|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Brian ville være en flot navn til ham  Men der er vel nogen mærkelige regler at de skal hedde noget mærkeligt... ??
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
tim
Gæst
|
|
YES! Det blev en dreng!  ´ Et stort tillykke til Frede og mary herfra! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tim
Gæst
|
|
Brian ville være en flot navn til ham  Men der er vel nogen mærkelige regler at de skal hedde noget mærkeligt... ?? Bliver sikket noget i stil med: Christian Frederik Joachim Donaldson Glücksborg eller et andet gøglernavn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tim
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mik
|
|
Tv2 mener det bliver noget med Christan Frederik Henrik John Christian som fornavn Frederik pga det er farens navn Henrik pga det er farfarens navn John pga det er morfarens navn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tim
Gæst
|
|
Tv2 mener det bliver noget med Christan Frederik Henrik John Christian som fornavn Frederik pga det er farens navn Henrik pga det er farfarens navn John pga det er morfarens navn
Det skulle ikke undre mig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Christian ville være nice  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Fandme på tide det lort blev spyttet ud
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Er sq så træt af alt det crap er blæst så meget op.. Lad dog de mennesker få deres fred siger jeg bare.. Og nu skal vi læse, se og høre på alt lortet de næste 6 mdr uafbrudt...
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
AH
Gæst
|
|
Jeg er fandme ved at være træt af at høre på dine evindelige smarte kommentarer.. Hvis du ikke har noget at skrive om, så lad dog være at skriv..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Enig med NooNoo her.
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
Mik
|
|
Jeg vil give jer ret i at der er alt for meget om det i medierne, men jeg har alligevel respekt for monarkiet og kongefamilien i helhed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Jeg er fandme ved at være træt af at høre på dine evindelige smarte kommentarer.. Hvis du ikke har noget at skrive om, så lad dog være at skriv..
Så slapper man lige af  ... NooNoo sagde bare sin mening, på en måske lidt grotesk måde  . Og der er ingen grundt til at du begynder at blive personlig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|