home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Atletico Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid  (Læst 17854 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #30: 24 Mar 2009, 20:16 »

Jeg synes også det er fedt, at Torres gerne vil til klubben. Det kunne være man skulle prøve at hente ham engang når økonomien er til det Wink
Logged


LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #31: 25 Mar 2009, 16:15 »

1. Sæson:
1. Sæson gik forrygende. Overraskende vandt vi ligaen med 2 point ned til Barca. Champions League blev det ikke til da modstander i 3. kval runde, Arsenal, var for stærke. Istedet blev det til en finaleplads i UEFA Cuppen, hvor vi dog tabte 2-1 til Man. City. Simao endte med prisen som årets spiller i Spanien. Aguero og Forlan har bombet kasser ind med henholdsvis 18 og 15 mål.
Transfers:
Den talentfulde back, Lorenzo De Silvestri, blev hentet til klubben for 44 mio, samt Davide Santon for 6 mio. I vinterpausen blev belgieren Steven Defour hentet til klubben for 87,5 mio. Adriano ankommer til klubben i juli for 23 mio.  Og så regner jeg med at anskaffe mig en ny målmand i sommerpausen.
Saldoen falder dog hver måned, selvom der er god opbakning fra vores fans.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 16:17 af LFC_Fisker » Logged


At.Madrid
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #32: 11 Maj 2009, 20:03 »

Synes sgu den er gået lidt død den tråd her... Rullende Øjne  er synd da jeg selv synes at Atletico Madrid er et klasse hold... så nu må vi se om vi kan få lidt liv i den igen.  Wink

Jeg startede ud med Atletico Madrid og satte mig for at sælge det meste af holdet for at købe ungt til fremtiden. da jeg mener at holdet skulle ha en lille make over  Græder for at kunne klare konkurrencen med de store hold som Barcalona, Real madrid og for at de kunne holde niveau mod de andre hold der kæmper for at kunne udfordre de 2 store klasse. Det ville sige at kampe mod hold som Sevilla, Valencia og Villareal skal være kampe der vindes og så må kampene mod de to store gå som de nu går.

Selvom det var med et blødende hjerte solgte jeg stjerner som Maxi Rodriguez, Simao, Leo Franco og andre middel-mådige spillere som Ujfalusi, Perea, Luis Garcia, Paulo Assunção, Miguel de las Cuevas, Maniche, Giorgios Seitaridis,Mariano Pernía. dette plus justering i budgettet gav rigtig gode indkøbs muligheder og fik endda lokket lidt ekstra penge ud af klubben så det var dejligt.

Jeg måtte sige til mig selv at fremtiden ikke lå hos disse spillere derfor skulle der sendes scouts afsted for at kigge på nye spillere der var allerede nogle i kikkerten men der skulle først hentes rapporter.

Dog sikrede jeg mig inden da at forlænge med de spillere som havde kontrakt udløb og selvfølgelig at gøre Maxi Rodriguez' klausul større. sikrede mig for at hvis jeg ikke fik solgt dem og kun udlejet nogle af spillere så ville de ikke kunne forlade klubben på en fri transfer.

De ensete spiller jeg mente der var fremtid i klubben er Sergio Agüero, Diego Forlan, Ignacio Camacho, Raul Garcia, Pablo John Heitinga Ever Banega, Antonio Lopez og der var stadig endnu et par år tilbage i Coupet så han ville blive eneste målmand sammen med det unge talent De Gea. Af unge talenter var der Pichu Atienza, Bozzoni, David De Gea, og Cedric. der muligvis ville få en fremtid i klubben hvis de viste potientiale og vilje

Deruover skulle disse spillere hentes til klubben for at udfylde de tomme huller, de spillere transfer pengene skulle bruges til var... Shockeret

Criscito, Laurito, Salvatore Foti, Forestieri, Zuculini og Armand Traore, dog kommer disse spillere først til næste sæson.

