home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Aston Villa - Mod nye triumfer
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa - Mod nye triumfer  (Læst 44550 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Aston Villa - Mod nye triumfer
« : 18 Feb 2009, 18:10 »


En blog af Crazy-Poul og Barfoed91


Velkommen til vores blog om Aston Villa


Når vi siger "vores" er det fordi vi er to der spiller spillet sammen. Vi har valgt Aston Villa fordi vi synes, at det er et spændende og stærkt hold med en masse potentiale. Vores updates kommer til at foregå som månedsupdates, hvor vi om hver kamp vil skrive en detaljeret kamprapport. Dette er vores første blog og vi håber I vil tage godt imod den og os



Bestyrelsens Forventninger


Premier League

Bestyrelsen forventer at vi kvalificerer os til Uefa Cup gennem vores deltagelse i Premier League i år

FA Cuppen

Bestyrelsen forventer, at holdet mindst kommer til sjette runde

Carling Cuppen

Bestyrelsen forventer, at vi mindst kommer i kvartfinalen

Uefa Cuppen

Bestyrelseb forventer, at vi kommer videre fra gruppespillet


Vores egne Forventninger



Premier League

Vi forventer egentlig ligesom bestyrelsen, at vi mindst kommer i Uefa Cuppen, men vi ser gerne, at vi kan blande os i "The Big Four"

FA Cuppen

Vi har samme holdning som bestyrelsen her. 6. runde er jo som bekendt kvartfinalen og det er jo realistisk nok

Carling Cuppen

Her adskiller vi os fra bestyrelsen og siger, at vi skal komme i semifinalen og vi anser det som et realistisk mål

Uefa Cuppen

i regner med, at vi mindst kommer til anden runde, men vi ser selvfølge gerne, at vi kommer længere



Fakta om Spillet

    Valgte ligaer: Sas Liga, Premier League, Bundes Ligaen, Serie A, Eresdivisionen, La Liga, Ligue 1
    Database 9.02 med Roolands Update

« Seneste Redigering: 18 Feb 2009, 18:29 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #1: 18 Feb 2009, 18:11 »

Haps
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #2: 18 Feb 2009, 18:22 »

Det er fandeme godt... 4. Aston Villa blog? Men det er stadig nice!
Vi har lige 2 updates mere der snart ryger på Opstemt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #3: 18 Feb 2009, 18:30 »


En blog af Crazy-Poul og Barfoed91


Pre-Season


Vi har kigget holdet igennem og mener at vi bliver nød til at forstærke os på det to back pladser og så skal vi også have fat i en til fløjen.

På højre back har vi kigget på Darijo Srna, men da vi kun har omkring 100 mio. at købe ind for blev han hurtigt udelukket og han er i stedet på vej til tottenham. En anden var Micah Richards, men også han blev hurtigt udelukket, da han ville koste for meget. Så nu er vi tilbage med to valg. Den ene er Mickaël Chrétien og den anden er Davide Santon og vi kan afsløre at den ene i skrivende står stund står overfor deres første træningskamp.

På venstre back var vi egentlig ude efter en decideret forstærkning. En der kunne gå direkte ind i startopstillingen. Her var Srna også en mulighed, men han var jo som tidligere sagt for dyr. Folk som Gareth Bale, Leighton Baines og Jérémy Mathieu er også spillere som vi har kigget på.

På fløjen har vi kigget på Angel Di María og Simon Vukcevic. Efter vi havde forhandlet med klubberne fandt vi hurtigt ud af hvem vi ville have. I må vente til at høre vores transfers i vores næste update.

Da vi først skal ud i toto cuppen for at komme til Uefa cuppen har det spoleret en del af vores træningskampe, så i stedet har vi arrangeret en kamp mod vores reservehold inden det går løs mod Sivasspor fra tyrkiet. Vi møder dem første gang på hjemmebane.

Aston Villa 4-2 Aston Villa Res.

