home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68482 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #315: 26 Jan 2009, 16:35 »

Det skulle nu også ses som en joke.
Arh ja, den burde jeg have regnet ud. crazy Tunge
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #316: 26 Jan 2009, 17:44 »

Jeg kender Niklas Landin personligt, og det kan måske godt påvirke min mening. Men jeg synes, at det er meget vigtig, at han kommer ind, og får den rette erfaring, så god er Peter Henriksen eksempelvis ikke mere. Landin har været førstemålmand på alle ungdomslandshold siden en meget tidlig alder, og han besidder et enormt talent. Han er bestemt ikke den næstbedste målmand med dansk pas. Men der er sgu stor forskel på at få erfaring og rutine på klubholdet i forhold til at lære de andre landsholdspillere, og få chancen for at se hvordan Kasper Hvidt arbejder.

Helt enig. Han er også kæmpe stor stod 1 meter fra mig og gal han er stor
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #317: 26 Jan 2009, 17:54 »

Jeg kender Niklas Landin personligt, og det kan måske godt påvirke min mening. Men jeg synes, at det er meget vigtig, at han kommer ind, og får den rette erfaring, så god er Peter Henriksen eksempelvis ikke mere. Landin har været førstemålmand på alle ungdomslandshold siden en meget tidlig alder, og han besidder et enormt talent. Han er bestemt ikke den næstbedste målmand med dansk pas. Men der er sgu stor forskel på at få erfaring og rutine på klubholdet i forhold til at lære de andre landsholdspillere, og få chancen for at se hvordan Kasper Hvidt arbejder.

Jamen så burde Knudsen, Jørgensen L. Christiansen osv jo heller ikke være med til VM da vi har nogle talenter til at stå i kulissen for at tage over, de skal jo også have noget erfaring!!

Det er altså VM vi snakker om, og når vi kun har 2 målmænd i truppen så bør det være de 2 bedste vi har med dansk pas... Hvis nu Hvidt floppede totalt eller blev skadet inden vi måtte skifte ud i truppen så er det altså et kæmpe ansvar og pres at ligge over på en 18-årig ung fyr... Det kan jo ødelægge ham helt hvis han så også falder helt igennem..
Det er jo set før i div sportgrene at sådanne ting er sket..

Hvis vi havde 3 målmand med kunne jeg sagtens se ham i truppen så han kan få noget erfaring, men hvis han bare er den 4-5-6 bedste mlmand mener jeg den er helt gal at han skal med bare for at få noget erfaring...

Såvidt jeg ved så spiller landsholdet jo et hav af div små turneringer og træningskampe i løbet af året, så lad ham da få noget erfaring på den måde...
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #318: 26 Jan 2009, 18:06 »

Ja, Kasper Søndergaard var spilleklar. Dit ræsonnement giver ingen mening; der var en grund til at alle ikke blev udtaget: De udtagne blev vejet og fundet tungere. Nu blev en af dem skadet, og han skulle erstattes. Jeg så dog gerne, at du prøvede at argumentere mod mit indlæg, for det er for let at forkaste argumenter med kommentaren "sådan ser jeg bare ikke på det".
Før det første var det en, der nævnte, at Klavs Bruun faktisk var udtaget, men havde sagt nej, hvilket jeg ikke havde hørt noget om.

For det andet synes jeg, at man burde have en backup til hver plads på banen. Og der var ingen direkte backup til Kasper Søndergaard i truppen. Det hentede man så i Klavs Bruun, som jeg synes, er pivringe. Så hellere hente en spiller som Kasper Nielsen ind, på trods af at han ikke er venstrehåndet, hvilket har skabt uro herinde.

Alt i alt synes jeg bare, han ikke er god nok - hvad vil du ellers gerne have at vide?
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #319: 26 Jan 2009, 18:09 »

Jamen så burde Knudsen, Jørgensen L. Christiansen osv jo heller ikke være med til VM da vi har nogle talenter til at stå i kulissen for at tage over, de skal jo også have noget erfaring!!

Det er altså VM vi snakker om, og når vi kun har 2 målmænd i truppen så bør det være de 2 bedste vi har med dansk pas... Hvis nu Hvidt floppede totalt eller blev skadet inden vi måtte skifte ud i truppen så er det altså et kæmpe ansvar og pres at ligge over på en 18-årig ung fyr... Det kan jo ødelægge ham helt hvis han så også falder helt igennem..
Det er jo set før i div sportgrene at sådanne ting er sket..

Hvis vi havde 3 målmand med kunne jeg sagtens se ham i truppen så han kan få noget erfaring, men hvis han bare er den 4-5-6 bedste mlmand mener jeg den er helt gal at han skal med bare for at få noget erfaring...