De spillere der umiddelbart skulle styrke 1.holdet gennem den første sæson var.. Thumbs Up

Diego Buonanotte, Sakho, Bolzoni, Angel di Maria, Albin, Guardado, Alexis Sanchez, Davide Santon

og andre unge Talenter blev hentet for at sikre nye spillere gennnem årene

Saivet, Aquino, Daniel Opare, Mascio. spillere som Albin Ekdal, Iago, Francisco Merida blev hentet til klubben på lån var hovedesagligt for at se deres udvikling. og generelt for muligvis at hente dem til klubben senere.

Selvfølgelig blev det en svær opstart med alle de nye spillere spillede alle mine venskabs kampe uafgjorte, hvilket ikke tegnede godt for sæsonen.. dog blev den første sæson over al forventning med dette nye hold vi endte nr 3 efter suveræne Barcalona og Real Madrid der begge var ubesejrede gennem hele 1 sæson i La Liga.  derudover vandt jeg endda UEFA-Cuppen plus Pokalen, det bedste var muligvis Pokalen, da det var ærkerivalen Real Madrid der blev slået i en gyser der endte 4-3.
Det var dog også en stor sejr da vi slog Sevilla 3-0 i UEFA-Finalen.. alt i alt blev den en kanon første sæson især takket være de offensive kræfter på holdet.

så nu går jeg anden sæson i møde og den lover godt med de nye forstærkninger der er kommet til holdet..

Jeg mener selv at holdet succes ligger bag to gode Taktikker som er baseret på offensivt fodbold en meget aggresiv 3-5-2 opstilling med ønske starter sådan. og en 4-4-2 med meget spil over kanterne

                        Coupet

              Heitinga-Pablo-Sakho

                        Bolzoni
           
                       Camacho

          Sanchez  Buonanotte   Albin

                    Forlan-Agüero


                  Coupet

             Heitinga-Sakho

Santon                            Guardado

          Camacho-Buonanotte
             
   Sanchez                       Albin

                Forlan-Agüero

Synes selv at Atletico Madrid er en dejlig klub og den har gode muligheder er også spændende da der er mange gode hold i den spanske liga.

Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

Cesc
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #33: 12 Maj 2009, 11:04 »

Jeg har endnu ikke fået spillet med denne fantastiske Football Manager-klub i år 2009, men jeg regner da med, at jeg inden længe skal have ført dem til tops, selv om det med stor sandsynlighed kommer til at gå hurtigt. Hvis man har tilpas forstand på taktikken i Football Manager, er Atletico i mine øjne den klub, som er allerlettest at få det til at køre med. Deres trup er simpelthen så godt bygget op, både med reserverne og de unge spillere, som man fint kan sætte sin lid til.

Førsteholdstruppen er i min bog den bedste i Spanien i Football Manager! Alt er så perfekt ved deres trup, at man nærmest bare skal have det til at køre fra day one. Stjernen over dem alle i puslespillet må uden tvivl være den formidable Diego Forlán. Jeg har haft ham i Bayern München i FM, og jeg kender til hans kvaliteter. Diego er så fleksibel at han kan score med alle legemsdele, og derfor skal man jo bare spille med ham som den angribende angriber.

Har lige læst tråden igennem og fundet ud af, at mange har problemer med at få den dejlige El Kun til at blomstre - og det kan jeg faktisk godt forstå. Agüero har jeg haft i Juventus, og i starten gik det heller ikke speciel godt for den unge argentiner, der var hentet ind i dyre domme. Men så indså jeg, at Agüero egentlig ikke er den goalgetter vi alle gør ham til. Han er en defensiv angriber, i takt med at han er offensivmidt. Det er ikke El Kun som skal brage 30 kasser ind pr. sæson - han skal ligge op til 30 kasser og score 15 hver sæson. Hvis man bruger ham som den defensive angriber, får man virkelig hans fulde potentiale frem. Dermed kan han komme nedefra og sætte tempo på spillet, da han i mine øjne er en spiller som sætter tempoet med hans driblinger og overblik. Han skal bruges defensivt i angrebet, hvor han primære opgave er, at træffe de rigtige beslutninger. Afslut eller aflever.

