home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsholdets startopstilling - BRUGERNE HAR TALT!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Landsholdets startopstilling - BRUGERNE HAR TALT!  (Læst 10777 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #60: 13 Feb 2009, 14:03 »

Jeg vil da godt lige skynde mig at tilføje at jeg IKKE har noget imod LJ selv om det godt kan se sådan ud...

Jeg synes bare det er forkert, og sende et forkert signal, at lige så snart han er sin skade kvit er han med på landsholdet igen...

Så er der jo ingen grund til at prøve alternativer når han er sikker på at komme med lige meget hvad og selv om han har været skadet længe og kommer totalt uden kampform...

Og så er det ligemegt om det er Bøgelund eller JP der bliver sat udenfor...

Så det er MO jeg er ude efter og ikke LJ  Peace

Edit: og når jeg så for tænkt godt efter så er det jo bare MO jeg ikke er tilfreds med... LJ og Rommedahl som nok er dem jeg har været hårest ved i denne tråd siger jo ikke nej tak når de bliver udtaget af MO, det er jo meget forståeligt...

MO burde bare ikke have udtaget det, så det burde vær ham jeg rettede min kritik imod Wink
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 14:07 af JKJ » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #61: 13 Feb 2009, 16:23 »

Med hensyn til kampen mod Grækenland, så var det jo vigtigt, at det var det forsvar, som man forventede skulle starte i de betydende kampe, der fik noget tid på banen sammen. Resultatet mod Grækenland var ikke vigtigt, i hvert fald ikke så vigtigt, som det var, at få spillet især forsvaret sammen. Så måtte den aktuelle kampform komme i anden række, de 4 bageste skulle have noget tid sammen, så de kunne få noget video at analysere på, frem til næste kamp, og på den måde finde ud af, hvordan de skal spille sammen, når det rent faktisk betyder noget.

Det nytter jo ikke noget, at spille med f.eks. Mtiliga, Agger, Kjær og Bøgelund i forsvaret nu, fordi det lige er dem der er i bedst kampform, og så med Sørensen, Agger, Krøldrup og Jacobsen i den næste kamp, der betyder noget, fordi det så er dem der er i bedst kampform til den tid, så er den kontinuitet som er så vigtig jo allerede brudt. Så er det bedre at træffe et valg nu, hvor man har muligheden for at træffe et sådant, og så holde sig til det.

Når det så er sagt, så kan jeg da godt have min tvivl, om hvorvidt Lars Jakobsen rent faktisk kan holde sig skadesfri helt frem til næste kamp, hans seneste skadeshistorie taget i betragtning. Men på den anden side, så er Bøgelund også forholdsvis meget skadet, så på det punkt svarer det vel lidt til at trække strå.

Hvad Rommedahl angår, så synes jeg ikke der kunne sættes en finger på hans præstation i onsdags, i hvert fald ikke den del jeg så (anden halvleg), og han har før været en af landsholdets bedste, selvom han ikke spillede for sit klubhold, nu spiller han så rent faktisk, og kan se frem til at gøre det på fast basis, i hvert fald det næste halve år, så ham går vi nok ikke helt galt i byen med.
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #62: 14 Feb 2009, 12:57 »

Målmand:
Thomas Sørensen: Ikke meget at diskutere. Han er ikke prangende, men han er bedre end de andre.

Forsvar fra højre:
Lars Jacobsen: Trods begrænset spilletid leverer han altid en god indsats på landsholdet.
Daniel Agger
Simon Kjær: Jeg var på Krøldrups side før kampen i går, og det virker forhastet at skifte ud på baggrund af én kamp. Men det er så tæt mellem de to, at Krøldrups miserable kamp tipper pilen i Kjærs retning.
Thomas Rasmussen: Altid pålidelig. Gør sit job til ug, såvel offensivt som defensivt. Chris Sørensen spillede sig bestemt ikke på i går.

Central midtbane:
Christian Poulsen: En af de spillere, der har markeret sig mest på den store scene. Ikke til at komme udenom.
Leon Andreasen: Mere dynamisk end Daniel Jensen, som sjældent har imponeret mig i landsholdsregi. I et alt for stillestående dansk angreb kan Leon Andreasen måske stå for et par uventede raids fra midtbanen.

Fløje (højre først):
Martin Jørgensen: Alderen trykker, men Jørgensen er fortsat en af vores teknisk stærkeste spillere. En skam skader er kommet i vejen for en karriere, der aldrig blev det, talentet berettigede til.
Thomas Kahlenberg: Vores angrebsspil skriger efter kreativitet, og selvom også Kahlenbergs udvikling synes stagneret, og selvom han aldrig har præsteret i rødt og hvidt, så har han nogle af de kvaliteter, vi savner. Det havde han i al fald engang.

Offensiv midtbane:
Michael Krohn-Dehli: Et landshold med et så idéfattigt angrebsspil har slet og ret ikke råd til at lade en så kreativ spiller sidde udenfor.

Angriber:
Nicklas Bendtner: Han bliver aldrig min yndlingsspiller, men han er den bedste i en beskeden flok angribere.
Ganske enig med dette her, bortset fra at jeg mener en Jonas Borring bør komme ind på en af fløjene, gerne MJs selvom jeg er stor fan af ham.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010