|
micki82
|
|
kezman kan du smide et ss af dine transfer for de ser gode ud. hvad sæson var du i da du havde saviola, m.jacobsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
jeg henter MANGE spillere ind hver sæson. men jeg smider dem op lige om lidt
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
det nogle gode transfer drenthe specielt god handel synes det lyder utroligt at arshavin kun koster 36 mio men han må jo have været dårlig får city så. jeg startet et spil med wolves igår det faktisk rigtig sjovt med lidt udfordring, men dine transfer er da en god hjælp. og de viser også at det kan blive spændende med bojan saviola og ikke mindst marquinhos som du har. hehe flot hold og held og lykke. hvordan ser det så ud nu ligger du pænt i ligaen så
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
i marts 2011 eller 2012 ligger jeg nr 6 i ligaen 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
micki82
|
|
i marts 2011 eller 2012 ligger jeg nr 6 i ligaen  du spiller da med alle ligaer gør du ikke?  der er nogen af dine spiller jeg ikke kan finde med stor data base. jeg spiller med englan,italien og spanien? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
det er fordi defleste fra frii transfer er regens. jeg har hentet spaniens ungdomslandshold.
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
malliNG
|
|
Wolves er nice, er lige startet 2. sæson. Vandt første sæson med blot 2 point over Reading, og rykkede så op. Lagde så ud med et 1-3 nederlag til Liverpool, slog Blackburn 2-1 samt Portsmouth 3-1 og 1-1 med Man. City. Ligecup 2 runde blev til en 5-0 sejr over Huddersfield.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
han er syg ebanks-blake!!:D og gode transfer!! jeg ser nogen jeg har set før 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
efter endnu en sæson slutted jeg som nr 3. og jeg kom i uefa semi finale røg ud mod barca. 2-1 samlet desværre. har ryddet ud i truppen og hentet Mark Gonzalez som gør det sindsyg godt 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
'hvordan går det med dit hold nu 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
micki82
|
|
hey Kezman, jeg har nogle problemer sluttet 2 sæson lige over stregen. har 70 mio, men der er ingen der er hver at købe som gerne vil til klubben så det ser skidt ud. nogen foreslag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
hvordan gik det. jeg fik ikke rigtig set på det hehe
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Jeg har vundet Uefa Cuppen med Wolves, og sluttede senest på 3.-pladsen i Premier League..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|