Forsvaret i Atletico er det som har beundret mig allermest! Det er sgu' en fornøjelse at se John Heitinga være så suveræn, da jeg altid har haft et eller andet for ham. Han er blandt FM 09s ti bedste i min verden, og jeg er så træt af, at jeg aldrig får ham hentet i tide. I mit suveræne Juventus spil, var jeg et accept for at skrive under med ham, men transfervinduet udløb. Hvorefter han i det kommende vindue skiftede til AC Milan, og Milan er nu uden tvivl det holder som driller mig mest i det gem. Han er virkelig suveræn, og en fremtidens mand, da han jo fint kan spille minimum otte år på topplan endnu. Defensiven skal bygges op omkring ham fra start af, og jeg tror helt sikkert på, at han kan stå distancen gennem hele sæsonen. Selv om han er en af de unge drenge på nuværende tidspunkt og har rutinerede drenge som Ujfalusi, Perea og Pablo ved siden side, så føler jeg faktisk at han er bedst og sikrest. Derfor vil jeg selv bygge forsvaret op omkring hans evner, og spille med ham inde centralt.

Jeg glæder mig specielt meget til at spille med Atletico, for der har gennem alle Football Manager-versioner været en speciel hype omkring at spille med dem. De er fantastiske - ingen tvivl om det.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #34: 19 Maj 2009, 14:08 »

Jeg har nu spillet i lidt over et halvt år, og det går fremragende!
jeg ligger på en 3. plads, 5 point fra Real på førstepladsen, jeg har ikke tabt på vicente Calderon, hvor modstandere som Real Madrid har tabt 3-0 mens Liverpool har fået en ordentlig en på 6-3!
Jeg spiller en flad 4-4-2, mine angribere scorer dog ikke så meget, det er faktisk Pernia som spiller back som er topscorer, det siger lidt!
Hvad angår køb og salg er der ikke sket det store, jeg har købt en masse talenter men ingen klasse spillere, Marquinhos er den seneste som er kommet til klubben. Maxi Rodrigues er lige blevet solgt for 190 millioner! Sergio Busquets kommer på en fri transfer til sommer, hvilket jeg ser som et kæmpe scoop! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #35: 22 Maj 2009, 21:27 »

Jeg har nu færdigspillet min første sæson i Atletico Madrid. Den er gået bedre end jeg havde forventet, mit mål var en top 4 placering, hvilket også blev indfriet med en flot og MEGET sikker 3. plads. Jeg lå i lang tid lige i røven på de 2 store, Barca og Real, men efter nederlag til de 2 og nogle dumme uafgjorte resultater til mindre hold, røg jeg af i guldkampen.
I Champions League gik det også over forventning i følge min bestyrelse, jeg blev slået ud i kvarten af Chelsea, efter et 1-0 nederlag på Stamford Bridge og et 2-2 resultat på Vicente Calderon.
I Copa Del Ray kom jeg i finalen hvor modstanderen hed FC Barcelona, og det blev desværre en for stor modstander til mit hold som tabte 2-1.

Jeg har købt utrolig ungt ind og satser ekstremt på fremtiden. Den største "stjerne" som blev hentet i første sæson var nok Marquinhos. Op til den nye sæson er der dog satset lidt mere rutineret men stadig meget ungt. Cesar Azpilicueta valgte at skifte til Roma istedet for mig, det samme gjorde Feghouli som valgte Lyon fremfor mig!

Hvis i har nogle spørgsmål så bare fyr løs!

