home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Elefanterne
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste indkøb:
Hassan Al-Dosari
- 1 (2,1%)
Manuel Montanari
- 2 (4,2%)
Jermaine Pennant
- 2 (4,2%)
Angel Di María
- 43 (89,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Elefanterne  (Læst 30171 gange)
klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #105: 05 Feb 2009, 17:10 »

Denne blog er så god, at jeg selv har startet en blog med dem:)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #106: 05 Feb 2009, 17:15 »

Denne blog er så god, at jeg selv har startet en blog med dem:)

Okay, kan bare ikke lige finde den Opstemt
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #107: 05 Feb 2009, 17:34 »

Super blog, virkelig.

Super spændende at følge, og jeg kan godt lide din gennemgang af indkøbene som du har lavet. Godt at se Catania have succes. Har selv haft et save med dem, som dog ikke var så vellykket som dette. Smiley

KIU.......
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #108: 05 Feb 2009, 17:53 »

Super blog, virkelig.

Super spændende at følge, og jeg kan godt lide din gennemgang af indkøbene som du har lavet. Godt at se Catania have succes. Har selv haft et save med dem, som dog ikke var så vellykket som dette. Smiley

KIU.......
Er meget beæret over at du kan li' det, og håber du vil følge med videre frem Smiley
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #109: 05 Feb 2009, 18:08 »

Okay, kan bare ikke lige finde den Opstemt

Mente bare et spil:)
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #110: 05 Feb 2009, 21:30 »

Du viser vel ikke en startopstilling?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #111: 05 Feb 2009, 22:09 »

Startopstilling.

Til alle: Jeg er meget glad for denne blog, og har stor tiltro til at den kan holde i lang tid, og jeg er meget glad for at se jeres kommentare, som giver en ekstra lyst til at blogge, hvis den altså allerede kan blive større. Jeg føler selv at jeg er igang med min hidtil bedste blog, og det lyder som om der er andre der deler den mening, selvom i nok ikke kan huske allesammen jeg har lavet.

Men er kanon glad for den respons jeg får! KIU!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #112: 05 Feb 2009, 22:21 »

Yoggi, du har fandme lavet nogle dårlige blogge gennem tiderne unskyld mit ligefremme sprog. Men denne her er dog rigtig rigtig god og klart din bedste. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #113: 05 Feb 2009, 22:24 »

Yoggi, du har fandme lavet nogle dårlige blogge gennem tiderne unskyld mit ligefremme sprog. Men denne her er dog rigtig rigtig god og klart din bedste. Smiley

Det er fint du siger det, og ved det godt :-)

Men er da glad for at du kan li' denne :-)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #114: 06 Feb 2009, 13:13 »



Una storia da Catania | 5. september 2010



Ligakampe:
Catania 2-0 Fiorentina
Juventus 2-1 Catania
Catania 2-0 Genoa
Udinese 1-0 Catania
Roma 0-1 Catania

UEFA CUP Gruppespil:
Catania 1-0 Braga
Metalist 1-1 Catania
Så er der spillet endnu 5 kampe i ligaen, som endte i nogle gode resulater for Catania, som fik 3 sejre, og 2 nederlag i 5 kampe, hvor modstanderne hele tiden var favoritter, hvilket også kan ses på navnene på klubberne, som man kender noget mere end de lidt småukendte Catania, som ellers har præsteret som værende et af de bedste Serie A hold lige pt. Man vandt flot over Fiorentina i 6. spillerunde, hvor de 2 udskældte angribere Bergessio og Fonseca scorede målene, i henholdsvis det 12. og 72. minut. I 7. spillerunde skulle man en tur til Torino og møde Juventus på Stadio Olimpico di Torino, i en kamp hvor hjemmeholdet var klare favoritter, hvilket man også kunne se på spillet, som de dominerede. Jimmy Briand scorede til både 1 og 2-0, før Marquinhos i overtiden kunne reducere. I 8. spillerunde kom Genoa til Sicilien, og Catania vandt i sikker stil 2-0, på mål af Keirrison og Edú. I næste spillerunde, atlså 9. skulle man på udebane møde Udinese, i en svær kamp, imellem 2 tophold, Udinese vandt knebent 1-0. I 10. spillerunde skulle Joakim Larsen og hans tropper til Rom, og møde AS Roma, som er en klub med stolte traditioner og en masse stjerner. Ingen af stjernene viste sig dog frem, og vidunderdrengen Marquinhos scorede det enlige mål.

