home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2010
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2010  (Læst 30319 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2010
« Svar #15: 03 Maj 2009, 12:44 »

Jeg kunne godt bruge lidt flere informationer omkring afslag på spillerhandler. Jeg har f.eks. lige lavet et tilbud til Inter på Balotelli inkl. 2 spillere i bytte. Hvis man nu kunne få en mere detaljeret begrundelse ville det være dejligt.

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

McManaman
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 04 Maj 2009, 14:39 »

Jeg kunne tænke mig at få mulighed for at lave en akademi i et andet land hvis man er manager for en af de store klubber. Fx. at Barcelona eller AC Milan kunne oprette en akademi i Brasilien hvor unge lokale talenter/spillere kunne spille og evt. få mulighed for at komme op til hoved klubben... Lidt a la det FCK havde i Sydafrika.

You'll never walk alone

Fik den utaknemmelige 4.plads ved den store VM-konkurrence....

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #17: 04 Maj 2009, 14:52 »

Jeg kunne tænke mig at få mulighed for at lave en akademi i et andet land hvis man er manager for en af de store klubber. Fx. at Barcelona eller AC Milan kunne oprette en akademi i Brasilien hvor unge lokale talenter/spillere kunne spille og evt. få mulighed for at komme op til hoved klubben... Lidt a la det FCK havde i Sydafrika.
Den idé gad jeg også godt se vil komme med i FM10 Peace

phing
Ynglingespiller

« Svar #18: 04 Maj 2009, 14:57 »

Jeg kunne godt bruge lidt flere informationer omkring afslag på spillerhandler. Jeg har f.eks. lige lavet et tilbud til Inter på Balotelli inkl. 2 spillere i bytte. Hvis man nu kunne få en mere detaljeret begrundelse ville det være dejligt.

Ja, det har altid været irriterende IMO: At man aldrig forhandler mht. transfers, men bare får 'go' eller 'no go'. Et egentligt 'forhandlingsbord', hvor man kunne lægge forskellige klausuler, byttehandler, mv. på bordet og med det samme se modpartens reaktion, ville skabe et meget mere realistisk transfermarked (gætter jeg på  Wink ).

Liverpool FC - FC Roskilde

DeeRa
Juniorspiller
**

« Svar #19: 04 Maj 2009, 15:00 »

Jeg synes først og fremmest at der skal være langt mere kommunikation mellem manager, spillere og endda staff - Dette skal vel og mærke være uden at det foregår gennem pressen, hvilket det altid gør hvergang du skal i kontakt med dine spillere.

Derudover synes jeg man, ligesom man har trænings- og ungdomsfaciliteter, skal have physiofaciliteter. Altså så det ikke kun er physioerne man har ansat der har indflydelse men også deres redskaber.
F.eks har Milan "Milan Lab", hvilket nok er de ultimative faciliteter inden for phyioterapi og lægevidenskab

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #20: 04 Maj 2009, 15:14 »

Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne lave en træningslejr, ligesom i Cycling Manager (og derved lave mere specifik træning, på et punkt f.eks. Fysisk træning.!), og meget enig i at det kunne være godt med et akademi! Peace

AFC
Manager

« Svar #21: 04 Maj 2009, 15:20 »

Synes man godt kunne lave indendørs turneringer for reserver eller førstehold ligesom der bliver foreslået på forreste side. Det ville være mega nice, hvis det kom for så behøver man ikke kun at kunne oprette venskabskampe eller fælles Cups og Turneringer osv. Indendørs turneringer er meget mere spændende, og det kan være man opdager nye talenter den vej via holdenes ungdomsafdeling eller noget ved de turneringer.

Caspper
Manager

« Svar #22: 04 Maj 2009, 15:22 »

Alle de ønsker i har kan man få i FIFA Manager 09, deres kamp og taktik del stinker bare Smiley

Træningslejre, akademier osv. det hele er i FIFA Manager.