Ligaen
1 Sæson: Transfers
2 Sæson: Transfers
Truppen

Topscorere:
Forlan: 26 kasser
Aguero: 26 kasser
Pernia: 12 kasser
Pablo: 10 kasser

Aguero blev kåret til årets spiller af fansene og årets unge spiller i Argentina, foran Messi og Higuain. Han fik også en delt førsteplads som den med den bedste gennemsnitsbedømmel se.
Forlan var den spiller som spillede flest kampe for klubben ( minus Leo Franco)

Flere SS må dog blive imorgen Wink
« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 20:46 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

At.Madrid
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #36: 23 Maj 2009, 13:42 »

Kunne godt tænke mig at se et screenshot af dit hold patrick J!! kan dog ikke selv finde ud af det så blir ved fortællingen om hvordan det går med holdet og hvilket spillere der er kommet til Tunge

Har lige færdig gjort anden Sæson med mit Atletico Madrid hold og den virkede rigtig lovende indtil der manglede omkring 8 spille runder jeg lå 1. i La Liga og var i kvarfinalen i Champions League. dog så mit kamp program ud ad helvedes til skulle møde Ærke Rivalerne Real Madrid i Champions League og derefter i turneringen så den stod på tre kampe i træk mod Real Madrid. Tabte den første kamp ude mod Real 3-0 så det virkede ikke lovende da vi skulle møde dem igen i turneringen denne kamp blev en ren mål gyser og endte 4-4 hvilket gjorde at Barcalona rykkede foran i stillingen og dette holdt resten af vejen så endte som nr. 2 hvilket man må sige var skuffende da mesterskabet røg fordi man spillede uafgjort mod ens rivaler. Det endte også med at holdet røg ud til Real, selvom vi var foran 3-0 ved pause endte kampen 4-1 på en mål af den farlige Raul i slut minutterne. det eneste der blev vundet i denne sæson var Pokalen en meget lille trøst. da holdet havde fortjent bedre..


Men nu ser Manager Brian Laudrup Fremad og 3. sæson skal igang.. og der skal hentes nye spillere og udlejede spillere skal vuderes om de har kvaliteten..

efter transfers i 3. sæson ser holdet nu sådan ud..

Ind: Javi Martinez 100 mil Marquinhos 117 mil Montolivo 87,5 mil

Ud: den unge lejesvend Daniel Sturridge blev solgt for 60 mil til Reading, derudover blev den ellers godt spillende Raul Garcia købt af De ny kårede mestre i Frankrig efter en leje periode han blev solgt for 200 mil Den aldrende Alex blev solgt for 60 mil til sampdoria

Udlejede: Aquino-Ever Banega-Jose Antonio Reyes-Daniel Opare-Keirrison-Saivet-Foti-Atienza-Di Maria-Mascio


Derfor ser holdet således ud..

AC: Sergio Agüero, Diego Forlan, Andre Pierre Gignac, Laurito

Off Mid: Diego Buonanotte, Albin, Guardado, Alexis Sanchez, Forestieri

Mid: Bolzoni, Ignacio Camacho, Javi Martinez, Zuculini, Montolivo

Def: John Heitinga, Sakho, Fazio, Criscito, Davide Santon, Armand Traore

Goal: Ustari, Asenjo

Hold opstilingerne i de to formationer ser således ud.. der er blevet ændret lidt på hold instruktionerne da spillerne har ud viklet sig og derved har fået lidt mere kreativ frihed og de er blevet bedre pasnings spillere.

                         Ustari

              Heitinga-Criscito-Sakho

                        Bolzoni
           
                       Camacho

          Sanchez  Buonanotte   Albin

                    Forlan-Agüero


                      Ustari

                Heitinga-Sakho

    Santon                            Guardado

             Camacho-Buonanotte
             
      Sanchez                       Albin

                  Forlan-Agüero
« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 13:44 af At.Madrid » Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #37: 23 Maj 2009, 15:25 »

Heey Freaks !
Så har jeg også begivet mig ud i en karriere med Atletico Madrid, og sikke en drømmestart ! Jeg har vundet alle mine kampe. Alle i truppen præsterer og med den fantastiske bredde er det da over al forventning.
Mine venskabskampe var chokerende og resultaterne var som følgende
14 - 0
14 - 0
10 - 0
7 - 0
5 - 0

