home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23339
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: shophianargis
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Hvad går der galt?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvad går der galt?  (Læst 2139 gange)
Hezzman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvad går der galt?
« : 23 Jan 2009, 23:37 »

Nu har jeg læst en del i de andre tråde der er her på siden, og på andre forums, men har stadig ikke fundet frem til hvad min fejl er. Mit spørgsmål er hvorfor den facepack jeg har downloadet ikke virker? Facepack'en jeg har downloadet ligger i: C:\Documents and Settings\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\Graphics\Pictures\Players så det skulle da gerne være rigtigt?

Screnshot af mine generelle indstillinger:
http://img511.imageshack.us/img511/6459/ssgenerelleindstillingemm9.jpg

Screnshot af Billede og Lyd indstillinger:
http://img511.imageshack.us/img511/5994/ssbilledeoglydindstillikb3.jpg

Har hørt noget om at man skal bruge et specielt program til at åbne facepacken? Hvis det er sandt er det program i så fald gratis eller er det noget man skal købe - I må gerne smide et link om hvor man kan downloade det hvis det er .

Jeg synes selv jeg har gjort alt det som jeg har læst man skal, så er der nogen der har svaret på hvad jeg gør forkert?
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #1: 23 Jan 2009, 23:39 »

Du skal bare bruge win rar som kan downloades gratis,og så ligge filerne i de angivende mapper. Husk også at slå skin cache fra så skulle det gerne virke
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Hezzman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #2: 23 Jan 2009, 23:42 »

Kan du evt. fortælle hvor du har downloadet din winrar, for jeg har prøvet at downloade det før, men så fortalte programmet mig at "Husk WinRar er ikke et gratis program" eller noget i den stil?

Og hvad mener du med at ligge filerne i de angivende mapper? Mener du at jeg skal ligge facepakken som jeg downloader i C:\Documents and Settings\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\Graphics\Pictures\Players eller? Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #3: 23 Jan 2009, 23:43 »

Du kan bruge winrar selvom det siger at det ikke er gratis... Bare tryk continue.. Du kan hente det på www.rarlabs.com - Og ja, du skal pakke billederne ud der - ellers så flyt dem derover når du har pakket dem ud i et random bibliotek.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hezzman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #4: 23 Jan 2009, 23:53 »

Fantastisk. Tusind tak begge to. Det gør spiloplevelsen tusind gange bedre med billeder!
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #5: 23 Jan 2009, 23:53 »

netop, og hvis du downloader en facepack til franske spillere, skal du selv lave en mappe der hedder de tre første bogstaver af det engelske navn på landet. Det er i dette tilfælde = fra  og hvis det var danmark er det= den
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Hezzman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #6: 24 Jan 2009, 13:54 »

Ja så er der problemer igen. Denne gang er det dog ikke med facepack men derimod skins. Først downloadede jeg Steklo 09 (her på siden) og dernæst, pga. at Steklo ikke virkede, downloade jeg Tumma (også her på siden). Problemet er så at jeg ved begge downloads har fået dette billede: http://img244.imageshack.us/img244/7275/ssskinhx5.jpg

Altså det er et totalt andet skin end det jeg "blev lovet" grønt i toppen, hvid skrift på næsten hvid baggrund osv.
Er der nogen der ved hvad jeg gør galt?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #7: 24 Jan 2009, 14:34 »

Iflg. dine indstillinger står dit skin på FM09 skin af Sports Interactive? Har du prøvet at ændre det til Steklo f.eks? Jeg kører selv Steklo også Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hezzman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #8: 24 Jan 2009, 22:32 »

Jeg har selvfølgelig prøvet at ændre det, men når jeg trykker så viser den ikke det skin jeg har downloadet men kun de skins der hedder:
"football manager 08
football manager 08
football manager 09
football manager 09
football manager højre
football manager højre"

Det skin jeg har downloadet har jeg lagt i C:\Documents and Settings\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\skins så det burde være rigtigt?
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #9: 24 Jan 2009, 22:48 »

Husk skins ikke må ligge i undermapper
Logged

Hezzman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad går der galt?
« Svar #10: 24 Jan 2009, 22:51 »

Jeg har lagt det i C:\Documents and Settings\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\skins er det ikke rigtig nok?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010