home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  1 Bruger, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68770 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #120: 19 Jan 2009, 13:19 »

Sindsyg afslutning igår. Vildt vi kommer tilbage fra 30-23 og så vinder 36-35 pga. Lasse Boesen hamrer bolden i kassen. Vild sejr, trods vi spillede af lort i første halvleg og lidt i anden.
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #121: 19 Jan 2009, 13:26 »

Vi skal vinde idag og tror at vi gøre det med 10 - 15 mål..
Vi skal have Kasper Hvidt igang.. Han stod da godt nok dårligt igår..
Vi skal have vores forsvar til at fungere sådan at vi kan få vores kontraspil igang, så skal vi nok klare os godt og komme langt!! Smiley

Logged


AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #122: 19 Jan 2009, 13:28 »

Mon ikke vi snupper en sejr iaften, selvom Boesen og L Jørgensen er ude, tror jeg sku alligevel vi vinder med 7-9 mål.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #123: 19 Jan 2009, 13:30 »

Med eller uden Lasse og Lars, så skal  vi besejre Saudi-Arabien med helst omkring 20 mål. Især hvis vi er så gode som folk prøver at gøre os til. Saudi-Arabien er det dårligste hold i vores pulje, så der må ikke være nogen tvivl der.
Logged


AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #124: 19 Jan 2009, 13:40 »

Nå shit. Jeg troede det var Norge vi skulle spille imod. Ja, så burde vi vinde overlegent med ca. 10-15 mål.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #125: 19 Jan 2009, 13:54 »

... Men du mener at Danmark slår Norge med 7-9 mål? Uddyb gerne.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #126: 19 Jan 2009, 14:08 »

Ja, den må du godt lige forklare AFC.. Så sent som til EM sidste år, slog Norge os i åbningskampen..
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #127: 20 Jan 2009, 10:50 »

Nå, det blev til den forventede storsejr over Saudi-Arabien. Jeg så ikke selv første halvleg, men generalt vil det være svært at vudere noget, mod sådan en elendig modstander.

Nu får spillerne en velfortjent hviledag, inden det i morgen gælder Egypten og på torsdag opgøret mod Norge.

Efter kampen mod Norge, har Ulrik Wilbæk muligheden for at skifte lidt ud i sin trup, og jeg har rent faktisk to udskiftninger jeg gerne så komme.
Som Bent Nyegaard nævner i sin blog, så kan vi godt bruge Peter Henriksen i stedet for Landin. Kasper Hvidt har ramt et uffateligt dårligt niveau, og hvis det forsætter, er det alt for risikabelt at satse på en så ung målmand. Og det er hellere ikke fordi Landin har gjort det alt for godt.

Den anden jeg gerne ser komme ind, er Jesper Nøddesbo. Torsten Laen har leveret alt for mange fejl offensivt, og defensiven har hellere ikke været optimalt. Så noget skal der ske. Nøddesbo kender det danske landshold rigtig godt, og har rutinen ved de store slutrunder.

Hvem synes du skal skiftes ud?
Logged


GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #128: 20 Jan 2009, 11:23 »

Serbine havde vundet det hele, hvis de vandt over Danmark. Men deres egen skyld jo. Tror på Frankrig lige nu. Smiley
Logged

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #129: 20 Jan 2009, 11:45 »

Nej NEj Ghetto... DK skal nok gå hele vejen Smiley aldrig har det så lovende ud fra start og med det come back mod serbien så skal vi sQ nok gå hele vejen Smiley
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #130: 20 Jan 2009, 11:49 »



Efter kampen mod Norge, har Ulrik Wilbæk muligheden for at skifte lidt ud i sin trup, og jeg har rent faktisk to udskiftninger jeg gerne så komme.
Som Bent Nyegaard nævner i sin blog, så kan vi godt bruge Peter Henriksen i stedet for Landin. Kasper Hvidt har ramt et uffateligt dårligt niveau, og hvis det forsætter, er det alt for risikabelt at satse på en så ung målmand. Og det er hellere ikke fordi Landin har gjort det alt for godt.

Den anden jeg gerne ser komme ind, er Jesper Nøddesbo. Torsten Laen har leveret alt for mange fejl offensivt, og defensiven har hellere ikke været optimalt. Så noget skal der ske. Nøddesbo kender det danske landshold rigtig godt, og har rutinen ved de store slutrunder.

Hvem synes du skal skiftes ud?

Giver dig ret med landin og henriksen men er uenig med Nøddesbo og laen.. synes det er bedste valg han har lavet i lang tid.. Jeg kan godt lide nøddesbo fordi han har et godt samabejde med Bo Spellerberg men han laver alt for mange fejl og pjeler at få mange udvisninger i forsvaret. Ved godt laen ikke har spillet optimalt men er stadig sikker på at han er mere sikker i forsvaret og bedre i angrebet når de bare lige lære at spille ham rigtig
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #131: 20 Jan 2009, 13:44 »

Nogle som ved hvor man kan se hvem der er topscore??
Det kunne jeg meget godt tænke mig at vide..
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #132: 20 Jan 2009, 13:50 »

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #133: 20 Jan 2009, 16:00 »

Giver dig ret med landin og henriksen men er uenig med Nøddesbo og laen.. synes det er bedste valg han har lavet i lang tid.. Jeg kan godt lide nøddesbo fordi han har et godt samabejde med Bo Spellerberg men han laver alt for mange fejl og pjeler at få mange udvisninger i forsvaret. Ved godt laen ikke har spillet optimalt men er stadig sikker på at han er mere sikker i forsvaret og bedre i angrebet når de bare lige lære at spille ham rigtig

Nu er det heldigvis hellere ikke idag de skal træffe en beslutning, men jeg vil sige Laen skal oppe sig meget mod Egypten og i særdeleshed mod Norge, før jeg ændre mening.
Lige netop at de ikke kan spille ham rigtigt op, er også et problem. Det er manglende kamptræning. Desværre er det ikke det en VM turnering skal bruges på, så igen ser jeg hellere Nøddesbo da han har været med i længere tid, og ham ved de hvordan skal spilles op.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #134: 20 Jan 2009, 17:23 »

Er jeg den eneste som er uenig med Bent Nyegaard?
Landin har gjort det godt indtil nu og har en redningprocent på over 33%. Hvis nogen skal hjem af de to er det da Kasper Hvidt.
Wilbek har vel også tænkt over at Niklas kan afløse Hvidt hvis det går galt, ellers havde han vel ikke taget ham med. Det er logik for selv mig Thumbs Up
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010