home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108829 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #240: 06 Mar 2009, 15:23 »

Har du set din 2 målmands ansigt? Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #241: 06 Mar 2009, 15:30 »

Haha, lidt for meget make-up måske?  funny

Ej, syntes dit hold ser meget godt ud. Glæder mig til, at se hvordan dit hold gør det når sæsonen starter. Som altid, så skriver du meget godt, og din opsætning er enkel og fin. Glæder mig til mere!

Foressten, så er jeg ganske sikkert på at Jugador betyder spiller, og ikke angriber Wink

Borsett fra det, er det bare, at sige: Keep It Up!
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #242: 06 Mar 2009, 16:49 »

Tillykke med dette blev Månedens Blog. Fuldt fortjent efter mine øjne også, Jimmy. Flot skrevet og spændende trup og en stærk trup endda. Stærk opstilling, men syntes godt du kunne bruge Saviola. Fortsæt endelig. Jeg vil følge med til slut!
Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #243: 06 Mar 2009, 17:01 »

Ja, tillykke :-) Du skriver fantastisk, og ellers er jeg bare enig med AFC Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #244: 06 Mar 2009, 17:53 »

Jeg vil som AFC også ønske dig tillykke med at det blev månedens blog, som er helt fortjent! Din trup er rigtig stærk og du burde kunne blande dig i top 3 Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #245: 07 Mar 2009, 11:16 »

Kanon flot hold du har fået skrabet sammen!:)
- og held og lykke mod maritmo:)

Mange tak - er selv ret godt tilfreds.. Thumbs Up

Jo tak.. mon ikke det går? Peace

Har du set din 2 målmands ansigt? Opstemt

Ja det har jeg.. sådan ser alle mine regens ud..  Skuffet

Haha, lidt for meget make-up måske? funny

Ej, syntes dit hold ser meget godt ud. Glæder mig til, at se hvordan dit hold gør det når sæsonen starter. Som altid, så skriver du meget godt, og din opsætning er enkel og fin. Glæder mig til mere!

Foressten, så er jeg ganske sikkert på at Jugador betyder spiller, og ikke angriber Wink

Borsett fra det, er det bare, at sige: Keep It Up!

Nah sådan ser han bare ud Wink

Mange tak - er jeg glad for.. Det gør jeg også.. det er svært at se hvordan det skal gå med sådan en lille optakt - men jeg fik tre kampe aflyst pga Champions League.. Mange tak for rosen.. Thumbs Up Det er jeg glad for Thumbs Up

Det skal nok passe.. jeg retter det lige senere.. Wink

Det vil jeg gøre & tak Thumbs Up

Tillykke med dette blev Månedens Blog. Fuldt fortjent efter mine øjne også, Jimmy. Flot skrevet og spændende trup og en stærk trup endda. Stærk opstilling, men syntes godt du kunne bruge Saviola. Fortsæt endelig. Jeg vil følge med til slut!

Mange tak for det.. er jeg glad for at du synes Thumbs Up Mange tak.. det synes jeg også selv.. Saviola har kun i perioder vist op til det han kan og hvis du klikker på hans SS vil du se at han er skadet.. Peace

Det er jeg glad for.. der er forhåbentlig lang tid til slutningen.. Thumbs Up

Ja, tillykke :-) Du skriver fantastisk, og ellers er jeg bare enig med AFC Smiley

Jamen mange tak.. Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up Så vil jeg ikke gentage mig selv og henviser dig til at læse mit svar til AFC Peace

Jeg vil som AFC også ønske dig tillykke med at det blev månedens blog, som er helt fortjent! Din trup er rigtig stærk og du burde kunne blande dig i top 3 Smiley

Mange tak for det Wink Tak tak.. Ja det ville da være super, men som altid går jeg "bare" efter de europæiske pladser.. Der er tæt kamp om det og de par sæsoner jeg har været i Primera Dívision har vi været ti hold om syv europæiske pladser.. Peace


