home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor  (Læst 17287 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor
« : 09 Feb 2009, 20:01 »




P R E - I N T R O

Londons X Factor


Historien kort
Queens Park Rangers; Som de fleste har bemerket, kommer denne blog til at handle om mit eventyr med den lille klub fra London, QPR. Queens Park Rangers er en engelsk fodboldklub fra London, der spiller i The Championship, men som har spillet i den bedste engelske række flere gange og i Premier League fra 1992 til 1996. Klubben har aldrig været engelske mester, men har vundet Liga Cuppen i 1967 og har været i FA Cup-finalen i 1982, som dog blev tabt Tottenham Hotspur.

Expectations:
Klubbens forventninger:
Championship: Bestyrelsen vil være tilfredse med en slutplacering omkring de 12 stykker. Medieprognosen ligger på også på 12.
FA Cup: Bestyrelsen forventer minimum at nå fjerde runde
Carling Cup: En plads i tredje runde, vil værre fint tilfredstillende.
Mine forventninger:
Championship: Jeg regner stærkt med at være med om play-off pladserne, da Top To er for urealistisk. Hvis jeg kunne rykke op via play-off fianlen, ville jeg være en meget glad mand.
Carling Cup:  Jeg regner med at komme langt i denne pokalturnering. En plads i kvartfinalen skulle ikke være for urealistisk.
FA Cup: Her er jeg lidt usikker, jeg vil nok dele samme synspunkt som bestyrelsen.

Spilfakta
Opdatering: 9.2, A
Valgte Ligaer: Spanen (LIGA Adelante og derover), Frankrig (Ligue 2 og derover), Grækenland (Superliga alene), USA (MLS alene), Danmark (SAS Ligaen alene), Tyskland (2. Bundesliga og derover), Italien (Serie B og derover), Portugal (Liga Sagres alene), Holland (Jupiler League og derover)


Update klar til senere i aften ...
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:09 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #1: 09 Feb 2009, 20:15 »

Det ser fint ud Smiley glæder mig til at høre om Q.P.R Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #2: 10 Feb 2009, 09:18 »

Vidste ikke Q.P.R. havde spillet i den bedste engelske række... Vil helt sikkert følge med i din blog!
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #3: 10 Feb 2009, 09:39 »

Et spændende projekt - en klub som jo har nogle yderst velhavdende bagmænd, så det bliver interessant at se om de løbende gennem sæsoner smider nogle penge efter dig til større investeringer.

Held og lykke
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #4: 10 Feb 2009, 12:54 »


I N T R O


Kort Fortalt
Begyndelsen
Jeg sæter mig i min sofa, med computeren på det lille bord foran. Derefter åbner jeg op for Football Manager 2009, og fortsætter ved at trykke på 'nyt spil'. Dette spil skal være seriøst tænker jeg. For en sikkerheds skyld vælger jeg en masse ligaer, for hvem ved, måske bliver jeg ved indtil 2050. Valget ender på QPR. Jeg har haft et save med dem før, og ved at dette spil vil komme til at blive en stor tids-sluger. Jeg kender deres hold udemærket, og tænker allerede på hvem jeg vil købe. Efter ca. 4 min er spillet klart, og starter som altid ved min inbox.

1. Dag
Så er vi igang! Som altid ser jeg lige hvad assistenten har at sige om holdet. I synes sikkert det er dovenskab, men jeg mener nu at det er meget nyttigt. I mit tilfælde er jeg så heldig at have Tim Flowers til at hjælpe mig, han er meget kompetent og dygtig. Han har enda 20 i motivationsevne, så han får rigtig meget indflydelse i pauserne. Jeg får selvfølgelig også en besked om mine forvæntinger, og jeg skynder mig at sætte kryds i titeludfordrer. Dette er et realistisk mål når man tager økonomien in mente. Hele 120 mio bliver jeg tildelt.

Upcoming: Transfers, Trupgennemgang, Preseason
Topbanner søges!
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 07:59 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #5: 10 Feb 2009, 17:29 »


Karrieren


Klubber:

2008-?: Queens Park Rangers

Titler:

Ingen (endnu)

Meritter:

Ingen (endnu)
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 15:58 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #6: 10 Feb 2009, 18:49 »

god blog vil helt sikkert følge med i din blog (;
Logged

Arsenal <3

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #7: 10 Feb 2009, 18:58 »

Så prøver du sku en helt ny skrivestil mester Peace

Nå, det ser vel fint ud, KIU Smiley
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #8: 10 Feb 2009, 21:00 »

tak for jeres kommentarer.
er allerede næsten færdig med sæson 1. så der kommer ikke mange ss med i første omgang, men kommer der nok, når jeg (forhåbentligt) er i PL. der kommer snart en update mere
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #9: 10 Feb 2009, 23:13 »

Hvis du vil have lidt hjælp med din grafik, kan du lige sende en PM Smiley
Fin start, jeg vil da lige se den næste update, for at finde ud af om jeg vil følge med.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #10: 11 Feb 2009, 06:24 »


T R A N S F E R S



Så kommer transfers (sommer 2008) ...

