home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Det nye Dream Team #3
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Det nye Dream Team #3  (Læst 4662 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Det nye Dream Team #3
« : 17 Feb 2009, 23:37 »



Mange hold har oplevet en periode, hvor de har følt de har været uovervindelige, men for de fleste hold er der kun tale om få spillerunder. Ikke særlig mange hold har prøvet at være næsten uovervindelige i så mange år i træk, som Barcelona var i slutningen af 80’erne og starten af 90’erne. Der var spillere som Michael Laudrup, Hristo Stoichkov og Ronald Koeman, alle spillere havde det tilfælles, at de var spillere på et meget højt niveau.

Med flot teknisk spil, og et hold bestående af spillere, der kunne spille mange forskellige pladser, sluttede Johan Cruyff Real Madrids mesterskabs stime. Han ikke bare sluttede dominansen fra rivalerne fra hovedstaden, nej han nærmest overtog den. Med det første mesterskab i fem år, indledte Cruyff en årrække med blandt andet fire mesterskaber og champions league trofæet. Det blev til i alt 11 trofæer på bare otte år.
Siden dengang, har der ikke været meget at juble over hos de catalanske fans. Kun fire mesterskaber er det blevet til på de 14 sæsoner der foreløbig er gået. Men værst for Barcelona-fansene er at den dominerende klub har været Real Madrid, der har vundet ligaen hele seks gange siden Barcelonas dominans.

Til at finde tilbage til klubbens storhedstid, har Barcelona-præsidenten Joan Laporta ansat den daværende stjernespiller Joseph Guardiola, til at tage over for Frank Rijkaards store arbejde. Han skal tilføre en ny dimension i spillet, og forhåbentligt tilføje nogle trofæer til klubbens trofæskab. Han har endnu ikke udtalt sig om sit nye job, men Laporta har indkaldt til pressemøde i den kommende uge, og det forventes at Guardiola får lov at sige et par ord på dette pressemøde.
Det rygtes blandt andet at spillere som Francesc Fàbregas, Christiano Ronaldo og Fernando Torres skal hentes til klubben, for at styrke den i øjeblikket smalle og skrøbelige offensiv. Til defensiven har Laporta udtalt sig om at hente rivalernes Marcelo, Philipe Mexès og Raúl Albiol.





Update; Managerfeber Future Snow 2009 Finale
Database størrelse; Stor
Ligaer valgt; Danmark, England, Frankrig, Tyskland, Italien & Spanien
Spillere loaded fra; Rusland
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 01:03 af MadzeN92 » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #1: 17 Feb 2009, 23:38 »

« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 01:03 af MadzeN92 » Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #2: 17 Feb 2009, 23:42 »

Ser rigtig spændende ud, god intro og nogle spændende spillere du har kig på! Jeg følger med, selvom klubvalget kunne have været bedre Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #3: 17 Feb 2009, 23:45 »

dejlig intro
.glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå dig i ligaen Peace .
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #4: 17 Feb 2009, 23:54 »

Ser rigtig spændende ud, god intro og nogle spændende spillere du har kig på! Jeg følger med, selvom klubvalget kunne have været bedre Smiley
Kan næsten regne ud du er Real Madrid fan Smiley Men glad for at høre du følger med, og vil helt sikkert gøre alt for at du ombestemmer dit mht. klubvalg Wink
dejlig intro
.glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå dig i ligaen Peace .
Glæder mig også utroligt meget til at komme igang, da humøret til at blogge er enormt lige i øjeblikket.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #5: 17 Feb 2009, 23:55 »

Elsker din grafik! Skræmmende smuk! Thumbs Up
Spændende med en blog om verdens bedste hold.
Følger helt sikkert med.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #6: 17 Feb 2009, 23:57 »

Elsker din grafik! Skræmmende smuk! Thumbs Up
Spændende med en blog om verdens bedste hold.
Følger helt sikkert med.
Ligefrem skræmmende smuk crazy
Ej, tusind tak for kommentaren, og glad for endnu en læser Smiley håber ikke jeg skuffer dig Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #7: 18 Feb 2009, 02:49 »

Spændende start, som kan udvikle sig til noget lovende..

