home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor  (Læst 17291 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #15: 11 Feb 2009, 09:52 »

Bestemmer du helt selv Smiley
Men fint skrevet, glæder mig til at høre mere Smiley

ok, der er bare nogle der bedst kan lide, at når de ser bloggen to dage efter de sidst så den, at der så ikke er 5 nye lange updates. det skal jo helst være sådan at alle kan følge med  Peace

der kommer en stor trupgennemgang en gang i aften eller tidligt i morgen.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 09:56 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

ridderteiro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #16: 12 Feb 2009, 09:54 »

Super fed blog, keep em' coming!
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #17: 12 Feb 2009, 22:14 »

jeg lover at der kommer en update imorgen
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #18: 12 Feb 2009, 22:53 »

Looking forward to reading it!!!

Og du har ret - For mange, tunge og lange opdateringer på få dage er ikke sagen. Korte, informative indlæg er klart at foretrække...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #19: 13 Feb 2009, 15:47 »




P R E S E A S O N



Dejligt! Efter et kort ophold i jylland, er jeg vendt tilbage til Djævleøen, og nu kan jeg endelig komme igang igen med mit QPR-save. Ikke fordi at jeg ikke havde muligheden for at fortsætte, for det havde jeg. Jeg glemte bare min oplader. I skulle nærmest have set mig da jeg fandt ud af at jeg ikke havde den med. Nok om det, i ville jo gerne høre om mit hold og sæsonen.
Jeg kan jo passende starte med min preseason. Folk kan jo bedst lide det kronologisk, så sådan er det jo!

Bournemouth 0-0 QPR
Min første oplevelse med QPR-holdet var en blandet fornemmelse. Det gik jo ikke dårligt, men det var ikke noget at prale af. Jeg spillede såmend uafgjort 0-0 mod Bournemputh på udebane. Vi er jo kun lige begyndt, så det er vel fint nok.

Hartlepool 0-2 QPR
Ja, så forsatte jeg holdets turne rundt i det engelske. Denne gang blev det til en dejlig sejr, der kan vise vejen mod en god sæson. Der blev spillet en sikker offensiv, som gjorde at forsvarskrumtappen Fitz Hall scorede et mål efter 19. minutter, samtidig med at vice-kaptajn Martin Rowlands også fik sit navn på måltavlen 8 minutter før tid. Nu er holdet snart klar til udfordringerne i Championship! Der var dog en enkelt negaiv hendelse i kampen, angriberen Patrick Agyemang, blev skadet i overtiden.

QPR 2-1 Chelsea Reserverne
Det kan godt være at det er reserverne, men de er stadig fra Chelsea. En sejr på 2-1 er jeg mere end tilfreds med. Holdet spillede dejligt, og det hele gik som det skulle. Nu er båbe harmonien og formen rykket et hak opad, og det er bare rigtig godt. Nu er der ikke så mange venskabskampe tilbage, så jeg håber at det hele falder på plads inden vores åbningskamp i Championship, hjemme på Loftus Road, mod Preston.

Carlisle 1-1 QPR
Okay, okay. Nede på jorden igen. Der mangler stadig noget arbejde, i forhold til kommunikationen mellem spillerne i kampen. Der bliver afleveret direkte til modstanderen for mange gange, og det er næsten alle spillerne der gør det. Jeg er dog fortøstingsfuld, og venter spændt på sæson start. Der er dog stadig to kampe tilbage.

QPR 3-1 Hamilton
Det kan godt være at i synes jeg tager træningskampene for seriøst. Det er der måske noget om, men jeg synes at hver sejr tæller her. Hamilton er jo bestemt ikke en af de store kolosser, men som sagt elsker jeg sejrens sødme. Nu ser spillerne ud til at være klar til at spille sig op i Premier League. En sikker sejr på 3-1 skulle være nok til at have fået banket det sidste på plads. Èn kamp er nu tilbage før sæsonstart, og i har ingen ide om hvor meget jeg glæder mig.

Rotherham 0-2 QPR
Sådan skal det bare gøres! Alle er nu fit for fight, og jeg har ikke andet at sige om denne kamp, end at vi ikke lavede nogle grimme fejl.

Konklusion:
Ja, så til en konklusion. Jeg ved ikke rigtig [hvad jeg skal sige om denne preseason. Det vigtigste er bare at vi er blevet klar. Jeg kan jo selvfølgelig altid sige, at vi skulle have vundet alle kampene, men det ville være spild af tid. Jeg er bestemt glad for sæson-optakten.

Så er det vist nok for denne update. Nu skal jeg læse viddere i Pelés biografi. Imens kan jeg jo så håbe på at der dukker en ligeså god spiller op på mit ungsomshold.



Upcomming: Den store trupgennemgang

Bare sig til, hvis i gerne vil have ændret på farverne, eller komme med konstruktiv kritik! Hvad synes i egentlig om den røde farve ?
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 12:45 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #20: 14 Feb 2009, 10:33 »

Jeg synes den røde farve er træls, for at sige det på godt gammelt jysk, men til gengæld går jeg ikke mest op i grafik, men derimod indhold, og der er du helt med.

