home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Går ned til sidst...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Går ned til sidst...  (Læst 1299 gange)
1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Går ned til sidst...
« : 18 Feb 2009, 03:01 »

Hvad gør jeg galt?
I mit Barcelona-spil går jeg ned til sidst i sæsonen.
I første sæson ikke så markant men her i anden sæson lå jeg nummer 1 til 25. spillerunde hvor det så begynder at gå galt. Jeg startede sæsonnen med at vinde 13 kampe i træk, tabte derefter 3 i træk hvorpå jeg igen ramte en god stime med 7 sejre i træk, men her til slut er jeg blevet overhalet af Real Madrid, ret markant endda(13 points forskel med 5 kampe igen.

Resultaterne inden for de sidste par måneder:
Racing away 0-0
Recreativo home 0-0
Valencia away 0-0
Villareal home 2-2
Sevilla home 4-1 (CL)
Valladolid away 2-2
Sevilla away 0-3 (CL), dermed ude af CL, vanvittigt..
Malaga home 1-0
Betis away 0-2
Espanyol home 0-0

Altså 1 sejr + 1 nederlag i CL og kun 9 point i 9 ligakampe mod forholds overkommelige modstandere.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Går ned til sidst...
« Svar #1: 18 Feb 2009, 03:04 »

Sørger du for at rotere dine spillere engang i mellem, og måske eventuelt spille mere offensivt mod overkommelige modstandere end mod ligeværdige?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går ned til sidst...
« Svar #2: 18 Feb 2009, 03:07 »

Det kan også have noget af gøre med mentaliten. Hvad siger du i pressen. Er du selvsikker, og dine spillere er ligeså, så ender i med at undervudere modstanderne, og kommer i en krise der er svær at komme ud af. Det samme, hvad siger du før kampen, i pausen og efter kampen. Sådane småting er utroligt vigtigt her i 09.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går ned til sidst...
« Svar #3: 18 Feb 2009, 06:54 »

Det kan også have noget af gøre med mentaliten. Hvad siger du i pressen. Er du selvsikker, og dine spillere er ligeså, så ender i med at undervudere modstanderne, og kommer i en krise der er svær at komme ud af. Det samme, hvad siger du før kampen, i pausen og efter kampen. Sådane småting er utroligt vigtigt her i 09.

Det har jeg aldrig tænkt over! Jeg har altid tænkt, at hvis jeg viser jeg har tillid til mine spillere, så spiller de bedre. Derfor er jeg altid optimistisk i alle kampe, pånær dem der er decideret uoverkommelige. Der er jeg 'neutral' og siger jeg ikke vil diskutere vores vinderchancer. Havde aldrig tænkt på, at det kunne gøre at mine spillere undervurderer modstanderen.

Det er jeg sgu egentlig ret glad for pludselig at få vide  Shockeret

Jeg har dog lagt mærke til, at når der står at mine spillere er 'overconfident' eller 'believes they can win without much effort', så siger jeg specifikt til dem, at jeg forventer en god præstation. Det plejer at rydde de individuelle spilleres dårlige kampe af vejen. Men når hele holdet ikke fungerer ordentligt, så kunne det jo sagtens være, at det er fordi jeg er for selvsikker i pressen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Negerpingvin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Går ned til sidst...
« Svar #4: 18 Feb 2009, 09:31 »

der er ingen tvivl om at spillernes kampmoral betyder meget i kampene og den skaber du ved at snakke godt i pressen ogsørger for der ikke er for mange der føler sig uretfærdigt behandlet. sørg for at rotere i de kampe hvor du på papiret kan klarer det, de vil yde mere for at vise dig de kan. det opdagede jer hverfald og i kampene var de som regel de bedste spillere.

- JJ
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Går ned til sidst...
« Svar #5: 18 Feb 2009, 09:55 »

Som overstående også siger så er moralen ekstrem vigtig, og efter 3 nederlag med Barcelona kan den være rigtig svær at få op igen. En god ide er dog at give dine "stjerne" spillere fx Messi en ny kontrakt, da hans moral så vil stige.
ellers sørg for selv at snak før og efter kampene og se om du kan få deres moral op igen.
Det kan dog også have noget med din taktik at gøre, hvis du har spillet med den samme taktik i 25 kampe begynder modstanderne at "lure" den og så må den laves om. Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010