Så kom Champions League, og i 3. kvalifikationsrunde gæstede Panathinaikos Vicente Calderon. Det skulle ikke vise sig som nogen stor mundfuld, så med en dejlig 3-1 sejr, følte jeg mig temmelig sikker inden returopgøret. Det skulle også vise sig at der ikke var grund til bekymring, og efter 2-1 på udebane var vi klar til Championsleague gruppespillet.
Jeg kom i gruppe med Arsenal, Sporting og Bordeaux, hvilket umiddelbart nok ikke ser ud som en umulig opgave. Første kamp i gruppespillet er afviklet, og det blev til en fantastisk 2-1 sejr mod Arsenal på Vicente Calderon.
med
Den store succes har dog heller ikke været nogen undtagelse i ligaen, hvor jeg ligger på en 1. plads med 2 point ned til Real Madrid efter 4 kampe.
Kampene er endt som følgende:

Sevilla          0 - 1    At. Madrid
At. Madrid     2 - 1    Espanyol
Valencia       1 - 4    At. Madrid
At. Madrid     5 - 0    Malaga

Taktikken er Alek9000 fantastiske At. Madrid-taktik, dog med små justeringer.
Tak til Alek9000 Peace
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #38: 24 Maj 2009, 19:12 »

Overvejer stærkt at starte et spil op med Atletico Madrid. Kunne godt bruge et nyt og spændene hold da jeg ofte ender med at vælge de samme hold gang på gang. Har dog aldrig prøvet Atletico, så ville bare lige høre lidt om jeres erfaringer med klubben. Hvem har været jeres stjerner, bedste indkøb/salg lidt om økonomien osv..
Overvejer dem meget stærkt!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #39: 24 Maj 2009, 20:47 »

Mit hold

Hej drenge jeg har store problemer med at finde ud af hvem der skla starte ind og hvem der skal sælges, truppen er på nuværende tidspunkt ALT for stor og jeg har sgu brug for jeres hjælp på nuværende tidspunkt Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #40: 29 Maj 2009, 18:24 »

Så har jeg også taget Atletico udfordringen op.
Som der ser ud ved første øjekast har de jo en fremragende trup hvor de store ændringer ikke behøves. Det eneste sted jeg måske ville købe en spiller til var målmandsposten. En ung målmand der kan gå ind og give lidt konkurrence til Franco og Coupet. Asenjo ville her være en mulighed, og da han også er spanier er det et ekstra pluds i mine øjne da jeg holder meget af at købe spillere fra det pågælende land som klubben spiller i.

Som en start har jeg opbygget en 4-5-1 taktik bestående af fire forsvare, en MCd, to kanter, to offensive midtbanespillere og en enkelt angriber i form af Forlan.
Taktikken er bygget op omkring de to offensive midtbanespillere og i sær Aguero, da han er en af, hvis ikke den, største stjerne på holdet.
En anden stjerne på holdet må uden tvivl være Simao. Jeg forstår virkelig ikke dem der sælger ham. Han er i mine øjne en helt fantastik spiller med kvaliteter der minder om selveste Cristiano Ronaldos. Han er faktisk i mine øjne for Atletico hvad Ronaldo er for United. Synes virkelig de to spillere minder om hinanden. Hurtige, teknisk dygtige og fantastiske aflsuttere. Derfor har jeg også valgt at lade Simao trække ind i banen og lade ham afslutte samt give ham utrolig høj kreativ frihed. Håber det er noget der kommer til at give pote i den nye sæson. Men nu må vi se.

Forsvaret er jo helt fantastik, og der behøves ikke nogle ændringer efter min mening. Heitinga og Pablo udgør et fantastisk centerforsvar, mens Ujfalusi er en god rutineret defensiv back. Antonio Lopez har jeg valgt som min offensive back, da han har flere offensive kvaliteter, end Ujfalusi. Jeg satser på at ham og Simao kommer til at arbejde utrolig godt sammen og dermed skabe en af de farligste venstre kanter i Spanien.

