home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108714 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30# Marítimo - Real Zaragoza
« Svar #255: 08 Mar 2009, 17:05 »

Spændende Jimmy, spændende. En gruppe som kan blive lidt svær, men tror på du kan skaffe overraskende resultater med den trup du har.

Tak AFC tak.. Thumbs Up Ja det håber jeg også på...  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #256: 08 Mar 2009, 17:52 »



31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza




bold.nyt

Barcelonas argentinske troldmand Lionel Messi var her, der og alle vegne i aftens europæiske Super Cup kamp mellem Barcelona og Zaragoza. De to spanske hold tørnede sammen på Stade Louis II i sydfranske Monaco foran lidt over 18.000 forventningsfulde tilskuere. Barcelona kom til kampen med et samlet 7-0 nederlag i den spanske Super Cup, mens Zaragoza havde sejrene over Marítimo i benene.

Den tyske dommer Jochen Drees havde store problemer med at holde styr på kampen, som fandt sted i et vanvittigt højt tempo og kampen bølgede frem og tilbage i hele kampen. Zaragoza styrede slagets gang med en kontrolleret offensiv, som formåede at holde Barcelona helt ude af første halvleg. Keirrison og Diogo havde flere store chancer for at bringe deres hold i front, men takket være gode indgreb fra Piqué og Valdés lykkes det Barcelona at holde nullet. Dommer Drees havde også sin andel i det nul, da han annullerede to Zaragoza-scoringer og de to tvivlsomme domme kommer til uden tvivl til at blive diskuteret de næste par dage.

I anden halvleg blev rollerne byttet om og specielt Lionel Messi trådte i karakter med lækre finurligheder og fodbold i verdensklasse. Den lille troldmand tryllede sig igennem forsvaret flere gange, men efter halvtreds minutter kunne han med et velplaceret skud udenfor feltet bringe sit hold i spidsen. Et kvarter senere tryllebandt Messi publikummet, da han elegant og yderst snedigt afdriblede Zaragoza-forsvaret i venstre side for pludselig at være helt alene med målmand Asenjo. Målmanden kom på tværs og returbolden endte hos Guardado, som med et hårdt skud hamrede bolden i nettet til 2-0.

Zaragoza kæmpede resten af kampen, men det lykkes ikke for de hvidklædte underdogs at komme tilbage i kampen. Med ti minutter igen satte dommer Drees sig igen i fokus, da han annullerede endnu en Zaragoza-scoring og igen var det en yderst tvivlsom kendelse. Champions League vinderne fra Barcelona kunne derfor løfte trofæet for tredje gang, mens det var anden gang at Zaragoza tabte finalen.

Barcelona - Zaragoza 2-0
1-0 Messi '50
2-0 Guardado '65


Logged

- Veni, vidi, vici -

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #257: 08 Mar 2009, 18:15 »

Jeg elsker den her blog Opstemt
KIU!!! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #258: 08 Mar 2009, 20:21 »

Jeg elsker den her blog Opstemt
KIU!!! Peace

Det er jeg super glad for at du gør.. Thumbs Up

Det vil jeg da gøre så Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #259: 08 Mar 2009, 20:22 »

Er det en ny stil du har valgt at lave med bold.nyt?
Men ærgerligt med nederlaget til Barca. Du skriver godt Jimmy. Fortsæt!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #260: 08 Mar 2009, 20:54 »

Er det en ny stil du har valgt at lave med bold.nyt?
Men ærgerligt med nederlaget til Barca. Du skriver godt Jimmy. Fortsæt!

Nej? Den har jeg da lavet før - bare ikke i denne blog.. Wink

Ja det er noget røv - L....-dommer... Græder ticked off Mange tak AFC.. Det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

cjensen94
Gæst
 
Sv: 31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #261: 08 Mar 2009, 21:47 »

Kan godt lide Bold.dk måden at skrive på:)
- ærgerligt med nederlag:(
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 31# UEFA Super Cup - Real Zaragoza
« Svar #262: 09 Mar 2009, 00:09 »

Kan godt lide Bold.dk måden at skrive på:)
- ærgerligt med nederlag:(

Tak for det.. den vil sikkert blive brugt igen.. Wink

Ja meget.. Græder
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #263: 09 Mar 2009, 09:25 »



32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza



Copa del Rey

To tabte semifinaler samt en tabt finale er status for José Soler og Zaragoza i Copa del Rey sammenhæng, men for første gang under Soler har man meldt ud at pokalturneringen er nedprioriteret i forhold til Primera Dívison og Champions League. Det skulle dog ikke forhindre Solers reserver i at besejre upåagtede Zamora med 3-0 på Ruta de la Plata og på det lille stadion tillod Jorge López sågar at brænde et straffespark. Hjemme på La Romareda fik reserverne chancen igen og igen blev Zamora slået stort. Saviola blev dobbelt målscorer i en kamp, som endte med sikkert 4-0.

Zaragoza er derfor klar til femte runde af pokalturneringen, hvor de møder Getafe, som besejrede Cádiz med samlet 7-1. Der er lagt op til to tætte kampe eftersom at der kun er scoret syv mål i de seneste fem indbyderes opgør, men Zaragoza har et lille overtag. Solers drenge har nemlig vundet to ud af de fem kampe, mens to er endt uafgjort og den sidste er endt med en 1-0 sejr til Getafe. De to hold ligger tæt i ligaen og begge hold er startet godt i henholdsvis Champions League og UEFA Cuppen. Det bliver spændende, at se hvem der satser mest på Copa del Rey, men i øjeblikket er Zaragoza bookmakernes favorit.



