home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Elefanterne
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste indkøb:
Hassan Al-Dosari
- 1 (2,1%)
Manuel Montanari
- 2 (4,2%)
Jermaine Pennant
- 2 (4,2%)
Angel Di María
- 43 (89,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Elefanterne  (Læst 31402 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #135: 10 Feb 2009, 15:25 »

Igen en dejlig enkel update, surt med nederlaget mod Napoli men ellers ser det fint ud! KIU Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #136: 10 Feb 2009, 15:33 »

NYHED: Marquinhos er efter kampen mod Juventus erklæret skadet i 5-6 måneder, dvs. at han er ude for denne sæson, ærgeligt!

Igen en dejlig enkel update, surt med nederlaget mod Napoli men ellers ser det fint ud! KIU Smiley

Er glad for at du kan li' det, og ja det var ærgeligt Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #137: 11 Feb 2009, 18:30 »



Una storia da Catania | 24. april 2011



Ligakampe:
Fiorentina 1-1 Catania
Genoa 1-2 Catania
Catania 1-1 Roma
Inter 2-1 Catania
Catania 4-0 Udinese

UEFA CUP 2. knockout runde:
Aston Villa 2-2 Catania
Catania 0-1 Aston Villa
Så er der spillet 30 kampe i denne sæson i ligaen, og 2. knockout runde i UEFA Cuppen er færdig.

LIGAEN:
Der er spillet 5 kampe siden sidst, hvilket vil sige at der er spillet ialt 30 kampe i ligaen denne sæson, hvilket også betyder at der kun er 8 kampe igen, og med den nuværende 4. plads for Catania ser denne sæson god ud alt i alt.

I 26. spillerunde skulle man møde Fiorentina på udebane, og det blev som forventet en lige kamp, hvor Gilardino hurtigt bragte Fiorentina foran, før Keirrison i det 86. minut kunne udligne til slutresultatet 1-1. 27. spillerunde blev også lige, og endnu engang var det på udebane, denne gang mod Genoa. Bergessio bragte Catania foran efter 24 minutter, før Thiago Motta i det 35. minut kunne udligne for Genoa. Kampen skulle dog ende med 3 point til Catania, og Keirrison scorede kort før pause til 2-1, som den også endte. 28. spillerunde var mod Roma på hjemmebane, og Catania og Keirrison startede godt og scorede til 1-0 efter kun 5 minutter. Kampen endte dog uafgjort på en selvmål af uheldige Nelson Rivas. i 29. spillerunde skulle man til Milano, og møde kæmpeklubben Inter Milan på eget græs. Zlatan Ibrahimovic scorede til både 1- og 2-0, før Rakitic kunne gøre resultatet flottere for Elefanterne. I 30. spillrunde fik man besøg af Udinese, som også er med helt i toppen, man vandt dog 4-0 på 2 mål af Keirrison, 1 af Bergessio og 1 af Juninho.

Catania er det hold der efter 30 kampe har scoret 2. flest mål, kun overgået af AC Milan, som har spillere som Pato i sin trup. Man har scoret 54 mål, 1 mere end Inter.

Stilling, 30 kampe

UEFA CUPPEN:
Man kom jo videre fra kampene mod Bordeaux, og derfor ventede Aston Villa i 2. knockout runde, og man kunne hurtigt se at det er 2 jævnbyrdige hold, og første kamp endte 2-2 på engelsk græs, hvor målscorerne var Agbonlahor (Aston Villa), Bergessio (Catania), Keirrison (Catania) og Cahill (Aston Villa).

2. kamp var derfor på italiensk græs, og kampen var helt lige, hvilket Catania var glade for, da de kunne nøjes med 0-0 på reglen om udebanemål. Dette gjorde man godt, lige indtil James Milner scorde på en hovesstød på et flot indlæg af Agbonlahor. Efter målet satsede Catania alt, dog uden held, og kampen endte 1-0 til Aston Villa, som derfor er videre.




INDKØB:
Vi har fanget Joakim Larsen til et interview:

Interviewer: Der har været meget snak om at du har en masse penge tilbage fra vinterens transfervindue, er det rigtigt?
Joakim Larsen: Jeg havde, men ikke mere.
Interviewer: Hvad er pengene da brugt på?
Joakim Larsen: 2 meget gode spillere, som kan give holdet en masse talent.
Interviewer: Er du klar på at give nogle navne?
Joakim Larsen: Egentlig ikke, men en dansker og en italiener, måske kan i gætte det?
Interviewer: Er danskere nu gode nok til italiensk topfodbold?
Joakim Larsen: Ikke alle, men nogle er bestemt!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #138: 11 Feb 2009, 19:51 »

Hvilken dansker tror i jeg har hentet til klubben Smiley ?