På toppen ligger Forlan alene, og med Aguero og Raul Garcia som hjælp nede fra er jeg sikker på at han nok skal scorer mål på samlebånd. Han er en helt igennem fantastik angriber.

Har ikke fået spillet nogle kampe endnu, men håber stærkt på i hvertfald en top 4 placering i ligaen for demerd fortsat at være med i Europa. I Champions League håber jeg i hvertfald at gå videre fra gruppespillet, men en tredje plads og Uefa Cup billet ville heller ikke være den største skuffelse.
Men glæder mig til at gå i gang med dette spændene hold, og vender tilbage med resultater senere!
Logged

Emilzj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #41: 05 Jun 2009, 16:20 »

Jeg har selv spillet et par sæsoner med denne dejlige klub og synes faktisk, at jeg på 4 år har formået at opbygge noget nær det "perfekte" hold.

Målmænd: Asenjo, Greg Francis (Nice regen), Karmani

Forsvar: Gonzalo Rodriquez, Richards, Marcano, Santon (Fantastisk talent), Mazzarani (Ligeledes et fænomen), Zapata, Azpilicuetta, Vargas

Midtbane: Camacho, Moussa Sissoko, Raul Garcia, Freddy Adu, Feghouli,

Wings: Balotelli, Marquinhos, Buonanotte, Aquino

Angreb: Aguero, Hulk , Love, Djalo

Jeg spiller en 4-2-2-2 opstilling, der er meget offensiv.

Desuden er mit ungdomshold ved at udvikle sig til at være en altdominerende kraft blandt u-19 holdene i Spanien. De er meget meget overlegene. De spiller med samme taktik som 1. holdet.

Føler desværre lidt, at jeg har opnået det jeg skulle med denne klub, men den er bare svær at give slip på:)
Næste skridt for holdet er at lave et hold der ene og alene består af spillere fra egen avl - men det bliver vidst et længerevarende projekt!
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #42: 08 Aug 2009, 12:02 »

Så har jeg også spillet lidt med Atl. Madrid. I første sæson gik det fint. Jeg blev nummer tre i ligaen, og vandt Uefa Cuppen. Jeg kom desværre ikke med i CHL, da Juventus sendte mig ud, pga. reglen om udebane-mål. ;s - Pokal-turneringen røg jeg ud af i kvartfinalen, til et exceptionelt Malaga hold, som var ekstremt heldige. Liga-topscorer blev min absolutte stjernespiller 'El Kun', med 21 scoringer i 31 kampe. Forlan sluttede på anden pladsen med 19 scoringer i 36 kampe. Iøvrigt spiller jeg desuden ikke med en database, hvor Asenjo handlen er opdateret, så det er lidt skuffende.

Transfer i første sæson, ser sådan her ud.
 
IND:

Rafinha, Schalke, 70 mio.
Canales, Racing, 1,5 mio.
David Romero, Recreativo, 18 mio.

Samlet: 90 mio.

UD: (Kun nævneværdige)

Angel Bernabe, CSKA Sofia, 1,5 mio. (lejebeløb)
Giurkas Seitaridis, Espanyol, 2,2 mio. (lejebeløb)
Tomas Ujfalusi, Napoli, 13 mio.
Paulo Assuncao, Hoffenheim, 9 mio.
Sadick Adams, Zaragoza, 1,5 mio. (tilbagekøbs-klausul) 

Samlet: 18 mio.



Jeg er lige startet på anden-sæson. Transfer-vinduet er netop overstået. Indtil videre har jeg spillet to betydende kampe. Jeg tabte 3-0 til Inter, som formåede at ødelægge kampen med defensivt spil. De havde dog effektiviteten, og vigtigst af alt heldet.
 
Transfers anden sæson.