0-1 Nathan Delfouneso ('6)
1-1 John Carew ('16)
2-1 Carlos Cuéllar ('30)
3-1 John Carew ('38)
4-1 Gabriel Agbonlahor ('41)
4-2 Nathan Baker ('45)


Vi starter godt ud og efter 2 min. tackler Gareth Barry reservernes herd på midtbanen, han slår en lang aflevering frem til carew der får en friløber, men han rammer stolpen. Til trods for den fine start kommer vi bagud efter en god aktion fra Nathan Delfouneso, der dribler Martin Laursen og scorer fra 25 meter. Efter 16 min. opfanger Gareth Barry en god bold og slår en lang aflevering til Gabriel Agbonlahor der løber fra alt og alle og fra baglinjen slår han den lige ind i panden på John Carew der header den sikkert ind til 1-1. Efter en halv time slår Ashley Young et hjørnespark tæt ind under mål, hvor Carlos Cuéllar sætter hovedet på til 2-1. Der går yderligere 8 min. og så får Nicky Shorey den geniale idé at se op og så ellers slå en aflevering på over 30 meter hen til John Carew, der tæmmer den løber ned mod mål og let udplacere målmanden. Lidt småspil udenfor feltet resultere i at Gabriel Agbonlahor får den og trykker kanon af fra 25 meter og så er der mål. Forsvaret tager sig en blunder og det resulterer i at Nathan Baker reducerer på hjørnespark. Anden halvleg bliver noget af en ørkenvandring og der var kun enkelte chancer i begge ender. Det ender 4-2 hvilket egentlig er tilfredsstillende nok når man tænker på det er første kamp. Kampens spiller blev John Carew med sine to scoringer.  Næste kamp bliver i toto cuppen mod Sivasspor.

Aston Villa 3-0 Sivasspor

1-0 John Carew (’15)
2-0 Gareth Barry (’str 45+1)
3-0 Martin Laursen (’68)

Første farlige forsøg i kampen kom fra os og det var fra Gabriel Agbonlahor, der trykkede kanonen af lige ud for feltet, men den gik lige over mål. Lidt senere skaber Gareth Barry sig plads og aflevere til Nigel Reo-Coker som slår et bananskud fra 30 meter, men Volkan Ünlü hiver en god redning ud af ærmet og slår den ud til hjørnet. Nicky Shorey tog indkast og spillede derefter bandespil med Nigel Reo-Coker, hvorefter han slår et indlæg ind i hovedet på John Carew, der med et kraftfuldt hovedstød header den ind i mål fra kanten af feltet. Resten af første halvleg var ret chanceløs med undtagelse af et straffespark som Gareth Barry omsatte. I anden halvleg var vi totalt dominerende uden at komme frem til de store chancer. Martin Laursen fik en returbold på et hjørnespark og han headede den sikkert ind til 3-0. Desværre for os blev Gareth Barry skadet, men senere viste det sig at han kun ville være ude i et par uger. Næste kamp er en træningskamp mod Rio Ave på udebane. Kampens spiller var Martin Laursen med sin ene scoring

Efter kampen blev det offentliggjort at Simon Vukcevic skifter til vores klub. Læs mere om ham under transfers.

Rio Ave 0–4 Aston Villa

0-1 Emile Heskey ('11)
0-2 Carlos Cuéllar ('15)
0-3 Emile Heskey ('47)
0-4 Simon Vukcevic ('str 52)

Første chance i kampen tilfalder os og Emil Heskey udnytter den sikkert. Få minutter senere stiger Carlos Cuéllar højt til vejrs og header den sikkert ind, efter et godt slået hjørnespark af Ashley Young. Få minutter senere bliver Nigel Reo-Coker skadet og Stiliyan Petrov kommer ind i stedet. Anden halvleg er lige gået i gang og Simon Vukcevic får sin første assist da han sender en aflevering frem mod Emil Heesky der scorer sikkert. Få minutter senere får Simon Vukcevic lov at tage straffespark og han gør det han skal og scorer. Næste kamp er returopgøret mod Sivasspor i tyrkiet. Kampens spiller blev Emil Heskey der scorede 2 gange i dag.

Sivasspor 1-2 Aston Villa

0-1 Gabriel Agbonlahor (’14)
1-1 Yusuf Budak (’27)
1-2 Gabriel Agbonlahor (’89)

En langsom start, dog med os som de dominerende, bliver efter 14 min. afløst af et mål til os. Steve Sidwell havde fået chancen fra start og han startede godt ved at slå en god aflevering i dybden til Gabriel Agbonlahor bruger sin utrolige hurtighed og placere den nederst ved venstre stolpe. Aston Villa forsvaret er uopmærksomme, men selvom vi er mod et svagere hold end os selv skal vi stadig passe på, det kostede i denne situation mål efter Yusuf Budak, der scorede fra tæt hold. Det er lige ved at gå galt inden halvleg, hvor Yusuf Budak og Erdem Tunca laver bandespil, det resultere i en afslutning fra Yusuf Budak, der skyder tæt forbi. Tæt mod slutningen kommer vi endelig foran efter et godt indlæg af James Milner fra baglinjen dukker Gabriel Agbonlahor op og scorer til 1-2. Sidste kamp i pre-season er ude mod Barnsley. Gabriel Agbonlahor blev kampens spiller da han scorede vores 2 mål.

