home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Auxerre - Mission; Beat Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Auxerre - Mission; Beat Lyon  (Læst 6131 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #15: 15 Okt 2005, 19:49 »

Heldet ikke med Auxerre
1 point, i 2 kampe, er ikke nogen imponerende start, for Auxerre. Jesper Carstens, mener dog at han ved hvad problemet er.

Auxerre har spillet 3 kampe, og har endnu ikke prøvet at hive en sejr hjem. Et nederlag i super cuppen, til Lyon. Et nederlag til Nantes, i ligaen, og senest en uafgjort i mod St. Etienne. Ikke noget, Auxrre er stolte over.

Men trods ”krisen” tror Jesper Carstens, han ved hvad problemet skyldes:
”Vi har i øjeblikket kun en angriber. Nemlig Clint Mathis. Både Lebohang Mokoena, og Peguy Luyindula, er skadede, men når de vender tilbage, stiller jeg med 2 mand i angrebet.

Det vil så betyde at Thomas Kahlenberg kommer ud på venstre fløjen, og enten Mokoena, Luyindula, eller Mathis kommer til at spille lige bag de to angribere.

Det er den optimale løsning, mener jeg. Og mon ikke målene så snart kommer? For forsvaret står stærkt nok, vi scorer bare ikke nok.

Jeg håber, og tror, på at min løsning, er den suværent bedste, og mon ikke jeg får ret?
Det plejer jeg jo, men spillere som Thomas Kahlenberg, og Clint Mathis, snart komme i omdrejninger. De har spillet fint, men de skal ind og lede spillet noget mere.”

Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #16: 15 Okt 2005, 20:01 »

Nogen der sagde tynd trup Smiley.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #17: 15 Okt 2005, 20:12 »

Nogen der sagde tynd trup Smiley.

Den er ikke tynd.. Bestemt ikke Smiley
De fleste er bare røvelendige Opstemt
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Auxerre - Mission; Beat Lyon
« Svar #18: 15 Okt 2005, 20:56 »

Første sejr til Auxerre
Endelig fik Auxerre, deres længe ventede sejr. Clint Mathis scorede to gang, da Auxerre gæstede, Le Mens.

Auxerre fik endelig deres sejr, da de slog Le Mens på udebane. Jesper Carstens taktik gav dem øjeblikkelig succes, og de spillede som et mesterhold .

Det får Jesper Carstens, til at trop på at holdet kan kæmpe med om titler… I europa. Jesper mener nemlig at han har fundet den rigtige taktik, og at UEFA cuppen, bare venter på Auxerre:

”Vi har holdet, vi har viljen, vi har styrken, vi har bredden, og vi har træneren. Hvorfor så ikke gå efter UEFA cuppen, og blive hædret i Frankrig? Jeg tror på vi kan gøre det, og vi vil gå helhjertet efter det.

Jeg tror vi kan, så vi forsøger da!”
sagde den vise mand til Onside.


Bloggen slutter så her, fordi FM2006 udkommer Smiley
« Seneste Redigering: 12 Nov 2005, 18:59 af JosepGuardiola » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010