home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197840 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: NBA
« Svar #375: 21 Mar 2012, 21:34 »

Men havde det været en fordel for Lakers at få Howard? De havde vel sandsynligvis mistet Pau Gasol + Andrew Bynum, og det er vel netop meget af deres styrke, at de har to big guys.

Derek Fisher er røget til Oklahoma City Thunder, mens Heat har hentet Ronny Turiaf. Fisher er godt nok gammel og ringe, men nu får han da en fin chance for at få en sidste ring.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #376: 21 Mar 2012, 21:40 »

Tror kun at det var Bynum, der ville ryge, da Howards kontrakt jo som bekendt udløb og hans værdi derfor på ingen måde var så høj, som hans spil berettiger til.. Peter Wang sagde i hvert fald, at det var det, som var snak om og også at han havde takket ja til Bynum, hvis han sad i Orlandos sted. Det havde været for meget af det gode - og enig med dig i, at Lakers umiddelbart havde været stærkere med Bynum og Gasol Smiley

Og det var da sørgeligt, at Fischer ryger til Oklahoma. Var begyndt meget godt at kunne lide dem.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #377: 21 Mar 2012, 22:19 »

Enig med Riis om LA nok kunne ville af med en af dem. Men tror at Orlando ville have dem begge.

Et okay sign af Thunder. De får en rutineret back-PG ind med virkelig meget erfaring. Man kunne måske håbe at han kunne lære Westbrook en ting eller to på PG-positionen. Men et okay pick-up som nok skal gavne dem i play-off

Genialt af Heat at hente Turiaf. De opgraderer deres svageste position og står nu endnu stærkere på center pladsen - både defensivt, men også offensivt. Turiaf kan rent faktisk bruges i angrebet ift. Anthony Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #378: 21 Mar 2012, 22:23 »

Et okay sign af Thunder. De får en rutineret back-PG ind med virkelig meget erfaring. Man kunne måske håbe at han kunne lære Westbrook en ting eller to på PG-positionen. Men et okay pick-up som nok skal gavne dem i play-off
Som at spille bolden?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #379: 21 Mar 2012, 22:40 »

Som at spille bolden?

Det ville være optimalt hvis han kunne det. Men man skal heller ikke være naiv

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #380: 21 Mar 2012, 22:52 »

Enig med Riis om LA nok kunne ville af med en af dem. Men tror at Orlando ville have dem begge.

Tænkte netop at de ville have begge, fordi de så også kunne komme af med Hedo Türkoglus kontrakt.

Jeg læste også, at Nets og Magic havde et trade klar, hvis Howard ikke gik med til at fjerne sin klausul.

"In the trade, Orlando would have received fourth-year center Brook Lopez, rookie swingman MarShon Brooks, the expiring contract of Mehmet Okur, "and two or three" future first-round draft choices for Howard."

Det er lige før, jeg ville have foretrukket det, hvis jeg var Magic.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #381: 21 Mar 2012, 22:57 »

Hvis de er blevet tilbudt det og har sagt nej... Synes i forvejen Orlando ledelse er under kritik, men hvis de kunne have fået Lopez og Brooks + 3 1st rounders, så fatter jeg det virkeligt ikke. Forstår i forvejen ikke, hvorfor de ikke har traded ham, men det der giver ingen mening. Jeg kunne måske havde forstået det, hvis man rent faktisk havde materiale til at vinde i år, men det har man ikke Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #382: 21 Mar 2012, 22:59 »

Tænkte netop at de ville have begge, fordi de så også kunne komme af med Hedo Türkoglus kontrakt.

Jeg læste også, at Nets og Magic havde et trade klar, hvis Howard ikke gik med til at fjerne sin klausul.

"In the trade, Orlando would have received fourth-year center Brook Lopez, rookie swingman MarShon Brooks, the expiring contract of Mehmet Okur, "and two or three" future first-round draft choices for Howard."

Det er lige før, jeg ville have foretrukket det, hvis jeg var Magic.