Barnsley 0–3 Aston Villa

0-1 Marlon Harewood (’10)
0-2 Marlon Harewood (’23)
0-3 Marlon Harewood (’46)

En lidt sløv start fra begge hold, men vi er dog i kontrol, da vi har haft et par chancer på deres mål. Efter 10 min. slår James Milner et indlæg ind til Marlon Harewood, der stiger til vejrs og scorer til 0-1 Marlon Harewood opfanger et udspark fra Stuart Taylor og han dribler ned mod mål og scorer til 0-2. Marlon Harewood spiller en brandkamp i dag. Han stjæler bolden fra en forsvar ved midtbanen og løber direkte mod mål og sætter den i hjørnet fra 30 meter og gør dermed sit hattrick komplet. Få minutter senere får Marlon Harewood en friløber men skyder et stykke ved siden af. Få minutter senere får Barnsley en forholdsvis stor chance. En bold bliver fra baglinjen slået skråt tilbage i feltet, hvor Anderson Silva dukker op men han skyder ved siden af. Marlon Harewood blev kampens spiller. Han var fantastisk i dag og han sikrede os sejren med sine 3 scoringer. Pre-Season er hermed slut og det har været nogle tilfredsstillende kampe og resultater og vi glæder os til at tage hul på Premier League. Det bliver på udebane mod Everton.
 






   



   
« Seneste Redigering: 18 Feb 2009, 21:41 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #4: 18 Feb 2009, 18:34 »

Oh yeah!
Thats nice!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #5: 18 Feb 2009, 21:47 »


En blog af Crazy-Poul og Barfoed91


Transfers


<<<Ind

Davide Santon

Davide Santon var det første køb og som tidligere omtalt følte vi, at vi blev nødt til at forstærke backpositionerne. Den ene back plads er nu blevet forstærket med dette kæmpe talent. Santon er kun 17, men har allerede nu tegnene til at blive en stjernespiller. Han har ikke rigtigt nogen svage punkter og han udvikler sig enormt hurtigt. Santon blev erhvervet for 9 mio. + 30% af næste transfer. Han kan dække hele højre side, men han er udset en plads på højre back, hvor han skal kæmpe med Luke Young om spilletid. Hvis situationen kræver det, vil han også blive brugt på højre fløj.

Jérémy Mathieu

Vi skulle også forstærke vores venstre back og til denne position har vi købt Jérémy Mathieu. Det ventes at han går direkte ind i startopstillingen. Jérémy er en komplet spiller, der er stærk både defensivt og offensivt. Oven i hatten er han også fysisk stærk, hurtigt og han kan heade til en bold. Jérémy blev købt for 34 mio. i franske Touluse. Jérémy er 24 og han stadig mange gode år for sig, så vi er sikre på at vi har gjort et godt køb i ham.

Simon Vukcevic

Vukcevic er købt til venstre fløj og han blev vores sidste og dyreste indkøb i denne omgang. Han blev købt for 57.5 mio. og det syntes vi er en fair pris for sådan en god spiller. Hans teknik er jo fremragende, det afslører hans stats, hvor han bl.a. har 20 i langskud, 18 i teknik og 17 i dribling. Han er også en stærk fløj, der ikke bliver slået omkuld så let. Hans få svagheder indebærerer hans tacklinger og hans placeringsevne. Han er heller ikke så hurtig, som man kunne have ønsket sig, men med sine 22 år skal det nok komme.

>>>Ud

Indtil videre har vi ikke solgt ud af nogen, men vi arbejder på at komme af med Moustapha Salifou, der er midtbanespiller og han er i overskud. Craig Gardner er også i overskud på midtbanen og han er blevet solg til West Bromwich for 20 mio.






« Seneste Redigering: 26 Feb 2009, 12:35 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #6: 18 Feb 2009, 21:58 »

Roolands update? HVOR!
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #7: 18 Feb 2009, 22:00 »

Roolands update? HVOR!