Såvidt jeg ved så spiller landsholdet jo et hav af div små turneringer og træningskampe i løbet af året, så lad ham da få noget erfaring på den måde...
At spille en træningsturnering er bestemt ikke det samme som at spille vm! Og jeg ser Niklas som d. 3. bedste keeper i DK og at der stort set ikke er nogen forskeld på disse tre. Peter Henriksen har sagt "farvel" og Søren Rasmussen har ikke spillet godt når han har været med landsholdet. Derfor ser jeg det som HELT naturligt at Niklas Landin tages med til vm. Og at sige at vi skulle have nogle unge med i stedet for div. ældre spillere er, efter min mening, noget pjat! Vi har fire fløje med, to til hver side. Eggert og Svan Hansen spiller stort set ikke og de er da også med for at lære. Ingen af dem har været med før og er helt sikkert dem som skal afløse Christiansen & Lindberg! Mikkel Hansen er med og nu er han jo heller ikke en gammel ræv, men en ung komet! Det hele drejer sig om at man, IMO, har blandet rutine med gå-på-mod, og her er vi godt dækket ind.
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #320: 26 Jan 2009, 18:10 »

Før det første var det en, der nævnte, at Klavs Bruun faktisk var udtaget, men havde sagt nej, hvilket jeg ikke havde hørt noget om.

For det andet synes jeg, at man burde have en backup til hver plads på banen. Og der var ingen direkte backup til Kasper Søndergaard i truppen. Det hentede man så i Klavs Bruun, som jeg synes, er pivringe. Så hellere hente en spiller som Kasper Nielsen ind, på trods af at han ikke er venstrehåndet, hvilket har skabt uro herinde.

Alt i alt synes jeg bare, han ikke er god nok - hvad vil du ellers gerne have at vide?

Er Kasper Nielsen bedre end Lasse Boesen?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #321: 26 Jan 2009, 18:11 »

Før det første var det en, der nævnte, at Klavs Bruun faktisk var udtaget, men havde sagt nej, hvilket jeg ikke havde hørt noget om.

For det andet synes jeg, at man burde have en backup til hver plads på banen. Og der var ingen direkte backup til Kasper Søndergaard i truppen. Det hentede man så i Klavs Bruun, som jeg synes, er pivringe. Så hellere hente en spiller som Kasper Nielsen ind, på trods af at han ikke er venstrehåndet, hvilket har skabt uro herinde.

Alt i alt synes jeg bare, han ikke er god nok - hvad vil du ellers gerne have at vide?

Han har meldt fra til landsholdet men sagde ja tak til at stå stand in hvis det gik helt galt... lidt ala Boldsen også har sagt...

Igen, han kommer i kamp mindre end 24 timer efter han er landet, hvad forventer du af ham, verdensklasse bold fra hans side?? Langt de fleste af de danske spillere har da langt fra spillet top bold selv om de har trænet flere uger sammen og været i Kroatien i et par uger nu...
Hvorfor skulle han kunne klare at spille topbold når ingen andre af de danske spillere har gjort det endnu bortset fra en kam her og der...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #322: 26 Jan 2009, 18:16 »

At spille en træningsturnering er bestemt ikke det samme som at spille vm! Og jeg ser Niklas som d. 3. bedste keeper i DK og at der stort set ikke er nogen forskeld på disse tre. Peter Henriksen har sagt "farvel" og Søren Rasmussen har ikke spillet godt når han har været med landsholdet. Derfor ser jeg det som HELT naturligt at Niklas Landin tages med til vm. Og at sige at vi skulle have nogle unge med i stedet for div. ældre spillere er, efter min mening, noget pjat! Vi har fire fløje med, to til hver side. Eggert og Svan Hansen spiller stort set ikke og de er da også med for at lære. Ingen af dem har været med før og er helt sikkert dem som skal afløse Christiansen & Lindberg! Mikkel Hansen er med og nu er han jo heller ikke en gammel ræv, men en ung komet! Det hele drejer sig om at man, IMO, har blandet rutine med gå-på-mod, og her er vi godt dækket ind.

Jeg er da godt klar over at en træningsturnering ikke er det samme... Men hvis nu Hvidt var blevet skadet i den første kamp, så havde vi altså en ung urutineret keeper på 18 somre der skulle redde DK ære!! Eller hvis Hvidt havde forsat i samme takter som mod Serbien så havde det godt nok set skidt ud... Det pres mener jeg overhovedet ikke en så ung fyr kan håndtere...

Man får kun rutine ved at spille, og det gør han jo slet ikke, så er det imo langt bedre at give ham et hav af træningskampe på holdet så han komme ind i et rytme og finde sammen med forsvaret...

Jeg siger ikke han ikke har talent, jeg mener bare han er alt alt for grøn, ung og urutineret til at hive med til en så stor turnering som et VM nu engang er...
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #323: 26 Jan 2009, 18:19 »

Det passer ikke helt, at han spillede kamp indenfor 24 timer, da han sad over i den første kamp. Så det må vel være 3 dage, eller 72 timer for at holde den der.

Men var han ikke klar, havde han jo ikke startet inde. Men det gjorde han så, og imo spillede han ikke godt. Og jeg synes nu at de andre spillere har ramt et topniveau i én af kampene. Hele holdet har bare ikke præsteret i en kamp endnu, bortset fra perioder i gårsdagens kamp mod Makedonien. Forsvaret har dog været det mest ustabile.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #324: 26 Jan 2009, 18:23 »

Det passer ikke helt, at han spillede kamp indenfor 24 timer, da han sad over i den første kamp. Så det må vel være 3 dage, eller 72 timer for at holde den der.

