home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  En udvidet SAS-Liga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En udvidet SAS-Liga  (Læst 3258 gange)
jack
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
En udvidet SAS-Liga
« : 28 Jan 2009, 21:07 »

Hej

Som mange andre SAS-liga interesserede mener jeg aten udvidelse af ligaen burde indføres. Jeg vil dog komme DBU i forkøbet og lave SAS-ligaen om til 14 eller 16 hold.

Men hvordan gør man? Kunne godt forestille mig der vil gå "kuks" i det emd hensyn til kamp-planlægning osv?

Nogen der har erfaringer??

Mvh
Logged

Daucke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #1: 07 Feb 2009, 13:37 »

har ingen erfaring, men det lyder sgu som en god idé Opstemt
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #2: 07 Feb 2009, 13:43 »

Vil også gerne bakke op om dette projekt, og mon ikke der er en ægte FM Freak der kan hjælpe dig med dette Smiley?
Logged

Boier
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #3: 07 Feb 2009, 13:54 »

Hej

Som mange andre SAS-liga interesserede mener jeg aten udvidelse af ligaen burde indføres. Jeg vil dog komme DBU i forkøbet og lave SAS-ligaen om til 14 eller 16 hold.

Men hvordan gør man? Kunne godt forestille mig der vil gå "kuks" i det emd hensyn til kamp-planlægning osv?

Nogen der har erfaringer??

Mvh

Det er ikke for at være lysseslukker for en ellers skidegod idé, men jeg mener faktisk ikke det er muligt..
Logged

enged
Gæst
 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #4: 07 Feb 2009, 13:57 »

Jeg tror godt det kan lade sig gøre, men jeg tror du skal have rigeligt styr på programmeringen af programmer, før at du skal kaste dig ud i at ændre spillet på den måde. Fordi mig bekendt kan man ikke ændre antallet af hold i ligaerne i editoren.
Logged

Boier
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #5: 07 Feb 2009, 14:00 »

Tjekkede lige hurtigt editoren. Det er IKKE muligt at ændre antallet af hold i editoren. Som ovenstående indlæg vil det kræve at du kan programmere rimelig heftigt.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #6: 07 Feb 2009, 14:12 »

Jeg er selv meget god til editoren, da jeg har lavet en del challenges mm.
Men jeg har også forsøgt mig før, at lave sas ligaen til en liga med 20 hold, men det er ikke muligt at ændre ligastrukturen Smiley
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #7: 07 Feb 2009, 14:15 »

Hej

Som mange andre SAS-liga interesserede mener jeg aten udvidelse af ligaen burde indføres. Jeg vil dog komme DBU i forkøbet og lave SAS-ligaen om til 14 eller 16 hold.

Men hvordan gør man? Kunne godt forestille mig der vil gå "kuks" i det emd hensyn til kamp-planlægning osv?

Nogen der har erfaringer??

Mvh

Hvilke hold skal med hvis i udvider SAS-Ligaen  Peace
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #8: 07 Feb 2009, 14:16 »

Du kan lave en anden liga, med den ønskede struktur om til den danske ved at udskifte alle hold i den liga du vil bruge, med danske hold. Dog tror jeg dette ville tage ufattelig lang tid..Smiley
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #9: 03 Mar 2009, 15:33 »

Det du kan gøre er, at du bytter rundt på 2 ligaer. Det bliver dog ikke kun den øverste division du skal ændre, men også de nederste.

Et forslag kunne være at bytte om på Æresdivisionen og SAS-ligaen. Så vil der godt nok komme 18 hold, men jeg kan ikke lige komme på en liga med 16 hold.

Så ændrer du alle navnene, data, klima, hold osv. - så er Æresdivisionen jo egentlig blevet til en udvidet SAS-liga.

Det er besværligt, men det kan godt lade sig gøre.

EDIT:
Haha havde ikke set tråden var "gammel".
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 15:35 af Andersen » Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #10: 03 Mar 2009, 15:39 »

Det du kan gøre er, at du bytter rundt på 2 ligaer. Det bliver dog ikke kun den øverste division du skal ændre, men også de nederste.

Et forslag kunne være at bytte om på Æresdivisionen og SAS-ligaen. Så vil der godt nok komme 18 hold, men jeg kan ikke lige komme på en liga med 16 hold.

Så ændrer du alle navnene, data, klima, hold osv. - så er Æresdivisionen jo egentlig blevet til en udvidet SAS-liga.

Det er besværligt, men det kan godt lade sig gøre.

Og dog ikke, Danmark og Holland har forskellige koefficienter og vil derfor ikke have samme antal hold i Europa og det vil sikkert også blive nemmere at hente spillere til klubberne.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #11: 03 Mar 2009, 15:42 »

Robuni, det kan man jo ændre i editoren! Der kan man ændre koefficienter og ligaens reputation og dermed dens attraktivhed (selvkonstrueret ord) udadtil!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #12: 03 Mar 2009, 15:46 »

Robuni, det kan man jo ændre i editoren! Der kan man ændre koefficienter og ligaens reputation og dermed dens attraktivhed (selvkonstrueret ord) udadtil!

Overvejet attraktivitet? Peace
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

sindsygt
Gæst
 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #13: 03 Mar 2009, 15:58 »

Det kunne i hvert fald være fedt med en udvidet SAS-liga Smiley
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: En udvidet SAS-Liga
« Svar #14: 03 Mar 2009, 16:01 »

Robuni, det kan man jo ændre i editoren! Der kan man ændre koefficienter og ligaens reputation og dermed dens attraktivhed (selvkonstrueret ord) udadtil!

Okay, så lærte jeg også noget idag Wink det vidste jeg ikke man kunne, jeg har aldrig rigtigt brugt editoren.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010