home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Opgradering af ungdoms og træningsfaciliteter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opgradering af ungdoms og træningsfaciliteter  (Læst 1964 gange)
kmbjerg
Lilleputspiller
*

Opgradering af ungdoms og træningsfaciliteter
« : 13 Jan 2009, 20:29 »

Er jeg den eneste der har pålevet at der ikke sker noget når jeg spørger min bestyrelse om at opgradere trænings og ungdomsfacilitetern e?

De svare tilbage og godkender men så sker der ik mere... de plejer at være færdig omkring opstarten på den nye sæson men ingenting er sket?

Er der andre der har oplevet noget lignende?

~Én gang Brøndby, ALTID Brøndby~

sandbeck
Lilleputspiller
*

Sv: Opgradering af ungdoms og træningsfaciliteter
« Svar #1: 14 Jan 2009, 21:52 »

Nej, det er du ikke! Jeg spiller Agf ( ikke lige dit drømmehold ;-) ), efter 1. sæson bad jeg bestyrelsen om at opgradere ungdomsfacilitetern e, bestyrelsen sagde ja, MEN her i sæson 3, er der ikke sket en dyt! Har anmodet bestyrelsen et par gange siden med følgende svar som resultat; "bestyrelsen minder dig venligt om, at anmodningen allerede er accepteret. Temmelig trist, da noget af det sjove i spillet jo netop går på at udvikle mindre klubber, til storhed.

plutonium
Manager

« Svar #2: 14 Jan 2009, 21:55 »

Har oplevet det samme, men kan ikke sige dig hvorfor.

Kan kun forestille mig, at det er fordi det tager tid at udvide faciliteterne tilstrækkeligt. Kan dog forestille mig, at når de så ER udbygget, så bliver de LANGT bedre. Havde det været en decideret fejl i spillet, så havde SI lavet en rettelse i deres patch nr. 2 til FM 09

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

sandbeck
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 15 Jan 2009, 00:22 »

Meeen 2 år? Så skal toiletterne vist også være lavet af det pureste guld og banen som en PGA-tour green! I FM 08 tog det, så vidt jeg husker, omkring 3/4 år... tid er penge.

plutonium
Manager

« Svar #4: 15 Jan 2009, 07:39 »

Som regel plejer der at komme en besked om hvornår de går i gang. Så tager det 3 uger ca. NORMALT i FM bliver faciliteterne opgraderet ved sommerpausen. Men kan ikke komme med en endegyldig forklaring på, hvorfor det er begyndt at tage så lang tid. Kan bare forestille mig at det er fordi det tager tid at planlægge udvidelserne. Så ville det dog være rart at få en statusrapport fra ledelsen Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kmbjerg
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 16 Jan 2009, 11:08 »

Er glad for jeg ik er den eneste der har lagt mærke til det... Men ja, underligt hvis det er begyndt at ta så lang tid...

Er der så også nogen af jer der har været ude for at jeres indstillinger i spillet ikke bliver gemt, jeg tænker f.eks. på hvilken måde odds skal udregnes på kampene, om man vil ha lønninger regnet ud ugentlig, månedlig eller årligt... Jeg skal ind og ændre det hver gang jeg indlæser mit spil...?

Krelle-Gutten
Gæst

« Svar #6: 16 Jan 2009, 11:13 »

Mener først, at de opgradere det nå sæsonen er slut, sådan var det i hvert fald ved mig. Wink

kmbjerg
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 16 Jan 2009, 11:17 »

Men jeg søgte om det i midten af 2. sæson og nu i slutningen af 3. sæson er der ik sket noget... Huh

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #8: 16 Jan 2009, 12:29 »

Jeg har fået opgradering af mine træningsfaciliteter, det tog 3 måneder, der var ingen problemer der Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010