home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 137 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Elefanterne
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste indkøb:
Hassan Al-Dosari
- 1 (2,1%)
Manuel Montanari
- 2 (4,2%)
Jermaine Pennant
- 2 (4,2%)
Angel Di María
- 43 (89,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Elefanterne  (Læst 30208 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #60: 24 Jan 2009, 18:25 »

Jeg må sgu' også lige give dig applaus for dit arbejde! Synes det er rigtig flot den måde du gør det på, og at du selv er bevidst omkring, det hverken er den flotteste eller bedste  blog på siden. Du virker glad for at skrive, og skriver ikke for at få kommentarer. Det bærer frugt kan man se, og kommentarerne strømmer jo ind som fisk om madding. Det er lækkert at se dig i den form, hvilket jeg har savnet. Du kan sgu' da godt!

Grafikken er jeg ikke vild med, men behøver jeg jo heller ikke være. Indholdet taler for sig selv, og når man læser blogs, bliver det alligevel en hurtigt kigger og så ikke mere. Din tekst vil jeg ikke kalde super fængende, men kort og præcis, hvorfor det er let at følge med. Dette er helt sikkert en af grundene til, at mange har valgt at følge denne blog.

Holdvalget vil jeg derudover også lige rose dig for. Spændende trup i et spændende land. Du har fået næsten det maksimale ud af dit hold, og købt godt ind- selv om, jeg ikke forstår dansker indkøbene. Truppen er dog rigtig bred og stærk, og du skal nok få en top 8 placering. Uden problemer. Men hvorfor blev Keirrison ikke gratis som man jo kan efter en sæson? Det forstår jeg ikke.. Men super indkøb af ham.

Et lille fif fra min side ville være, at du skal holde rammerne på billederne i samme farve. Det giver en bedst samlet effekt og tager jo ikke lang tid. Ved dine indkøb, så jeg at den ene var sort og den anden hvid - det passer jo ikke helt sammen.

Men som du nok ved, synes jeg godt om din blog - og jeg glæder mig til at se, hvornår Serie A-titlen kommer til Elefanterne. Suverænt!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #61: 24 Jan 2009, 18:49 »

Jeg må sgu' også lige give dig applaus for dit arbejde! Synes det er rigtig flot den måde du gør det på, og at du selv er bevidst omkring, det hverken er den flotteste eller bedste  blog på siden. Du virker glad for at skrive, og skriver ikke for at få kommentarer. Det bærer frugt kan man se, og kommentarerne strømmer jo ind som fisk om madding. Det er lækkert at se dig i den form, hvilket jeg har savnet. Du kan sgu' da godt!

Grafikken er jeg ikke vild med, men behøver jeg jo heller ikke være. Indholdet taler for sig selv, og når man læser blogs, bliver det alligevel en hurtigt kigger og så ikke mere. Din tekst vil jeg ikke kalde super fængende, men kort og præcis, hvorfor det er let at følge med. Dette er helt sikkert en af grundene til, at mange har valgt at følge denne blog.

Holdvalget vil jeg derudover også lige rose dig for. Spændende trup i et spændende land. Du har fået næsten det maksimale ud af dit hold, og købt godt ind- selv om, jeg ikke forstår dansker indkøbene. Truppen er dog rigtig bred og stærk, og du skal nok få en top 8 placering. Uden problemer. Men hvorfor blev Keirrison ikke gratis som man jo kan efter en sæson? Det forstår jeg ikke.. Men super indkøb af ham.

Et lille fif fra min side ville være, at du skal holde rammerne på billederne i samme farve. Det giver en bedst samlet effekt og tager jo ikke lang tid. Ved dine indkøb, så jeg at den ene var sort og den anden hvid - det passer jo ikke helt sammen.

Men som du nok ved, synes jeg godt om din blog - og jeg glæder mig til at se, hvornår Serie A-titlen kommer til Elefanterne. Suverænt!