Der er update om Marítimo kampene i morgen...  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #246: 07 Mar 2009, 12:11 »

Smuk blog! Respekt for at du har spillet så mange sæsoner i det game  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 29# Truppen 11/12- Real Zaragoza
« Svar #247: 07 Mar 2009, 18:59 »

Smuk blog! Respekt for at du har spillet så mange sæsoner i det game  Thumbs Up

Mange tak Dusty Thumbs Up Jeg håber på endnu flere..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #248: 08 Mar 2009, 12:04 »



30# Marítimo - Real Zaragoza



Den portugisiske ø Maderia har fostret en af verdens bedste fodboldspillere Cristiano Ronaldo og han har optrådt som ungdomsspiller for den ene af øens to rivaliserende fodboldklubber. Ronaldo tørnede i ungdomsårene ud for C.D. National inden han skiftede videre til Sporting Lissabon på fastlandet. Nu er det øens andet hold Marítimo, som får fint besøg fra det nordøstlige Spanien og Real Zaragoza er tilbage på øen for at spille sig i Champions League. De to hold mødes i preseason og der sikrede spanierne sig en komfortabel sejr på hele 3-0 mod et svagt spillende hjemmehold. Det er to topmotiverede mandskaber, som tørner sammen på Estádio dos Barreiros i Funchal og det eneste, der mangler er en skadet Javier Saviola.

Efter halvfems minutters intensiv fodbold havde man dog glemt alt om den vævre argentiner og de medrejsende fans sang højlydt om hans landsmand Di María. Venstrekanten brillerede i kampen med flotte driblinger og lækkerier på kanten, hvor højrebacken Márcio Lemos efter kampen må have følt sig godt og grundig rundtosset. 23-årige Di María blev udnævnt til Man of the Match i en ret ensidig kamp, hvor han selv blev noteret for både mål og assist. Den knusende sejr på hele 3-0 blev grundlagt i en eksplosiv første halvleg, hvor Zaragoza blæste hjemmeholdet af banen og hvor alt lykkes for gæsterne. Xabi Prieto, Keirrison og Angel Di María stod for målene i nedsablingen af de portugisiske sølvvindere, som får det utrolig svært på La Romareda.

Marítimo - Zaragoza 0-3
0-1 Prieto '17
0-2 Keirrison '20
0-3 Di María '44

Fjorten dage senere var øboerne rejst til den nordspanske region Aragón for at finde Zaragoza og hjemmeholdets frygtløse hjemmebane; La Romareda. Øboerne trådte selvsikre ind på ”Fæstningen” foran 36.293 tilskuere, hvor størstedelen var klædt i hvidt og blåt. José Soler valgte at lade Vicente starte inde i stedet for sidste kamps matchvinder Di María for at spare ham til den kommende UEFA Super Cup, hvor man møder FC Barcelona. Den nye dreng på holdet startede godt ud med flotte driblinger og til trods for halvfems godkendte minutter sukkede hjemmeholdet alligevel efter deres helt. Di María kom på banen efter 56 minutter til stor jubel for hjemmepublikummet og han levede op til endnu op til deres forventninger da han grundlagde den afgørende scoring i kampen efter tre minutter på banen.

Ricardo Oliveira lukkede reelt kampen efter 32 minutter, da han gjorde det til samlet 4-0 efter en flot dribletur. I anden halvleg kom Marítimo mere med i kampen og efter bare tre minutters spil kunne argentinske Ernesto Farías hamre bolden i nettet med et velplaceret hug med den svage fod. Forsvaret havde ellers fokuseret på at tvinge til at bruge venstrebenet og det lykkes også ved scoringen, men det ham alligevel at tvinge bolden udenom om en ellers velspillende Asenjo. Den 182-centimeterhøje angriber har imponeret i opstartsfasen, hvor det blev til fem mål i to kampe, men mod Zaragoza fik de lukket angriberen godt ned. Det rystede dog ikke hjemmeholdet, som kæmpede ufortrødent videre og resten af kampen jagtede de desperat sejren.