Nu tør jeg jo slet ikke kritisere noget, for så får jeg bare ingen grafik til min madden blog Tunge Ej gas, det eneste jeg lige vil sige jeg ikke håber på, er at du vælger at købe Marcelo fra Real. Godt nok er han god, men Barca skal bare ikke købe spillere fra Real, og omvendt Smiley

Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #8: 18 Feb 2009, 02:58 »

Bestemt en lovende start! Er ikke vild med klubvalget men det skal ikke afholde mig fra at følge med Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #9: 18 Feb 2009, 07:40 »

Ja god start på en blog, som jeg nok kommer til at følge, fint valg af klub, selvom det kunne ha været bedre, kan sige at jeg har en kærlighed til både Mallorca og Malaga, fulgte Mallorca tæt i nogle år, men er i de senere år blevet forelsket i Malaga, følger dog stadig Mallorca. Nå nok om mig. 
Glæder mig til at følge dine updates og se om du kan holde stilen.

Vh. Blackstone
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #10: 18 Feb 2009, 09:08 »

Fed start..

God grafik, hvordan laver du det der med at teksten spejler sig i det der Josep Guardiola. ?
Det er en fed detalje

God start, men hader hader barcelana, men fin start
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #11: 18 Feb 2009, 16:05 »

Spændende start, som kan udvikle sig til noget lovende..

Nu tør jeg jo slet ikke kritisere noget, for så får jeg bare ingen grafik til min madden blog Tunge Ej gas, det eneste jeg lige vil sige jeg ikke håber på, er at du vælger at købe Marcelo fra Real. Godt nok er han god, men Barca skal bare ikke købe spillere fra Real, og omvendt Smiley


Tusind tak. Næsten lige meget hvad du siger, vil jeg stadig lave grafik til dig Smiley men ja du har nok fat i noget mht. Marcelo, men heller ikke sikkert endnu at jeg køber ham Wink
Bestemt en lovende start! Er ikke vild med klubvalget men det skal ikke afholde mig fra at følge med Smiley
Vil skyde på du er Real fan Smiley? men glad for du kunne lide introen, da jeg ikke er specielt god til at skrive introer crazy
Ja god start på en blog, som jeg nok kommer til at følge, fint valg af klub, selvom det kunne ha været bedre, kan sige at jeg har en kærlighed til både Mallorca og Malaga, fulgte Mallorca tæt i nogle år, men er i de senere år blevet forelsket i Malaga, følger dog stadig Mallorca. Nå nok om mig. 
Glæder mig til at følge dine updates og se om du kan holde stilen.

Vh. Blackstone
Glad for at du kan lide den, selvom du ikk kan lide holdet.
Fed start..

God grafik, hvordan laver du det der med at teksten spejler sig i det der Josep Guardiola. ?
Det er en fed detalje

God start, men hader hader barcelana, men fin start
Det er lidt svært at forklare hvordan man laver det der genspejlning. Men man skal duplicate tekst layeret og så transforme det, og viske lidt ud. Håber du forstod det, ellers må du lige sende en PB så forklarer jeg nærmere Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team
« Svar #12: 18 Feb 2009, 17:18 »



Fansene forventer mesterskaber, og ligeledes gør mr. Laporta. Har jeg virkelig hvad der skal til for at gå i Rijkaards fodspor, og er jeg god nok til at blive sammenlignet med Cruyff. Lige meget hvad, så bliver det utrolig svært at overbevise fansene om, at jeg ikke kun kan spille fodbold, men også lære fra mig. Vi har chancerne for at vinde mesterskabet, men der skal virkelig kæmpes hele vejen igennem. Der er stor modstand fra blandt andet Real Madrid og Valencia, men hvis vi spiller op til vores bedste hver gang, så har vi truppen til at nå langt. Ikke kun herhjemme
forventer alle at jeg præsterer, nej også i Europa ligger der et kæmpe pres på mig. Hvad mon der vil ske hvis jeg underpræsterer, og skuffer alle de mange fans rundt omkring i verden? Det er kun tanker jeg kan gisne om, og helst ikke vil tænke særlig meget på. Jeg må leve i nuet, og min første opgave er at gøre holdet parat til den kommende sæson. Jeg føler ikke rigtig vi mangler det helt store i øjeblikket, men jeg skal i hvert fald have ryddet op i staben. Der er simpelthen alt for mange folk der ikke har klassen til at træne dette mandskab, og det bliver noget af en opgave, at skulle finde nye trænere og en ny assistent.

