home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Atletico Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid  (Læst 17858 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Atletico Madrid
« : 12 Feb 2009, 10:55 »

Her kan du skrive om dine erfaringer med Atletico Madrid.

Mine egne erfaringer er mangel på mål fra Aguero i starten, og generelt ikke nok mål fra angriberne..

Og jeg har kun lavet ét indkøb.
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #1: 12 Feb 2009, 11:06 »

har selv haft gode erfaringer med dem og har vundet mesterskabet og champions league med dem og haft verdens bedste spiller med aguero har aldrig haft scorings krise
Logged

jeg lever for fck

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #2: 12 Feb 2009, 11:15 »

Jeg elsker Atl. Madrid.
Er i min 3. sæson og er blevet nr 2 de 2 foregående. Var i CL finalen den første sæson.

Til gengæld er jeg også lidt skuffet over Aguero, han scorer simpelthen for ldit. Omvendt er en spiller som Heitinga da den helt store solstrålehistorie.. .. De største klubber vil have ham efter hver sæson, men indtil videre har jeg kunne holde på ham..
De har generelt en rigtig god defensiv, men over hele linjen er det et ganske kompetent hold...
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #3: 12 Feb 2009, 12:04 »

Jeg elsker Atl. Madrid.
Er i min 3. sæson og er blevet nr 2 de 2 foregående. Var i CL finalen den første sæson.

Til gengæld er jeg også lidt skuffet over Aguero, han scorer simpelthen for ldit. Omvendt er en spiller som Heitinga da den helt store solstrålehistorie.. .. De største klubber vil have ham efter hver sæson, men indtil videre har jeg kunne holde på ham..
De har generelt en rigtig god defensiv, men over hele linjen er det et ganske kompetent hold...

Ja han scorer desværre heller ikke nok for mig.

Jeg fik dog lige 175 mio af bestyrelsen her i november (første sæson), og dem brugte jeg på Roque Santa Cruz. Jeg håber at han kan hjælpe mig lidt på målene så Smiley
Logged

Kampf1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #4: 09 Mar 2009, 07:52 »

Jeg har også haft store scoringsproblemer med Aguero. Han har været skadet i lang tid med et brækket ben og har ikke rigtig spillet så godt siden.
Jeg valgte derfor at forstærke angrebet i første sæson

Indkøb 1 transfer vindue: Miguel Veloso, Mario Balloteli, Anderson

Indkøb i 2. transfer vindue: Darjo srna
Logged

San Diego Chargers go to the superborl 2010


FCK
Lyngby BK
Tottenham

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #5: 09 Mar 2009, 15:16 »

Hvilket system spiller i med ?? jeg har tit overvejet Alt Madrid, men kan ikke finde på et godt system, men har generelt problemer med at finde et system der passer ind i Spanien.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Kampf1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #6: 09 Mar 2009, 18:04 »

jeg skifter mellem 4-4-2 med wingbacks og 4-4-1-1 med wingbacks..

Håber det kan hjælpe Jge havde i hvertfald nogenlunde succes med det.
Jeg sluttede på 3. pladsen efter barca og real
Logged

San Diego Chargers go to the superborl 2010


FCK
Lyngby BK
Tottenham

Jakob..
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #7: 11 Mar 2009, 22:06 »

Jeg er lige begyndt med dem også. Startede med at sælge Forlan til Tottenham for 200 mio, så havde et transferbudget på 350 mio efter salget.

Først blev Balotelli hentet for 95 mio og så Srna for 150 mio. Hev også Aquino over for en mindre sum.

De første kampe er gået ok, kvalificerede mig til CL efter en sejr på udebane mål over Schalke. Ligaen siger 2 sejre og en uagjort. Fik hevet et stort resultat hjem i første CL kamp mod Man U, hvor jeg formåede at spille 3-3 efter at have været bagud 3-1, så godt tilfreds Peace

Jeg spiller en 4-4-2 med wings.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #8: 15 Mar 2009, 13:43 »

Jeg er også Atletico, og jeg skal til at starte med min 4. sæson.

1. sæson. Nummer 3 i ligaen med 80 point. Røg ud til Valencia i anden knockoutrunde i UEFA cuppen. Ingen succes udover.

2. sæson. Nummer 3 i ligaen igen med 91 point. Nåede finalen i UEFA cuppen, hvor jeg tabte til Everton på mål i overtiden.

3. sæson. Nummer 3 i ligaen igen igen med 89 point. Semifinalen i Champions League, hvor jeg var uheldig mod Barcelona.

Optakten har været god. Jeg er blevet overtaget af nogle rigmænd, og har fået en del penge at handle for. Jeg kan lokke spillere som Messi, Fabregas og Kaka til klubben, og jeg har i sinde i hvert fald at hente messi for 280 mio.

Agüero og Marquinhos er mine klart bedste spillere. Sergio har spillet 46 kampe, lavet 33 mål, 16 assists, blevet MOM 17 gange og har et gennemsnit på 7.54. Marquinhos har spillet 36(12) kampe, scoret 24 mål, lavet 15 assists, blevet MOM 7 gange og har et gennemsnit på 7.30.

Hvis nogen vil have taktik og ss osv, skal I bare skrive.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #9: 15 Mar 2009, 13:47 »

Her kan du skrive om dine erfaringer med Atletico Madrid.

Mine egne erfaringer er mangel på mål fra Aguero i starten, og generelt ikke nok mål fra angriberne..

Og jeg har kun lavet ét indkøb.
Besynderligt. Agüero er min suverænt bedste spiller og har spillet til et gennemsnit på 7.41 i ligaen over de sidste 3 sæsoner. Jeg har også lavet en speciel taktik til hans position.
Logged


qwertly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #10: 15 Mar 2009, 14:55 »

Jeg kan ikke helt huske hvordan det er gået fra sæson til sæson men kan da godt finde ud af det hvis det har interesse?

Men ikke desto mindre er dette mit hold nu... Målsætning: "Bestyrelsen forventer som minimum at vi vinder Liga BBVA"

NB: Carlos Iturri (DMC) spiller normalt FC så jeg har en normal backkæde og gør det suverænt.. Men han er naturlig DMC så det her ser lidt mere blæret ud  Grin

http://www.gratisupload.dk/download/25752/
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #11: 15 Mar 2009, 14:57 »

Vil du smide ss op af dine bedste spillere?
Logged


qwertly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #12: 15 Mar 2009, 15:55 »

Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #13: 15 Mar 2009, 21:15 »

Det er fandme nogen iorden spillere det der!! Mega nice at du er i år 2019 Opstemt
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #14: 15 Mar 2009, 21:31 »

Jeg havde også en Atletico karriere hvor Agüero spillede af H..... til, men jeg overvejer at starte en ny.
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010