home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68745 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #150: 21 Jan 2009, 19:33 »

Selv tror jeg ikke at Bo Spellerberg eller for den sags skyld at Mads Nielsen ville blive sendt hjem til fordel for Kasper Nielsen. De er simpelthen hver for sig, meget vigtige for Danmark.

I stedet ville det måske være en idé at sende Lasse Svan Hansen retur. Han er endnu engang blevet vraget i aften, og det tyder ikke på han vil få magen tid på banen fremover heller. Videre falder en spiller som Hans Lindberg meget sjældent ud af en kamp.

Så hjem med Lasse Svan og ned med Kasper Nielsen.

Det vil måske ikke være så god en ide, hvis Lindberg bliver skadet kan vi komme i den situation vi ikke har en eneste højre fløj i truppen, og det er da bestemt ikke optimalt...

Det kan godt være han ikke spiller, men vi er da i det mindste dækket ind på den plads med ham som reserve...
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #151: 21 Jan 2009, 19:35 »

Jeg ser i hvert fald meget nødig, at Bo Spellerberg bliver sendt hjem. Når tingene går hans vej, kan han udrette hvad som helst i angrebet. Ligesom Brandborg synes jeg, det er mere oplagt at ofre Lasse Svan. Han har siddet over i tre ud af fire kampe; det er næsten at gøre nar ad ham. Ham kan vi sagtens undvære, og vi kan sagtens bruge Kasper Nielsen.
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #152: 21 Jan 2009, 19:38 »

Jeg ved at en spiller som Kasper Søndergaard har prøvet at spille som højre fløj. Derfor han måske han kunne bruges, selvom jeg ikke tror (7-9-13) Hans Lindberg bliver skadet.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

korzika
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #153: 21 Jan 2009, 19:49 »

Jeg syntes Kasper Søndergaard skal hjem..

føler han er utrolig ukompetent, han brænder for mange chancer, laver for mange personlige fejl.. Generalt elendig..

Ved godt det er godt at have en venstre håndet, men føler han er en bagdel, da han ikke bidrager med særlig meget..
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #154: 21 Jan 2009, 20:09 »

Jeg syntes helt klart vi skal tilkalde Kasper N. hvem der skal hjem, er i mine øjner meget svært at vurderer, men en Søndergaard ville vel egentlig være et meget godt bud. Jeg er dog også rimelig sikker på at det bliver den eneste udskiftning, da holdet er meget komplet.

Hvem tror i egentlig vinder slutrunden? personligt tror jeg at Kroaterne vil vinde. er i minbe øjne på niveau med Slutrundens bedste hold, Frankrig, men har jo så lige en fyldt hal til at bakke dem op, og tror jeg bliver udslagsgivende. Dog kan hverken Tyskland, Danmark eller Frankrig, afskrives, specielt kan tyskerne i mine øjne godt gå hen at overraske mange, da de ligesom bliver bedre og bedre, og med alt ære og respekt for Dk's pulje, så Mener jeg at tyskland i topform, kun vil kunne få problemer med Danmark, om de så får nok point med over, til evt. atr kunne tåle at tabe point, må tiden vise, men De slog Markedonien idag, rimelig overbevisende, og hvis de slår Polen Imorgen, Tunesien slår Polen idag, jamen så kan de godt ende med at tyskerne trækker 4 pts. Med over.

Lazarov er i karantæne for Makedonien imorgen mod Rusland, så der tror jeg at Russerne vinder, og så Kan det blive meget tæt:)

bliver spændende at følge Grin
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #155: 21 Jan 2009, 20:16 »

Jeg synes, det ligger til Danmark, Frankrig og Kroatien, og jeg kan slet ikke forestille mig, at Tyskland vinder.

Et helt andet spørgsmål: Hvad blev der egentlig af Per Leegaard?
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #156: 21 Jan 2009, 20:21 »

Nu hvor du siger Per Leegaard. Hvad så med Anders Oechsler? Smiley
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #157: 21 Jan 2009, 20:24 »

Ja, de to undrer jeg mig også over, men jeg går ud fra at de er valgt fra med begrundelsen, at de simpelthen bare ikke var gode nok i forhold til visse andre. Wink
Logged

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #158: 21 Jan 2009, 20:25 »

Vil mene, at der er mange, der kan tage den.

Kroatien og Frankrig er mine store favoritter.
DK og Tyskland er også gode bud.
Desuden skal hverken Sverige eller Norge fuldstændig afskrives.

Hvis Dalibor Doder fortsætter, som han spillede mod spanien og målmændene fortsætter så stærkt som de har været, er de bestemt også svært slåede
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #159: 21 Jan 2009, 20:26 »

- Hvad med Lars Møller Madsen, er han skadet? :/
Logged


Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #160: 21 Jan 2009, 20:29 »

Et helt andet spørgsmål: Hvad blev der egentlig af Per Leegaard?

Hvis jeg husker rigtigt, har han det seneste år haft problemer med hans hånd, hvilket der og så var en af grundene til han ikke kom med til OL i Beijing.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #161: 21 Jan 2009, 20:31 »

Nu hvor du siger Per Leegaard. Hvad så med Anders Oechsler? Smiley

Han har døjet med en længere skade på et tidspunkt, og så har Wilbek vel vurderet, at alternativerne på venstre backen var bedre (Spellerberg, Mikkel Hansen, Lasse Boesen, Mads Nielsen). Det er jeg egentlig enig med ham i.

Men på højre backen er Leegaard i mine øjne klasser bedre end Søndergaard, og hvis han er klar, forstår jeg ikke, hvorfor man har foretrukket sidstnævnte.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #162: 21 Jan 2009, 20:42 »

Først Per Leegaard. Han har desværre været ekstremt meget ramt af skader i sin skudarm og har svært ved at finde nye skudformen, da han spiller med en speciel skinne. Ved faktisk ikke om han pt. har valgt landsholdet fra for at komme i form igen, og komme helt op i gear.

Dernæst ang. udskiftninger. Der er mange ting der spiller ind synes jeg. Vil vi risikere at stå uden en reserve for Lindberg, vil vi bytte en spiller(Landin) som gjorde det godt mod Serbien. Eller hvad skal vi satse på. Og er der overhovedet grund til udskiftninger?

Efter min mening ser jeg ikke den store grund til udskiftninger. Kasper Nielsen er slet ikke op på et niveau hvor jeg mener at han kan bidrage med noget! Faktisk har jeg meget svært ved at se nogen der skulle komme ind at bidrage med noget, som vi ikke allerede har dernede. Det skulle da lige være en bedre venstrehånd end Kasper Søndergaard, men det synes jeg desværre ikke vi har, når ikke Per Leegaard er klar. Giv Lasse Svan chancen der. Han spillede back i en stor del af sin ungdomstid. (:
Ej det ved jeg ikke om han ville kunne, men det var da en mulighed!

Dermed mener jeg så heller ikke at Lasse bør være i nærheden af at ryge hjem. Jeg synes det er vigtigt at have to fløje på hver side, men allervigtigst i højreside, da vi i venstre har Lasse Boesen som kan vikariere. Derfor undrer det mig også, at det er Eggert der er med i stedet for Lasse.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #163: 21 Jan 2009, 20:49 »

Nikolaj Jacobsen citat "How do you think the match will go out"

HAHAHAHAH! Det simpelthen for sjovt Opstemt
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #164: 21 Jan 2009, 20:51 »

Håber på at Danmark smadrer Egypten med 41-29!
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010