Champions League

Diogo var tæt på at skabe spænding om udfaldet på Anfield Road, men med et mål tyve minutter før tid sikrede anfører Steven Gerrard Liverpool sejren på 3-1. Zaragoza rejste sig hjemme på La Romareda med en enestående sejr på hele 4-0 over et chokeret Roma-hold, som ikke blev levnet mange chancer i kampen. Fire scoringer på tyve minutter var resultatet af en stormoffensiv fra Solers side og Romas trænertema Marco Domenichini & Fabio Cannavaro formåede ikke at få styr på de spanske drenge, der tromlede romerne ned.

Med stor selvsikkerhed rejste man til Zagreb og foran 15.121 fanatiske fans nedlage man hjemmeholdet på mægtige Maksimir. Kroaterne kæmpede forgæves i halvfems minutter, men det var kun målmand Ivan Kelava, som kunne være sin indsats bekendt. Hjemmeholdet blev helt fortjent buet ud af Maksimir uden at vide at det blev endnu værre på La Romareda, hvor kroaterne blev ydmyget med hele 5-1.



Primera Dívision

Succesen i de to pokalturneringer er ikke til at tage fejl af, men i ligaen har Zaragoza ikke formået at leve op til sit potentiale. Holdet er i øjeblikket hele ti point efter førerholdet fra Espanyol, som overraskende har taget føringen på bekostningen af de sædvanlige duellanter Real Madrid og Barcelona. De to giganter er dog lige efter Espanyol skrapt forfulgt af Valencia, Sevilla, Deportivo og Zaragoza på syvendepladsen. I den anden ende af tabellen har Recreativo fået en utrolig dårlig start på La Liga med bare et enkelt point i de første ti kampe, men nedrykningskampen ser ud til at stå mellem Recreativo Huelva, Tenerife, Athletic Bilbao, Murcia og Almería.

Zaragoza skal stramme sig an for at holde sig i top7 og hvis holdet skal gøre sig forhåbninger om at spille sig i næste års Champions League skal offensiven til at tage sig sammen. Van Buyten, David Luiz og Sergio Asenjo har efterhånden fået godt styr på den defensive del af holdet og nu kræves det at Javier Arizmendi, Keirrison, Javier Saviola, Ricardo Oliveira og Diogo får scoret mere end de 23 mål de har scoret tilsammen i alle turneringer. Det svarer til at hver angriber i gennemsnit har scoret 4,6 mål indtil videre og det er bare ikke godt nok når der er spillet nitten kampe i alle turneringer. Der skal strammes op rent offensivt for ellers kommer der til at rulle hoveder i det kommende transfervindue.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #264: 09 Mar 2009, 12:40 »

Super flotte resultater, du har fået ud af Zaragaoza indtil videre, det er vildt imponerende.

Du viser endnu en gang dine fremragende egenskaber som blogskriver og har fuldt fortjent vundet prisen for månedens bedste blog.
Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig fulgt med i de forskellige blogs i 09-udgaven, da jeg ikke selv har spillet det indtil for nylig, men det er helt sikkert, at jeg skal følge din blog fremover.

Fortsæt endelig det flotte arbejde og gerne med endnu flere gode resultater  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #265: 09 Mar 2009, 13:58 »

Super flotte resultater, du har fået ud af Zaragaoza indtil videre, det er vildt imponerende.

Du viser endnu en gang dine fremragende egenskaber som blogskriver og har fuldt fortjent vundet prisen for månedens bedste blog.
Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig fulgt med i de forskellige blogs i 09-udgaven, da jeg ikke selv har spillet det indtil for nylig, men det er helt sikkert, at jeg skal følge din blog fremover.

Fortsæt endelig det flotte arbejde og gerne med endnu flere gode resultater  Thumbs Up

Mange tak Metsu..  Wink

Mange tak for de flotte ord - det betyder rigtig meget for mig.. Thumbs Up

Og det er jeg da glad for at høre.. super med endnu en læser.. Thumbs Up

Det vil jeg da gøre og forsøge på Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #266: 09 Mar 2009, 14:00 »

Kære alle.. Wink

Bloggen får hermed sin anden pause, da jeg skal til skriftlig eksamen i IIS (Individ, Institution og Samfund) på seminariet.. Prøven starter tirsdag klokken 9.00 og jeg skal aflevere min opgave torsdag klokken 12.00... Jeg har afsat resten af dagen til kæresten, som bliver forsømt under forløbet og det gør i selvfølgelig også..

Jeg vil bestræbe mig på at få lavet lidt på næste update, så den kan komme i løbet af torsdagen.. Jeg håber I venter i spænding..

Mvh. JimmyGP Thumbs Up


Edit: skal hilse fra José Soler og sige "Hola".. Shockeret Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

cjensen94
Gæst
 
Sv: 32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #267: 09 Mar 2009, 18:55 »

Forståeligt, men ærgerligt:(
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #268: 10 Mar 2009, 09:25 »

Forståeligt, men ærgerligt:(

Jeg takker for forståelsen.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 32# Blandende bolsjer - Real Zaragoza
« Svar #269: 10 Mar 2009, 13:06 »

Jeg takker for forståelsen.. Wink

Hey JimmyGP fremragende blog om Real Zaragoza, er selv igang med dem efter jeg har læst alt i din blog, men tænkte på om du ikk kunne smide dine transfers ind i de enkle sæsoner, sån man kan se hvem du købt og hva du gav, og ligeledes hvem du har solgt.. Fantastisk blog!!  Thumbs Up
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010