home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108470 gange)
Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 36# De sidste otte - Real Zaragoza
« Svar #315: 18 Mar 2009, 16:18 »

Han skal da i Champions League?Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 36# De sidste otte - Real Zaragoza
« Svar #316: 18 Mar 2009, 16:22 »

Rigtig flot update..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 36# De sidste otte - Real Zaragoza
« Svar #317: 19 Mar 2009, 09:02 »

LAAAANG update, men flot skrevet og flot layout. Flot placering også Jimmy. Fedt du skal i Uefa Cuppen endnu en gang hva?

Ja jeg ved det godt.. men ville lige prøve noget andet - mange tak.. Wink Tak for det AFC.. Nej jeg skal da i CL - 4. pladsen i Spanien giver kval kampe til CL.. Wink

Han skal da i Champions League?Smiley

Det er det jeg skal Thumbs Up

Rigtig flot update..

Mange tak mester Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
37# Store tranfers - Real Zaragoza
« Svar #318: 19 Mar 2009, 10:08 »



37# Store transfers - Real Zaragoza



Sommeren bød på Europamesterskabet i fodbold, som blev afholdt i Polen og Ukraine. De to værter var begge tætte på at komme videre fra gruppestadiet, men det var i stedet favoritterne som kom videre. Danmark var turneringens helt store oplevelse og det lignede længe en gentagelse af succesen i 1992, men Spanien gjorde det onde ved danskerne og sendte dem ud med 2-0 i semifinalen. I den anden semifinale slog Frankrig heldigt England med 2-1 og i finalen dominerende Spanien fra start til slut. Xavi Hernández afgjorde finalen med en fabelagtigt langskud i anden halvleg og Xavi blev altså matchvinder i sin landskamp nummer 100.

Slutrunden er dog ikke alt hvad man har snakket om i Zaragoza og specielt byens eget fodbold er blevet diskuteret meget. Hovedemnerne har været José Soler, som har underskrevet en 4-årig forlængelse med klubben og det faktum, at bestyrelsen har accepteret et tilbud på hele 380.000.000 kroner for holdets leder og sjæl. Alberto Zapater er ny mand på Manchester Uniteds midtbane og den 27-årige midtbaneslider håber på, at skiftet kan fremme hans landsholdskarriere, da han endnu ikke har trukket i den nationale trøje. Zapater nåede at spille 262 ligakampe for Zaragoza med fjorten mål til følge siden debuten tilbage i 2004/2005. Soler har dog sagt farvel til enogtyve spillere foruden Zapater, men syv af dem kommer retur da der er tale om lejeaftaler gældende for hele sæsonen. Zapater er i øvrigt den dyreste spiller, som Zaragoza nogensinde har solgt og Zaragoza har i alt solgt spillere for hele 720.000.000 kroner, hvilket også er ny rekord.

Luis Nani nåede fem sæsoner på Old Trafford og 95 ligakampe med atten mål til følge. Nani fik blot syv ligakampe sidste sæson og da sæsonen sluttede bad portugiseren om at blive solgt. Zaragoza kæmpede sammen med Sporting Lissabon, Atlético Madrid og Inter om hans gunst, men i sidste ende vandt Zaragoza og betalte en overgangssum på 140.000.000 kroner for portugiseren. Den driblestærke venstrekant bliver et farligt våben på dødbolde med hans sparketeknik og La Romareda glæder sig til at se ham folde sit store talent ud. Med 57 landskampe og otte mål ser den driblestærke venstrekant ser ud til at blive fast starter på bekostning af Angel Di María og Nani har underskrevet en 5-årig kontrakt og så han har arvet trøjenummer 21 fra Zapater.

Sergio Agüero meldte ud efter sæsonen at han ville prøve noget nyt, da Atlético Madrid endnu engang ikke levede op til deres potentiale. 300.000.000 kroner blev overgangssummen for den argentinske wonderboy, som har spillet 222 kampe i Primera Dívision, hvor han står noteret for 76 scoringer. Agüero skal i første omgang optræde i angrebet sammen med enten Keirrison eller Diogo, men Soler har luftet tanken om et systemskifte for at bruge Agüero på den offensive midtbane som playmaker, men i første omgang holder Soler fast i sin velkendte 4-4-2. Der er store forventninger til argentineren, som har overtaget Javier Saviolas gamle trøjenummer 7 og Agüero har underskrevet en 5-årig kontrakt.