LIGASTILLING, 10 KAMPE SPILLET




I UEFA Cuppen går det også forrygende hvor man efter 4. spillerunde i den turnering, ser ud til at gå videre, da man efter 4 kampe (2 kampe igen), ligger på en 2. plads, med 5 point ned til nummer 3, og 6 til nummer chok (nr. 4). I de sidste kampe skal Catania møde Schalke og Braga, og med en sejr er man sikkert videre, som var Larsens mål med UEFA Cuppen dette år.

GRUPPESTILLING EFTER 4 KAMPE
« Seneste Redigering: 06 Feb 2009, 13:29 af Yoggidk » Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #115: 06 Feb 2009, 13:25 »

Det edermame godt arbejde Yoggi,super layout og let at læse.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #116: 06 Feb 2009, 13:26 »

Rigtig god blog. Faldt dog lige over en rettelse. Du vandt tre kampe men du tabte to kampe, du har skrevet at du spillede to uafgjorte. Smiley

Men KIU for det er en kanon god blog.
Logged

Hala Madrid!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #117: 06 Feb 2009, 13:53 »

Det edermame godt arbejde Yoggi,super layout og let at læse.

Er meget glad for at du kan li' det, og at jeg har dig som læser  Kys

Rigtig god blog. Faldt dog lige over en rettelse. Du vandt tre kampe men du tabte to kampe, du har skrevet at du spillede to uafgjorte. Smiley

Men KIU for det er en kanon god blog.

En meget dejlig kommentar at få, og tak for rettelsen  Hævet Øjenbryn
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #118: 07 Feb 2009, 16:22 »



Una storia da Catania | 13. december 2010



Ligakampe:
Catania 3-0 Inter
Catania 5-0 Atalanta
Siena 2-2 Catania
Catania 3-0 Parma
Catania 1-1 Lecce

UEFA CUP Gruppespil:
Catania 2-0 Schalke 04
Så er endnu 5 kampe i ligaen spillet, og endnu mere fantastisk spil er kommet fra Catanias side, hvor man i de sidste 5 runder har fået nogle fantastiske resultater.

I 11. runde skulle man hjemme møde Inter, som var store favoritter, dette kunne dog ikke se på spillet, i en kamp som Catania dominerede fuldt ud. Juninho startede målfesten med et langskud, før Bergessio og Keirrison kunne sikre sejren, som blev på hele 3-0 til Siciliens nye stolthed.

I 12. runde skulle man igen være på hjemmebane, og denne gang mod et noget mindre hold, nemlig Atalanta som efter 15 runder ligger på en 11. plads. I denne kamp var Keirrison den helt store oplevelse, som med 3 mål blev kampens spiller. De 2 andre målscorere var Michael Jakobsen og Pablo Ledesma i en kamp som Catania vandt 5-0!

I 13. runde skulle man så på udebane møde Siena, som ikke rigtigt er kommer igang med deres spil endnu, og ligger under nedrykningsstregen efter 15 runder. Kampen blev dog svær selvom Bergessio scorede til 1-0 efter 66 minutter, da  Galloppa og Corvia scorede i henholdsvis til 1-1 og 2-1 i det 83. og 89. minut. Bergessio var dog frisk på mere, og scorede til slutresultater 2-2 i ovetiden.

I 14. runde skulle man hjemme møde Parma, og kampen blev præget af vidunderdrengen Marquinhos som scorede alle kampens mål, i en kamp som man vandt 3-0.

I 15. runde kom Lecce på besøg i en kamp man helst skulle vinde, og Keirrison scorede også til 1-0 allerede i det 34. minut. Kampen gik derefter lidt i stå, før Fabio Caserta i det 66. minut kunne score til slutresultater før Lecces Polenghi i det 87. minut fik vist sit 2. gule kort. Kampen endte 1-1.




Der er også spillet endnu en kamp i UEFA Cup gruppespillet, hvor man nu er sikre på at komme videre, da man i 5. og 2. sidste runde vandt 2-0 mod Schalke, i en kamp hvor Marquinhos scorede alle målene. Catania ligger før sidste runde på en 2. plads, med 2 point op til Schalke og 6 ned til Braga på 3. pladsen som intet giver.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #119: 07 Feb 2009, 16:56 »

fede resultater. især mod inter. top nice Opstemt

Kan du egentlig holde på alle din profiler, uden de for stjerne nykker?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010