Super fed kommentar at modtage - men må man spørge hvad der ikke er godt ved min grafik, andet end rammerne?
 Tak Cesc.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #62: 24 Jan 2009, 19:04 »



Una storia da Catania | 9 kampe spillet i ligaen, samt 3 i UEFA



Serie A:
Livorno 1-1 Catania
Catania 3-0 Genoa
Catania 1-1 Bologna
Lazio 1-1 Catania
Catania 1-0 Parma

UEFA Cup gruppe:
Catania 1-0 Minsk
PSV 1-1 Catania
Så er der spillet 9 kampe i ligaen, samt 3 i gruppespillet i UEFA Cuppen, hvor man begge steder ligger helt fint placeret. I ligaen ligger man overraskende på en flot 6. plads, imens man i UEFA ligger på en delt 1. plads, hvilket er meget imponerende af den lille italienske klub, beliggende tæt op af Etna.

LIGASTILLING, 9 kampe.
UEFA Cup gruppespil, 3 kampe.

Efter den imponerende start fra Elefanterne er Joakim Larsen skam også optimistisk omkring klubbens kommende fremtid, som han ser som værende lys og meningsfuld.

"Klubben er igang med en kolosal udvikling, som alle har været en del af, lige fra spillere til talsmænd. Alle har ydet hvad de har kunnet, og det har så hjulpet klubben i dens færden mod succes, som den nu har. Vores hold er klart et af de bedste i ligaen, og med de mange unge er det også fremtidssikret."

En ekspert roser Joakim Larsens arbejde, som han ser som "overdrevet".

"Det er helt vildt det han har skabt på lidt over 1 år, han har formået at få en nærmest sikker nedrykker til at blive en topklub i Italien, som overhovedet ikke er en nem liga at begive sig op i. Så der er helt vildt fedt at følge!"

Keirrison er her for nylig blevet skadet, og ventes ude i omkring 3 uger, hvor det forventes at Gonzalo Bergession tager over, da Bofo Bautista også er ude med en mindre skade. Bergessio er dog ingen dårlig angriber, og betegnes skal også af mange som værende bedre end den ene normale starter, nemlig Kikin Fonseca som dog har spillet nogen gode kampe her i starten.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #63: 24 Jan 2009, 19:08 »

Genial update endnu en gang. Det er bare så dejligt enkelt og præcist, og der er meget information om dit spil i de få linjer. KIU, champ! Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #64: 25 Jan 2009, 09:57 »

Genial update endnu en gang. Det er bare så dejligt enkelt og præcist, og der er meget information om dit spil i de få linjer. KIU, champ! Wink

Dejligt med en positiv kommentar, hvilket kun gør min lyst større..

Fedt at du kan li' det!
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #65: 25 Jan 2009, 10:38 »

Rigtig fin blog!

Din grafik er god. Du har fundet nogle rigtig gode billeder. Det er simpelt og flot! 

Du skriver også fint. Opdateringerne er fine.. Du kunne evt. til næste update, skrive dem lidt længere..

Men alt i alt, er det rigitg godt! .. Smiley

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #66: 25 Jan 2009, 13:23 »



Una storia da Catania | 9 kampe spillet i ligaen, samt 3 i UEFA



Serie A:
Catania 0-1 Inter
Napoli 2-2 Catania
Chievo 1-1 Catania
Catania 1-1 Atalanta
Lecce 1-3 Catania
Juventus 0-2 Catania
Sampdoria 2-1 Catania

UEFA Cup gruppe:
Catania 1-1 Dinamo
Minsk 0-0 Catania
Catania 0-0 PSV
Så er endnu 7 kampe i ligaen og 3 i UEFA cuppen spillet, og man er skam også videre fra gruppespillet hvor man endte nummer 2, 1 point fra PSV på 1. pladsen, og 2 point fra Dinamo på 3. pladsen, som intet giver.

Sådan endte gruppen.

Nu hvor man gik videre fra gruppen er man i 1. Knockout runde, hvor man er trukket sammen med Tottenham, som er en svær modstander, og vælger man at oddse, er der flest penge igen på en sejr til Catania. Den første kamp mod englænderne spilles den 18. februar.

Kommer man videre mod Tottenham, venter PSG eller At. Madrid, som også er svære modstandere.