Transfers:

Ciro Capuano:
Denne fremragende venstre-back, er altid et must, hvis man er et hold der mangler en venstreback, og er på størrelse med QPR. Han vil til de fleste klubber, og koster fra 15 mio. I dette save måtte jeg dog slippe hele 30 mio for ham. Så  man kan godt våve at påstå at jeg har betalt overpris. Men som sagt, er han en der altid får 7.2 i rating eller over. Han er en rigtig arbejder, og giver ikke op så let, og kan holde presset. Han laver eminente indlæg, og hans afleveringer er præcise. Jeg har store forventninger om ham. Er også sikker på at han kan tilfredstille mig.

Francisco Pavón:
Denne midterforsvarer fra Zaragoza så umiddelbart rigtig god ud. Jeg havde også i tankerne at han havde været i Real Madrid, så jeg tænkte at han måtte kunne en hel del. Han spillede i Zaragoza, og jeg fik ham for et beskedent beløb på 4 mio. Han skal kæmpe for at få en fast plads. Godt med noget konkurrence i forsvaret.

Davide Santon:
Denne 17-årige højrefløj/back er en meget talentfuld spiller. Jeg blev meget glad da beskeden om at han accepterede mit kontrakt-tilbud kom frem på skærmen. Jeg havde end ikke troet at en stor kommende stjerne ville til QPR. Jeg måtte slippe 19 millioner for den unge herre.

Nabil Baha:
De fleste kender nok ikke denne angriber. Det er en skam, for han er såmænd udmærket. Hvis nogen står og mangler en angriber, og ikke er tophold, er det her den rette mand. En god stabil spiller, der kan score en masse mål.

Jonathan Cristaldo:
Min assistent Tim Flowers, var helt vild med denne spiller. Han sagde at han skulle hentes til klubben for enhver pris. Jeg stolede selvfølgelig på ham, da han havde 20 i potentiel evne-bedømmelse. Han ser ud til at være en god angriber, som hurtigt udvikler sig til at være en bomber på Premier League-niveau. Derfor kan jeg godt tillade mig at sige, at det var et røverkøb at få den 19-årige til klubben, for sølle 5 mio.

Alt i alt:
Jeg synes selv at jeg er klar til at spille om oprykning til Premier League. Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå i den kommende sæson. Jeg er sikker på at vi nok skal klare det.


Upcomming: Preseason
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 12:41 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #11: 11 Feb 2009, 08:30 »

Jeg spillede selv med Q.P.R. tilbage i CM 4 - Det var mit første spil nogensinde faktisk, så jeg vil klart følge med, så jeg kan se, hvordan det går. Dengang fik man dem langt med et par mærkelige hollændere og Moke... Det får mig tilbage til anerne. Shockeret)

Anyway, har aldrig oplevet en blog skrevet på denne måde, men det er faktisk overraskende sjovt at læse - Det er om noget som at spille spillet selv, bare på autopilot.

Jeg er fast læser herfra, og glæder mig til næste update!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #12: 11 Feb 2009, 08:35 »

Jeg spillede selv med Q.P.R. tilbage i CM 4 - Det var mit første spil nogensinde faktisk, så jeg vil klart følge med, så jeg kan se, hvordan det går. Dengang fik man dem langt med et par mærkelige hollændere og Moke... Det får mig tilbage til anerne. Shockeret)

Anyway, har aldrig oplevet en blog skrevet på denne måde, men det er faktisk overraskende sjovt at læse - Det er om noget som at spille spillet selv, bare på autopilot.

Jeg er fast læser herfra, og glæder mig til næste update!

mange tak.
så lige et spørgsmål; hvor lang tid synes i skal der gå imellem hver update ?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #13: 11 Feb 2009, 09:44 »

« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:12 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Ukendte Faktor
« Svar #14: 11 Feb 2009, 09:50 »

mange tak.
så lige et spørgsmål; hvor lang tid synes i skal der gå imellem hver update ?

Bestemmer du helt selv Smiley
Men fint skrevet, glæder mig til at høre mere Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010