DavidMadsen
Manager

« Svar #23: 04 Maj 2009, 15:28 »

Hvad kan man bruge sine penge på?
Intet. Der er simpelthen ikke noget man kan bruge den løn man tjener på. Det er da en smule irriterende, hvis man tjener en masse penge i en lille klub, så koster det fra der lønbudget du har til rådighed! Det ved jeg ikke om i andre har set, men det har jeg. Hvis man takker ja til en stor lønforhøjelse, stiger lønbudgettet, eller. Antallet af penge der bliver udbetalt i løn.. Så skal man da have muligheden for at bruge dem, når det nu koster af eget budget. Op til 09, blev alle sure over denne idé, da jeg sagde det..

Hvorfor afslår klubber ens bud??
Igen mangler der et eller andet.. Man får simpelthen ingen begrundelse når ens bud bliver afvist. Hvad fanden ligner det? Det er bare det andet holds grådige manager, som sidder og siger "Nej.. Nej? Nej." Der kunne da stå, at manageren anser spilleren som vigtig, eller talent. Eller at buddet ikke er godt nok osv..

Min økonomi falder!
For fanden da.. Kender i det, at man pludselig har en lorteøkonomi? Billetpriserne er de samme, hele karrieren igennem (Endnu en ting som burde at kunne ændres!), stadion-udvidelser koster r*v mange penge - og man kan jo ikke afvise dem - for slet ikke at tale om sponsorater! F.eks; Hvad ligner det, at en klub som FC Nordsjælland vinder Champions League i f.eks. 2012, og at de så får det samme som da de spillede i bunden af Superligaen i 2008/2009 sæsonen?

Hvae, hvordan går træningen?
Assistentens svar, er noget i stil med; Der er en der træner bedre end andre.. Hvem det er, får man ikke svar på. Overdrivelse fremmer forståelsen, men alligevel mener jeg at der mangler en del mht. træningsdelen. De eneste indikationer om træningen er de pile på spillerprofilen, som man kun ser engang i mellem, og assistentens månedlige(!!) opdatering om træningen. Det er altså bare ikke godt nok. Man burde også kunne vælge træningen i mere detaljeret grad..

Lad nu være, ønskeliste!
Det er selvfølgelig rart nok at få informationer om spillere man scouter, men da ikke i et helt år, bare fordi man scouter ham én gang! Spillerne kunne komme på ønskelisten i 2-3 måneder MAKSIMALT! Og når man så HAR scoutet dem og fået rapporten tilbage, kunne FM spørge, om man vil have dem på ønskelisten. Og så kunne man vælge varigheden.

Hvor længe er han skadet?
For pokker FM, i må snart have indset, at i skal gøre noget ved fysioterapien. Man bruger summe af sit lønbudget, for at holde spillerne skadesfri, men alligevel får man oftest kun mulighederne; "Giv indsprøjtning" eller "Bliv behandlet af klubbens fysioterapeut". Og længden af skaden, passer ofter ikke, eller er virkeligt upræcis.. Der mangler igen bare et eller andet..

Sikke et fantastisk mål!
Eller, det troede jeg i hvertfald. For 3D delen viser jo ikke målet ret godt. Selve 3D delen mangler noget, og bør bare være mere "præcis" uden at jeg kan forklare det.. Jeg spiller selv 2D, men jeg har mistet interessen for kampene en smule, fordi jeg synes at det tager alt for lang tid at spille en kamp. Min computer er ved at være en smule gammel, men det tager bare ALT for lang tid. Jeg ville elske at spille alle kampe på en sæson, men jeg har altså bare ikke 3-4 døgn til en enkelt FM2009 sæson..

Gaab, jeg falder i søvn!
Der mangler sgu et eller andet. Jeg synes at det bliver kedeligt i længden at spille mellem transfervinduerne. Alle de ovennævnte ting, ville bare gøre det mere interessant at spille alle de lange sæsoner. Oven i det, burde der være noget mere "underholdning", og ske nogle flere ting i spillet. Jeg ved ikke om det bare er mig, og hvis nogen ikke forstår min pointe her, skal jeg gerne uddybe det.