Det var lige inden han tog den af. Beklager  Ubeslutsom
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #8: 18 Feb 2009, 22:01 »

stress
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #9: 18 Feb 2009, 23:30 »

Slet ingen der vil lægge en kommentar? Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #10: 19 Feb 2009, 02:59 »

96 gange læst og næsten ingen kommentarer...
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #11: 19 Feb 2009, 02:59 »

Kom nu drengene...
Er der slet ingen interesse?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #12: 11 Mar 2009, 22:06 »


En blog af Crazy-Poul og Barfoe91




Trup Gennemgang


Målmænd

*****


Brad Friedel
Stuart Taylor

På mål har vi Brad Friedel, der er førstevalg. Han er en udemærket keeper og han er en sikker sidste skanse. Han er 37 og i fremtiden skal målmandsposten forstærkes da Stuart Taylor i det lange løb ikke er god nok. Netop af de grunde har målmandsposten kun fået 3 stjerner.

Højre Back

*****


Davide Santon
Luke Young

På højre backen har vi den unge Davide Santon og Luke Young. Santon er jo det unge talent, der med tiden kan blive en af de bedste på sin position. Han er tiltænkt en plads i startopstillingen, men han skal dog rotere med Luke Young. Da Santon pt. ”kun” er et talent og Luke Young ”kun” er en solid back får den 3 stjerner.

Venstre Back

*****


Nicky Shorey
Jérémy Mathieu
 
På venstre backen er det den nyindkøbte Jérémy Mathieu som kommer til at starte inde. Mathieu er bedre til hovedstød og generelt bare bedre i de fleste stats. Vi har valgt at fokusere på, at denne venstre back skal være god til.

Central Forsvar

*****


Zat Knight
Carlos Cuéllar
Martin Laursen (c)

Curtis Davies

I det centrale er det den danske kaptajn Martin Laursen, der danner makkerpar med Carlos Cuéllar. De er begge to solide midtstoppere som forhåbentlig kommer til at være en sikker sidste skanse. I tilfældet af skader har vi 2 kompetente backups. Det centrale forsvar får 4 stjerner da det er en tand bedre end målmand og back pladserne, men dog er det ikke hel verdensklasse derfor 4 stjerner.

Central Midtbane

*****


Gareth Barry
Nigel Reo-Coker

Stiliyan Petrov
Steve Sidwell
Moustapha Salifou

På den centrale midtbane bliver det Gareth Barry, der skal fungere som den mere offensive og så Nigel Reo-Coker som kommer til at fungere som den defensive, der skal tage brodden af modstanderens offensiv. Petrov og Sidwell kommer til at fungere som reserve og salifou er på salgslisten.

Venstre fløj

*****


James Milner
Simon Vukcevic
Ashley Young

På venstre fløj bliver det nyerhvervelsen Simon Vukcevic der kommer til at husere og med hans fantastiske teknik og langskud ligeså skal han nok gøre livet surt for modstanderens forsvar. Ashley Young og James Milner kan også spille i venstre side, men det er forventet at Ashley Young tager sig af højre fløj.

Højre fløj

*****


Ashley Young
James Milner
Davide Santon

På højre fløj har vi den fantastiske Ashley Young, der nok skal gøre livet surt for sin oppasser. Han har en utrolig hurtighed, der kan hjælpe ham til baglinjen for at slå sine indlæg. Og så er han englænder hvilket gør det endnu bedre. Igen er James Milner reserve her og til dels Santon. Det er naturligvis ikke nok da milner dermed er reserve for 2 pladser, så det forventes at næste indkøb bliver til en af de to fløje.

Angriber

*****


Gabriel Agbonlahor
John Carew

Emil Heskey
Marlon Harewood

I angrebet har vi to spillere der supplere hinanden utrolig godt. Agbonlahor er en af de hurtigste der findes, hvis ikke den hurtigste og Carew er stærk som en okse. De to skal gøre livet surt for vores modstandere og skal scorer størstedelen af vores mål. Heskey og Harewood er to næsten fuldgode erstatninger for de to og de er klar til at tage over.

Vi vil komme til at spille en 4-2-2-2 med en flad fire back-kæde på midtbanen har vi en central med defensive pligter og en anden central med pil frem og dermed offensive pligter. Vi har 2 fløje med pil frem. I angrebet har vi en stor høj targetman og så en mindre til at løbe i dybden. 




« Seneste Redigering: 12 Mar 2009, 13:44 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tjorne1991
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #13: 11 Mar 2009, 22:13 »

Jeg kan se du har solgt craig Gardner, hvilket jeg vil sige er en dum beslutning.
Han er en rigtig god spiller og har nemt ved at lære nye positioner. Jeg spiller som Aston Villa. Har omskolet ham til Offensiv Midtbane, og der har han på 9 kampe scoret 5 mål..
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa - Mod nye triumfer
« Svar #14: 11 Mar 2009, 22:19 »

Vi følte ikke rigtig at han var god nok, men godt for dig Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010