I ligaen går det også "okay", hvor man bl.a. har fået en yderst overrakende sejr mod ellers så stærke Juventus, som dog i deres kamp aldrig fik spillet op at køre. Catanias Bergessio spillede dog lige modsat af Den Gamle Dame, og scorede begge kasser.

Se ligastilling efter 16 kampe her.

Man har som i kan se kun tabt 2 kampe i de første 16 kampe, hvilket er meget flot af den lille italienske klub, som dog har spillet rigtig mange uafgjort.

Man tabte kampe mod Inter og Sampdoria, som begge var meget tætte kampe, hvor Catania dog også var "underdogs". Man var dog tæt på at få uafgjort mod Inter, da Keirrison ramte overliggere på et frispark i overtiden, og det ærgrer også Hr. Larsen at bolden ikke lige gik ind.




Nu er transfervinduet også åbent igen, og det forventes at Catania stadig har omkring 30 mio. at gøre godt med, så mon ikke der bliver handlet "lidt" ind, hvor endnu en angriber skulle være på Larsens ønskeliste, hvor den unge Danny Welbeck skulle være højst, men han gider efter sigende ikke skifte Man Utd ud med Catania, og handlen ses derfor nærmest umulig, men Joakim Larsen prøver at lokke ham.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 11:11 af Yoggidk » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #67: 25 Jan 2009, 13:54 »

Det ser jo fint ud. Du holder den gode stil Opstemt

Så kan man bare håbe du slår slut spurten til efter jul Peace

Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #68: 25 Jan 2009, 14:00 »

Endnu en lækker update. Dog i dit allersidste afsnit sætter du et punktum efterfulgt af et "men" et par gange. Det ødelægger læserytmen, og det er lidt irriterende. Ved godt, det er flueknepperi Wink KIU!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #69: 25 Jan 2009, 18:34 »

Det ser jo fint ud. Du holder den gode stil Opstemt

Så kan man bare håbe du slår slut spurten til efter jul Peace



Er glad for at du kan li' det  Wink

Endnu en lækker update. Dog i dit allersidste afsnit sætter du et punktum efterfulgt af et "men" et par gange. Det ødelægger læserytmen, og det er lidt irriterende. Ved godt, det er flueknepperi Wink KIU!

Samme til dig Smiley

Har lige rettet det!  Tunge
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #70: 26 Jan 2009, 15:14 »



Una storia da Catania | 1. Februar 2010



TRANSFER IND:
Kasper Schmeichel, 18 mio.
Juninho, 1,7 mio.
Daniel Aquino, 40 mio.
Douglas Costa, fri.
Til u/18:
Morten Ulrich, 180k.
Patrizio Bianchi, 200k.
Riccardo Padalino, 200k.

TRANSFER UD:
Matias Lequi, 24 mio.
Ezequiel Carboni, 13 mio.
Så er der også blevet handlet ind i dette transfervindue, hvor man hovedsageligt har fokuseret på fremtiden, hvilket man også kan se. Først har man valgt at købe den unge målmand Kasper Schmeichel, som har et stort potentiale, som kan række rigtig langt. Han kommer til at blive 2. valg, da Asenjo nok er det eneste lyspunkt i Catanias spil fortiden. Han har fået en 5 årig aftale.

Der er dog også kommet en meget erfaren spiller til Catania, nemlig frissparkseksperten Juninho, som kommer fra Lyon, hvor han hovedsageligt sad på bænken. Den 35. årige midtbanespiller har skrevet under på en ½ årig aftale.

Man har også forstærket sig i angrebet, hvor man ikke fik lokket Welbeck til. Men man fandt en anden, nemlig den 19 årige spiller Daniel Aquino som kommer til fra Sevilla for 40 mio. Han har skrevet under på en 3 årig aftale, og ses som et af spaniens største talenter.

Den unge fløj Douglas Costa er også kommet til, og for den unge spiller skulle man ikke engang give noget som helst, da hans kontrakt med Gremio udløb den 2.1.10. Joakim Larsen var derfor hurtig til at hapse ham, og har derfor sikret sig et kæmpe talent.




