home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108294 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #345: 24 Mar 2009, 07:11 »

Det er iorden! Smiley held og lykke med blogkonkurrencen, glæder mig til at følge med der og håber at bloggen starter op for fyld drøn igen bagefter Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #346: 24 Mar 2009, 08:13 »

Helt i orden, held og lykke med konkurencen!
- Håber den her kommer igen på fuld kraft bag efter:)

Mange tak for det Wink

Ja det håber ja da også.. har fået en lovede start på sæsonen og ligger nummer 2 i Primera Dívision Thumbs Up

Det er iorden! Smiley held og lykke med blogkonkurrencen, glæder mig til at følge med der og håber at bloggen starter op for fyld drøn igen bagefter Smiley

Godt så.. Mange tak.. Det er jeg glad for at høre.. Wink

Ja det håber jeg.. glæder mig til at se hvilket spil, der frister mest efter konkurrencen.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #347: 24 Mar 2009, 08:55 »

Uanset hvad, skal du fortsætte med denne blog..... For at være helt ærlig, så skal der så meget mere til, før din kommende Blackburn konkurrence blog kan nå højere end Zaragoza bloggen! Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #348: 24 Mar 2009, 13:24 »

Det er bare i orden Jimmy! Held og lykke med konkurrencen og denne blog skal fortsætte efter konkurrencen er slut, det er nok den bedste blog der har været på fmf i lang tid Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #349: 24 Mar 2009, 21:33 »

Uanset hvad, skal du fortsætte med denne blog..... For at være helt ærlig, så skal der så meget mere til, før din kommende Blackburn konkurrence blog kan nå højere end Zaragoza bloggen! Thumbs Up

Ja men det bliver først efter konkurrencen..  Tak tak for den flotte ros.. det bliver svært - men jeg elsker en go' udfordring.. Thumbs Up

Det er bare i orden Jimmy! Held og lykke med konkurrencen og denne blog skal fortsætte efter konkurrencen er slut, det er nok den bedste blog der har været på fmf i lang tid Smiley

Godt så.. Mange tak.. Det ser vi på.. Tak for den flotte ros Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #350: 24 Mar 2009, 21:37 »

Man kunne vel aldrig lokke dig til at smide bare en-to updates mere? Rullende Øjne Opstemt Thumbs Up
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #351: 24 Mar 2009, 21:43 »

Jeg syntes IKKE du skal hører på dem der gerne vil have flere blogs... Jeg er selv ked af at denne stopper for en tid... Men jeg får så travlt med at følge med i blogs fra konkurrencen, og jeg skal jo være FAST læser til din Smiley, så jeg ville slet ikke få tid til at tjekke denne blog.

Iøvrigt så er det dejligt med noget afveksling, og mit råd er at du får ruflet så mange updates sammen som muligt INDEN konkurrence begynder. Så du kan vinde den Opstemt.

Til sidst vil jeg sige... Du skal gøre det du selv føler er bedst  Wink

PS. Jeg er lige kommet til kapitlet "Det uafgjorte forår" på fire dage (kun om natten). Og den er VILDT fed. Men godt du ikke slog Liverpool dengang  Thumbs Up. Jeg kan ikke vente med at se hvornår du finder en pokal  Thumbs Up.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2009, 21:45 af mvh6 » Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #352: 24 Mar 2009, 22:05 »

Hej JimmyGP er det ikke Blackburn du skriver om i blogkonkurrencen? for hvis det er så ligger de da ikke i Premiera Division som du skriver længer oppe på siden... Men vil helt sikkert følge med lige meget hvilket hold du nu har valgt at spille med.


Held og Lykke Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #353: 24 Mar 2009, 22:21 »

Man kunne vel aldrig lokke dig til at smide bare en-to updates mere? Rullende Øjne Opstemt Thumbs Up

Hmm.. pt. fylder Blackburn mere og tiden er knap.. men jeg skal se hvad jeg kan gøre.. jeg lover dog intet Peace

Jeg syntes IKKE du skal hører på dem der gerne vil have flere blogs... Jeg er selv ked af at denne stopper for en tid... Men jeg får så travlt med at følge med i blogs fra konkurrencen, og jeg skal jo være FAST læser til din Smiley, så jeg ville slet ikke få tid til at tjekke denne blog.

Iøvrigt så er det dejligt med noget afveksling, og mit råd er at du får ruflet så mange updates sammen som muligt INDEN konkurrence begynder. Så du kan vinde den Opstemt.

Til sidst vil jeg sige... Du skal gøre det du selv føler er bedst  Wink

PS. Jeg er lige kommet til kapitlet "Det uafgjorte forår" på fire dage (kun om natten). Og den er VILDT fed. Men godt du ikke slog Liverpool dengang  Thumbs Up. Jeg kan ikke vente med at se hvornår du finder en pokal  Thumbs Up.

Tak for din mening.. vi får se hvad der sker..  Peace Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Tka for rådet - det var også planen da studiet trykker lidt mere i år end sidste år.. Jeg skal forsøge at genvinde den.. Wink

Det har jeg skam også tænkt mig.. Thumbs Up

Det er sgu meget læsning du er kommet igennem til videre... hatten af for det Thumbs Up Mange tak.. Ja det var ærgerligt.. Skuffet Du kan se pokalskabet på første side.. Thumbs Up

Hej JimmyGP er det ikke Blackburn du skriver om i blogkonkurrencen? for hvis det er så ligger de da ikke i Premiera Division som du skriver længer oppe på siden... Men vil helt sikkert følge med lige meget hvilket hold du nu har valgt at spille med.


Held og Lykke Smiley

Jo det er Blackburn jeg skriver om der.. Men det er Zaragoza jeg nævner tidligere..  Thumbs Up Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #354: 24 Mar 2009, 22:23 »

Det er sgu meget læsning du er kommet igennem til videre... hatten af for det Thumbs Up Mange tak.. Ja det var ærgerligt.. Skuffet Du kan se pokalskabet på første side.. Thumbs Up

Jeg vil jo ikke have ødelagt spændingen, når bloggen nu er så god  Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #355: 26 Mar 2009, 09:27 »

Jeg vil jo ikke have ødelagt spændingen, når bloggen nu er så god  Wink

Hehe.. det er så i orden..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #356: 26 Mar 2009, 09:44 »

Så blev jeg færdig, og kom hertil Smiley. Jeg må sige at det er fremragende. Jeg glæder mig til at følge din Blackburn Blog Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #357: 26 Mar 2009, 12:02 »

Så blev jeg færdig, og kom hertil Smiley. Jeg må sige at det er fremragende. Jeg glæder mig til at følge din Blackburn Blog Wink

Flot klaret champ Thumbs Up Mange tak Thumbs Up Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Magaca
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #358: 29 Mar 2009, 20:57 »

Sorry for offtopic, men hvornår går denne blog konkurrence i gang og hvor kan jeg finde info om den? Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PAUSE - Real Zaragoza
« Svar #359: 29 Mar 2009, 21:19 »

Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010