home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Elefanterne
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste indkøb:
Hassan Al-Dosari
- 1 (2,1%)
Manuel Montanari
- 2 (4,2%)
Jermaine Pennant
- 2 (4,2%)
Angel Di María
- 43 (89,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Elefanterne  (Læst 30229 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #30: 19 Jan 2009, 16:57 »

Super update. Kan godt lide den måde de skriver på, og god vind i EURO Cuppen.  Thumbs Up 
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #31: 19 Jan 2009, 17:09 »

Det bliver rigtig spændende at se, hvad du kan nå i Europa såvel som Serie A næste sæson. Håber på, at du forstærker dig med en masse kompetente, italienske spillere! KIU!

Er meget glad for at du kan li' det, og jeg lover forstærkninger, men ikke nødvendigvis italienske...

Super update. Kan godt lide den måde de skriver på, og god vind i EURO Cuppen.  Thumbs Up 

Jeg er også meget glad for at du kan li' det Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #32: 19 Jan 2009, 17:09 »

Btw. Kan det virkelig passe at jeg kun får 950.000 kroner for at ende som nummer 10 i Serie A Opstemt ?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #33: 19 Jan 2009, 17:11 »

Btw. Kan det virkelig passe at jeg kun får 950.000 kroner for at ende som nummer 10 i Serie A Opstemt ?
Sidste sæson fik jeg omkring 5 mio for at blive nummer 3 med Fiorentina, så det lyder meget rimeligt Smiley
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #34: 19 Jan 2009, 17:30 »

Ja, det er meget mystisk. Man får generelt utroligt lave præmiepenge i FM09?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #35: 19 Jan 2009, 17:32 »

I 08 fik man 600 mio i TV penge, hvis man vandt Serie A. Det er slet ikke i nærheden nu.
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #36: 19 Jan 2009, 17:35 »

Det er vist også meget realistisk, at præmiepengene er blevet nedtonet en smule, tror jeg Smiley
Men back to topic!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #37: 19 Jan 2009, 21:42 »



Una storia da Catania | EUROPA!



EURO Cup 1. kvalrunde

1. Kamp:
Catania 5-0 Irtysh
1. Kamp:
Irtysh 0-3 Catania
Samlet: Catania 8-0 Irtysh

EURO Cup 2. kvalrunde

1. Kamp:
Mogren 0-3 Catania
2. Kamp:
Catania 3-2 Mogren
Samlet: Mogren 2-6 Catania
Så er både 1.- og 2. Kvalrunde i EURO Cuppen spillet, og begge blev for Catania til forholdsvis sikre sejre. Først slog man Irtysh hjemme med hele 5-0, bl.a. på mål af 5 forskellige Catania-spillere, bl.a. backen Sabato. Efter denne kamp skulle man så til Kasakhstan for at spille, og også her blev det til en mere eller mindre siker sejr, denne gang på 3-0, på mål af 3 forskellige igen.

Efter disse 2 kampe, gik turen til Montnegro, hvor Mogren ventede, og dette blev også en lidt nem opgave, hvor man vandt 3-0, som mod Irtysh. Efterfølgende kamp gik Catania dog lidt i stå, men hvor et hattrick af Bautista redede Catania fra en fiasko, og endte derfor med en 3-2 sejr hjemme, mod Mogren.

I 3. kvalrunde venter Vasas fra Ungarn, som også gerne skulle blive en walk-over, og Joakim Larsen indrømmer også at der er store chancer for videre avancement, så mon ikke det sker, Catania sparer i hvertfald ikke på spillerne fastslår Larsen også!




Imens Europa er ved at blive invaderet af Catania er sæsonopsummeringen netop kommet ind af døren, og den ser således ud (KLIK).




Transfervinduet! Start, parat, KØB!!!

Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #38: 19 Jan 2009, 21:48 »

God update, sikre resultater, og som altid fantastisk grafik. Især billedet med Etna er klasse, omend jeg ikke ved hvor meget det hører hjemme her. Anyway, fantastisk blog, som stort set har det hele. Så fortsæt du bare i samme stil! Jeg følger i hvert fald med.
KIU Champ  Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #39: 19 Jan 2009, 21:51 »

God update, sikre resultater, og som altid fantastisk grafik. Især billedet med Etna er klasse, omend jeg ikke ved hvor meget det hører hjemme her. Anyway, fantastisk blog, som stort set har det hele. Så fortsæt du bare i samme stil! Jeg følger i hvert fald med.
KIU Champ  Smiley

Catania ligger for fodan af Etna Smiley

Tak for den flotte kommentar, det varmer  Shockeret
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #40: 19 Jan 2009, 21:53 »

Catania ligger for fodan af Etna Smiley

Tak for den flotte kommentar, det varmer  Shockeret

Arh, så fik også lært noget om geografi Wink
Selvom jeg måske burde vide det.
Nå, men jeg forventer at du snupper en plads i top tre i år!
Held og lykke...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #41: 21 Jan 2009, 16:30 »

Har meget travlt fortiden, så der kommer først update fredag aften, eller i løbet af lørdag.

Men indtil det kan i jo evt. smide en kommentar, eller kigge i andre gode blogs.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #42: 22 Jan 2009, 21:32 »



Una storia da Catania | EUROPA!



EURO Cup 3. kvalrunde

1. Kamp:
Vasas 0-3 Catania
1. Kamp:
Catania 3-0 Vasas
Samlet: Catania 6-0 Vasas

EURO Cup 4. kvalrunde

1. Kamp:
Djurgården 1-3 Catania
2. Kamp:
Catania 1-1 Djurgården
Samlet: Djurgården 2-4 Catania
Så er der både spillet 3. - og 4. kvalrunde, og begge er blevet til samlede sejre, så man nu er klar til gruppespillet i Europa cuppen, hvilket er flot af Catania, som overhovedet ikke var en kandidat til at præsentere Italien i Europa i dette år, hvor man gerne skal have mange point hjem.

I 3. kvalrunde slog man nemt Vasas ud, med et samlet resultat på hele 6-0. Efter dette ventede der en svensk hold, som var noget sværere, og de viste også deres kunnen, men Catania endte alligevel med den samlede sejr mod de sveske vikinger.

Man er kommet i gruppe med:

PSV
   PSV er et stærkt hold fra Holland, som kæmper med Ajax om trofæet derhenne, de har mange stjernespillere, f.eks. Koevermans, Méndez og Isaksson.

Dinamo Buc.
   Et rumænsk hold med store ambitioner, og som også har mange gode spillere, f.eks. Zicu som Catania faktisk var sat i forbindelse med i vinterpausen.

Minsk
Det klart nemmeste hold er Minsk, og dem skal man skam også vinde over. Deres største spiller er nok angriberen Yatchenko, som har en værdi som halvdelen af en af Catania's reservespillere.




Catania sikrede sig i vinters de 2 AaB'ere Jeppe Curth og Kasper Bøgelund, og de to danskere er også ankommet til succes-klubben, hvor de skal forsøge at præstere, det ventes dog at især Curth enten får en masse tid på bænken eller helt udenfor truppen, imens Bøgelund forventes at overtage højrebacken fra Silvestri.

Joakim Larsen siger også at han lover flere indkøb, men at han ikke bare vil bruge af budgettet, som forventes at ligge på lidt over de 100 mio dk, som er en del. Han lover dog at han ikke vil bruge alle pengene, så han også til vinter kan være aktiv med hensyn til transfers.


Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Elefanterne
« Svar #43: 23 Jan 2009, 16:38 »

En ganske spændende blog. Tillykke med pladsen i gruppespillet og du burde have chancen for at komme videre. Det bliver da også sjovt at se om Bøgelund og Curth har deres berettigelse på dit Catania hold.

Følger med fra sidelinjen...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #44: 23 Jan 2009, 16:49 »

Jeg glemte at gemme sidst jeg spillede, og det er lidt før grupperne udtrækkes, så det er ikke den gruppe jeg er kommet i alligevel. Men ellers er intet ændret. Regn med en update iaften, med den nye gruppe osv.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010