home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Elefanterne
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste indkøb:
Hassan Al-Dosari
- 1 (2,1%)
Manuel Montanari
- 2 (4,2%)
Jermaine Pennant
- 2 (4,2%)
Angel Di María
- 43 (89,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Elefanterne  (Læst 30290 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #15: 18 Jan 2009, 14:51 »



Una storia da Catania | 22. marts 09



Ligakampe:

Catania 4-3 Lazio
Genoa 2-2 Catania
AC Milan 2-0 Catania
Catania 0-0 Cagliari
Siena 0-0 Catania
Catania 1-2 Udinese
Catania 1-0 Reggina
Palermo 1-0 Catania
Juventus 1-2 Catania
Catania 2-3 Roma
Sampdoria 2-2 Catania
Catania 1-3 Inter
Så er der spillet 29 kampe i ligaen, og Catania bliver ved med at spille godt, og man ligger på Sicilien på en meget flot 10. plads, over hold som Sampdoria og Napoli, som Joakim Larsen faktisk har været sat i forbindelse med, da man selvfølgelig gerne vil have en træner, som kan få en så stor oplevelse ud af et ellers "mindre godt" Catania-mandskab.

Se ligaen her




Nu er man i Marts, og i netop denne måned har man sikret sig 2 spillere, og begge kommer til fra Sas-liga klubben AaB, som ikke har præsteret i denne sæson. Dem der kommer til Catania er Jeppe Curth som nok ikke bliver starter i Serie A klubben. Han er hentet for 4 mio dk, og Joakim Larsen glæder sig til at se angriberen i aktion.

Den anden der er hentet er AaB's Kasper Bøgelund som modsat Curth, regner for at gå direkte ind i starteren, da den nuværende højreback Cristian Silvestri er ved at være en gammel herre. Han er hentet på fri transfer, og må være lidt af en "winwin situation" for Catania.

Begge kommer 1. Juli 2009.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #16: 18 Jan 2009, 16:26 »

Jeg synes, du har et godt layout, som gør bloggen let at læse. Derudover er det jo nogle rigtig fine resultater, du har hevet hjem, og mon ikke du kan spille med om europæiske turneringer til næste sæson?
Bliv ved, så er jeg sikker på vi får en rigtig god blog ud af det her!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #17: 18 Jan 2009, 19:26 »

Jeg synes, du har et godt layout, som gør bloggen let at læse. Derudover er det jo nogle rigtig fine resultater, du har hevet hjem, og mon ikke du kan spille med om europæiske turneringer til næste sæson?
Bliv ved, så er jeg sikker på vi får en rigtig god blog ud af det her!

Er meget glad for at du kan lide det  Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #18: 18 Jan 2009, 19:32 »

Se det her er noget jeg vil følge med i.

Klubvalget er ganske enkelt eminent. Der er et kæmpe potientiale i dette hold, og det skal du bare sørge for at bygge videre på. Grafisk ser det hele rigtig lækkert ud, og selvom jeg ikke direkte ved hvorfor, er jeg helt vild med dit topbanner. Selve grafikken er også god, og der er ikke noget at komme efter der. Dit layout er fantastisk, og det gør det nemt og dejligt at læse. Der er ikke de store dikkedarer(stav). Resultaterne taler for sig selv, det går rigtig godt, hvis man tænker på at Catania er et hold, som vel på forhånd er spået til at rykke ned. Du skriver ikke sensationelt, men stabilt, og det er nemt at læse. Jeg forstår i hvert fald det hele til fulde. Det eneste lille minus er tempoet, hvis du forstår. Min personlige mening er at du spiller for mange kampe til for få updates. Du er allerede meget langt, og der er ikke lavet særlig mange updates. Det er dog en smagsag, og ikke noget du behøver at lave om. Jeg læser uden tvivl med, i hvert fald så længe du bliver i Catania.
KIU Yoggi!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #19: 18 Jan 2009, 19:36 »

Se det her er noget jeg vil følge med i.

Klubvalget er ganske enkelt eminent. Der er et kæmpe potientiale i dette hold, og det skal du bare sørge for at bygge videre på. Grafisk ser det hele rigtig lækkert ud, og selvom jeg ikke direkte ved hvorfor, er jeg helt vild med dit topbanner. Selve grafikken er også god, og der er ikke noget at komme efter der. Dit layout er fantastisk, og det gør det nemt og dejligt at læse. Der er ikke de store dikkedarer(stav). Resultaterne taler for sig selv, det går rigtig godt, hvis man tænker på at Catania er et hold, som vel på forhånd er spået til at rykke ned. Du skriver ikke sensationelt, men stabilt, og det er nemt at læse. Jeg forstår i hvert fald det hele til fulde. Det eneste lille minus er tempoet, hvis du forstår. Min personlige mening er at du spiller for mange kampe til for få updates. Du er allerede meget langt, og der er ikke lavet særlig mange updates. Det er dog en smagsag, og ikke noget du behøver at lave om. Jeg læser uden tvivl med, i hvert fald så længe du bliver i Catania.
KIU Yoggi!

Sikken en kommentar, det er super med den slags ros.