Rubén De la Red er manden, som skal erstatte legenden Alberto Zapater på den centrale midtbane og De la Red er hentet i Real Madrid for 240.000.000 kroner. Den 27-årige midtbanespiller er fast mand på det spanske landshold ligesom han var fast mand i Real Madrid og De la Red kommer med en enorm erfaring til La Romareda med masser af kampe i bl.a. Champions League samt over 150 kampe i Primera Dívision. Han er en passningsstærk spiller med et fabelagtigt langskud og han beskrives som en rigtig arbejdshest, som er meget forudseende. Derudover er den 185-centimeterhøje midtbanespiller udholdende og han er rigtig stærk i hovedspillet. Dertil har han optrådt fjorten gange for landsholdet med to scoringer til følge og han var del af den trup, som vandt EM i Polen og Ukraine. De la Red har overtaget trøjenummer 4 og han har underskrevet en 5-årig kontrakt med Zaragoza.

Leo Franco har haft svært ved at få spilletid de seneste sæsoner og han tager nu chancen i Zaragoza, hvor han skal agere backup for førstevalget Sergio Asenjo. José Soler har valgt at lade unge Christian Antuña for at få spilletid ved at leje ham ud til Bundesligaklubben Dortmund og Soler er sikker på, at Franco kan give Asenjo lidt mere konkurrence. Den 34-årige målmand har skrevet en 3-årig kontrakt og han selv yderst tilfreds med skiftet, som i øvrigt kostede Zaragoza små 9.000.000 kroner. Franco har i øvrigt overtaget trøjenummer 25 fra Antuña.

José Ángel Badiola er hentet i Málaga for 6.000.000 kroner og højebacken er uden tvivl et kæmpe talent. Badiola forventes at overgå både Gonzalo Castro og Carlos Diogo med tiden, men talentet skal i første omgang optræde for u19-holdet før det blive kampe til i Primera Dívision. Den 17-årige spanier har underskrevet en 5-årig kontrakt og han bliver spændende at følge i fremtiden.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #319: 19 Mar 2009, 10:25 »

Det må man sgu give dig, fantatiske handler. Nu skal de store hold trues for alvor, både nationalt som internationalt! Thumbs Up

Kan man lokke et SS af truppen ud af dig?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #320: 19 Mar 2009, 10:34 »

fuck nogle vilde transfers Opstemt Opstemt Opstemt

jeg vil mene at du nu kune være inde i guldkampen, hvem ved Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Drillo
Gæst
 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #321: 19 Mar 2009, 11:03 »

Jeg sagde jo at Zapater ville smutte til en storklub... godt nok skete det først efter et par updates fra jeg sagde det. Men jeg tror nu nok at man kan sige at Solers hold er gået forstærket ud af transfer vinduet med Nani, De la Red, Agüero og en vild backup til Asenjo i Leo Franco.


Jeg kan der også lige tilføje at jeg syntes at denne blog er den bedste her på siden lige p.t. og aldeles en der burde kunne vinde Årets blog kunkurrence Thumbs Up
« Seneste Redigering: 19 Mar 2009, 11:09 af Drillo » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #322: 19 Mar 2009, 11:24 »

Det må man sgu give dig, fantatiske handler. Nu skal de store hold trues for alvor, både nationalt som internationalt! Thumbs Up

Kan man lokke et SS af truppen ud af dig?

Jo tak.. Mange tak..  Wink Jeg skal prøve.. Det skulle gerne give mindst bronzemedaljer

Joo det.. Men det bliver først senere.. hehe.. jeg har ikke FM åbent og jeg vil gerne gemme min klassiske trupgennemgang.. Wink

fuck nogle vilde transfers Opstemt Opstemt Opstemt

jeg vil mene at du nu kune være inde i guldkampen, hvem ved Opstemt

Jo tak..  Wink jeg klager heller ikke Thumbs Up

jeg håber på det.. det skal mindst give bronze..

Jeg sagde jo at Zapater ville smutte til en storklub... godt nok skete det først efter et par updates fra jeg sagde det. Men jeg tror nu nok at man kan sige at Solers hold er gået forstærket ud af transfer vinduet med Nani, De la Red, Agüero og en vild backup til Asenjo i Leo Franco.