Men var han ikke klar, havde han jo ikke startet inde. Men det gjorde han så, og imo spillede han ikke godt. Og jeg synes nu at de andre spillere har ramt et topniveau i én af kampene. Hele holdet har bare ikke præsteret i en kamp endnu, bortset fra perioder i gårsdagens kamp mod Makedonien. Forsvaret har dog været det mest ustabile.

Han kom derned samme dag som vi skulle spille mod Polen så han har msåke været der i 30 timer så...Han sad over da man mente han ikke var klar pga rejsen... Så nej han har ikke været derned 3 døgn inden den første kamp...
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #325: 26 Jan 2009, 18:24 »

Jamen så burde Knudsen, Jørgensen L. Christiansen osv jo heller ikke være med til VM da vi har nogle talenter til at stå i kulissen for at tage over, de skal jo også have noget erfaring!!

Det er altså VM vi snakker om, og når vi kun har 2 målmænd i truppen så bør det være de 2 bedste vi har med dansk pas... Hvis nu Hvidt floppede totalt eller blev skadet inden vi måtte skifte ud i truppen så er det altså et kæmpe ansvar og pres at ligge over på en 18-årig ung fyr... Det kan jo ødelægge ham helt hvis han så også falder helt igennem..
Det er jo set før i div sportgrene at sådanne ting er sket..

Hvis vi havde 3 målmand med kunne jeg sagtens se ham i truppen så han kan få noget erfaring, men hvis han bare er den 4-5-6 bedste mlmand mener jeg den er helt gal at han skal med bare for at få noget erfaring...

Såvidt jeg ved så spiller landsholdet jo et hav af div små turneringer og træningskampe i løbet af året, så lad ham da få noget erfaring på den måde...

Det er da noget pjat! For det første er der forskel på, om man er første eller andetvalg i truppen. Og for det andet så står Landin med en højere redningsprocent end Peter Henriksen. Hvilket også ligger ham i top tre i den danske liga, blandt danskerne.
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #326: 26 Jan 2009, 18:26 »

Jeg er da godt klar over at en træningsturnering ikke er det samme... Men hvis nu Hvidt var blevet skadet i den første kamp, så havde vi altså en ung urutineret keeper på 18 somre der skulle redde DK ære!! Eller hvis Hvidt havde forsat i samme takter som mod Serbien så havde det godt nok set skidt ud... Det pres mener jeg overhovedet ikke en så ung fyr kan håndtere...

Man får kun rutine ved at spille, og det gør han jo slet ikke, så er det imo langt bedre at give ham et hav af træningskampe på holdet så han komme ind i et rytme og finde sammen med forsvaret...

Jeg siger ikke han ikke har talent, jeg mener bare han er alt alt for grøn, ung og urutineret til at hive med til en så stor turnering som et VM nu engang er...

Nej, er godt klar over at Du ikke er i tvivl om han er et talent. Men hvornår skal han så have chancen hvis han ikke skulle i år?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #327: 26 Jan 2009, 18:27 »

Han kom derned samme dag som vi skulle spille mod Polen så han har msåke været der i 30 timer så...Han sad over da man mente han ikke var klar pga rejsen... Så nej han har ikke været derned 3 døgn inden den første kamp...
Nej så 2½ dag. Jeg undskylder mange gange. Det var noget vrøvl det jeg sagde, fuldstændig ude af propertioner.


...
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #328: 26 Jan 2009, 18:28 »

Det passer ikke helt, at han spillede kamp indenfor 24 timer, da han sad over i den første kamp. Så det må vel være 3 dage, eller 72 timer for at holde den der.

Men var han ikke klar, havde han jo ikke startet inde. Men det gjorde han så, og imo spillede han ikke godt. Og jeg synes nu at de andre spillere har ramt et topniveau i én af kampene. Hele holdet har bare ikke præsteret i en kamp endnu, bortset fra perioder i gårsdagens kamp mod Makedonien. Forsvaret har dog været det mest ustabile.

Det kan godt være, at de andre spillere har ramt top niveauet i minimum én kamp, men Klavs Bruun har immervæk også kun haft en kamp til det. Så du vil kalde alle de spillere, der ikke præsterede i vores første kamp for fiaskoer og fejlvalg?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #329: 26 Jan 2009, 18:31 »

Før det første var det en, der nævnte, at Klavs Bruun faktisk var udtaget, men havde sagt nej, hvilket jeg ikke havde hørt noget om.

For det andet synes jeg, at man burde have en backup til hver plads på banen. Og der var ingen direkte backup til Kasper Søndergaard i truppen. Det hentede man så i Klavs Bruun, som jeg synes, er pivringe. Så hellere hente en spiller som Kasper Nielsen ind, på trods af at han ikke er venstrehåndet, hvilket har skabt uro herinde.

Alt i alt synes jeg bare, han ikke er god nok - hvad vil du ellers gerne have at vide?
Hvorfor i alverden vil du hente en forsvarsspiller ind til en offensiv position?
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010