Glæder mig til DEN STORE TRUPGENNEMGANG, og husk lige opladeren næste gang, okay?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #21: 14 Feb 2009, 10:35 »

det skal jeg nok Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #22: 14 Feb 2009, 12:15 »

tester mig frem, så jeg kan lave den bedst mulige grafiske opsætning. updaten vil være klar til sent i aften eller i morgen
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #23: 14 Feb 2009, 22:30 »

Perfect!! Can't wait...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

sindsygt
Gæst
 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #24: 16 Feb 2009, 12:48 »


Liste over updates:


1. Pre-Intro, side 1
2. Intro, side 1
3. Transfers, side 1
4. Preseason, side 2
Må jeg anbefale at du i stedet for at skrive "1. Pre-Intro, side 1", skriver 1. Pre-Intro
Altså give et link til den hengivende update..
Kode:
[url=http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=19747.0]1. Pre-Intro[/url]
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #25: 16 Feb 2009, 14:22 »

skal jeg se at få gjort, tak
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #26: 19 Feb 2009, 18:07 »

trupgennemgangen kommer i aften!
undskyld forsinkelsen
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #27: 21 Feb 2009, 12:18 »




T R U P G E N N E M G A N G



Målmænd:
Radek Cerny
Lee Camp


Mange ville jo mene at man skal have tre målmænd i sin trup. Jeg synes dog at to er nok i dette tilfælde.
Radek Cerny er i den grad kvalificeret til at kunne klare sig i Coca-Cola Championship, han er i mine øjne i top 3 over de bedste på positionen i ligaen.
Lee Camp er en rigtig god reserve og kan sagtens klare arbejdet hvis Cerny ikke er tilgængelig.
Alt i alt synes jeg at målmandsposten er udmærket besat, og at der som sagt ikke brug for en 3. mand.
Jeg vil til hver en tid foretrække Cerny som starter, men hvis han kludrer for meget i det, sidder Camp på spring for at vise sit værd.
5 ud af 5 stjerner giver jeg mine målmænd.

Forsvar:
Davide Santon
Fitz Hall
Peter Ramage
Matthew Connolly
Francisco Pavón
Ciro Capuano
Joseph Oastler
Damien Delaney
Kaspars Gorkss


Her er vi også godt besat. Jeg er generelt meget tilfreds med alle forsvarspositionern e. Og så er der jo også Davide Santon, det store talent fra Inter, som jeg har store forventninger til. Også Francisco Pavón og Ciro Capuano er kvalitetsspillere, som jeg er meget heldig med at have i truppen. Min umiddelbare starter i forsvaret ville være:
Santon - Hall - Pavón - Capuano
Desuden er mine backups på samme niveau, så der vil være skarp konkurrence på disse positioner. Dejligt!

5 stjerner ud af 5 giver jeg bagkeden, fordi der er så god en bredde, og også grundet kvaliteten.

Midtbanen:
Matteo Alberti
Damiano Tommasi
Mikele Leigertwood
Ákos Buzsáky
Hogan Ephraim
Martin Rowlands
Lee Cook (på lån fra Fulham)
Gavin Mahon
Zeshan Rehman (på lån til Blackpool)


På midten er vi også godt stillet, men dog ikke så godt som i forsvaret. Tommasi må siges at være profilen på midten selvom han er hele 34 år! Buzsáky får helt sikkert også en finger med i spillet, og de to kan sammen udgøre en god kontakt mellem offensiven og den defensive del af midtbanen. Ude på venstrekanten er Lee Cook. Han er udlejet fra Fulham, og jeg vil gerne have ham på en permanent aftale, men det kan blive svært. Han er en god spiller, som helt sikkert er værd at samle på.
Zeshan Rehman og Gavin Mahon er nogle jeg gerne vil skille mig af med, men jeg vil vente med det før jeg har nogle gode erstatninger klar.

4 ud af 5 stjerner giver jeg min midtbane, da vi mangler bredde, og lidt mere kvalitet. Det er selvfølgelig noget jeg vil ændre på i de kommende transfervinduer. Mit ummidelbare bud på en starter ville være;
Rowlands - Tommasi - Cook
              - Buszaky -

Angreb:
Angelo Balanta
Dexter Blackstock
Nabil Baha
Jonathan Cristaldo
Rowan Vine
Samuel Di Carmine (på lån fra Fiorentina]
Patrick Agyemang


Angrebet ser rigtig stærkt ud vil jeg mene, og jeg er glad for de spillere jeg har. Nabil Baha er den bedste i hele truppen, og jeg har rigtig høje forventninger til ham. Blackstock er også en rigtig dygtig målsluger, og jeg regner med at bruge ham sammen med Baha. Jeg er spændt på at følge Cristaldos udvikling, og forventer at han bliver rigtig god. Jeg har sat ham tigængelig for lån, og venter spændt på et lånetilbud.
Di Carmine og Rowan Vine vil presse på for at komme med i startopstillingen. Min starer vil se således ud;
Baha - Blackstock

Alt i alt ser det rigtig godt ud oppe i toppen. Med Nabil Baha og Dexter Blackstock kan det ikke gå helt galt.
5 ud af 5 stjerner giver jeg angriberne, grundet kvaliteten på spillerne.

Konklusion:
Jeg er meget tilfreds med min trup. Jeg vil dog gerne have haft en lidt bedre midtbane, men det får jeg ordnet meget snart.
I alt 4.7 ud af 5.
Jeg vurderer dermed mit hold til at kunne rykke op i Premier League.


Spillere der er blå er nyindkøb.
Spillere der er gule er spillere der er på lån.
Spillere der er 'pink' er spillere der er på udlån.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 12:50 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #28: 21 Feb 2009, 12:19 »

endelig fik jeg taget mig sammen til at skrive den update! den var godt nok lang tid undervejs, og jeg regner ikke med at det sker for de næste updates. Den næste update kommer med 90% sikkerhed i aften, og omhandler de første kampe
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #29: 22 Feb 2009, 03:39 »

Rigtig spændende blog.
Du skriver godt, og grafikken er fin.
Gode indkøb, især købet af Pavon er jeg helt vild med.
KIU! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010