Underholdning, tak!
Som før nævnt, ville indendørsturneringe r, træningslejre osv. gøre det hele mere underholdende. Dog synes jeg, at det ville blive en smule langtrukket, hvis man skulle tage stilling til alle disse ting.. Jeg ville også gerne have mulighed for mere detaljeret scouting.. Ungdomsakademier er jo genialt, det så jeg gerne i FM2010.

FIFA Manager om igen..
Mange af disse ting er jo i FIFA manager, som er et underholdningspil, i forhold til FM. Nogle af disse ting savner jeg dog oven i FM's geniale taktikdel og så videre. Bare for at gøre spillet lidt mere lunt. Så lad venligst være med at snakke om FIFA Manager hele tiden, inde i denne tråd..

Jeg har endnu flere ting jeg kunne "brokke" mig over, men dette indlæg er blevet langt nok i forvejen. Opstemt

patrick J
Manager

« Svar #24: 04 Maj 2009, 15:32 »

Jeg har aldrig kunne forstå hvad meningen er med disse tråde.
Siga lytter jo nok ikke efter jeres mening om forbedringer (desværre) men går tråden bare ud på hvad i syntes kunne være en forbedring eller bliver disse forbedringer til noget?
For i har da helt sikkert rigtig mange gode ideer som kunne være fede at få med i spillet men der sker bare ikke, desværre Skuffet

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager

« Svar #25: 04 Maj 2009, 15:34 »

Kunne man så ikke bede f.eks. Sunbao om at informere SI Games om at læse tråden igennem? Opstemt
Det lyder lidt dumt, men de må da kunne se, at der er tonsvis af idéer herinde.

patrick J
Manager

« Svar #26: 04 Maj 2009, 15:35 »

Lige præcis, DM. Der er jo ingen ide i at folk har så mange ideer som bare aldrig bliver ført videre til spillet. Ellers kunne man samle de bedste ideer og så sende dem ind til SI Games?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 04 Maj 2009, 15:42 »

Jeg har aldrig kunne forstå hvad meningen er med disse tråde.
Siga lytter jo nok ikke efter jeres mening om forbedringer (desværre) men går tråden bare ud på hvad i syntes kunne være en forbedring eller bliver disse forbedringer til noget?
For i har da helt sikkert rigtig mange gode ideer som kunne være fede at få med i spillet men der sker bare ikke, desværre Skuffet
Jeg håber der er en dansker der har indflydelse på hvordan FM(Football Manager, som er det det rigtige FM), bliver lavet, som tager noget af det man skriver videre :b

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #28: 04 Maj 2009, 16:00 »

Jeg håber der er en dansker der har indflydelse på hvordan FM(Football Manager, som er det det rigtige FM), bliver lavet, som tager noget af det man skriver videre :b

Hvis man vil af med nogle gode ideer, eller se andres kan man kigge på Sigames forum om dette emne.  Cool

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Rooland
Manager

« Svar #29: 04 Maj 2009, 16:59 »

Økonomien - Det er jo blevet helt vildt svært at tjene penge. Saldoen falder konstant og det gør det meget svært med små hold i lande som Italien og Spanien, hvor man ikke får præmiepenge.

Præmiepenge - Er der ikke det i alle lande i virkeligheden? Altså fra ligaenssponsorer? Det mangler der ihvertfald i et par lande og det kan gøre det rigtigt svært økonomisk, vhis man er uden for top 4 i fx. Italien og Spanien.

Akademier - Et akademi til at udvikle spillere på, samt til at udvide ens scoutnetværk, som fx. Brøndby gør det med det sydafrikanske hold til at udvide deres viden i Afrika?

Samtaler med spillere - Det kan da ikke være rigtigt, at man skal i pressen for at tale med spillerne fx. om deres fremtid. Jeg ved godt det er en lille ting, men det er da ikke realistisk at spillerne taler med pressen konstant om deres problemer. I virkeligheden er de da lidt mere diskrete?

Managerikon - Nu hvor der er spillerikoner på bænken, dommerikoner og linjedommer ikoner, hvorfor så ikke 2 manager ikoner og måske 2 assistent managers? Igen en lille ting, men ville da blive mere realitisk?

Dommeren - En lille dejlig feature kunne være, at der også var en bedømmelse på dommerne under kampen.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010