home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Wolves
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Wolves  (Læst 7779 gange)
Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Wolves
« : 15 Jan 2009, 20:08 »

Wolverhampton, er et godt hold at spille med, hvis man har brug for en challenge. Jeg er pt. igang, med at føre dem tilbage, til premier league, hvor de imo, høre til.
Andre der spiller med "Wolves" ? Smiley.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #1: 09 Feb 2009, 12:33 »

ja jeg gør og rykkede op via 2. pladsen. reading vandt og dem bankede jeg 3-0 i sæson premieren. jeg kan anbefale at i lejer en masse spillere som insua og dervite i championship. og leder efter gratis spillere. der var jeg heldig og finde sonko.
. skal jeg smide et billed op af mit hold der lige er kommet i premier league
Logged

maaahhh-h-h-h

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #2: 09 Feb 2009, 12:51 »

ja jeg gør og rykkede op via 2. pladsen. reading vandt og dem bankede jeg 3-0 i sæson premieren. jeg kan anbefale at i lejer en masse spillere som insua og dervite i championship. og leder efter gratis spillere. der var jeg heldig og finde sonko.
. skal jeg smide et billed op af mit hold der lige er kommet i premier league
Ja prøv lige at smid det op Smiley
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #3: 09 Feb 2009, 12:53 »

Prøv at køb Gonzalo Bergissio. Han blev topscorer to år i træk. Først i the championship, derefter i Premier League Peace.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #4: 09 Feb 2009, 12:56 »

Hvordan stiller i op?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #5: 09 Feb 2009, 13:56 »

http://img4.imageshack.us/my.php?image=wolvesnl6.jpg - mit wolves hold. ebanks-blake topscorer i sidste sæson. gør det udemærket nu. bojan og aquino på fri transfer Opstemt

kn ikke finde bergissio Skuffet
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #6: 09 Feb 2009, 13:58 »

ligger nr 3 i premier league efter en 3-4 kampe. tabte 3-0 til sunderland ellers har jeg vundet det samme over reading. og 1-0 over city og west ham
Logged

maaahhh-h-h-h

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #7: 09 Feb 2009, 18:33 »

Kezman : dejligt hold, godt nok en del udlændinge, men de engelske spillere er godt nok også dyre i forhold til den kvalitet som man kan finde i steder som sydamerika....

Jeg har et spil med Derby.. Ca. samme niveau. rykkede op i første season og manglede så en god keeper, efter at en del havde mislykket og datoen nærmede sig den 1 September. Derfor måtte jeg tænke hurtigt. Kevin Stuhr.. spillede godt 20 kampe lukkede 32 ind og havde 7,52 i gennemsnit. hvilket jeg mener er rigtigt godt for en mand dert spiller på et hold der kæmper for at undgå nedrykning...


EKSTRA: har ikke den store relevans men grunden til han ikke fik mere en 20 kamper var ikke skader men derimod pga. jeg faldt over at få Ben Foster og Chris Kirkland meget billigt og valgte derfor at sende ham videre fordi jeg mente de var lidt bedre, noget som jeg efterfølgende har fortrudt en million gange....
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #8: 09 Feb 2009, 18:43 »

kevin stuhr-ellegaard er rigtig god faktisk!!. Julian viafara er jagtet af juventus og barca nu. er i januar.. fik ham på fri.. Men sydamerikanere har så også den negativ at de kræver kæmpe lønninger. så jeg har ikke meget at bruge i januar hehe
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #9: 10 Feb 2009, 11:05 »

efter en sæson har jeg købt Drenthe til venstre backen. og Scott Carson til målet? er han udemærket?
Logged

maaahhh-h-h-h

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #10: 11 Feb 2009, 11:16 »

jeg er også startet med wolves, men har et problem: hvem skal jeg vælge som moderklub? Liverpool? Arsenal? eller Tottenham?
Logged

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #11: 11 Feb 2009, 11:17 »

Vælg Arsenal. uden tvivl. De har de bedste talenter, som du kan l¨ne...
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #12: 11 Feb 2009, 11:19 »

okay Smiley tak for det hurtige svar Peace
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #13: 12 Feb 2009, 15:45 »

ja jeg vil desværre også sige arsenal. men du kan da bare leje an masse andre spillere. jeg lejede Insua. Great succes Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #14: 13 Feb 2009, 20:55 »

efter endnu en sæson: Bojan solgt for 200 mio til milan. Drenthe solgt tilbage til real med en fortjeneste på 70 mio. Arshavin, Cavalieri og en masse regens er hentet ind som både gardering, og fremtidsmæssige planer. Jeg har halvdelen af spaniens u19 hold så jeg håber på at min reservetræner gør det godt. Har hentet hele palmeiras trænerstab ind Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010