Er faktisk også selv ret vild med mit banner, og det med at der er mange kampe i hver update, ved jeg ikke om jeg vil lave om på. Eller tror jeg gør det i næste sæson, så tak..

Og jeg tror da også at jeg bliver i Catania i et stykke tid,  Rullende Øjne
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #20: 18 Jan 2009, 19:47 »

Helt enig med Newton Opstemt
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #21: 18 Jan 2009, 19:51 »

Se det her er noget jeg vil følge med i.

Klubvalget er ganske enkelt eminent. Der er et kæmpe potientiale i dette hold, og det skal du bare sørge for at bygge videre på. Grafisk ser det hele rigtig lækkert ud, og selvom jeg ikke direkte ved hvorfor, er jeg helt vild med dit topbanner. Selve grafikken er også god, og der er ikke noget at komme efter der. Dit layout er fantastisk, og det gør det nemt og dejligt at læse. Der er ikke de store dikkedarer(stav). Resultaterne taler for sig selv, det går rigtig godt, hvis man tænker på at Catania er et hold, som vel på forhånd er spået til at rykke ned. Du skriver ikke sensationelt, men stabilt, og det er nemt at læse. Jeg forstår i hvert fald det hele til fulde. Det eneste lille minus er tempoet, hvis du forstår. Min personlige mening er at du spiller for mange kampe til for få updates. Du er allerede meget langt, og der er ikke lavet særlig mange updates. Det er dog en smagsag, og ikke noget du behøver at lave om. Jeg læser uden tvivl med, i hvert fald så længe du bliver i Catania.
KIU Yoggi!

Jeg gider ikke at skrive, så jeg nøjes bare med at citere Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #22: 18 Jan 2009, 19:52 »

Tak for det BB95 og ZackS, selvom det bare er en citering.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #23: 18 Jan 2009, 19:56 »

Byd på Criscito! Ham skal du beholde, når sæsonen løber ud. Han koster blot 20 mio.

Men ellers en god blog. Ikke lange updates, det kan jeg godt lide. Grafikken er også god. Der er dog et eller andet ved resultaterne jeg ikke kan lide.

KIU Smiley

EDIT: ups, Criscito spiller i Genoa.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2009, 19:58 af alek9000 » Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #24: 18 Jan 2009, 19:59 »

Criscito er i Genoa, alek. Wink  Rigtig fornuftig blog Yoggi, især holdvalget er genialt. Opsætningen er imo. lidt ensformet, mens det skriftlige er ok. Flotte resultater! Smiley
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #25: 18 Jan 2009, 20:00 »

godt sat op og godt skrevet Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #26: 18 Jan 2009, 20:05 »

Tak for den flotte respons alle sammen, det er fantastisk!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elefanterne
« Svar #27: 18 Jan 2009, 20:07 »

Criscito er i Genoa, alek. Wink  Rigtig fornuftig blog Yoggi, især holdvalget er genialt. Opsætningen er imo. lidt ensformet, mens det skriftlige er ok. Flotte resultater! Smiley
Ja det kom jeg i tanke om.

Men køb ham alligevel  crazy
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #28: 19 Jan 2009, 16:45 »



Una storia da Catania | Sæsonen er nu færdig!



Ligakampe:

Fiorentina 0-0 Catania
Lecce 1-1 Catania
Catania 2-0 Chievo
Catania 0-1 Bologna
Catania 2-1 Napoli
Atalanta 2-2 Catania
Catania 2-1 Torino
Lazio 3-1 Catania
Catania 1-0 Genoa
Så er sæsonen færdigspillet, og Catania sluttede af som da de startede med fremragende spil, og en masse point, som gør at man ender på en meget flot og overraskende 10. plads.

Catania-manager Joakim Larsen er også meget tilfreds med sit holds præstation, og ser næste sæson som endnu en viderebygning af succes, og han tror derfor på en endni bedre position næste sæson.

Sæsonens top-4 kom ike overraskende til at indebære Inter, AC Milan, Roma og Juventus, som også endte i samme rækkefølge. Det skal også lige siges at Inter kun tabte 2 kampe hele sæsonen.

Imens Inter, AC og Roma endte i top-3, måtte der også nogen om at rykke ned, og det endte med at Torino (20.), Reggina (19.) og Cagliari (18.) rykkede ned.

Catania fik også en anden pris, eller pris er det vel egentlig ikke, men Kikín Fonseca endte på en flot 5. plads, på topscorerlisten, og han har også fået en masse ros fra Larsen, som ser ham bladt Serie A´s bedste angribere.

Ligastilling
Spillerstatistik

Nu hvor man endte på en flot 10. plads venter Europa næste sæson, hvor man i EURO Cup 1.Kvalrunde skal møde Irtysh Pavlodar fra Kasakhstan, som burde blive en ren walk-over for Catania, som kan se frem til en masse oprustning frem mod næste sæson.

Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Elefanterne
« Svar #29: 19 Jan 2009, 16:51 »

Det bliver rigtig spændende at se, hvad du kan nå i Europa såvel som Serie A næste sæson. Håber på, at du forstærker dig med en masse kompetente, italienske spillere! KIU!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010