies sagtens kan tage serien mod Clippers. Den bliver i hvert fald spændende  Smiley

Nuggets, ja... chancen er ikke stor, Lakers har stået der før, Nuggets er urutineret osv. Men lad os nu se - tror langtfra det bliver let for Lakers i hvert fald. Denver ruller lige for tiden, er relativt brede og er utroligt gode på fastbreaks.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #423: 27 Apr 2012, 16:35 »

Så er der playoffs. Starter lørdag med Bulls - 76'ers, Heat - Knicks, Pacers - Magic og Thunder - Mavericks. Her er hvordan jeg tror, at det kommer til at gå i 1. runde:

Bulls - 76'ers, 4-2
Heat - Knicks, 4-2
Pacers - Magic, 4-1
Celtics - Hawks, 4-2

Spurs - Jazz, 4-0
Thunder - Mavericks, 4-2
Lakers - Nuggets, 3-4

Jeg kommer ikke med bud på hvad serien ender. Men blot hvilke hold jeg tror går videre.

Jeg tror Bulls vinder klart over 76'ers. Og håber at de sparer D-Rose så meget som muligt.

Heat går også klart videre tror jeg desværre. Kan rigtig godt lide Knicks og Melo, men Heat bliver for stor en mundfuld.

Pacers slår også Magic, da de ikke har D12 med..

Celtic slår også Hawks. Josh Smith kan ikke klare dem alene Wink.

Spurs vinder også nemt over Jazz tror jeg. Spurs er virkelig farlige imo.

Thunder slår også klart Mavs. Thunder er min favorit til at tage titlen. Selvom jeg håber det bliver Heat eller Bulls.ror

Derudover tror jeg at begge L.A hold går videre. Men Clippers skal virkelig oppe sig for at vinde. Men de har CP3. Bedste PG i ligaen. Derudover er Lakers blevet uhyre farlige efter tilgangen af Sessions, så de skal også nok gå videre.

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #424: 27 Apr 2012, 17:32 »

Memphis er favoriter overfor Clippers qua hjemmebane fordelen, men det bliver helt sikkert også en rigtig spændende serie, nok den bedste i første runde. Vi så jo hvad Memphis kunne sidste år i PO, endda uden deres måske bedste spiller, Gay. De har jo kvalitet over hele linjen og en rigtig god sixth man i OJ. Det at de har fået Z-Bo tilbage betyder også meget, han kan sagtens dominere overfor en halv dårlig defensiv spiller som Griffin. Derudover taler det heller ikke til Clippers fordel, at Vinny Del Negro sidder på trænerbænken, han bliver outcoached.

Pacers sweeper Magic.
Howard er ude hvis du ikke ved det, Magic er klart det dårligste hold i PO. Uden Howard er de bare en masse 3 pointsskytter, der ikke kan forsvare.

Bulls - 76'ers, 4-2
Heat - Knicks, 4-2
Pacers - Magic, 4-1
Celtics - Hawks, 4-2

Spurs - Jazz, 4-0
Thunder - Mavericks, 4-2
Lakers - Nuggets, 3-4

Spurs sweeper ikke Jazz. Jazz har ramt formen her sidst i regular season og hvis Harris kan spille forsvar på den måde som han spillede for et par sæsoner siden, så kan det godt blive svært for Parker. Derudover vil Jazz' mange gode big men skade Spurs rigtig meget! De er meget svære at håndtere med 4 kvalitets big men. Den bliver 4-2 til Spurs.
Tror også, at Lakers tager Nuggets 4-3, det eneste problem jeg kan se for LA er, at Ebanks skal dække en spiller som Gallo, det kan give problemer. Nuggets mangler også en ordentlig closer til play offs.

Mine bud:
Chicago 4-1 Philly
Miami 4-2 NY
Indiana 4-0 Orlando
Boston 4-3 Atlanta

San Antonio 4-2 Utah
OKC 4-3 Dallas
LA 4-3 Denver
Memphis 4-3 LA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #425: 28 Apr 2012, 13:05 »

Spurs sweeper ikke Jazz. Jazz har ramt formen her sidst i regular season og hvis Harris kan spille forsvar på den måde som han spillede for et par sæsoner siden, så kan det godt blive svært for Parker. Derudover vil Jazz' mange gode big men skade Spurs rigtig meget! De er meget svære at håndtere med 4 kvalitets big men. Den bliver 4-2 til Spurs.
Tror også, at Lakers tager Nuggets 4-3, det eneste problem jeg kan se for LA er, at Ebanks skal dække en spiller som Gallo, det kan give problemer. Nuggets mangler også en ordentlig closer til play offs.