SERIE A:
Catania 2-2 Palermo
Catania 1-2 Roma
AC Milan 4-1 Catania
Udinese 1-0 Catania
Catania 1-0 Vicenza
Fiorentina 2-0 Catania
Endnu 6 kampe er spillet, men denne gang er det ikke positivt. Nej, tværtimod... Man har nemlig i de kampe kun vundet 1 kamp, som var mod den absolutte bundprop Vicenza, som simpelthen skal slås, og gerne med mere end 1 mål. Men man ligger trods formnedgangen stadig i den bedste halvdel, hvilket trods alt også var målet med denne sæson for Larsen, som dog ikke er imponeret over holdets seneste resulater.

Se ligastilling her.

Men selvom Joakim Larsen er utilfreds, kan han kun have grund til at være glad, da nærmest alle troede at hans hold ville være i Serie B i denne sæson, som man jo ikke ligefrem er! Så det er vel alligevel flot af klubben Catania, eller Elefanterne som nogen kalder dem.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 16:30 af Yoggidk » Logged

stenen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #71: 26 Jan 2009, 16:50 »

Dejligt og se og bliver helt varm om hjertet når jeg ser det.

Jeg synes bloggen er lidt som en honningmad:)

Synes der er for lidt updates og mange gange finder jeg mig selv grædenede på mit værelse fordi jeg savner en af dine dejlige updates.

KIU SEJE Opstemt

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #72: 26 Jan 2009, 21:18 »

Dejligt og se og bliver helt varm om hjertet når jeg ser det.

Jeg synes bloggen er lidt som en honningmad:)

Synes der er for lidt updates og mange gange finder jeg mig selv grædenede på mit værelse fordi jeg savner en af dine dejlige updates.

KIU SEJE Opstemt



Jov tak, ved dog ikke helt om jeg skal tage det seriøst? eller som en fornærmelse, hmm Opstemt

Det virker i hvert fald underligt, men det er da dejligt at du kan li' det  Tunge
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #73: 27 Jan 2009, 13:52 »

Så har jeg lige opdaget og læst bloggen her Smiley
Først og fremmest er det nogle updates der passer godt til min smag. De er ikke så lange, så man falder i søvn når man læser dem, og alligevel får man det nødvendige information ud af det. Og til spillet, tillykke med de gode resultater du har fået. Det er sgu flot hvad du har gjort med Catania indtil videre. Jeg tror på det kan fortsætte. Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #74: 27 Jan 2009, 20:13 »



Una storia da Catania | 27. Februar 2010



SERIE A:
Catania 2-0 Siena
Bologna 1-1 Catania
Genoa 0-5 Catania

UEFA CUP:
Catania 2-0 Tottenham
Tottenham 0-1 Catania
Efter en pause fra det gode spil, er Catania så sandelig kommet igang igen, hvilket man kan se på de fantastiske resultater man har opnået, ikke mindst mod Tottenham, som man slog 3-0 samlet, over 2 kampe, hvilket er meget overraskende, da Tottenham har en noget bedre trup, med sterner som Bentley, Jenas og Woodgate. Men Catania overraskede som sagt, og Joakim Larsen er meget begejstret over hans trup, som har gjort det fantastisk. I den første kamp mod Tottenham som var på hjemmebane, blev begge kampens mål scoret i samme minut, da Keirrison startede, imens Fonseca øgede føringen 1 minut efter. I anden kamp i England var den enlige målscorer Catanias helt store stjerne Keirrison, som har været et stort lyspunkt i denne sæson.

I næste runde af UEFA Cuppen venter spanske Atl. Madrid, som ligesom Tottenham er rimelig store favoritter til kampene. Men kan Catania overraske endnu engang, og skabe et mirakel? Joakim Larsen tror selv på det, men medierne er lidt imod.

I ligaen går det også helt fint, og i de sidste 3 kampe har man en målscorer på hele 8-1, hvilket godt nok mest er pga. Catanias storsejr mod ellers så stærke Genoa, som har spillere som Zigic, Milito og Boriello på holdkortet. Den ene kamp der endte uafgjort kunne dog ligeså godt være blevet til en sejr, da det var et mål i aller sidste minut i overtiden der sikrede Bologna det ene point.

Der er nu spillet 25 kampe i ligaen, og derfor 13 kampe igen.

Ligastilling.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010