home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 121 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Elefanterne
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste indkøb:
Hassan Al-Dosari
- 1 (2,1%)
Manuel Montanari
- 2 (4,2%)
Jermaine Pennant
- 2 (4,2%)
Angel Di María
- 43 (89,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Elefanterne  (Læst 30182 gange)
Nieki
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #75: 27 Jan 2009, 20:16 »

Så kan de lære det Tottenham
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #76: 27 Jan 2009, 20:23 »

Ja, Yoggi, du bliver jo ved og ved med at levere flotte updates! Fedt, at holdet er tilbage og vinder kampe igen. Keep 'em coming Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #77: 27 Jan 2009, 20:26 »

Så kan de lære det Tottenham

Kan ikke rigtig bruge den kommentar til noget, men ja Smiley

Ja, Yoggi, du bliver jo ved og ved med at levere flotte updates! Fedt, at holdet er tilbage og vinder kampe igen. Keep 'em coming Wink

Er helt vildt glad for at du kan li' det! Wink
Logged

Turbo_dk
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #78: 27 Jan 2009, 20:38 »

Godt arbejde Wink
Det er rigtigt godt faktisk, så bare kør på, så skal det sgu nok blive godt... Held og lykke med spillet Opstemt
Logged

//Turbo_dk

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #79: 27 Jan 2009, 20:41 »

Godt arbejde Wink
Det er rigtigt godt faktisk, så bare kør på, så skal det sgu nok blive godt... Held og lykke med spillet Opstemt

Er glad for at du kan li' det..

Btw. kan vi ikke regne med en blog fra dig på et tidspunkt Smiley ?
Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #80: 27 Jan 2009, 20:50 »

Det må siges, at være en mindre guldgrube du har gang i her.
Små flotte updates, som hverken er over prægende eller alt for smalt. Resultaterne taler for sig selv, og jeg kan ærligt sige, at jeg rent faktisk glæder mig til, at du er færdig med sæsonen.

Til sommer kunne jeg godt tænke mig noget, som jeg har set i et par andre blogs; en gennemgang af truppen (styrker/svagheder), hvis det ikke er for meget forlangt.

Du har ramt intet mindre end den otteledede vej.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 20:52 af BuLa » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #81: 27 Jan 2009, 20:52 »

Jeg vil godt love at jeg laver en trupgennemgang før næste sæson :-)

I'll promise :$
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #82: 28 Jan 2009, 16:53 »



Una storia da Catania | 27. Februar 2010



SERIE A:
Catania 4-0 Livorno
Catania 2-2 Lazio
Inter 1-3 Catania
Catania 2-0 Napoli
Parma 1-2 Catania

UEFA Cup:
At. Madrid 6-0 Catania
Catania 2-2 At. Madrid
Så er der atter spillet 5 kampe i ligaen, og også 2 i Uefa Cuppen. Vi startet i ligaen, hvor Catania så sandelig har fået sat sit præg på ligaen, da man nærmest har trumlet alt modstand ned, uden noget hensyn. Man har bl.a. vundet over Inter og Napoli, som begge blev besejret med 2 mål. Den største sejr i de 5 kampe, er dog afklapsningen af Livorno, som blev slået med hele 4-0, på mål af 4 forskellige spillere, bl.a. Santon. Men tilbage til Inter kampen, hvor man ellers var meget svækket før kampen, da de normale angribere Fonseca og Keirrison var blevet skadet kort før kampstart. Bergessio og Bautista fik derfor chancen, og især sidstnævnte slog til, og scorede alle Catanias 3 mål, altså et hattrick fra mexicaneren, som ser ud til at være tilbage på et nogenlunde niveau. I de 5 kampe fik man altså 4 sejre, og en enkelt uafgjort, som kom mod Lazio, som har en af de bedste Serie A angribere på holdkortet, nemlig Goran Pandev, som Joakim Larsen ikke ville have noget imod at hente til Sicilien.

Der er nu 8 kampe tilbage i ligaen, og man ligger i Catania på en meget flot 7. plads, over bl.a. Sampdoria og Palermo. KANON!

Ligastilling efter 30 kampe.

I Uefa cuppen ventede At. Madrid i 2. knockout runde, hvor man dog fik en kæmpe afklapsning på udebane, hvor At. Madrids angrebspar Aguero og Forlan bombede, med 4 og 2 mål, i en kamp som At. Madrid sikkert vandt 6-0. På Sicilien gik det dog noget bedre, og man fandt spillet frem, og fik et flot 2-2 resultat med, som inspiration til at man sagtens kan hamle op med de store hold.

Joakim Larsen siger selv dette om Catanias målsætning for resten af sæsonen:

"Det er klart at vi gerne vil så langt op som muligt, men jeg tror det bliver svært at kommer endnu længere op, så jeg tror at vi skal gå efter at blive på 7. pladsen, eller lige deromkring i hvert fald."
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #83: 28 Jan 2009, 16:58 »

Flotte resultater, og en flot update. Håber du kan holde placering, og måske kravle én enkelt placering op. Ærgeligt nederlag til At. Madrid, men stadig imponerende management du har gang i, I Catania.

Jeg ville ønske jeg havde tid til at spille så meget som dig. Du har jo nærmest klaret 2 sæsoner på 1 uge.. :b

Jeg har nået 12 kampe i mit Sunderland save på én uge.. Jeg ville ønske jeg ikke studerede hehe (:
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #84: 28 Jan 2009, 17:01 »

Flotte resultater, og en flot update. Håber du kan holde placering, og måske kravle én enkelt placering op. Ærgeligt nederlag til At. Madrid, men stadig imponerende management du har gang i, I Catania.