Jeg træder ind af døren til presserummet på Camp Nou. Folk ved allerede godt at jeg er den nye manager her i Barcelona, og alle aviserne har allerede bragt de første nyheder om mig. Jeg må bare passe på ikke at dumme mig, så de ikke får alt for meget stof til deres latterlige nyheder.
Allerede da min døren blev åbnet på klem, kunne jeg høre kameraerne begynde at klikke. Jeg havde en del sommerfugle i maven, det var jo trods alt første gang jeg skulle stå foran så mange kameraer som manager. Jeg havde knap nok sat mig ned da de første spørgsmål haglede ned over mig. Alle typer af spørgsmål blev stillet, alt lige fra om det var et drømmejob jeg havde fået, til hvad mine overvejelser var i forhold til transfers.


”Det er selvfølgelig en kæmpe ære at blive ansat i den her klub. Der har været mange store navne gennem tiden, og jeg håber på jeg kan blive det næste store navn. Mange har allerede spurgt om jeg tror på at jeg er i stand til at følge op på klubbens stolte traditioner, og der kan jeg kun svarer ja. Jeg tror selv på at jeg har de kompetencer der skal til, for at føre Barcelona tilbage til deres storhedstid.
Jeg har været sammenlignet meget med Johan Cruyff, som var min manager på det gamle ’Dream Team’. Det er selvfølgelig en kæmpe ære at blive sammenlignet med en så stor manager som ham, men jeg vil faktisk give nogen folk ret i dette, i hvert fald hvad spillestilen angår. Jeg vil gerne have spillerne til at være teknisk stærke, og hvis der mangler en spiller på en plads, så kan en anden mand overtage. De indkøb jeg kommer til at foretage mig bliver også kun store navne, eller unge talenter, som vi kan udvikle til klassespillere. Det nytter jo ikke at have nogen brodne kar, når man vil forsøge at skabe et verdensklasse mandskab, der skal vinde det hele.


Mit første pressemøde som manager var overstået, og jeg føler det gik rigtig godt. Mr. Laporta kom også over efter pressemødet og klappede mig på skulderen, og viskede mig i øret, at det var godt gået. Nu har jeg fortalt pressen hvad mine forventninger og planer er, så må de skrive hvad de vil. Jeg ved hvad jeg har sagt, og hvad jeg ikke har sagt, og så må folk selv finde ud af hvad de har tænkt sig at tro på. Jeg skal i hvert fald tilbage til jobbet, og kigge mig om efter en ny stab, og eventuelt også nogle fremtidige stjerner til holdet.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team #2
« Svar #13: 18 Feb 2009, 17:31 »

Nu kender jeg ikke Guaridola personligt, men jeg tvivler på at det var den måde han præsenterede sig på, da han blev ansat..... En anelse mere ydmyghed, men nok om det:

Enkelte stavefejl! Nogle vil måske mene at det IKKE er en stor fejl, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at påtale det! Peace

Indtil videre ganske udemærket, men når man kigger på mandskabet fra starten af sæsonen, så er det da nogle heftige forstærkninger du skal foretage dig, hvis de skal blive bedre end holdet!

Ser frem til mere på samme niveau eller højere. Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det nye Dream Team #2
« Svar #14: 18 Feb 2009, 17:36 »

Nu kender jeg ikke Guaridola personligt, men jeg tvivler på at det var den måde han præsenterede sig på, da han blev ansat..... En anelse mere ydmyghed, men nok om det:

Enkelte stavefejl! Nogle vil måske mene at det IKKE er en stor fejl, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at påtale det! Peace

Indtil videre ganske udemærket, men når man kigger på mandskabet fra starten af sæsonen, så er det da nogle heftige forstærkninger du skal foretage dig, hvis de skal blive bedre end holdet!

Ser frem til mere på samme niveau eller højere. Smiley
Nu kender jeg ikke skide meget til Guardiola, så nogle af tingene finder jeg ligesom bare på, og så holder den linie hele vejen. Hvad mener du med at det skal blive bedre end holdet?
Kan du eventuelt lige sige hvor der er stavefejl Smiley?

Håber du vil følge med fremover Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010