Soler valgte efter udligningen at teste en 4-2-3-1 opstilling med Keirrison på toppen og Di María som den offensive midtbane resten af kampen. Gæsterne blev spillet langt ind under græstæppet efter systemskiftet og efter elleve minutters intensivt angrebsspil puttede Keirrison elegant bolden i kassen med et snedigt fladt skud. Di María rundbarberede Olberdam og Éric inde han spillede bolden ud til Zapater, som med et elegant lob sendte Keirrison af sted mod mål. Resten af er historie og Zaragoza vandt med samlet 5-1 over de portugisiske vicemestre.   

Zaragoza - Marítimo 2-1
1-0 Oliveira '32
1-1 Farías '48
2-1 Keirrison '59

Zaragoza er endt I gruppe B med engelske Liverpool, italiensk Roma og kroatiske Dinamo Zagreb, som anses for at være gruppens svageste hold. Det bliver dog ingen ”walk in the park” for Solers drenge, som kommer til at slide for hvert evigt eneste point i de seks kampe, der til at afgøre om Zaragoza stadig er med i europæisk fodbold til foråret. Zaragoza starter ud med Liverpool på Anfield Road og der får de brug for deres fantastiske fans, så det ikke bliver en ”You'll never walk alone”-oplevelse for de spanske UEFA Cup mestre. Valencia er kommet i gruppe med tyrkiske Fenerbahce, græske Olympiakos og norske Rosenborg, mens Real Madrid er kommet i gruppe med engelske Arsenal, ukrainske Dynamo Kiev og tyske Stuttgart. De forsvarende Champions League mestre fra Barcelona skal forsvare titlen i gruppe E og de står overfor tyrkiske Galatasaray, franske Olympique Marseille og belgiske Standard Liege.

« Seneste Redigering: 08 Mar 2009, 12:49 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #249: 08 Mar 2009, 12:39 »

To ventede sejre over Maritimo, og hold da ferie for en gruppe du er havnet i. Jeg forventer dog seks sikre sejre. Wink
Og så har du en stavefejl i første linie..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #250: 08 Mar 2009, 12:51 »

To ventede sejre over Maritimo, og hold da ferie for en gruppe du er havnet i. Jeg forventer dog seks sikre sejre. Wink
Og så har du en stavefejl i første linie..

Ja nemlg ja.. Ja den er lidt for vild.. Skuffet Seks sejre.. ahhh.. jeg tvivler.. jeg går bare efter 3. pladsen.. Peace

Nu har jeg rettet stavefejlen.. kan det forsvares med at kæresten hedder det, som stod der før?
Logged

- Veni, vidi, vici -

cjensen94
Gæst
 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #251: 08 Mar 2009, 13:42 »

Nøj en gruppe du er havnet i - du kan dog komme videre med sejr på anfield:P
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #252: 08 Mar 2009, 13:43 »

Ja nemlg ja.. Ja den er lidt for vild.. Skuffet Seks sejre.. ahhh.. jeg tvivler.. jeg går bare efter 3. pladsen.. Peace

Nu har jeg rettet stavefejlen.. kan det forsvares med at kæresten hedder det, som stod der før?

Mangel på ambitioner, i see.. Wink

Nej, det kan det ikke. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #253: 08 Mar 2009, 14:07 »

Mangel på ambitioner, i see.. Wink

Nej, det kan det ikke. Wink

Nah.. jeg anser bare Liverpool og Roma for at være bedre hold... Wink

Ahh pis.. hehe Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #254: 08 Mar 2009, 17:01 »

Spændende Jimmy, spændende. En gruppe som kan blive lidt svær, men tror på du kan skaffe overraskende resultater med den trup du har.
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010