Men det er stadig ikke meget at få for Howard. Magic ville ikke i rebuild, men stadig spille med om mesterskabet. Men det er ikke sikkert at Howard ville have forlænget med Nets. Så kommer han til en klub med Deron og intet andet. Ingen talenter eller andre gode spillere

LA kunne godt have taget Hedo's kontrakt. Det har stadig deres Trade Exception fra Lamar Odom.'
Men tror alle klubber har haft en trade klar for Howard Smiley
« Seneste Redigering: 24 Mar 2012, 10:13 af molle » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #383: 01 Apr 2012, 19:44 »

Jeg har normalt massere af respekt for Peter Wang, men nogle gange kommer man med nogle idiotiske udtalelser. Jeg snakker selvfølgelig om, at han mener, at Westbrook er en bedre PG end Derrick Rose. De er vel lige god scoringsmæssigt og ville måske give Westbrook en meget lille fordel rent atletisk, men Derrick Rose kan assistere, hvilket vel er PG'ens vigtigste job. Det synes jeg fuldstændigt, at Wang glemmer - derudover er har Westbrook også NBA's bedste scorer, hvilket unægteligt også gør det lettere for Westbrook.

Westbrook er utrolig god til at skabe sit eget skud og er i min bog NBA's mest atletiske spiller. Synes dog ikke det vejer op for hans manglende evne til at sætte andre op. Synes han er 3'er sammen med Deron Williams og Rondo Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #384: 01 Apr 2012, 20:01 »

Westbrook har måske et af de største talenter i ligaen, men mangler at have hovedet og sin basket IQ med sig. Han kan gå helt amok i nogle kampe, men kan samtidig også "ødelægge" det hele pga sit spil. Hvis han var højere, så burde han vel være SG istedet for PG.
Men mine favorit PG's er stadig Paul og Deron

Hvad synes du i øvrigt om Ellis første kampe hos Bucks Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #385: 01 Apr 2012, 20:05 »

Westbrook har måske et af de største talenter i ligaen, men mangler at have hovedet og sin basket IQ med sig. Han kan gå helt amok i nogle kampe, men kan samtidig også "ødelægge" det hele pga sit spil. Hvis han var højere, så burde han vel være SG istedet for PG.
Men mine favorit PG's er stadig Paul og Deron

Hvad synes du i øvrigt om Ellis første kampe hos Bucks Wink

Helt enig, Westbrook er virkeligt en fænomenal scorer qua hans vanvittige talent og atletiske gaver.. Synes du ikke, at Rose er bedre? Westbrook har 0 assists i dag. Rose snitter 8 i en sæson plaget af skader. Lad være, Peter Wang.

Jeg kan klart bedste lide Rose, men er også vild med CP3 og Rondo, da det er "rigtige" PGs. Mht. til Ellis bliver jeg gladere og gladere for det, som Warriors har gjort. Håber det er svar nok!  crazy

molle
Landsholdsspiller

« Svar #386: 01 Apr 2012, 20:11 »

Helt enig, Westbrook er virkeligt en fænomenal scorer qua hans vanvittige talent og atletiske gaver.. Synes du ikke, at Rose er bedre? Westbrook har 0 assists i dag. Rose snitter 8 i en sæson plaget af skader. Lad være, Peter Wang.

Jeg kan klart bedste lide Rose, men er også vild med CP3 og Rondo, da det er "rigtige" PGs. Mht. til Ellis bliver jeg gladere og gladere for det, som Warriors har gjort. Håber det er svar nok!  crazy

Jo Rose er "klart" bedre. På spilmæssigt, men også rent IQ.

Det er svar nok Wink
Ikke for at tage noget fra ham, men det var måske lidt nemmere at score mange point hos GS. Derudover havde han også Curry som kunne skyde 3'ere, som frigjorde mere plads til Ellis

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #387: 01 Apr 2012, 20:47 »

Bulls får jo kodyle slag af Durant og Westbrook. Bedre end Wade og LeBron?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #388: 01 Apr 2012, 20:56 »

Bulls får jo kodyle slag af Durant og Westbrook. Bedre end Wade og LeBron?

nok ikke..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #389: 01 Apr 2012, 21:26 »

nok ikke..

Jeg er lidt på vippen..

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010