home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] Almería
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] Almería  (Læst 32277 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #30: 19 Jan 2009, 15:52 »

SS kommer snart af spillerne i start truppen.
Update kommer snarest muligt
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Whites
« Svar #31: 19 Jan 2009, 19:43 »

Jeg synes bedst om det design du har brugt i den seneste update.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #32: 19 Jan 2009, 19:44 »

Okay, var også det jeg selv syntes bedst om, så det bliver det sidste der bliver brugt fremover
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #33: 19 Jan 2009, 21:24 »

Tak til DavidMadsen for topbanner

Coca-Coca League 1
Resultater
Bristol Rovers 1-2 Leeds
Peterborough 1-2 Leeds
Leeds 2-0 Leicester
Millwall 2-4 Leeds
Oldham 3-2 Leeds
Leeds 2-0 Leyton Orient
Yevoil 0-3 Leeds
Leeds 3-2 Walsall
Leeds 2-0 Stockport
Huddersfield 2-3 Leeds
Leeds 2-0 Scunthorpe
Cheltenham 1-1 Leeds
Leeds 1-0 Crewe
Colchester 0-0 Leeds
Leeds 3-0 Carlisle


Oprykning sikret!
Leeds har nu sikret deres oprykning til Coca-Cola Championship i næste sæson. Med hele 9 kampe tilbage af sæsonen har leeds et forspring på hele 26 point ned til andenpladsen. Bestyrelses formand udtalte idag til The Journal: "Vi har hele tiden forventet at Larsen ville rykke op i denne sæson, vi har vidst at det har været et stort pres han har rendt rundt med. Men nu da han har indfriet forventninger, har vi bedt ham om at indlemme nogle af reserverne." Ken Bates prioriterede dog at oprykkelsen overhovedet ikke skulle fejres på nuværende tidspunkt.
Den tidligere Leeds-favorit udtaler idag at Larsen har vist at intet skræmmer ham, og at Leeds derfor er i gode hænder.
Christian Larsen har også holdt et pressemøde efter oprykkelsen er sikret.

"Hvordan føles det ligenu?"
"Jeg har det fantastisk, jeg har nu haft et pres på mig siden jeg begyndte her i Leeds. Endelig er dette pres lettet fra mine skuldrer."
"I den seneste kamp spillede Beckford fantastisk og scorede 2 mål, hvad mener du om hans præstation i denne kamp?"
Beckford, ja han har jo været formidabel i denne sæson, en rigtig målræv efter min mening. Han skal nok blive en stor spiller igen i næste sæson."

FA cup
Resultater
4. runde Colchester 2-3 Leeds
5. runde Leeds 2-3 Liverpool

Svær femte runde for Leeds
Leeds fik sig lidt af en overraskelse da lodtrækningen til femte runde gik til, de trak nemlig modstanderen der hed Liverpool/Man Utd. Leeds håbede selfølgelig på Liverpool, da der tidligere på sæsonen udspillede sig lidt af et mareridt da Leeds tabte 4-0. Liverpool vandt da også over Man Utd. Liverpool ankom på Elland Road, til et svækket Leeds mandskab der måtte undvære to profiler som ikke måtte spille da de var lejet ud fra Liverpool. Kampen forløb sig skidt fra Leeds synsvinkel, da Liverpool kom foran 3-0 efter 39 min, det lignede endnu et stort nederlag til Leeds, inden Kilkenny udlignede efter blot 1 min. Efter pausen var det Beckfords tu til at nette, men dette mål var desværre ikke nok til at føre Leeds videre.

Rygter

Rygterne svirrer
Rygterne svirrer i disse dage, om hvorvidt Larsen bliver i Leeds efter denne sæson. Vi ville have et ord med Larsen omkring dette men han nægtede at udtale sig. Det er stadig uvidst om Larsen har haft kontakt med andre klubber, men Larsen selv og Ken Bates benægter begge dette.

« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 21:45 af naitsirhc » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #34: 20 Jan 2009, 21:56 »

Tak til DavidMadsen for topbanner

Coca-Cola League 1
Resultater
Tranmere 3-2 Leeds
Hartlepool 3-2 Leeds
Leeds 3-1 Hereford
Leeds 2-1 Brighton
Swindon 1-1 Leeds
Leeds 3-0 Northampton
Southend 2-0 Leeds
Leeds 3-0 MK Dons
Leeds 5-4 Peterborough


Bojan, Ingen Klub

Leeds tar' en slapper
Eftersom Leeds er sikret oprykning har Christian Larsen i de sidste kampe spillet med reserver. Dette har man dog også kunne se på banen, da spillerne allrede lignede nogle der var gået på ferie. Leeds tabte i de sidste kampe flere end de har gjort i resten af sæsonen. Alligevel fik Leeds den 1. plads som de havde forventet, dette skete med en vis overbisning med 28 point ned til 2. pladsen. Vi snakkede med Larsen efter sidste kamp:


"Du har i de sidste kampe spillet med mange reserver, hvordan synes du selv de har gjort det?
Jeg synes de har gjort det rigtig godt specielt Aidan White som har gjort det rigtig godt.
"I kan nu erklæreres Coca-Cola League 1 mestre, hvordan føles det?
Det føles rigtig godt
"Har du nogle intensioner om at hente de spillere du har haft lejet i denne sæson?"
Det kan ikke udelukkes.