Og hvad synes i ellers om den seneste update, og bloggen generelt. Vil meget gerne høre jeres meninger Wink

Kom så drenge Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #139: 11 Feb 2009, 20:24 »

Syntes stadig bloggen er på et højt neavue (stav) og dine resultater med catania er vildt imponerende. Det ville være fedt hvis du kunne nappe en chl plads. mht. til danskeren så kan jeg ikke lige regne den ud crazy
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

korzika
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #140: 11 Feb 2009, 20:25 »

Hvilken dansker tror i jeg har hentet til klubben Smiley ?

Og hvad synes i ellers om den seneste update, og bloggen generelt. Vil meget gerne høre jeres meninger Wink

Kom så drenge Smiley


Du har hentet Bendtner, nu hvor Marquinhos er skadet  Thumbs Up
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #141: 11 Feb 2009, 20:30 »

Det er sgu da Bendtner du har hentet Opstemt!

Kan rigtig godt lide din blog.
Lækker grafik, noget af det bedste på sitet, og kanon godt skriftligt.
Kan virkelig godt lide den måde du sætter dine updates op på, det ser kanon godt ud.
Du har også fået skaffet dig en fremragende hold, og jeg har stor respekt for, at du har tålmodighed til at gøre et lille hold som Catania så godt, og få så gode spillere til. RESPEKT!
Så fortsæt det gode arbejde, du har en super blog igang her! Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #142: 11 Feb 2009, 20:33 »

Syntes stadig bloggen er på et højt neavue (stav) og dine resultater med catania er vildt imponerende. Det ville være fedt hvis du kunne nappe en chl plads. mht. til danskeren så kan jeg ikke lige regne den ud crazy

Er glad for at du kan li' det, men regn ikke med en CHL plads, det går mega ringe Opstemt



Du har hentet Bendtner, nu hvor Marquinhos er skadet  Thumbs Up

Hvis det er ham får jeg ham jo først til Juli, hvor Marquinhos er skadet Smiley

Det er sgu da Bendtner du har hentet Opstemt!

Kan rigtig godt lide din blog.
Lækker grafik, noget af det bedste på sitet, og kanon godt skriftligt.
Kan virkelig godt lide den måde du sætter dine updates op på, det ser kanon godt ud.
Du har også fået skaffet dig en fremragende hold, og jeg har stor respekt for, at du har tålmodighed til at gøre et lille hold som Catania så godt, og få så gode spillere til. RESPEKT!
Så fortsæt det gode arbejde, du har en super blog igang her! Thumbs Up

Uhadada, det er en flot kommentar, kom endelig med flere af dem, hehe Smiley er glad for at du kan lide det!
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #143: 12 Feb 2009, 11:35 »

Jeg kan faktisk rigtig godt lide dit klubvalg. Et hold som mange ikke lægger mærke til, men denne blog er jo et skoleeksempel i, hvordan man bygger et storhold op, ud af noget meget ordinært. Hvis du kan holde på brasserne oppe foran, så er jeg sikker på, at du både kan komme i chl, og endda blive mester. Når de når deres bedste alder, omkring de 28 år, er jeg næsten sikker på, at du har verdens bedste angrebsduo. Du skriver godt, og har generelt godt styr på grammatikken. Der er dog et par enkelte fejl, som du bliver nødt til at rette lidt op på. Det er dine vendinger eller ordvalg, som til tider ikke er decideret fejl, men skær i øjne, men det er kun skønhedspletter på en generelt flot blog!
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #144: 12 Feb 2009, 11:59 »

Måske har du hentet Kjær? Peace
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #145: 12 Feb 2009, 14:50 »

Jeg kan faktisk rigtig godt lide dit klubvalg. Et hold som mange ikke lægger mærke til, men denne blog er jo et skoleeksempel i, hvordan man bygger et storhold op, ud af noget meget ordinært. Hvis du kan holde på brasserne oppe foran, så er jeg sikker på, at du både kan komme i chl, og endda blive mester. Når de når deres bedste alder, omkring de 28 år, er jeg næsten sikker på, at du har verdens bedste angrebsduo. Du skriver godt, og har generelt godt styr på grammatikken. Der er dog et par enkelte fejl, som du bliver nødt til at rette lidt op på. Det er dine vendinger eller ordvalg, som til tider ikke er decideret fejl, men skær i øjne, men det er kun skønhedspletter på en generelt flot blog!

Uha, sikken en kommentar, det er satme dejligt at du kan li' det Smiley

Måske har du hentet Kjær? Peace

Uha, måske  crazy Cool Tunge
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #146: 12 Feb 2009, 19:20 »



Una storia da Catania | 6. juni 2011



Ligakampe:
Atalanta 1-1 Catania
Catania 3-0 Siena
Catania 1-3 Palermo
Parma 3-3 Catania
Lecce 1-0 Catania
Sampdoria 1-3 Catania
Catania 2-0 Lazio
AC Milan 1-1 Catania
Den nu overståede sæson har bragt Catania minder, og historie, da de med den 4. plads de endte på har sat ny rekord, som før var en 7. plads, som også var under Joakim Larsens ledelse. Efter 38 kampe har man 66 point, og det måske vildeste er at man med den 4. plads skal ud at spille Champions League kvalifikation næste sæson, som man ser meget frem til.