IND:

Federico Laurito, Udinese, 1   2 mio.
Ivan Marcano, Racing, 85 mio.
Omar Benzerga, LOSC Lille Metropole, 2,5 mio.
Cyril Elissalde, AS Monaco FC, 12 mio. (15 årig regen)
Gregory Lefevre, AS Monaco FC, 6 mio. (15 årig regen) 

Samlet: 117 mio.
 
UD: (kun betydende)

Maniche, Betis, fri
Angel Bernabe, CSKA (Sofia), 4,25 mio.
Florent Sinama-Pongolle, Portsmouth, 52,5 mio.
Miguel, Betis, 20 mio.
Cleber Santana, Malaga, 20 mio.
Simao, Barcelona, 120 mio.

Samlet: 215 mio. 



Har også lige nogle Screenshots:

Startopstilling

Truppen



Pt. har jeg penge i overskud til transfers, men prøver at opbygge min økonomi. Dog bliver mange penge brugt på min stab.

Har iøvrigt også nogle mål:

Hent Fernando Torres indefor tre sæsoner.
Hav verdens bedste stab, indenfor seks måneder.
Vind the treble indefor to år. ( CL, Liga BBVA, Copa Del Rey)
Saldo over 1,5 milliarder indenfor fire sæsoner. 



« Seneste Redigering: 08 Aug 2009, 12:06 af korzika » Logged

sebbersebber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #43: 10 Aug 2009, 00:25 »

Spændende læsning!

Nå men jeg har også taget "udfordringen" op, og prøvet et spil med Atl. Madrid - udelukkende fordi de har et godt hold, eftersom jeg er glødende Real Madrid fan.

Nå, men startede spillet og blev hurtigt klar over at jeg behøvede en rigtig 10'er. Vukcevic blev købt - og han har gjort det til UG. Jeg valgte derudover at prioritere Balotelli højere en Simao, så ud rød Simao - og ind Balotelli. Jeg købte mig også et par back-ups i Santon og Lewandowski.

Sæsonen blev startet meget dårligt, med 2 nederlag i streg - hvilket især skyldtes mine angribere som bestemt ikke havde fået skruet støvlerne ordentligt på. Nå, men det gik bedre og bedre, og fik hurtigt sat mig fast som 3'er - bag ved urørlige Barcelona og Real. Det skal siges at jeg spiller med HELT nye opdateringer, så begge hold er fuldstændig sindsyge.

Vinter transfervinduet kom, og jeg var godt og grundigt træt af Forlans manglende målnæste - hvilket udartede sig i et salg til Arsenal. Derudover røg Jurado også, da jeg simpelthen ikke så nok potentiale i ham. Da Balotelli havde spillet sig op, havde jeg brug for en talentfuld angriber, der i resten af sæsonen kunne agere reserve for de Aguero og Balotelli. Marquinhos blev vægtet perfekt til den rolle, hvilket gjorde at jeg købte ham. Derudover fik jeg sikret mig to fremtidige stjerner i form af Guardado og Feghouli.

Jeg er lige PT i februar, og ligger solidt nummer 3 - med 6 point op til FCB og 7 ned til Villa. Er i kvarten i Copa mod Espanyol, hvorefter jeg kan få fornøjelsen af vinderen mellem Getafe og Zaragoza - hvilket burde være et sikker pas til finalen. I CL støder jeg ind i Juventus i 1. knockout, efter jeg var uheldige at trække dem blandt hold, som var langt dårlige - da jeg blev 1'er i gruppen.

Bare kommenter hvis i lyster. Kan sagtens komme med SS's Smiley
Logged

kristofferferguson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #44: 10 Aug 2009, 00:51 »

Har sppillet et spil med Atletico.

Jeg købte b.la. Anderson fra United som gjorde det fantastisk på den offensive midtbane.

Det bedste køb jeg dog lavede var Hulk fra Porto som blev suværen topscore på mit hold.

Endte med at blive mester, men først efter to sæsoner hvor jeg endte henholdsvis 5 og 3
Logged

Citat, Eric Cantona: I am God!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010