|
GoJPoWR
Gæst
|
|
selv:
Danmark England Holland Italien Spanien Tyskland
& loade alle spiller fra Norge Sverige Frankrig Rusland Brasilien Portugal !! med STOR database
Syns man skal have en del med ellers blir det svært at finde gode spiller i de senere sæsoner!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inferno
|
|
Det kommer meget an på, hvor jeg spiller. Men jeg tager normalt omkring 6 ligaer fra 4 lande med. Og så loader jeg alle spillere fra et stykke over 30 lande.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GoJPoWR
Gæst
|
|
Okay, så kommer spillet vel til at køre lidt langsomt??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naRf
|
|
Tager kun det land jeg spiller i og kun to divisioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Jeg tager altid de samme store ligaer med.
Danmark (til 2 division) Sverige (den bedste) Norge (den bedste) Skotland (den bedste) England (de 3 bedste) Italien (Seria A+B) Spanien (de 2 bedste) Portugal (den bedste) Frankrig (de 2 bedste)
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Jeg Har altid:
England > Coca Cola League 1 Spanien >Second Division B Italien > Serie B
Men lige nu køre jeg med de 3 før nævnte og
Danmark > 2. division Frankrig > Ligue 2 Tyskland > 2. Bundesliga Holland > Jupiler League Portugal > Liga Sagres Brasilien > Campeonato Brasileiro Série C
På min bærbar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZackS
|
|
Jeg spiller altid med...
England > Coca Cola League 1 Italien > Serie B Spanien > Liga BBV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Alle ligaer, alle lande og stor database. (kan ikke få det detaljeret nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GoJPoWR
Gæst
|
|
Sygt, så må spillet køre ekstremt langsomt, hvis du kører med alt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
De to bedste ligaer i følgende lande: Danmark Holland Frankrig Tyskland Spanien Portugal England Italien Norge Sverige Skotland Rusland
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
De 3 bedste i England og den bedste i: Danmark Italien Spanien Frankrig Holland/Portugal - Det svinger lidt mellem de 2 lande...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Alle ligaer, alle lande og stor database. (kan ikke få det detaljeret nok  Så har du godt nok en kraftig computer. Kører det ikke meget langsomt?  EDIT: Spiller selv med USA(MLS) Danmark(2 divisionen og derover.) England (Blue Square North/South og derover) Frankrig (Nationale og derover) Grækenland (2 Divisionen og derover) Italien (Serie B og derover) Holland (Eerste Divisie og derover) Portugal (Liga Vitalis og derover) Skotland (3 Divisionen og derover) Spanien (LIGA Adelante og derover) Brasilien ( Nationale 2 Division og derover)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 14:48 af BB95 »
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
doctor
|
|
jeg køre med 20 lande med alle divisionnerne, det køre meget hurtig afligevel men har os lige fået en super bærbar der sparker røv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
Kører med:
Danmark: 2 division England: Coca Cola Championsship Tyskland: Den bedste Holland: Den bedste Frankrig: Nationale Italien: Alle divisioner Spanien: Adelante Argentine og Brasilien: Den bedste
Desuden loader jeg til spillere fra: Serbien, Rusland, Uruguay, Chile, Peru, Norge Sverige og Elfenbenskysten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Sygt, så må spillet køre ekstremt langsomt, hvis du kører med alt ?
Slet ikke. Min computer kører det rimelig hurtigt igennem, synes jeg. Det er ikke meget tid jeg må sidde og kede mig i  Men i den tid der nu er, kan jeg jo altid sidde med FMF oppe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|