home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] Almería
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] Almería  (Læst 32491 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #45: 21 Jan 2009, 19:04 »


Tak til superpew for banner


Trup Gennemgang

Målmænd
På målmands posten er Leeds utroligt godt besat med nyindkøbet Butelle, som kommer fra spanske Valencia på fri transfer. Udover Butelle har Leeds Casper Ankergren som gjorde det rigtig godt i sidste sæson, han kommer dog til at agere backup for Butelle.

Forsvar
Forsvaret er rigtig godt skruet sammen med tre stærke centrale forsvarer, Leeds er dog meget ringe besat på de to wingback/back pladser med Sheehan og Richardson. Dog er der rygter om at Leeds er i gang med at forstærke højrebacken som i øjeblikket er holdets svageste punkt.

Midtbane
Midtbanen er særdeles godt besat med australske Kilkenny og den unge Delph. Leeds har også rigtig mange gode reserver til denne plads, så der vil blive hård kamp om disse pladser.

Angreb
Angrebet er et af holdets bedst dækkede positioner, med Aquino, Beckford og Becchio. De to sidstnævnte som scorede rigtig mange mål i sidste sæson.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #46: 21 Jan 2009, 19:57 »

Update om de første kampe imorgen..
Samt opklaring på div. rygter Wink
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #47: 21 Jan 2009, 21:50 »

Du formår virkelig at holde det til spændene læsning Smiley
Og iøvrigt nogle spændene indkøb du har lavet
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #48: 21 Jan 2009, 21:54 »

Du formår virkelig at holde det til spændene læsning Smiley
Og iøvrigt nogle spændene indkøb du har lavet
Tak Opstemt
Ja synes jeg også selv :b glæder mig til at se Aquino
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #49: 21 Jan 2009, 22:02 »

Spændende, godt skriftligt Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #50: 21 Jan 2009, 22:29 »

Spændende, godt skriftligt Smiley
Mange tak Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #51: 22 Jan 2009, 21:53 »


Tak til superpew for banner


Coca-Cola Championship
Resultater
Leeds 2-4 Reading
Leeds 0-1 Watford
Charlton 2-2 Leeds
Barnsley 1-0 Leeds
Leeds 0-1 Leicester
Doncaster 3-0 Leeds

Tabel - Bund 6
19. Plymouth, 6 point
20. Charlton, 5 point
21. Q.P.R., 4 point
22. Preston, 4 point
23. Leeds, 1 point
24. Bristol Rovers, 1 point

Chok start
Leeds har virkelig underpræsteret i de første 6 kampe i Coca-Cola Championship, med blot et enkelt point i de 6 kampe. Vi snakkede med en skuffet Christian Larsen efter kampen mod Doncsater.
"Larsen, dit hold viker sløve inde på banen, hvordan ser du dit holds form i øjeblikket?"
Altså.. Vi har haft store problemmer med at score mål. Aquino har scoret 2 mål, Becford 1 og Becchio har ikke scoret endnu. Dog mener jeg ikke at man kan lægge hele skylden over på de 3 angribere. De tre midterforsvarer har også virket som om at de ikke var klar til så store taktiske ændringer i denne sæson.
"Vil du prøve at lave om på din taktik?"
Ikke foreløbig, vi har mange nye spillere, så det er klart at de lige skal lære hinanden at kende før at vi kan få udbytte af tingene. Desuden har vi jo lige forstærket højre backen med Lustig, som desværre blev skadet i 2. kamp. men han er klar igen og spillede ok idag.
"Lige netop Lustig har spillet solidt i de to kampe han har spillet, tror du han bliver et godt indkøb?"
Som det ser ud nu, ja.

Ligacup

Resultater
1. Runde Accrington 1-0 Leeds

Leeds ude, igen
Leeds blev slået af Accrington i en skidt kamp fra Leeds' side. Det var en kamp der blev afgjort i det såkaldte "Silver-Goal" hvor Accrington scorede det afgørende mål i 99 minut.

Transfers
Sidste Transfers
Mikael Lustig, F/WBH, 20 mio + 14 mio efter 10 Landskampe
Kyriakos Papadopoulos, FC, 550k





De sidste handler
De sidste indkøb er blevet gjort. Leeds har købt det unde stjernefrø Papadopoulos, som er spået til at blive en af de bedste forsvarsspillere i Premier League. Utroligt godt køb af Leeds.
Leeds har også købt Mikeal Lustig, en klassespiller som har en lang fremtid foran sig, Lustig er en af de bedste spillere i Leeds i øjeblikket.



Topscorer: Daniel Aquino x2
Assist: Fire spillere x1
MoM: To spillere x1
« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 22:44 af naitsirhc » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #52: 22 Jan 2009, 22:28 »

SS af alle spilllere i 1. holds truppen samt Taktik i 2 indlæg
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #53: 25 Jan 2009, 17:45 »


Tak til superpew for banner


Coca-Cola Championship
Resultater
Leeds 0-0 Plymouth
Middlesbrough 3-0 Leeds
Q.P.R 2-1 Leeds
Leeds 3-1 Preston
Stoke 2-1 Leeds
Leeds 0-2 Nottm Forest
Bolton 2-3 Leeds
Leeds 0-0 Bristol Rovers
Norwich 1-3 Leeds

Leeds’ nedtur fortsætter
Leeds’ har I øjeblikket været helt nede og vende, men de har fået kæmpet sig op på en 22. plads efter 15 kampe, hvilket må siges ikke at være acceptabelt. Leeds har i de seneste uger været et af de store diskussionsemner, eftersom det er højst uventet at de ligger i bunden af ligaen. Dog kan Leeds efter 16. spillerunde komme op over nedrykningsstregen, med lidt held fra de andre kampe.