Transfer rygter
Rygter
Gláuber, FC
Djiby Fall, Bo
Dioh Williams, Bo
Adigun Salami, MC
Daniel Aquino, Bo
Bojan, Bo

Store spillere rygtes til Leeds
Mange spillere bliver i øjeblikket rygtet til Leeds, som igen er blevet en forholdsvis attraktiv klub for mange spillere.
Store navne som Bojan, Andrés D'Alessandro og Raúl Bobadilla er blevet sat i forbindelse med Leeds. Leeds har dog nægtet at udtale sig. Gláuber tilgengæld menes at være meget tæt på Leeds, da han efter lejeperioden er begyndt at holde meget af klubben. Og samtidig er på fri transfer da hans kontrakt næsten er udløbet.


Coca-Cola League 1
Topscorer: Jermaine Beckford
Assist: Nabil El Zhar
MoM: Jermaine Beckford
Leeds' Bedste 11
Årets Hold
Årets spiller, kåret af fans
Årets Manger 08/09
« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 22:06 af naitsirhc » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #35: 20 Jan 2009, 23:02 »

Du skriver godt, og sætter det flot op. Synes dog der er noget galt med billederne..
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #36: 21 Jan 2009, 00:53 »

Du skriver godt, og sætter det flot op. Synes dog der er noget galt med billederne..
Tak. Ja ved godt billederne er blevet lidt grumsede, men det er fordi jeg har gjort dem mindre end de er for at skulle passe bedre ind.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #37: 21 Jan 2009, 01:51 »

Hej naitsirhc.. Jeg synes du skriver rigtig fint, og det er fedt med en Leeds blog.

Jeg er ikke så vild med topbanneret, så jeg har prøvet at lave et nyt til dig. Feel free to use it. Her er det i hvert fald. Thumbs Up

Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #38: 21 Jan 2009, 16:35 »

Tak (: vil prøve banneret af i næste update, som i øvrigt kommer snart
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #39: 21 Jan 2009, 16:44 »

Nu har jeg lige sidet og læst den i gennem, og den er rigtig god og spændende! Du stiller tingene flot op, dog er de fleste billeder i dårlig kvalitet :/

Men det er ellers en super blog, KIU!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #40: 21 Jan 2009, 16:49 »

Tak (: vil prøve banneret af i næste update, som i øvrigt kommer snart

Det var så lidt, og du siger bare til hvis du mangler mere grafik. Så kan jeg sagtens lave lidt til dig (:
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #41: 21 Jan 2009, 17:01 »


Tak til superpew for banner

Ferie
Spillerne er kommet tilbage fra ferie mens Larsen har været på indkøb. Larsen havde efter sidste sæson et transferbudget på 28 mio og et lønbudget på 1.1 mio. Larsen har ikke kun hentet spillere men han har også fornyet hans træner stab fuldstændig. Selvom Larsen har købt mange spillere rygtes der stadig 1 eller to spillere til klubben, den ene er Mikael Lustig fra Rosenborg. Men spørgsmålet er om Larsen er villig til at give omkring 30 mio for den svenske højre back. Den anden spiller er den unge græker Gyriakos Papadopoulos, hvis fremtid er blevet spået enormt positivt.
Spillere som ikke kom til klubben i denne sæson;
Bojan, klubben udtaler at Bojan var til et møde hvor han konstaterede at klubben ikke ville kunne opfylde hans krav. Han skiftede til AS Monaco.
Andrés D'Alessandro, Larsen prøvede ihærdigt at få fat i denne spiller men D'Alessandro's klub ville ikke acceptere Leeds' tilbud. Han skiftede til Hoffenheim.
Adigun Salami, skiftede til Brøndby efter at have afvist en lukrativ kontrakt hos Leeds, hans begrundelse var at han ikke var klar til at forlade Danmark.
..og mange flere.

Venskabskampe
Leeds har i år kun haft en venskabskamp, da Larsen mente at han ville bruge tide npå træningsbanen i stedet for at spille kampe. Han sagde til et kort interview at han skulle finjustere en masse taktik med både de nye og gamle spillere, og har derfor kun haft, ubetydelige små træningskampe internt i klubben.

Den eneste officielle venskabskamp var mod Brentford fra Coca-Cola League 1, kampen endte 1-1

Transfer ind:
Gláuber, Fc, Fri
Daniel Aquino, Bo, Fri
Ludovic Butelle, Mm, Fri
Godwin Antwi, Fc, Fri
Lucas Trecarichi, Omvc, Fri
Thiago, Mc, Fri
Matías Lequi, Fc, 12 mio
Mads Albæk, Omc, 15 mio
Total: 27 mio

Transfers ud:
Alessio Tacchinardi, 950k
Jonny Howson, 4,25 mio
Paul Huntington, 7,75 mio
Total: 13 mio
« Seneste Redigering: 21 Jan 2009, 18:57 af naitsirhc » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #42: 21 Jan 2009, 17:02 »

SS af indkøb kommer omlidt
Samt trupgennemgang inden første Liga kamp

EDIT: Spillertrup på første side ændres nu
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #43: 21 Jan 2009, 17:19 »

Nu har jeg lige sidet og læst den i gennem, og den er rigtig god og spændende! Du stiller tingene flot op, dog er de fleste billeder i dårlig kvalitet :/

Men det er ellers en super blog, KIU!
Tak ! Wink
ja ved godt billederne er ringe kvalitet, men vidste ikke lige hvordan jeg gjorde dem mindre så , det blev bare lige i paint xD derfor er de blevet ligdt grumset
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Whites
« Svar #44: 21 Jan 2009, 17:23 »

Spændende indkøb. Især af Mads Albæk og Aquino. Det kan jeg især godt li' Opstemt..

Glæder mig til at følge din færd i en bedre division.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010