LIGAEN:
De sidste 8 kampe i ligaen resulterede i 3 sejre, 3 uafgjorte og 2 nederlag, hvilket også var tilfredsstillende. Det hold der endte nummer 1 var ikke overraskende Inter Milan, som med 91 point, kun har tabt 5 kampe i hele sæson, mod Catanias 10 nederlag.  AC Milan endte nummer 2 med 87 point, og efter dem kom Udinese, som også har overrasket en del i sæsonen. De 3 hold og Catania skal derfor ud og spille i den prestigefyldte Champions League imens Italien sender Roma, Lazio, Fiorentina og Sampdoria afsted, hvor sidstnævnte vandt pokalturneringen til UEFA Cuppen.
Sæsons skuffelse må være Juventus som endte på en meget skuffende 8. plads, selvom de har et dejligt hold for enhver manager, og det skal være overraskende hvis ikke et par af Juventus' spillere forlader Den Gamle Dame til sommer.
De nedrykkede hold blev ikke helt overraskende Siena, Mantova og Cagliari, som ellers for ca. 3 sæsoner siden var på samme niveau som Catania, som endte nummer 4.

Slutstilling

Spillerstatistik

Årets spiller i Serie A:
Der skulle kåres en årets spiller, og ikke helt overraskende gik prisen til Pato, som har spillet en fantastisk sæson for AC Milan. Nummer 2 blev også en fra AC Milan, og også en af de berømte, nemlig Kaká, som nok er verdens bedste fodboldspiller fortiden. Nummer 3 gik måske lidt overraskende til Catanias 195 mio. vurderede angriber Keirrison, som med 19 mål i 27 ligakampe har været en vigtig spiller.

Årets udenlandske spiller i Serie A:
Denne pris gik til en Catania-spiller, nemlig Marquinhos som har holdt et flot niveau, dog gik han hen og blev skadet i slutningen. Han vandt dog alligevel, og med et flot mellemrum ned til nummer 2 Gökhan Inler og nummer 3 Edison Cavani.

Årets unge spiller i Serie A:
Denne pris gik til Udineses stjernefrø Alexis Sánchez som er født i Chile. Nummer 2 blev Sampdorias Salvatore Foti, som har bombet i denne sæson for Sampdoria som ellers har skuffet fælt. Catania skulle dog have en på hver liste, og på denne liste kom Ivan Rakitic, som er blomstret op på højrekanten i hans periode i klubben.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #147: 12 Feb 2009, 19:39 »

Hey Yoggi!

Stort tillykke med 4. pladsen og CL! Hvordan ser det egenligt ud med faciliteter altså træningsbane osv. i Catania? Stadion? Og fremtryller akademiet nogle spændende spillere? Glæder mig til at høre hvem dine indkøb er! KIU! Thumbs Up
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #148: 13 Feb 2009, 02:35 »

Du bliver bare ved med at levere smukke updates! Enkelt og præcist, lige tilpas mænge tekst, flotte billeder, spændende indkøb og sidst men ikke mindst fremragende resultater! Din trup er ved at blive rigtig stærk, og du kan forhåbentlig spille med om mesterskabet indenfor de næste 2-3 sæsoner.
Enkelte steder er der små kommafejl, du måske skulle kigge på, men det er virkelig småting. Indtil videre har det været en fornøjelse at læse om Catanias tur op ad tabellen, og det er jeg sikker på, det vil være så længe bloggen lever!

KIU, Yoggi, det er et imponerende stykke arbejde!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #149: 13 Feb 2009, 19:35 »

Hey Yoggi!

Stort tillykke med 4. pladsen og CL! Hvordan ser det egenligt ud med faciliteter altså træningsbane osv. i Catania? Stadion? Og fremtryller akademiet nogle spændende spillere? Glæder mig til at høre hvem dine indkøb er! KIU! Thumbs Up

Tak skal du have -LFC-

Sponsorfaciliteter: Sponsorfaciliteter af absolut topklasse
Træningsfacilitetet er: Gode træningsfaciliteter
Ungdomsfaciliteter: Mellemgode ungdomsfaciliteter med fodboldskole

Men mit akedemi får ikke rigtig lavet nogle stjernespillere, med håber det snart kommer Smiley

Du bliver bare ved med at levere smukke updates! Enkelt og præcist, lige tilpas mænge tekst, flotte billeder, spændende indkøb og sidst men ikke mindst fremragende resultater! Din trup er ved at blive rigtig stærk, og du kan forhåbentlig spille med om mesterskabet indenfor de næste 2-3 sæsoner.
Enkelte steder er der små kommafejl, du måske skulle kigge på, men det er virkelig småting. Indtil videre har det været en fornøjelse at læse om Catanias tur op ad tabellen, og det er jeg sikker på, det vil være så længe bloggen lever!

KIU, Yoggi, det er et imponerende stykke arbejde!

Dejlig kommentar at få Pepe, og især når det er fra en af sine yndlingsbloggere, tak skal du have mester!

Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010