Larsen laver taktiske ændringer
Eftersigende skulle Larsen have indkaldt til et spillermøde hvor hovedtemaet var taktik og spilleglæde. Larsen skulle have fortalt spillerne at han ikke accepterede dårlig indstilling ved kampe. Larsen fortalte dem at de gik tilbage til forrige sæsons succesrige taktik med 4 forsvarsspillere, 2 centrale midtbaner, 2 fløje og 2 angribere. Dette vil betyde at en af de tre forsvarsspillere Lequi, Gluber eller Michalik, ville blive sat på bænken. Vores interne kilde fortalte os at de tre umiddelbart ikke havde nogle indvendinger. De taktiske ændringer har dog også vist sig at give pote, i de sidste 3 kampe hvor den nye taktik er blevet brugt har Leeds fået 7 point.
Aquino i form
Aquino som endelig har fået hul på scoringsbylden efter hele 13 timers fodbold, ser ud til at være i topform i øjeblikket. Han spiller som en erfaren angriber på topniveau. Larsen glæder sig over Aquino’s nuværende form og håber han fortsætter den gode formkurve. Han udtaler dog også at Aquino stadig er meget und og har masser at lære. Udtalte Larsen til Fodboldavisen Leeds

Coca-Cola Championship
Topscorer: Daniel Aquino x5
Assist: Daniel Aquino x3
MoM: To spillere x2
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #54: 25 Jan 2009, 18:24 »


Larsen, Manger Karriere
Leeds 8.7.08 - 7.11.09

Larsen fyret!
Grundet rapporter om at spillerne har mistet tiltroen til Larsens evner, har Ken Bates her til eftermiddag efter kampen mellem Leeds og Sheff Wed som endte 2-3 til Sheff. Valgt at fyre manager Christian Larsen. Larsen nægtede at udtale sig efter kampen, men vi fik aftalt et møde med Larsen senere på dagen.
”Christian Larsen, du var forrygende i sidste sæson, hvad gik galt i år?”
Efter min mening havde spillerne mistet deres respekt overfor mig, da jeg bemærkede at efter blot 6 kampe at de allerede havde mistet tilliden til mig. Men jeg synes at spillerne skulle kigge lidt mere på dem selv og se hvor dårligt de egentlig havde spillet i stedet for at skyde hele skylden på mig.
”Ken Bates, fyrede dig i dag uden varsel, hvad synes du om den måde han håndterede denne situation?”
Lige nu kan Ken rende og hoppe, den måde han har håndteret det her er efter min mening, fuldstændig uacceptabel. Han fyrede mig fordi at spillerne havde mistet tilliden. Jeg havde endda, sagt at jeg ville skabe ro i truppen igen. Det der irriterer mig mest er at han hele tiden har sagt han stod bag mig, og støttede mig hele vejen igennem. Og så fyrer han mig endda på min fødselsdag! Jeg har ingen, jeg gentager ingen respekt tilbage overfor Ken.
”Har du allerede nu en klub eller flere i øjenkrogen for de næste job?”
Jeg har slet ikke haft tid til at tænke på nye jobs endnu, i aften vil jeg bare sidde derhjemme med familien uden at tænke på fodbold, da det er meget lang tid siden.

Vi forlod en skuffet Christian Larsen. Der pakkede sine sidste ting fra kontoret på Elland Road.
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #55: 25 Jan 2009, 18:35 »

Puha, det var ikke en god nyhed ..
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #56: 25 Jan 2009, 18:37 »

nope.. xD
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kolding FC (Tidl. Leeds)
« Svar #57: 25 Jan 2009, 20:41 »



Kolding FC: Baggrund

Kolding blev grundlagt i 2002 efter en fusionering mellem de to klubber Kolding Boldklub og Kolding IF. Kolding har ikke rigtig haft nogen spændende historie, men klubben har store ambitioner om europæisk fodbold inden for de næste 3-4 år, og spille i Superligaen efter 1-2 år
« Seneste Redigering: 25 Jan 2009, 21:24 af naitsirhc » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kolding FC (Tidl. Leeds)
« Svar #58: 25 Jan 2009, 20:42 »




Pressemøde

Pressemødet startede i dag kl. 10:15. Hvor tidligere Leeds manager blev ansat hos Kolding FC.
”Hvorfor valgte du Kolding?”
Jeg valgte Kolding pga. flere ting. 1: min familie ville gerne tilbage til Danmark. 2: for at komme ind i en klub som har store ambitioner. 3: Jeg valgte også Kolding fordi jeg kender nogle af spillerne her og jeg kender Michael Schøler.
”Kolding ligger i øjeblikket på 16. pladsen i 1. Divisionen, dermed sidste pladsen. Tror du at du kan vende skuden?”
Det håber jeg da bestemt.
”Vil du hente nogle nye spillere til Kolding?”
Det må vi se på, jeg skal lige have en snak med min ass. Træner og Michael.

« Seneste Redigering: 25 Jan 2009, 21:25 af naitsirhc » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kolding FC (Tidl. Leeds)
« Svar #59: 25 Jan 2009, 20:48 »

Hvis der er nogle der tror de kan lave et bedre topbanner, er i velkomne Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010