home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Auxerre - Mission; Beat Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Auxerre - Mission; Beat Lyon  (Læst 6132 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Auxerre - Mission; Beat Lyon
« : 14 Okt 2005, 22:03 »

Forord
Dette bliver sandsynligvis mit sidste spil med FM2005, inden jeg skal prøve kræfter med FM2006. Derfor har jeg valgt et let land. Nemlig Frankrig.
Denne gang skal jeg føre Auxerre til tops. Og Lyon, skal nedlægges.
De sidste år, har Auxerre lidt af deres egne fejl, derfor skal der stables stabilitet på holdet.

Auxerre er kendt for deres talentarbejde, derfor skal jeg bruge mindst 3 under 21 år, på banen til hver kamp. Hvilket ikke burde blive et problem.

Anført af Thomas Kahlenberg, går jeg helhjertet, efter at pine Lyon. De skal smækkes, denne gang. Godt og grundigt. Om der så skal gå flere år, vil jeg kæmpe for at smække dem. Smiley (Det skyldes så mit inderlige had til dem Smiley)

Denne blog, er min anden på dette site. Min første med Hévíz, gik som bekendt ikke så godt, da jeg blev fældet af en ungarsk regel, og dermed ikke kunne stille hold.

Jeg vil prøve at gøre hele historien, så spændene som mulig. Nogen kan lide den måde jeg skriver på, andre kan ikke.
Personligt synes jeg selv det er den bedste måde, og derfor bliver jeg ved sådan.


Trup Info:

Hold:
Kommer senere


Indkøb:
Clint Mathis - Gratis
Lebohang Mokoena - Orlando Pirates - 1.000.000DKK

Salg:


« Seneste Redigering: 15 Okt 2005, 01:24 af JosepGuardiola » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #1: 14 Okt 2005, 22:04 »

Pressemøde i Auxerre
I Auxerre har man længe ledt efter afløseren til Guy Roux. Man har nu fundet ham. En 30 årig, dansker, med navnet, Jesper Carstens. Om han kan holde i lige så lang tid som Guy Roux, kunne er langt fra sikkert.

Der var nærmest chok i Frankrig, da Auxerre præsenterede deres nye træner. Nemlig danske Jesper Carstens, som indtil få måneder siden, ikke havde bestået et trænerkursus. Ifølge franske kilder, påstås der at Auxerre, havde kontakt med Jesper Carstens, inden han sluttede træner kursuset.

Men nu er han her. Klar til at udfordre Lyon, og virkelig kæmpe med i Europa. Det er i hvert fald hans ambitioner. Og med et budget på 125 milioner, ser det ganske godt ud, for Jesper Carstens.

På selve pressemødet sagde Jean-Claude Hamel, dette til ansættelsen:
”Jesper Carstens er en flink fyr. Han er taktisk klog, og ved hvad han gør. Vi havde andre emner, men vi er sikre på Jesper var den bedste. Han vil medbringe succes. Det ved jeg. Måske endda starte en ny æra. Jeg kender hans kvaliteter, og derfor er jeg så sikker. For tro mig. Han bliver verdensklasse.”

Selv sagde Carstens dette:

”Jeg er meget glad for ansættelsen.

Det første jeg vil gøre, er at sætte spillerne på hård træning, og derefter vil jeg skille de svage fra de stærke. Jeg kan ikke have padder på førsteholdet. Det går ikke.

Dernæst, vil jeg se om vi skal bruge forstærkninger. For så har jeg et par emner klar, i baghovedet. Jeg kender til klubben udefra, og lidt indefra. Jean-Claude Hamel, har sat mig fantastisk ind i tingene. Jeg håber bare at kunne bevise mit værd, snart!!



Auxerre på vej ind i en ny æra?
« Seneste Redigering: 14 Okt 2005, 22:05 af JosepGuardiola » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #2: 14 Okt 2005, 22:27 »

Mathis & Mokoena til Auxerre
Jesper Carstens, har efter kun 2 dage i spidsen for Auxerre, valgt at købe Clint Mathis & Mokoena. Clint Mathis var uden kontrakt, og derfor ganske billig for Auxerre. Lebohang Mokoena blev købt for 1 million, fra Orlando Pirates

Real Madrid, Barcelona, Valencia & Sevilla var ude efter Lebohang Mokoena. Men sydafrikaneren valgte Auxerre. Et valg der var ganske fornuftigt. I hvert fald hvis man tænker på deres talentpleje i klubben. Mokoena skal ligge bag angrebet, sammen med Thomas Kahlenberg, & Clint Mathis.

Clint Mathis var kun ønsket af Levante, & Auxerre, og derfor faldt valget naturligt nok på Auxerre. Jesper Carstens har nærmest allerede lovet pladsen væk til Clint Mathis, hvis han blot kommer i form.

Lebohang Mokoena er forholdsvis ukendt, men regnes som en af afrika’s største talenter.

Clint Mathis, derimod, kan de fleste huske fra VM 2002. Clint Mathis & Landon Donovan, var mændene bag USA’s succes. Ingen af dem har dog fået større succes, efter VM, specielt ikke Mathis.