Jeg kan der også lige tilføje at jeg syntes at denne blog er den bedste her på siden lige p.t. og aldeles en der burde kunne vinde Årets blog kunkurrence Thumbs Up

Det er jo.. jeg har ellers kæmpet for at holde på ham.. Sur hehe men ja du fik ret Wink Ja det synes jeg også det gør.. Jeg er supertilfreds Thumbs Up


Mange mange tak.. Thumbs Up Det er jeg stolt over du synes Thumbs Up Ja jeg har også meldt mig til, men jeg er ikke sikker på at gentage succesen fra sidste år.. målet er at holde den gående og lave en blog jeg selv er tilfreds med Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Drillo
Gæst
 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #323: 19 Mar 2009, 12:04 »

Nu har jeg fuldt med fra starten af din blog, men har ikke skrevet så mange kommentar (2 stk. er det blevet til) det skal der ændres på da din blog fortjener en masse kommentar Wink

Det er da også det mest vigtige at være tilfreds med sit eget arbejde.

Har selv overvejet at starte en blog, men jeg kan slet ikke finde ud af det grafiske (har ikke noget program til at skære billederne til). Et andet problem er også at jeg syntes ikke at den tekst jeg skriver fylder så meget.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #324: 19 Mar 2009, 12:11 »

Joo det.. Men det bliver først senere.. hehe.. jeg har ikke FM åbent og jeg vil gerne gemme min klassiske trupgennemgang.. Wink

Så må du gå i krig med den update Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #325: 19 Mar 2009, 12:13 »

Hold kæft nogle handler, og i det hele taget er alt perfekt, jeg er målløs... Intet mindre...

KIU mester Shockeret
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #326: 19 Mar 2009, 12:24 »

SUPER UPDATE
- Hvem er den nye anfører, og flotte handler

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #327: 19 Mar 2009, 16:52 »

Fantastiske handler Jimmy! De skal sku nok føre noget godt til klubben. Jeg havde bare misforstået at du skulle i CHL i stedet for Uefa Cuppen. Mente det var anderledes i Spanien, men det gør det selvfølgelig ikke dårligere Jimmy!
Logged

zidan99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #328: 19 Mar 2009, 17:00 »

rigtig gode opdate og endnu bedre handler .KIU
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37# Store transfers - Real Zaragoza
« Svar #329: 19 Mar 2009, 17:35 »

Nu har jeg fuldt med fra starten af din blog, men har ikke skrevet så mange kommentar (2 stk. er det blevet til) det skal der ændres på da din blog fortjener en masse kommentar Wink

Det er da også det mest vigtige at være tilfreds med sit eget arbejde.

Har selv overvejet at starte en blog, men jeg kan slet ikke finde ud af det grafiske (har ikke noget program til at skære billederne til). Et andet problem er også at jeg syntes ikke at den tekst jeg skriver fylder så meget.

Det er jeg glad for at høre.. Wink

Det er meget vigtigt for mig - det er også nemmere at bevare lysten til noget som man er tilfreds med og er glad for Thumbs Up

Det er da bare at prøve..  Wink Du kan da prøve at skrive noget - så vil jeg gerne kigge på det.. Peace

Så må du gå i krig med den update Hævet Øjenbryn

I aften Zone.. Kys

Hold kæft nogle handler, og i det hele taget er alt perfekt, jeg er målløs... Intet mindre...

KIU mester Shockeret

Tak for det Yoggi Wink Mange mange tak for de flotte ord.. Thumbs Up Thumbs Up

SUPER UPDATE
- Hvem er den nye anfører, og flotte handler



Tak for det Thumbs Up

Det er Ignacio Camacho - han er blevet forfremmet fra viceanfører til anfører, mens Diogo er blevet forfremmet til viceanfører.. Peace Tak igen Thumbs Up

Fantastiske handler Jimmy! De skal sku nok føre noget godt til klubben. Jeg havde bare misforstået at du skulle i CHL i stedet for Uefa Cuppen. Mente det var anderledes i Spanien, men det gør det selvfølgelig ikke dårligere Jimmy!

Tak for det AFC Thumbs Up Det var da planen.. de har spillet lovende..  Wink Hehe.. det er også bare i orden.. Nej de har tre hold direkte i og et hold i kval.. Wink

CL er ganske udemærket.. Thumbs Up

rigtig gode opdate og endnu bedre handler .KIU

Tak og mange tak Thumbs Up



Der er update i aften.. Jeg skal lige have overstået vasketøj, aftensmad og lektier inden jeg poster den.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010