Mine bud:
Chicago 4-1 Philly
Miami 4-2 NY
Indiana 4-0 Orlando
Boston 4-3 Atlanta

San Antonio 4-2 Utah
OKC 4-3 Dallas
LA 4-3 Denver
Memphis 4-3 LA

Well, det kan godt være, at Spurs ikke sweeper Jazz, men jeg tror alligevel, at serien bliver meget ensidig. Spurs er on a roll uden at spille Duncan, Ginoboli og Parker specielt meget - til slutspillet ville deres minutter bare forøges og så har Jazz ikke en chance, selvom de i Jefferson har en rigtig god closer.

Tror nu selv, at de vil starte Barnes i stedet for Ron Arrest eller i hvert fald spille ham langt mere end Ebanks på SF, så det tror jeg ikke, bliver noget problem. Synes heller ikke, at Gallinari er helt oppe at ringe endnu.. men det kan komme. For mig at se bliver kampen vundet for Denver med fastbreak og med Ty, Arron Afflalo, Cory Brewer og Kenneth Faried på banen får Lakers et problem her. Det er i hvert fald sådan, at Denver skal gribe kampen an. Så må de se om det rækker, hvilket jeg virkeligt håber, da eg har lidt love for Afflalo og især Faried, som kommer til at average en double-double de næste mange år. Han er simpelthen fantastisk at kigge på.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #426: 28 Apr 2012, 21:47 »

Hold nu kæft hvor er Rose uheldig  Skuffet Skuffet

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #427: 28 Apr 2012, 22:00 »

Hvad er der sket???

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #428: 28 Apr 2012, 22:04 »

Hvad er der sket???

I sidste minut efter det endeligt så ud om om, at han havde genfundet sin form vrider han om på knæet. Kampen er afgjort for længe siden... virkeligt bittert.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #429: 28 Apr 2012, 22:06 »

I sidste minut efter det endeligt så ud om om, at han havde genfundet sin form vrider han om på knæet. Kampen er afgjort for længe siden... virkeligt bittert.

Eeeeeeeeeeeeeeej Skuffet

Manchester United

blomvikings
Manager

« Svar #430: 29 Apr 2012, 14:09 »

Nå.... Så tog Magic den første kamp Smiley Så dårlige er de altså heller ikke, Howard er selvfølgelig uhyre vigtig, men jeg tror stadig på at de godt kan slå pacers over 7 kampe.

Heat smadrede jo bare Knicks, virkelig modbydeligt !

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #431: 29 Apr 2012, 14:56 »

Knicks gav også op, de kunne sagtens have begrænset nederlaget lidt. Men LeBron var vild.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #432: 29 Apr 2012, 17:06 »

Nå.... Så tog Magic den første kamp Smiley Så dårlige er de altså heller ikke, Howard er selvfølgelig uhyre vigtig, men jeg tror stadig på at de godt kan slå pacers over 7 kampe.

Bah, så ikke kampen, men der må være sket et eller andet helt vildt, for Magic er ikke et hold på playoff niveau uden Dwight Howard. Men ja, jeg ramte da forkert, da jeg sagde de vil blive swept Smiley

Knicks fik jo også minus hjælp fra dommeren. Som Bave så fint skrev på managerlife, så kan LeBron sammenlignes med en Ronaldo inden han lagde de dårlige vaner fra sig (diving).
Men Knicks spillede også noget af det mest rodede offence længe i 2. quarter. At give omk. 15 (eller hvor meget det var turnovers) til det bedste fastbreak i hold i ligaen er at skyde sig selv i foden, det var endda kun på 1 quarter.

blomvikings
Manager

« Svar #433: 29 Apr 2012, 17:14 »

Hva tror i, i aften? Personligt tror jeg Lakers vinder sikkert, samt en overraskende Clippers sejr.
Jeg kan ikke se hvordan Spurs ikke vinder deres kamp, og så må mit hold Boston godt smadrer Hawks !

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #434: 29 Apr 2012, 17:47 »

De var vanvittigt dårlige lige til at starte med, naiv som jeg var så troede jeg meget sikkert på de ville tabe større end Knicks. Men så fik de vendt det og kom endda foran med hele 7 point. I 4. quarter kan Pacers ikke score i de sidste 4 minutter = win. It must be Magic.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010