Jesper Carstens var henrykte over købene og udtalte:
”Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det er en mindre sensation, at vi kan få Mokoena til klubben. Real Madrid, og Barcelona, kan blænde de fleste unge, men Mokoena valgte med hovedet.

Angående Clint Mathis var jeg aldrig rigtig i tvivl. Han var interesseret i os, og vi i ham. Jeg er sikke på vi kan få succes med begge spillere. De har i hvert fald kvaliteterne.”


Både Mokoena, & Clint Mathis var ganske tilfredse med at være kommet til Auxerre.


Clint Mathis, mens han var bedst!
Logged

tim
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #3: 14 Okt 2005, 23:38 »

Held og lykke til! Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #4: 15 Okt 2005, 01:33 »

Brev til Danmark
Jesper Carstens har nu befundet sig i Frankrig i en måned. En måned som han selv betegner som kaotisk, men han tror selv på han får rettet op på det.


Jesper Carstens har været så elskværdig med at sende et brev ind til Onside. Han lover at sende breve hver måned, og derfor regner vi også med at i kan få nye breve hver måned, fra Jesper Carstens.

Men i denne måneds brev, fortæller han om livet i Frankrig, nederlaget til Lyon, og intigrationen af de nye spillere.


Jeg har nu været i Auxerre godt og vel en måned. Det har været en anelse turbulent.
Men nu skal i høre hvad der er sket.

Lige da jeg ankom, var jeg sikker på de spillere jeg ville have. Jeg fik så også, begge jeg gik efter, og nu venter jeg blot på at de frelser mig. Det er blevet til en kamp. Nemlig den franske super cup i mod Lyon.

Det er ingen hemmelighed, at jeg hader Lyon, og derfor gjorde det også ondt da vi tabte 2-0 til dem. Vi viste åbenlyse svaghedstegn, men målet er top 5 i år.

Næste år derimod. Der går vi efter guldet, og kun guldet. Sølv er meget pænt at kigge på, men det er ligesom at guld giver mere glæde.

Jeg har endnu ikke fået købt mig et hus, hernede. Så jeg bor i et hotel, hvor alle mine ting står i en papkasser. Jeg regner dog snart med at forlade hotellet, og slå mig ned i et hus.

Om købene Mokoena, og Mathis. Ja, de er nogle flinke drenge, som passer godt ind. Selvfølgelig kan man ikke forvente 20 mål i år, men det kan man til næste år. De har kvaliteterne til det, så mon ikke det kommer?

Det er ikke spor svært at falde til hernede. Jeg kan ikke forstå sproget, men heldigvis kan, 80% af dem jeg har snakket med, engelsk, og det hjælper mig da en del.

Alt i alt, så vil jeg betegne denne måned som kaotisk, men jeg er sikker på at jeg finder ud af det. Jeg vil blive ved med at skrive hver måned.

Mvh. Jesper Carstens
Auxerre
« Seneste Redigering: 15 Okt 2005, 01:35 af JosepGuardiola » Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #5: 15 Okt 2005, 11:21 »

Held og lykke Smartiola.
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #6: 15 Okt 2005, 18:07 »

Jeg kan rigtig godt lide den måde du skriver på Wink

Held og lykke med spillet  Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #7: 15 Okt 2005, 18:13 »

Jeg kan rigtig godt lide den måde du skriver på Wink

Held og lykke med spillet  Smiley

Det med brevet har han bare taget fra Hafiz Grin..
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #8: 15 Okt 2005, 18:15 »

Det med brevet har han bare taget fra Hafiz Grin..

Jeg er da ligeglad med, hvem der har taget det fra hvem. Jeg kan godt lide den måde det bliver skrevet på..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #9: 15 Okt 2005, 18:23 »

Ja, jeg har taget det fra Hafiz, og så? Peace

Så længe man ikke stjæler fra hinanden i konkurrencer, synes jeg da det er i orden?
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #10: 15 Okt 2005, 18:26 »

Ja, jeg har taget det fra Hafiz, og så? Peace

Så længe man ikke stjæler fra hinanden i konkurrencer, synes jeg da det er i orden?

Nemmerlig Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #11: 15 Okt 2005, 18:26 »

Desuden, er det vel kun et tegn på at jeg synes han skrev godt, ikke? Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #12: 15 Okt 2005, 18:35 »

Synes nu i overdriver det jeg siger. Jeg sagde jo kun til AH at JosepGuardiola havde taget det fra Hafiz og INTET andet. Det i siger det er jo fuldkommen noget der stortset ikke er relateret til det jeg skriver. Kun AH's første er relateret til det jeg skriver.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #13: 15 Okt 2005, 18:44 »

Ja, det er fint, og vi stopper med det her, ikke Smiley
Min blog, skal jo ikke udvikle sig til alt muligt andet Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #14: 15 Okt 2005, 19:48 »

Så længe "min" idé bliver brugt til noget godt, er jeg kun glad og stolt over det.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010