Jeg ville ønske jeg havde tid til at spille så meget som dig. Du har jo nærmest klaret 2 sæsoner på 1 uge.. :b

Jeg har nået 12 kampe i mit Sunderland save på én uge.. Jeg ville ønske jeg ikke studerede hehe (:
<

Er meget glad for at du kan li' det, og at du følger med!

Og ja jeg har da en del tid, og får da også spillet en del Opstemt Vi har nemlig emne uge i skolen, så der er ingen lektier Opstemt

MEN TAK!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #85: 28 Jan 2009, 17:08 »

Super resultater dog ærgeligt med det store nederlag til at. madrid. ved ikk helt hvad jeg skal skrive din blog er super og dine resultater er også super Opstemt

KIU
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #86: 28 Jan 2009, 18:04 »

Super resultater dog ærgeligt med det store nederlag til at. madrid. ved ikk helt hvad jeg skal skrive din blog er super og dine resultater er også super Opstemt

KIU

Jeg er meget glad for at du læser, og det at du kommenterer er også helt kanon Smiley

Det er satme dejligt mate!  Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #87: 29 Jan 2009, 13:56 »



Una storia da Catania | 27. Februar 2010



SERIE A:
Atalanta 1-1 Catania
Catania 0-0 Lecce
Catania 2-0 Chievo
Palermo 0-3 Catania
Så er der spillet 34 kampe i ligaen, og der er derfor kun 4 kampe tilbage, og med en nuværende 7. plads ser det godt ud for klubben Catania som befinder sig på Sicilien, i det sydlige italien. Man har hele 9 point ned til nummer 8, og endda med en kamp mindre, årsagen er at man gav Palermo (nr. 8) er ordentlig afklapsning i den 34. spillerunde, hvilket kan blive vigtig, for at få den flotte 7. plads. Catania har i de seneste 4 runder spilelt 2 uafgjort og vundet 2, hvilket er fint, og acceptabelt, men så heller ikke mere. Catania måtte nøjes med uafgjort mod Atalanta og Lecce, mens man vandt over Chievo og Palermo.

De 3 nedrykkere er her 4 runder før tid, allerede fundet, da hverken Livorno, Chievo eller Piacenza kan nå Genoa på 17. pladsen. Genoas dårlige placering skulle forresten åbne for et skifte for Diego Milito, som Catanias manager Joakim Larsen skulle være lidt forelsket i, trods hans 30 år på baggagen. Piacenza som ligger nummer chok har været dette års store skuffelse, og mange undrer sig over hvorden de rykkede op, med det spil de har leveret, trods de er oppe mod store mandskaber. De har kun skrabet 8 point ind i deres 35 kampe.

Se ligastilling her.

Nu har Catania så 4 kampe tilbage, og i de kampe venter Juventus (nr. 1), Sampdoria (nr. 10), Roma (nr. 5) og AC Milan (nr. 4), og trods det svære program, skulle en 7. plads være et godt mål for Larsens tropper, da man bare skal skaffe et point, for at være helt sikker på at ende der!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #88: 29 Jan 2009, 19:56 »



Una storia da Catania | 16. Maj 2010



SERIE A:
Catania 0-0 Juventus
Catania 0-0 Sampdoria
Roma 4-2 Catania
Catania 3-0 AC Milan
Så er sæsonen spillet færdigt, og man endte på den 7. plads, som man i lang tid havde forudset. Det er med meget flot spil, og en masse mod at Joakim Larsen og co. har afsluttet sæsonen, hvilket den intetbetydende kamp mod AC Milan til sidst viste, i en kamp man vandt hele 3-0, på 3 mål af stjernen Keirrison, alle scoret i 2. halvleg.

Man endte med 65 point, en målscorer på 62-34 (+28), og var derfor 7 point fra AC Milan på 6. pladsen. Man skal derfor igen næste sæson ud i det store Europa, og udvikle holdet ved at møde andre spilkulturer.

Catania var det hold der scorede 4. mest, og det hold der lukkede 6. mindst ind, og fik oven i købet også Keirrison på en delt 2. plads på topscorelisten, og Fonseca på en delt 5. plads på den helt samme liste. Hvilket viser at Joakim Larsen vil have nogen målslugere i front, og at de andre på banen ikke behøver være nogen målmagere, men derimod nogen hårdtarbejdende folk, som evt. også kan lave en assist eller to.

Man endte som sagt tidligere på en flot 7. plads, hvilket er klubbens bedste placering gennem tiderne, da den tidligere bedste var en 8. plads i Serie A. Fansene er også begyndt at hylde danskeren som har fået drømmen til virkelighed, og håber at han bliver på ferieøen, istedet for at tage til f.eks. Barcelona som han faktisk rygtes til. Joakim Larsen siger dog selv at hans fremtid er i Catania, og at han ikke se nogen grund til at skifte.

Catania har fået 1.9 mio dk. for 7. pladsen som man endte på, og mange spillere rygtes allerede til og fra Catania, hvor f.eks. Inters Luis Jimenez skulle være et hot navn på Sicilien, hvor også Genoas Milito er et navn der kan komme til. Mange andre meldes dog også på vej, og man ved aldrig hvem der kommer til, da Larsen før har overrasket. Måske kommer der et indkøb af en storspiller?

Stort set alle Catanias stamspillere rygtes til større klubber, og Joakim Larsen må nok også til sidst sande at han ikke kan holde på alle sammen, hvor den 25 årige midterforsvar Matías Silvestre skule være den hotteste, og han har da også ytret ønske om at skifte til en større klub. Catania kræver efter sigende omkring 65 mio.

Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #89: 29 Jan 2009, 20:10 »

Spændende serie af rygter! Det var et acceptabelt resultat i ligaen, selvom der unægteligt er plads til forbedringer. Det er en fornøgelse at følge med :-)
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010